Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kitos diskusijos apie transportą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    Bet kuriame, kuriame yra metro arba greitasis tramvajus
    Pavieniai maršrutai kai pradžia/pabaiga yra prie pat tos pačios linijos stotelės - taip. Visa kita... priklauso nuo n+k kintamųjų ir rezultatai bus įvairiausi.

    Comment


      #62
      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Koks tikslas už brangiau važiuot su svetimu automobiliu nei pigiau su savo?
      Kaip suprasti „už brangiau“? Čia gal labiausiai priklauso nuo asmeninio automobilio kainos. Bet šiaip juk kiekviena kelionė asmeniniu automobiliu ne tik degalus kainuoja, bet ir draudimą+remontus+paties automobilio kainą.

      Tiems, kas automobilį vairuoja 1-2 dienas per savaitę, paskaičiavus tikrai gali labiau apsimokėti car-sharing. Aš pats vis pagalvoju atsisakyti asmeninio automobilio, bet yra kitų veiksnių, kurie dar kurį laiką neleis.

      Comment


        #63
        Aš asmeniškai jau būčiau nusipirkęs automobilį, jei ne carsharingas.

        Comment


          #64
          Parašė Kecal Rodyti pranešimą

          Kaip suprasti „už brangiau“? Čia gal labiausiai priklauso nuo asmeninio automobilio kainos. Bet šiaip juk kiekviena kelionė asmeniniu automobiliu ne tik degalus kainuoja, bet ir draudimą+remontus+paties automobilio kainą.

          Tiems, kas automobilį vairuoja 1-2 dienas per savaitę, paskaičiavus tikrai gali labiau apsimokėti car-sharing. Aš pats vis pagalvoju atsisakyti asmeninio automobilio, bet yra kitų veiksnių, kurie dar kurį laiką neleis.
          Situacija buvo ne lyginant su tuo ar nusipirksi automobilį, ar naudosi car sharing, o lyginant su tuo, kad tu jau turi automobilį, bet važiuoji car sharing. Taigi paties automobilio kaina ir draudimai ar taip ar taip sumokėti.

          Comment


            #65
            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Situacija buvo ne lyginant su tuo ar nusipirksi automobilį, ar naudosi car sharing, o lyginant su tuo, kad tu jau turi automobilį, bet važiuoji car sharing. Taigi paties automobilio kaina ir draudimai ar taip ar taip sumokėti.
            Supratau. Bent mano atveju, car-sharing praverčia, kai netikėtai prireikia, pvz., iš darbo greitai nukakti į VT sunkiai pasiekiamą vietą. Nors čia yra klausimas, ar nebūtų tiesiog paprasčiau su taksi/pavežėtojais, tas tiesa. O šiaip asmeninis automobilis daugumą dienų prastovi netoli namų – susitvarkiau gyvenimą taip, kad jo dažniausiai prireikia nebent savaitgaliais, kai su šeima važiuoju kur nors į užmiestį, sunkiau pasiekiamą vietą Vilniuje, ar tiesiog nenoriu sugaišti 2 valandų pirmyn-atgal su VT persėdimais, vietoje 30 minučių automobiliu.

            Comment


              #66
              Čia dar panašu į klausimą "asmeninė darbo vieta su tavo puodeliu ar vazonu ant stalo" ar "mobili darbo vieta pasidėt tik laptopą". Nuosavą automobilį turi ir individualiai setupini kaip nori, kažką laikai bagažinėje ar kur kitur, kiekvienąkart visko namo nesineši ir pan. Yra ir higienos klausimas, kuris per pandemiją įgavo svarbą ir vis dar yra svarbus faktorius. Kiek tai sprendimus įtakoja - aišku, tai jau asmeniška kiekvienam žmogui. Vienam daugiau svarbu, kitam mažiau.

              Comment


                #67
                Nepamirškit kad į asmeninio automobilio išlaikymo kainą įeina ir parkavimo išlaidos – gyvenant sovietiniame rajone viena diena ant žolės 30-90€, aikštelėse 30-40€ mėnesiui ir pan.

                Comment


                  #68
                  Žmonės dažnai net nesuvokia, kiek daug kainuoja asmeninis automobilis...
                  Tai:
                  • Vertės amortizacija ~160 Eur / mėn. (nusipirkai už 25k Eur, po 5 metų bus vertas jau 15k Eur, arba ~2k Eur / metus);
                  • Du padangų komplektai bent kas 5 metus (o realybėje, turbūt kas 3-4 metus) ~800 Eur / 5 m. (low-mid klasės rinkiniai), arba ~160 Eur / m.
                  • Sezoninis padangų keitimas ~100 Eur / m.;
                  • Nenumatyti remontai ~??? Eur / m.;
                  • Kuras ~50-200 Eur / mėn.;
                  • Parkavimas ~??? Eur / mėn.;
                  • Planinis servisas (tepalai, filtrai) ~100-200 Eur / m.;
                  • Civilinis ~150-350 Eur / m.;
                  • Kasko ~400++ Eur / m.;
                  • Nuplovimas bent kartą per mėn ~10 Eur / mėn., žiemą daugiau...
                  Todėl, jeigu neišvažinėji bent kokių 1000-1500 km/mėn., CityBee, Spark ir panašios paslaugos gaunasi ŽYMIAI pigiau.

                  Comment


                    #69
                    Čia su sąlyga, kad perki naują ir keiti kas 5 metus. Bet arklio dalis automobilių nėra nauji irba neparduodami po 5 metų.

                    Civilinio kaina biški kosminė atrodo. Neseniai už €80 draudžiausi metams.

                    Comment


                      #70
                      Paprastai ir aiškiai, kodėl gatvių platinimas nesprendžia eismo problemų ir kas tas "induced demand"
                      Paskutinis taisė digital; 2024.02.04, 21:24. Priežastis: [youtube]CHZwOAIect4[/youtube]

                      Comment

                      Working...
                      X