Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "Cyclocity Vilnius". Oranžiniai dviračiai Vilniuje
Collapse
X
-
-
Dviračių nuoma Vilniuje – populiariausi Europoje, lenkia 6 vakarų Europos ir vieną Rusijos miestą
Naująja dviračių savitarnos sistema „Cyclocity“ Vilniuje per savaitę pasinaudojo daugiau nei 900 žmonių arba vienu dviračiu per dieną vidutiniškai važiavo 5 žmonės. Atsižvelgiant į gyventojų ir nuomos punktuose esančių dviračių skaičių, tai geriausias rodiklis Europoje. Vilnius lenkia tokius miestus Liubliana, Dublinas, Goteborgas, Namuras, Kazanė, Besankonas.
<..>
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTikiuosi ateitį ir po mikrorajonus išbarstys tu punktų, tada praktiškai vasarą nei VT nei taksi nereiktu mieste užsibuvus, ir tas 69 lt mokėstis atsipirktu. Nes iš centro praktiškai i visus rajonus numintum per 30 min.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąBeje ar yra kur informacija kur žadama plėsti nuomos taškus?
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
Prezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...oranini-dvirai
Comment
-
Parašė miestas Rodyti pranešimąDėl Vilniaus topografijos, visi važiuotų viena kryptimi ir reikėtų samdyti darbuotojus, kurie dviračių miesto centre perteklių reguliariai pervežinėtų į mikrorajonus.
O dalis dviračių tikrai gryžtų į rajonus su jaunimu, ypač vasarą, kai paskutinis VT pravažiavo, o pinigų ant taksi nėra ar gaila.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTie darbuotojai ir taip yra, bet aišku reiktu daugiau. Tačiau jei sistema imtusi naudotis didelis kiekis gyventojų, manau tai apsimokėtų.
O dalis dviračių tikrai gryžtų į rajonus su jaunimu, ypač vasarą, kai paskutinis VT pravažiavo, o pinigų ant taksi nėra ar gaila.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąO įdomu, koks sprendimas tam atvejui, jei sakysime nuvykęs į reikiamą tašką, nerandi laisvos vietos?
Comment
-
Parašė miestas Rodyti pranešimąO kuriuose miestuose analogiška sistema siekia atokius gyvenamuosius rajonus?
Dar kitas variantas, kuris gerokai ilgiau užtruks - plėsti centrą, daugiau žmonių apgyvendinti, laukus užstatant.
Tada ir kalnų įveikinėti nereikės, į Kauno ar Veprių gatvę važiuojant.
Puiku, kad sistemą plėčia centre, visgi tikiuosi, kad kažkada pasieks ir mikrorajonus.
Comment
-
Dviračių sistema puiki ir veikia puikiai, nes tai išbandyta, veikianti daugelyje Europos miestų sistema. Problema šiuo metu yra viena - dviračių stotelių išdėstymas. Iš esmės jos visos yra senamiestyje, o pagrindinis naudojimo tikslas tuėtų būti iš periferinių net artimų rajonų pasiekti centrą ir atvirkščiai. Tada visa sistema įgauna realią prasmę, o ne parodomąją, kaip yra dabar. Nes pasiekęs senamiestį jau mielai ir pėsčiom prasieisi, važiuot dviračiu nėra būtina. Reikėtų dviračių punktus statyti prie populiaresnių vietų , pvz. Vingio parkas , bent du-trys taškai iš skirtingų pusių. Tada atsirastų natūralus judėjimas iš senamiesčio į Vingio parką ir atgal. Ir iš vis, visa sistema turėtų būti išdėstyta hub'ų principu, kad iš centro pasiekti Naujamiestį, Žvėryną, Užupį, Antakalnį ir t.t..
Comment
-
Sistema ir dabar turi realią prasmę, o ne parodomąją. Tokie atstumai kaip nuo Seimo iki Užupio nėra lengvai ir greitai įveikiami pėsčiomis, o viešasis transportas ne visai tenkina poreikius. Pats dirbu netoli Seimo, tai prasmę randu kad ir per pietus - dabar su kolegomis ar pažįstamais dirbančiais netoli galima nuvažiuoti iki Vilniaus g. ar CUP, pavalgyti ir spėti grįžti per valandą, kol pietūs nesibaigė. Ėjimo nors ir netoli, bet į abu galus susideda 20-30 minučių.
Comment
Comment