Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų tiltas per Nemuną

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KAU] Pėsčiųjų tiltas per Nemuną

    Koncertų salės ir "Mokslo salos" projektai sukūrė būtinybę pagaliau įgyvendinti seną Bendrojo plano sprendinį - pėsčiųjų tiltą iš senamiesčio/ naujamiesčio sandūros (grubiai ties Ugniagesių rūmais) į Nemuno salą ir iš jos į kitą, aleksotiškį Nemuno krantą. Tiltas (ypač su Koncertų sale) turėtų tapti stipriu impulsu tiek daug nuo tarpukario iki dabar aptariamai bei norimai miesto centro urbanistinei plėtrai į kitą upės pusę. Miesto panoramos atžvilgiu tiltas, iš esmės, gali tapti svarbesniu, ryškesniu akcentu, negu pati Mokslo sala.
    KAUET buvo įpareigoti surengti atvirą projektavimo konkursą. Pateikti 8 darbai, 1 atmestas. Darbai eksponuojami Architektų namų palėpėje iki rugpjūčio 14 d. Viešas aptarimas - liepos 30 d., pirmadienį, 15h, recenzentai Gediminas Jurevičius ir Martynas Marozas, ekspertai Antanas Dumbrauskas ir Saulius Zadlauskas.

    Konkurso vertinimo Komisija:
    1. Jūratė Merkevičienė, architektė, VšĮ KAUET direktorė, komisijos pirmininkė
    2. Gintaras Petrauskas, Kauno m. savivaldybės administracijos direktorius
    3. Nerijus Valatkevičius, Kauno m. savivaldybės Miesto planavimo ir architektūros sk. vedėjas
    4. Vilius Adomavičius, architektas, „Vilius ir partneriai“ biuro vadovas
    5. Vytautas Biekša, architektas, „Processoffice“ biuro vadovas
    6. Darius Čiuta, architektas
    7. Rymantė Gudienė, architektė, KPD Kauno TP vyriausioji specialistė
    8. Rolandas Palekas, architektas, Paleko archstudija“ vadovas
    9. Rimvydas Palys, architektas
    1. Nerijus Stanionis, architektas, „Miesto planas“ direktorius (pavaduojantis)
    2. Rokas Kilčiauskas, architektas, „Processoffice“ biuras (pavaduojantis)

    Click image for larger version  Name:	tiltas.PNG Views:	1 Size:	238,4 kB ID:	1655624
    Paskutinis taisė Cezaris; 2018.07.19, 13:48.

    #2
    Konkursui pateikti projektai:

    1. FIKCIJOS

    Click image for larger version  Name:	fikcijos.PNG Views:	1 Size:	211,9 kB ID:	1655652





    2. Aš matau Tave







    3. 360

    Click image for larger version  Name:	360.PNG Views:	1 Size:	226,5 kB ID:	1655656


    Click image for larger version  Name:	360_2.PNG Views:	1 Size:	244,0 kB ID:	1655657


    4. Anapusyrašiapus

    Click image for larger version  Name:	vienasyrakitas.PNG Views:	1 Size:	248,4 kB ID:	1655658


    Click image for larger version  Name:	vienasyrakitas2.PNG Views:	1 Size:	217,4 kB ID:	1655659

    5. NB_KBC

    Click image for larger version  Name:	NB.PNG Views:	1 Size:	235,1 kB ID:	1655660


    Click image for larger version  Name:	nb2.PNG Views:	1 Size:	206,8 kB ID:	1655661

    6. TEKA

    Click image for larger version  Name:	teka.PNG Views:	1 Size:	238,7 kB ID:	1655662


    Click image for larger version  Name:	teka2.PNG Views:	1 Size:	215,6 kB ID:	1655663

    Click image for larger version  Name:	teka3.PNG Views:	1 Size:	272,0 kB ID:	1655664


    7. Salos tiltai

    Click image for larger version  Name:	image_78745.png Views:	1 Size:	227,3 kB ID:	1655665













    Visos konkursui pateiktos schemos, vizualizacijos, aiškinamieji raštai: http://www.laskaunas.lt/naujienos/pe...una-konkursas/
    Paskutinis taisė Cezaris; 2018.07.19, 14:54.

    Comment


      #3
      Peržiūrėjau projektus ir

      Comment


        #4
        Visai normaliu yra.

