Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tiltas nuo Vingio parko iki „Litexpo“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Tiltas nuo Vingio parko iki „Litexpo“

    Kažin, jau rimtai kažkas pajudėjo, ar tik eilinis piaras?
    Pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę nuo Vingio parko iki Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ teritorijos, Vilniuje architektūrinės idėjos projektinis pasiūlymas
    Pirkimo vykdytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracija
    Skelbimo tipas: Skelbimas apie pirkimą
    Pirkimo numeris: 410806
    Skelbimo kodas: 2018-626222
    Pasiūlymų pateikimo terminas: 2018-11-30
    Paskelbimo data: 2018-11-23

    #2
    Naujojo BP koncepcijoje rašoma, kad VT tilto Vingio parke atsisakoma, o brėžiniuose jis yra. Tai kaip suprasti??

    Comment


      #3
      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Naujojo BP koncepcijoje rašoma, kad VT tilto Vingio parke atsisakoma, o brėžiniuose jis yra. Tai kaip suprasti??
      Iš mero FB:

      Comment


        #4
        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Naujojo BP koncepcijoje rašoma, kad VT tilto Vingio parke atsisakoma, o brėžiniuose jis yra. Tai kaip suprasti??
        Atsisakoma viešojo transporto /viaduko/ tilto. Bus statomas tik pėsčiųjų/dviratininkų viadukas.
        Paskutinis taisė Creatium; 2017.06.25, 23:23.

        Comment


          #5
          Tiltas, ne viadukas.

          Comment


            #6
            Kamščiams tik į naudą.Ir kol nenustos kaišiot pėsčiūjų vietoj transportinių viadukų/tiltų, tai taip ir bus toliau.Šū*as daromas dėl lėšų stygiaus.

            Comment


              #7
              Parašė evvt Rodyti pranešimą
              Kamščiams tik į naudą.Ir kol nenustos kaišiot pėsčiūjų vietoj transportinių viadukų/tiltų, tai taip ir bus toliau.Šū*as daromas dėl lėšų stygiaus.
              Pėsčiųjų tiltas ten reikalingas, kad žmonės galėtų prie Litexpo pasistatyti automobilius ir nueiti į parką. Didesnių renginių metu su nuvykimu į parką yra nemažai problemų.
              Didžiausia keistenybė ten buvo VT dedikuotas tiltas. Jeigu planuojama panaikinti GV sankryžą su Gerosios vilties g., tai į kur ir iš kur tas VT ten judėtų.

              Comment


                #8
                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                Kamščiams tik į naudą.Ir kol nenustos kaišiot pėsčiūjų vietoj transportinių viadukų/tiltų, tai taip ir bus toliau.Šū*as daromas dėl lėšų stygiaus.
                Kamščių nebus, nes planuojama, kad 15% kelionių bus dviračiais, o VT apkrovimas išaugs pusantro karto. T.y. automobilių Vilniuje gerokai sumažės.

                Comment


                  #9
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kamščių nebus, nes planuojama, kad 15% kelionių bus dviračiais, o VT apkrovimas išaugs pusantro karto. T.y. automobilių Vilniuje gerokai sumažės.
                  Planuoja, planuoja, kaip prie kokių sovietų naivumo viršūnė. Vilniaus VT yra YPAČ nepatogus ir nemielas, o dviračių infrastruktūra nėra tokia, kad atsisakytum automobilio. Fail bus su šitais planais, nieko naujo.

                  Comment


                    #10
                    Pripratusiems prie nuosavo transporto visame pasaulyje VT yra nemielas

                    Na, aš kaip suprantu tiltas, jei jis atsiras, tai išvis bus skirtas tik pėstiesiems ir dviratininkams, nebekalbama buvo ir apie VT. O antras tiltas per upę jau tikrai nepakenks, nes dabar esantis Lazdynų tiltas, tiksliau jo takų plotis skirtas ir pėstiesiems, ir dviratininkams kartu yra kažkoks nesusipratimas. Neįmanoma patogiai ir tuo labiau saugia prasilenkti. Arba norint sustoti ir praleisti reikia vos nes pasilenkti į važiuojamą dalį.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #11
                      Kitas žingsnis galėtų būti tiltas iš Karoliniškių į Vingio parką.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Kitas žingsnis galėtų būti tiltas iš Karoliniškių į Vingio parką.
                        Veikiausiai pakaktų patogaus nusileidimo iš Karoliniškių iki tilto jungiančio Žvėryną ir Vingio parką.

                        Comment


                          #13
                          /\ Teoriškai jis yra, tik reikia teisingą kelią draustinyje pasirinkti O jei rimtai, tai sutinku. Reikėtų sutvarkyti Žvėryno ir Karoliniškių pusėje esančius takus palei upę (pratęsti ten kur baigiasi ties daugiabučiu). Ir tikrai bent vienas platesnis einantis takas tuo draustiniu galėtų būti išasfaltuotas, pvz. kad ir vedantis link Šimulionio g. pievos.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            #14
                            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                            Veikiausiai pakaktų patogaus nusileidimo iš Karoliniškių iki tilto jungiančio Žvėryną ir Vingio parką.
                            Aš kai negyvenu Karoliniškėse, tai man tas tavo minėtas maršrutas gal ir būtų patogus. Takas ten nusileidimui šioks toks yra. Dviračiu gal pavojinga važiuot, bet pėsčiomis galima.

