Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kitos diskusijos apie transportą
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAlgirdo g. 77 jau kurį laiką kabo brėžinys naujo projekto, bet PP vis neišlenda.
- 2 patinka
Comment
-
O kodėl toks klausimas iškyla? Jeigu čia forume dauguma triukšmaujame, kad nebūtina nuosavo automobilio parkuoti prie savo namo, tai kodėl tokia privilegija turėtų būti taikoma car-sharingui? Reikės vadovautis principu - pilna aplinkui vietos, kas pirmas, tas pasistatė . Jeigu nėra vietos, yra paspirtukai, dviračiai, kojytės. Oi, sorry, dar super duper VT pamiršau.Paskutinis taisė Robyla; 2023.05.10, 16:11.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąIš dalies fainai, jog nenumato antžeminio parkingo, bet man iškart kyla klausimas, o kaip bus su car-sharing. Nes čia ir ant gatvės nebus kur palikinėti.
- 3 patinka
Comment
-
Pritariu, šita paslauga kažkiek iškreipia jos konspeciją. Kaip elgiuosi aš: turiu auto, bet va savaitgalį sugalvojau apeiti kažkokį "aplink Vilnių" etapą. Sėdų į sharingo mašiną, važiuoju į svetimą kiemą, numetu ir einu. Pvz. Vaduvos gatvėje yra tik vienas kiemas, kuriame galima ją palikti. Tame kieme tokių kaip aš ne vienas ir ne du. Kaip car-sharingas sprendžia automobilių mažinimo klausimą - nežinau. Mano galva nesprendžia visiškai. Atvirkščiai - papildomai atsirado šimtai automobilių. Bet gal čia off topikas, atskira tema.
- 4 patinka
Comment
-
Mažina tuo, kad faktiškai mieste nereikia turėti automobilio jeigu tenka važiuot toliau ir dažniau negu būtų patogu VT ar dviračiu. Tai nors važiuoji automobiliu, bet jo neparkuoji, t.y. dalinimosi automobilis yra toks pusiau virtualus automobilis vietos užėmimo prasme. Tu gali turėti 100 automobilių, o jais dalinsis 1000 žmonių. Tai reiškia, kad tau vietoje 1000 automobilių parkavimo vietos reikia vos 100.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMažina tuo, kad faktiškai mieste nereikia turėti automobilio jeigu tenka važiuot toliau ir dažniau negu būtų patogu VT ar dviračiu. Tai nors važiuoji automobiliu, bet jo neparkuoji, t.y. dalinimosi automobilis yra toks pusiau virtualus automobilis vietos užėmimo prasme. Tu gali turėti 100 automobilių, o jais dalinsis 1000 žmonių. Tai reiškia, kad tau vietoje 1000 automobilių parkavimo vietos reikia vos 100.
Nuosavas tvarkingai parkuojamas automobilis yra viskas gerai. Netvarkingai parkuojami bešeimininkiai automobiliai yra didesnis vėžys. Nes tada atsiranda motyvacija numest bilekur ir tikėtis, kad kažkas paims greičiau nei tai bus pastebėta.
Kitas dalykas - tvarus tokių automobilių naudojimas. Nuosavas sąžiningai prižiūrimas automobilis gali tarnauti labai labai ilgai. Tuo tarpu besidalinami automobiliai greit keičiami naujais. Bet kažkur visi tie padrožti turi pakliūtiir juos kažkas turi nupopinti dar daugybę kilometrų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMažina tuo, kad faktiškai mieste nereikia turėti automobilio jeigu tenka važiuot toliau ir dažniau negu būtų patogu VT ar dviračiu. Tai nors važiuoji automobiliu, bet jo neparkuoji, t.y. dalinimosi automobilis yra toks pusiau virtualus automobilis vietos užėmimo prasme. Tu gali turėti 100 automobilių, o jais dalinsis 1000 žmonių. Tai reiškia, kad tau vietoje 1000 automobilių parkavimo vietos reikia vos 100.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra taip, kad didžiausia dalis car-sharingo klientų yra tie, kas nesant car-sharingo, tiesiog naudotųsi VT ar, blogiausiu atveju, taksi/Bolt/Uber?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai čia visada taip gali būti. Tas pats klausimas ir didžiajai daliai auto vairuotojų tinkamas
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, nesu tuo tikras. Procentų neturiu, bet būtų įdomu juos pamatyti.
Tarkim aš turiu auto, bet praktiškai nenaudoju, nes yra car-sharingas ir galiu pirmyn važiuot, atgal pareit ir pan. Pažįstamas vienas irgi pardavė auto savo, dabar car-sharingu naudojasi ir paspirtukais važinėja kai šilta.
Tas car-sharing nėra toks labai jau pigus kai pasiskaičiuoji. Praktiškai kaip anksčiau su taksu kasdien važinėt.
Comment
-
Na dabar Bolt drive po truputi brangsta, bet vis dar pigus. City bee jau gan brangokas, sakyčiau panašiai kiek Bolt’o Priusai kainuoja. As car sharinga naudoju kai palikinėju auto remonte Kirtimuose, ten su VT labai ilgai trunka privaziuot, Bolt’as apie 8eur, Bolt drive man apie 4eur kainuoja. Kol vis dar turim toki retai važiuojantį VT, tai apie kažkokius ribojimus kalbos negali būt.