        Comment


          #5
          didesnė dalis projektuotojų, laidoja NEMUNĄ, kaip laivybos upę ir todėl labai liūdna
          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

          Comment


            #6
            Man "Salos tiltai" atrodo ryškiai geriausias:
            a) žmogus arčiausiai vandens;
            b) gerai įsipaišo į bendrą žalumos kontekstą abejose krantuose taip vizualiai juos sujungdamas;
            c) daug taškų su perspektyva į abi puses;
            d) dėl visų pastarųjų atrodo kaip tiesiog miesto prasiplėtimas į (ant) vandens, lyg promenada, o ne tik tiltas perėjimui iš vienos vietos į kitą. Tokiu būdu geriausiai sujunga abu krantus, taigi geriausiai centro perkėlimo užduočiai pasitarnauja;
            e) laivybai infrastruktūra (net jei ir nebus išnaudojama labai, jau bus ateičiai + pats infrastruktūros buvimo faktas skatina laivybą). Kas nežiūrėjo projekto - vidurinėje dalyje tiltas pasisuka taip praleisdamas laivus. Apart funkcinės naudos toks mechanizmas pats savaime įdomus ir papildomas pliusas;
            f) puikiai išsprendžia Mindaugo krantinės ryšius sujungdami su požeminės išėjimu.
            g) [pusėtinas] neblogos ir netuščios istorinės aliuzijos.
            Toks tiltas-promenada-prieplauka. Populiariais terminais - didžiausia pridetinė vertė miestui. Baisu, kad nepabijotų, jog neva brangokas (matyt. Nors šitas argumentas man visada kvailiausiias būna, jeigu jo sąlygose nėra.

            Antras galbūt TEKA. Neramina, kad nebūtų vėl pasirinktas (kaip su Kėdainių tiltu) minimalistinis, "švarus" NB-KBC. Kas yra neblogas projektas, bet vėl su ta pačia idėja.

            Comment


              #7
              Vertinkit nevertine. Laimėtojas bus išrinktas pačiu paprasčiausiu būdu. Išrikiuos pagal kaina didėjimo tvarka ir pirmąjį paskelbs laimėtoju.

              Comment


                #8
                Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
                Man "Salos tiltai" atrodo ryškiai geriausias:
                a) žmogus arčiausiai vandens;
                b) gerai įsipaišo į bendrą žalumos kontekstą abejose krantuose taip vizualiai juos sujungdamas;
                c) daug taškų su perspektyva į abi puses;
                d) dėl visų pastarųjų atrodo kaip tiesiog miesto prasiplėtimas į (ant) vandens, lyg promenada, o ne tik tiltas perėjimui iš vienos vietos į kitą. Tokiu būdu geriausiai sujunga abu krantus, taigi geriausiai centro perkėlimo užduočiai pasitarnauja;
                e) laivybai infrastruktūra (net jei ir nebus išnaudojama labai, jau bus ateičiai + pats infrastruktūros buvimo faktas skatina laivybą). Kas nežiūrėjo projekto - vidurinėje dalyje tiltas pasisuka taip praleisdamas laivus. Apart funkcinės naudos toks mechanizmas pats savaime įdomus ir papildomas pliusas;
                f) puikiai išsprendžia Mindaugo krantinės ryšius sujungdami su požeminės išėjimu.
                g) [pusėtinas] neblogos ir netuščios istorinės aliuzijos.
                Toks tiltas-promenada-prieplauka. Populiariais terminais - didžiausia pridetinė vertė miestui. Baisu, kad nepabijotų, jog neva brangokas (matyt. Nors šitas argumentas man visada kvailiausiias būna, jeigu jo sąlygose nėra.

                Antras galbūt TEKA. Neramina, kad nebūtų vėl pasirinktas (kaip su Kėdainių tiltu) minimalistinis, "švarus" NB-KBC. Kas yra neblogas projektas, bet vėl su ta pačia idėja.
                Pritariu, bet nemanau, kad pritaria komisija

                Comment


                  #9
                  Nesijaudinkite, bus išrinktas "geriausias"-pigiausiais variantas.