                            Tačiau ką daryt tiems, kurie gyvena pvz. prie Sodros? Gaunasi didelis lankstas tiek į Žvėryno pusę, tiek į Litexpo pusę. Pėsčiomis jau retas tokį atstumą įveiks.

                            Comment


                              #15
                              /\ O tai link tavo siūlo antro tilto nereikėtų eiti tokio pat atstumo nuo Sodros? Jei ir kažkada toks tiltas atsirastų jam tinkamiausia vieta būtų senojo siauruko tilto vietoje, nes kitur jau per statūs šlaitai. O iki tos vietos eiti beveik taip pat būtų kaip ir patogiu taku iki jau esamo Žvėryno tilto. Ir šiaip jau tie kas užsiima aktyviu laisvalaikiu dar netokius atstumus nueina
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                #16
                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Aš kai negyvenu Karoliniškėse, tai man tas tavo minėtas maršrutas gal ir būtų patogus. Takas ten nusileidimui šioks toks yra. Dviračiu gal pavojinga važiuot, bet pėsčiomis galima.

                                Tačiau ką daryt tiems, kurie gyvena pvz. prie Sodros? Gaunasi didelis lankstas tiek į Žvėryno pusę, tiek į Litexpo pusę. Pėsčiomis jau retas tokį atstumą įveiks.
                                Reiktų tirti gyventojų nuomonę, kiek jiems tai yra aktualu - gyvenantiems toje Karoliniškių pusėje "Pasakų parkas" ar Karoliniškių šilas yra gerokai arčiau, tad tikėtina, jog net ir esant tiesioginiam susisiekimui su Vingio parku jie juo menkai naudosis. Dėl reljefo tiesioginis ryšys tarp Karoliniškių ir Vingio parko sunkiai sprendžiamas.

                                Comment


                                  #17
                                  /\ Nesunkiai, dažniau pavaikščiokit ir pamatysit, kad ten nėra nieko tragiško. Reljefas sudėtingas tik ten kur skardžiai, o patekti nuo Šimulionio g. iki senojo siauruko tilto galima gana patogiai, ir šiaip sezono metu ten gana populiarus takas
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    /\ O tai link tavo siūlo antro tilto nereikėtų eiti tokio pat atstumo nuo Sodros? Jei ir kažkada toks tiltas atsirastų jam tinkamiausia vieta būtų senojo siauruko tilto vietoje, nes kitur jau per statūs šlaitai. O iki tos vietos eiti beveik taip pat būtų kaip ir patogiu taku iki jau esamo Žvėryno tilto. Ir šiaip jau tie kas užsiima aktyviu laisvalaikiu dar netokius atstumus nueina
                                    Nesupratau? Aš ir rašau, kad gyvenantiems prie Sodros gaunasi toks pat ilgas atstumas iki Žvėryno tilto ir iki Litexpo būsimo tilto. Todėl reikia dar vieno tilto per vidurį.

                                    Pasakų parkas nėra tas pats, kas Vingio parkas. Bet čia turbūt ne apie tai reikia kalbėt, o apie tai, kad turėtų būti sudaryta galimybė žmonėms pasiekti Vingio parką patogiai. Bet sutinku, kad tiltas turi tenkinti arba kurti poreikį.

                                    Žiūrint maps.lt duodamą 3D Vilniaus žemėlapį, galima matyti, kad Karoliniškių pusėje yra vietų, kur nėra stataus šlaito. Bet net ten, kur tas šlaitas yra, galima išspręsti. Pavyzdžiui, Karoliniškių pusėje tiltas eitų normaliai, o Vingio pusėje jis baigtųsi suktuku (taip kompensuojant aukščių skirtumą). Dar patogiau yra tai, kad Neryje yra kažkokios salelės, kurias galima panaudoti papildomom tilto atramom.

                                    Aišku, turbūt nereikia minėti koks būtų šaršalas dėl būtinų nukirsti medžių draustinyje.


                                    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	165
Size:	223,5 kB
ID:	1570596

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Pasakų parkas nėra tas pats, kas Vingio parkas. Bet čia turbūt ne apie tai reikia kalbėt, o apie tai, kad turėtų būti sudaryta galimybė žmonėms pasiekti Vingio parką patogiai. Bet sutinku, kad tiltas turi tenkinti arba kurti poreikį.

                                      Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	165
Size:	223,5 kB
ID:	1570596
                                      Nelabai suprantu, kokią problemą jūs keliate - ar gyventojų susiekimo su konkrečiu parku ar su rekreacinėm zonom? Lazdynėlių gyventojai taip pat neturi tiesioginio susisiekimo su Vingio parku - turbūt siūlysit organizuoti keltą? Ką jau kalbėt apie Grigiškių ar Naujosios vilnios gyventojus.. Tiesiog turi būti racionalus viešųjų lėšų naudojimo pagrindimas. Jei gyventojai turi galimybę pasiekti rekreacines zonas šalia gyvenamosios vietos, kam švaistyti lėšas kuriant jungtis, kurioms nėra poreikio?

                                      Comment


                                        #20
                                        /\ Tikrai taip. Mano supratimu daugelį dabar tikrai tenkintų vienas patogesnis takas per draustinį iki upės.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X