Comment
-
Adminų iškart atsiprašau, jog taip iškreipiau temą netinkamoje vietoje. Aš >90% kelionių atlieku su VT, bet yra atvejų, kai reik į oro uostą, Ikea, iš kokio pc su didesniu maišu grįžti, savaitgalį toliau pavažiuoti, į kokius Avižienius pavažiuoti, ar blogas oras, skubėjimas, antra pusė su aukštakulniais, o ir pačiam mieste visada bus A to B taškų, tarp kurių su VT nu labai nepatogu (pvz Žirmūnai - Litexpo, pc Panorama - pc Ozas). Ir tuos atvejus privalo padengti car-sharing. Nes kitu atveju tik laiko klausimas kada vėl pas tave atsirastų asmeninis auto. O kai vėl grįžti prie asmeninio auto tai 90% VT - 10% carsharing tampa 90% asmeniniu auto - 10% VT.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra taip, kad didžiausia dalis car-sharingo klientų yra tie, kas nesant car-sharingo, tiesiog naudotųsi VT ar, blogiausiu atveju, taksi/Bolt/Uber?
Tačiau ar tikrai būtų geriau, jei mano automobilis tiesiog stovėtų po porą savaičių nenaudojamas ir užimtų vietą kieme, kuriame telpa apie 30 automobilių, o yra apie 80 butų? Car sharing man visų pirma siejasi su gerokai efektyviau naudojama parkingo vieta, kai reikia mažiau parkavimo vietų to pačio gyventojų kiekio automobilių poreikiui patenkinti. Todėl prie naujai vykdomų projektų tikrai reikia numatyti viešai prieinamų parkavimo vietų, t.y. paralelinio parkavimo gatvėse, kam buvo pastaruoju skirtas dėmėsys, bet su naujais pralaidumo didinimais klausimas, kiek to turėsime.
Tiems, kurie automobiliu naudojasi pakankamai retai ir neturi savo parkavimo vietos, manau tikrai apsimoka pereiti ant automobilių dalijimosi, ir tai tikrai padėtų spręsti ir laukinio parakvimo klausimą kai kuriuose kiemuose, nes liktų mažiau automobilių.
Aišku, kokybiškas VT būtų daug geriau, na bet patys suprantame.Paskutinis taisė Bluefox; 2023.05.10, 23:18.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNežinau, nesu tuo tikras. Procentų neturiu, bet būtų įdomu juos pamatyti.
Tarkim aš turiu auto, bet praktiškai nenaudoju, nes yra car-sharingas ir galiu pirmyn važiuot, atgal pareit ir pan. Pažįstamas vienas irgi pardavė auto savo, dabar car-sharingu naudojasi ir paspirtukais važinėja kai šilta.
Tas car-sharing nėra toks labai jau pigus kai pasiskaičiuoji. Praktiškai kaip anksčiau su taksu kasdien važinėt.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Koks tikslas už brangiau važiuot su svetimu automobiliu nei pigiau su savo?
Pavyzdžiui, aš stengiuosi per savaitę surinkti X žingsnių skaičių. Tai vietoje to, kad važiuot į ir iš darbo, aš nuvažiuoju į ir pareinu atgal. Ėjimo gaunasi apie valandą, daugiau mažiau surenku paros normą. Kai šiltesnis oras panašiai darau su Bolt paspirtukais.
Jeigu atgal eit neketinu, yra visa puokštė kitų pasirinkimų: dviratis, tie patys paspirtukai (nuoma ar savas), auto (nuoma ar savas), VT. Nors VT man gaunasi bene lėčiausia priemonė, kaip nebūtų keista.
- 4 patinka
Comment
-
Mane tai stebina, kai žmonės asmeninę transporto priemonę lygina su VT. Parodykite kuriame Vilniaus ar Kauno dydžio Europos mieste su VT atsitiktinį maršrutą galima įveikti greičiau, nei automobiliu. Nepamirškite įskaičiuoti ir vidutinio ėjimo nuo namų bei laukimo stotelėje laiko.
Kiek teko susidurti, tai VT dažniausiai naudojamas kelionėms į darbą, o ne šiaip bet kur pavažiuoti, nes AA parkuoti miesto centre 8 valandas yra gana didelė prabanga.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra taip, kad didžiausia dalis car-sharingo klientų yra tie, kas nesant car-sharingo, tiesiog naudotųsi VT ar, blogiausiu atveju, taksi/Bolt/Uber?
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąMane tai stebina, kai žmonės asmeninę transporto priemonę lygina su VT. Parodykite kuriame Vilniaus ar Kauno dydžio Europos mieste su VT atsitiktinį maršrutą galima įveikti greičiau, nei automobiliu. Nepamirškite įskaičiuoti ir vidutinio ėjimo nuo namų bei laukimo stotelėje laiko.
Kiek teko susidurti, tai VT dažniausiai naudojamas kelionėms į darbą, o ne šiaip bet kur pavažiuoti, nes AA parkuoti miesto centre 8 valandas yra gana didelė prabanga.
Comment
Comment