                  Comment


                    #10
                    Na galim žaisti "Ką išrinks!". Remiantis tendencijomis, pranašuju, kad laimės NB_KBC

                    Comment


                      #11
                      Atrodo, šitos nuotraukso nebuvo

                      Lietuvos žinios 2018.07.24
                      Naujasis tiltas - architektų akimis

                      https://www.lzinios.lt/lzinios/gimta...-akimis/269547

                      Comment


                        #12
                        esu gan tikras, kad laimes "NB_KBC", ir tiesa sakant, manau, kad tai geriausias variantas.

                        Tiltai "Fikcijos" ir "As tave matau" - yra nepraktiski, labiau kaip meniniai kuriniai.
                        "360" toks gana sunkus betoninis darinys, ne pats geriausias sprendimas saloms.
                        "Anapusyrašiapus" - nelabai grazus projektas, o ir tas "ratas" labai nekaip atrodo.
                        "Teka" - per daug sudetingas tiltas kaip uz sukuriama vaizda. Stengtasi sukurti kazka unikalesnio, bet nera pernelyg daug grozio ar dar kazko. Atrodytu tilto unikalumas/sudetingumas kurtas tik del pacio unikalumo/sudetingumo, bet ne del realiu sukuriamu vertybiu kaip grozis, praktiskumas ir pan.
                        "Salos Tiltai" - gal ant popieriaus gerai skamba, bet turi daug nepraktiskumo, kaip kad reiketu rupintis tilto konstrukciju pasukimu del laivu. Plius man nelabai patiktu, kad Nemunas butu taip apkrautas tokiomos "salomis"(ps bent is vizualizacijos nuotrauku, "salos" man primena vaiku zaidimu aiksteles. Kazkaip nesolidziai atrodo). Netikiu, kad reikia statyti Nemune papildomas rekreacijos zonas, juk cia pat yra zalioji Nemuno sala, salimais stoves Koncertu rumai su savo sutvarkyta krantine. Bei toki tilta brangu statyti.

                        Labiausiai patinka "NB_KBC" projektas. Pliusai - be abejones praktiskiaus tiltas (patinka kad tilto konstrukcija isveda i du lygius - aukstutini(pvz Mindaugo prospekta) ir zemutini(pvz Nemuno krantine zemiau Mindaug prospekto)). Cia super didelis pliusas, labai praktiska. Toliau patinka minimalistine ir lengva konstrukcija, neapkraunamas Nemunas, vaizdas i Nemuno sala, tiltas atlieka tik savo kaip jungties funkcija ir stengiasi buti "nepastebimu, nematomu". Bei aisku, bus vienas geriausiu sprendimu ir pagal kaina.
                        Kas ji lygina su Kedainiu tiltu, manau, kad tai yra neteisinga. Cia yra dvi skirtingos vietos, vienoj vietoj geriau tinka vienoks tiltas, kitoj vietoj kitoks. Kedainiu tilta turejo daryt pastebimesni/grazesni, bet deja finansiniai dalykai nugalejo. Kas del tilto sioje vietoje, nemanau, kad butu butinas "pastebimiausias, sudetingiausias, isskirtiniausias" tilto variantas. Ir taip sioje vietoje yra Nemuno sala, Koncertu rumu krantine, daug zalumos. Minimalistika man netgi geriau tiktu sioje vietoje, nes nenukreipia demesio nuo Nemuno salos gamtos, naturalumo.
                        Paskutinis taisė subfor; 2018.07.26, 18:09.

                        Comment


                          #13
                          Pritariu

                          Comment


                            #14
                            Konkurso rezultatai:

                            1 vieta - „360“, arch. P.Išora, I.Ksnelashvili, D.Daunys; UAB „TEC Infrasrtukture“ (tie patys, laimėję tilto Seule konkursą)

                            Click image for larger version  Name:	360_2.PNG Views:	1 Size:	244,0 kB ID:	1658924


                            Click image for larger version

Name:	3603.PNG
Views:	328
Size:	257,4 kB
ID:	1658931








                            Aiškinamasis raštas

                            Situacijos schema
                            Teritorijos planas
                            Vizualizacijos-fasadas
                            Vizualizacijos 2
                            Vizualizacijos 3
                            Konstrukcinės schemos

                            2 vieta - „TEKA" (arch. A.Neniškis, A.Baldišiūtė, konstruktoriai – Justas Petkevičius, Justina Imbrasienė, UAB „INHUS Engineering“; Vilnius)

                            3 vieta - "AnapusyraŠiapus" (arch. T.Petreikis, G.Kančaitė, K.Kajokas, UAB „Kančo studija“; Kaunas)

                            Šaltinis: http://pilotas.lt/2018/08/03/archite...tu-kolektyvas/
                            Paskutinis taisė Cezaris; 2018.08.03, 14:00.

