/\ Dviračių takas tradiciškai eina į niekur. Išnyks tiesiog priartėjęs prie Gedimino pr.
Panašu, kad pasirinktas variantas, panašus į buvusį Pilies gatvėje. Dviračių ir pėsčiųjų eismas vienoje erdvėje. Pilies gatvėje dviračiai buvo išstumti - Vilniaus gatvėj gali nutikti panašiai. Kitą vertus jei dviračių takas baigsis dviračių "parkingu" - tuomet tai labai logiškas sprendimas.
Prasideda antrasis Vilniaus gatvės rekonstrukcijos etapas
Atšilus orams, kaip ir buvo planuota, sostinės savivaldybė pradeda II-ąjį Vilniaus gatvės rekonstrukcijos etapą. Savivaldybė įpareigojo darbus atliekančią įmonę gatvės bei šaligatvių dangos atnaujinimo darbus atlikti per maksimaliai sutrumpintus terminus. Šią savaitę pradedami rengti laikini šaligatviai, atitveriami praėjimai nuo rekonstruojamos važiuojamosios gatvės dalies. Gatvė atnaujinama keliais etapais. Pirmajame etape, nuo praėjusių metų spalio iki prasidedant šalčiams, Vilniaus gatvėje buvo sutvarkytos beveik visos požeminės komunikacijos: vandentiekis, kanalizacija, pastatų lietvamzdžiai ir kt. Po žiemos prasidėję antrojo etapo darbai tęsis iki birželio mėnesio, ir vyks nuo Vilniaus g. 12 iki Labdarių gatvės.
Vilniaus gatvės važiuojamojoje dalyje bus paklota apie 165 tūkst. naujų juodo bazalto ir granito trinkelių, apie 97 tūkst. (du trečdaliai) likusių dar geros būklės trinkelių bus perklotos iš naujo. Apie 20 tūkst. senų nusidėvėjusių šaligatvio plytelių bus pakeistos naujomis granito plytelėmis bei įrengti nauji granito borteliai. Vilniaus gatvėje bus įrengti pakeliami užtvarai, atskirsiantys pėsčiųjų zoną nuo Gedimino prospekto iki Labdarių gatvės. III etape – iki Islandijos gatvės darbai vyks iki liepos mėnesio. Atkarpoje nuo Islandijos iki Labdarių gatvės bus įrengta 18 automobilių stovėjimo vietų, atnaujintas apšvietimas. Naujas LED apšvietimas bus su valdymo bei kontrolės sistema, kuri leis operatyviai reaguoti į galimus gedimus, nuotoliniu būdu valdo apšvietimo sklaidą ir srautą. Šiuolaikiškas modernus apšvietimas ne tik leis taupyti energiją, bet ir suteiks teritorijai erdvinį jaukumą.
Savivaldybė atsiprašo vilniečių ir Vilniaus gatvėje įsikūrusių verslininkų, organizacijų už laikinus nepatogumus, tačiau daugelį metų netvarkyta reprezentacinė gatvė istoriniame Vilniaus centre po šios rekonstrukcijos taps tik dar patrauklesnė, dar labiau lankoma miestiečių ir miesto svečių, atsinaujinimas paskatins paslaugų sektoriaus plėtrą. Apie planuojamą Vilniaus gatvės rekonstrukciją verslininkai buvo informuoti iš anksto – rezervuotos stovėjimo vietos ambasadoms, o organizacijoms perkeltos į automobilių stovėjimo aikštelę esančią ties Liejyklos ir Vilniaus gatvių sankryža. Minėtos aikštelės dalyje numatytos stovėjimo vietos Vilniaus gatvės gyventojams turintiems ilgalaikius stovėjimo leidimus.
Visus gatvės atnaujinimo darbus planuojama užbaigti iki liepos mėnesio. Vilniaus gatvės rekonstrukcija kainuos apie 1,2 mln. eurų. Iki šiol buvo panaudota apie 180 tūkst. eurų numatytų lėšų.
Galėtų tą statybvietę apdėlioti betoniniais blokais, kaip kad pvz Stockholm'e daro. Atrodo estetišliaiu ir purvai nesitaško ant praėjimo. Dabar atrodo kaip nebaigti darbai palikti likimo valiai.
Labai džiaugėmės kai jie atsirado. Atrodė, kad pagaliau ir pas mus vakarietiškos technologijos ateina. Bet liūdna kad taip ir pasibaigė taksistų ir gaidukų naudai
Diskutuoti galima ir apie Vilniaus g. remontą, kuris neaišku kokioje stadijoje. Čia ir čia.
Panašu, kad šie metai Vilniaus turizmui bus su praradimais: Vilniaus g. beveik nepraieinama, Gedimino kalnas uždarytas ilgam.
Vilniaus gatvė tikrai neturės įtakos turistų srautui Gedimino kalnas - taip pat. Tikrai ne tik dėl jų žmonės čia važiuoja.
Vilniaus gatvė yra pagrindinė naktinio gyvenimo arterija, dauguma pasilinksminimo įstaigų čia randasi, tad miesto įvaizdžiui gali pakenkti užsitęsę darbai. Gedimino kalną taip pat dauguma turistų pamato ir nori ant jo užlipti.
Paskutinis taisė Romas; 2017.03.29, 20:49.
Priežastis: Pranešimas padalintas į du
Vilniaus gatvė yra pagrindinė naktinio gyvenimo vieta, dauguma pasilinksminimo įstaigų čia randasi, tad miesto įvaizdžiui gali pakenkti užsitęsę darbai. Gedimino kalną taip pat dauguma turistų pamato ir nori ant jo užlipti.
Tai tame ir yra bajeris kad jie apie tai sužino tik būdami čia. Neteko skaityti (arba nepamenu) LT ar Vilnių reklamuojančiuose straipsniuose kad Gediminkalnis ir Vilniaus gatvė yra uždaryti.
Įpusėjusi darbo diena sostinės centre. Vilniaus gatvė iš visų pusių užtverta tvoromis – čia ne tik pravažiuoti, o ir praeiti nėra lengva. Žinoma, kai remontas bus baigtas, vaizdas pasikeis.
Tik patikėti, kad darbai kada nors baigsis, nėra lengva, kai vidury darbo dienos visoje rekonstruojamoje atkarpoje taip ir nepamatai nė vieno darbininko. Neburzgia technika, niekas nemojuoja kastuvais, pagaliau net niekas nesustojęs parūkyti.
Paklausti konkursą laimėjusios bendrovės „Hidrostatyba“ ir darbus teritorijoje vykdančios bendrovės „HSC Baltic“ atstovų apie tai, ar darbai iš tiesų nevyksta, nepavyko – jie nuo komentarų susilaiko, siūlo kreiptis į darbų užsakovę Vilniaus miesto savivaldybę. Pastaroji greičiausia ir turėtų žinoti apie visas problemas, kylančias rekonstruojant vieną iš centrinių sostinės gatvių.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
„Savivaldybė įpareigojo darbus atliekančią UAB „Hidrostatyba“ gatvės bei šaligatvių dangos atnaujinimo darbus atlikti per maksimaliai sutrumpintus terminus.
Kam reikia pradėti darbus rudenį, jei žinoma, kad žiemą nebus galima dirbti? Viena iš centrinių gatvių, pilna verslo ir aplink dirbančių bei gyvenančių, kurie visą žiemą turėjo žiūrėti į purvyną. Kažin ar visos kavinės ištemps iki remonto pabaigos? Hidrostatyba net nesugeba pasakyti, ar darbai vyksta, ar nevyksta.
Comment