Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus gatvės rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąGalvojau, kas nors rimtesnio. Tik ištrupėjusias plyteles keičia.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮ Vilniaus problemų registrą: http://www.vilnius.lt/index.php?99161176
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet tai ar yra prasmės? Pažeidimai nekelia pavojaus, tad nepatenka į problemos kategoriją. Čia tik jei niokotojas būtų užfiksuotas, tai jį galima gaudyt ir reikalauti kompensacijos.
Comment
-
Vakar, praėjus porai mėnesių po naujų pakeliamųjų stulpų įdėjimo, pagaliau buvo susivokta, kad juos reikia pakelti. Dabar jau neturėtų būti to liūdno vaizdo, kai priparkuotų mašinų eilė driekėsi ne tik už "plytos" ties pakeliamais stulpeliais, bet dar ir už "pėsčiųjų ir dviračių zonos" ženklo, patraukus fizinį barjerą - gėlių vazonus.
Tiesa, ties stulpeliais vis tiek yra palikta labai plati landa automobiliams ir furgonams, kuria tikrai netruks kas nors pasinaudoti.
Comment
-
Tvarkomi po žiemos atsiradę defektai Vilniaus gatvėje
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...niaus-gatveje/
Comment
-
Vilniaus gatvėje paženklintas ir atskirtas platesnis dviračių takas
Vilniaus gatvė sulaukė svarbių pokyčių: čia naujai paženklintas ir atskirtas platesnis dviračių takas.
Norint gatves, kuriose dideli pėsčiųjų srautai, padaryti saugesnėmis, Vilniaus gatvės atkarpoje, tarp Islandijos ir Labdarių gatvių, nuo šiol dviratininkai bei pėstieji turės daugiau erdvės ir laisvės, nes automobiliai jose važiuos lėčiau...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Tiksliau užtektų supaišyti dvirtakį vienoj pusėj priešinga kryptimi nei leidžiamas vienpusis eismas. Nes dabar pagal plotį dvirtakis kaipo ir dvikryptis. Nors sukuria tik dar daugiau konfliktinių situacijų. Atvažiuoji nuo Vokiečių gatvės - turi pervažiuot į kitą pusę. Po to nori nusukt į Labdarių - vėl turi kirst srautą. Kam zigzagus daryt?
Comment
-
Juokingiausia, kad toje puseje kur dviraciu takas visas saligatvis uzstatytas staliukais ir pestiesiems fiziskai nera kur praeit. Jie visi eina dviraciu taku. Na ir aisku dvirtakis kazkur vidury gatves baigiasi.
Juokingiausia vol 2 tas, kad gatves pradzioje stovi zenklas Bendra erdve, kuris nurodo, kad pestiesiems cia yra pirmenybe.
Liudniausia, kad cia padaryti kazkoki nesamoningi visiskai nereikalingi senamiestyje bordiurai, per kurious pestiesiems reikia pastvoiai sokineti.
Liudniausia vol.2 tas, kad del tokios apgailetinos rekonstrucijos supriesinti visi - automobilistai mano kad jiems isskirta juosta ir joje nieko neturi buti apart automobiliu, dviratininkai mano kad jiems nupaisytas ir atskirtas takas reiskia gali vaziuot bet kokiu greiciu traiskant pesciuosius, pestieji sugrusti i plyteles plocio saligatvius, nuo kuriu nuzenge baidosi ar masinu ar dviraciu.
- 12 patinka
Comment
-
Lrytas 2019.07.02
Po Vilniaus gatvės pertvarkos gyvenimas pėstiesiems ir vairuotojams pasunkėjo
Vilniaus valdžia dar kartą įrodė, kad miestas draugiškas dviratininkams. Ir tik jiems. Nes po pertvarkų Vilniaus gatvėje gyvenimas pėstiesiems ir automobilių vairuotojams tik pasunkėjo.
Iš pradžių eismo organizatoriai šalia senosios dviračių taką žyminčios linijos nubrėžė naują. Bet tuo nepasitenkino ir į naują gatvės grindinį įgręžė net 76 iškiliuosius atitvarus.
Kadangi Vilniaus gatvės šaligatvis užgrūstas kavinių stalais, dabar pėstiesiems prasilenkti teks krūpčiojant. Mat nulipus ant dviračių tako baugu, kad neužlėktų koks dviratininkas.
O ką daryti mamai, stumiančiai vežimėlį? Ką daryti šiukšlių vežėjams, kuriems būtina stabtelėti, kad ištuštintų konteinerius? Juk sunkvežimio automobiliai nebeaplenks.
https://www.lrytas.lt/bustas/mano-er...nkejo-10842488
Comment
Comment