                            Comment


                              #15
                              - Paliūdėsiu, jog rezultatai yra, o aptarimo su visuomene, recenzijų, ekspertų komentarų tiek iš rengėjų (KAUET), tiek spaudoje (bent jau elektroninėje) - nėra. Pirmiesiems gal svarbiausia tarp savęs apsitart, o jau ta visuomenė tegul pati domisi - formaliai supažindinta (3 val. darbo dienos). Žinoma, kai pasiguosti, kad iš jų veiklą atima, tai visuomenės korta pagrindiniu tūzu ant stalo metama. O žiniasklaidai, matyt, nelabai įdomu. (Gal tik aš niekur nieko nesugebėjau rasti)
                              - Forume matytas (komisijos) favoritas - "NB_KBC", nepateikė jokios informacijos (planšetų) fizine forma, tik elektroniškai. (Keistas sprendimas) Klausimas kiek tas paveikė komisiją.
                              - Dėl laimėtojo - dviprasmiški jausmai. Nei didelio džiugesio, nei tokio paties lygio kartėlio. Na, bus tiltas, kažkokios vietos atsisėst ir tiek. Didelio pokyčio, pridetinės vertės, kaip dabar populiaru sakyt, apart pačios funkcijos - infrastruktūrinės pusės, landmark'o, kaip ir nebus.
                              Vėl važiuojama su tuo minimalizmu, kas šioje vietoje galbūt yra geriau argumentuota, negu kitur, pvz,. Mokslo salos projekte. Regyklos - ant betono atrodo a la gerai ir šiuolaikiškai, bet patogumo aspektas (lietus, purvas) klausimas kiek, iš esmės, praktikoje panaikina šią "vieną esminių" projekto pliusų.
                              Neypatingai sprendžiamas pėsčiųjų judėjimo klausimai K. Mindaugo pusėje. Jeigu eini krantine ir nori tiltu pereiti į salą (ar Aleksotą), tai turi lysti į požeminę ir iš jos kilti ant tilto. Dar siūlo antžeminę perėją į Kanto g. ir parekonstruoti (perdažyt?) egzistuojančią požeminę į SEBą. Anapusyrašiapus tikriausiai stipriausias šiuo klausimu projektas buvo - du lygiai ir požeminės naujos perėjos į abi gaisrinės puses (neveltui vietiniai).

                              Comment


                                #16
                                aš tai džiaugiuosi, kad Anapusyrašiapus projekto nebus vien dėl tos antros požeminės perėjos. Šiaip jos nėra simpatiškos ir jaukios konstrukcijos, prie banko jau viena yra vos gyva, dar vienos tokios tikrai nereikėjo. Laimėjusiame nepatinka man ten autobusų stotelė.
                                Русский военный корабль, иди нахуй!

                                Comment


                                  #17
                                  DĖSNIAI IR DĖSNINGUMAI: Kauno pėsčiųjų tiltų konkursą laimėjo jo didenybė racionalumas

                                  Pilotas.lt konkurso ir jo rezultatų apžvalga. Pagaliau yra bent kažkiek info iš aptarimo. 4 vietą užėmė NB_KBC. Pasirodo kol kas planuojamas statyti tik mažąjį tiltą, o didysis (iš salos į Aleksotą) tik kai/ kartu su Koncertų rūmais.

                                  Comment


                                    #18
                                    Žalia šviesa uždegta – per artimiausius kelerius metus nusidrieks nauja jungtis iš Nemuno salos link Aleksoto bei Žemosios Fredos. Šią savaitę Kauno miesto savivaldybė pasirašė rangos darbų sutartį su bendrove „Kauno tiltai“ dėl 258 metrų ilgio pėsčiųjų ir dviratininkų tilto, pretenduojančio tapti nauju traukos centru
                                    https://www.kaunas.lt/2024/03/01/kau...mosios-fredos/

                                    Comment

                                    Working...
                                    X