Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    A2 gerokai mažesnis AADT.

    Sprendžiant iš šio žemėlapio, nuo Vilniaus iki Ukmergės AADT yra bent 2x mažesnis, o nuo Ukmergės iki Panevėžio maždaug 3-4 kartus mažesnis. Taip pat, mažiau sankryžų ir nuvažiavimų į vienkiemius. Iš esmės ten tik U apsisukimų yra, o visa kita daugmaž sutinka su normaliais magistralės standartais. Na o A1 tarp Vilniaus ir Kauno yra tiesiog kur kas labiau apkrautas ir turintis daugiau visokio magistralėms nepriimtino šlamšto, kurį reiktų "išvalyti" t.y. naikinti visokius nuvažiavimus kas 100m, degalines kas kelis km, autobusų stoteles ir t.t. Dar toli jam iki normalios AM.
    <...>
    Jonai, o kuom užkliuvo degalinės? Ar tuom, kad šalia jų nevisur įrengtos greitėjimo juostos? Kiek pamenu, daugelis degalinių turi normalius nuvažiavimus. Tų pačių "vienkiemių" likę labai nedaug.

    Comment


      Parašė Meier Rodyti pranešimą
      Jonai, o kuom užkliuvo degalinės? Ar tuom, kad šalia jų nevisur įrengtos greitėjimo juostos? Kiek pamenu, daugelis degalinių turi normalius nuvažiavimus. Tų pačių "vienkiemių" likę labai nedaug.
      Kelininkai pakomentuotų plačiau, bet automagistralėje degalinės turi būti už kelių šimtų metrų nuo kelio ar panašiai.

      Comment


        Parašė John
        Ne kiek už kelių šimtų metrų, kiek su normaliomis lėtėjimo/greitėjimo juostomis ir turi būti tik tiek, kiek reikia t.y., tarkim, ne dažniau, kaip kas 20-30km.

        O dėl nuvažiavmų, peržvelgiau savo paties pernai metų video http://www.youtube.com/watch?v=DgpzH...eature=related

        Nežinau, gal anksčiau buvo visko dar daugiau, bet ir dabar pilna nusukimų tai šen, tai ten, autobusų stotelių, degalinių ir pan. Viskas susideda ir gaunasi taip, kad kas kelis šimtus metrų vis koks nors "trukdis".
        Ar normaliai įrengtas dviejų lygių sankryžas laikai tokiais trukdžiis, ar ne?
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė John
          Ne kiek už kelių šimtų metrų, kiek su normaliomis lėtėjimo/greitėjimo juostomis ir turi būti tik tiek, kiek reikia t.y., tarkim, ne dažniau, kaip kas 20-30km.

          O dėl nuvažiavmų, peržvelgiau savo paties pernai metų video http://www.youtube.com/watch?v=DgpzH...eature=related

          Nežinau, gal anksčiau buvo visko dar daugiau, bet ir dabar pilna nusukimų tai šen, tai ten, autobusų stotelių, degalinių ir pan. Viskas susideda ir gaunasi taip, kad kas kelis šimtus metrų vis koks nors "trukdis".
          Greitkelio ruožas kelyje Vilnius-Kaunas prailgintas keturis kartus

          http://auto.delfi.lt/autonews/greitk....d?id=43892621

          Greitkelio ruožas, kuriuo vasaros sezono metu galima važiuoti 110 km/val., nuo penktadienio kelyje Vilnius-Kaunas tęsis 58 kilometrus ir bus keturis kartus ilgesnis nei praėjusiais metais. Greitkelio ruožas nuo šiol prasidės už Grigiškių ir tęsis iki 85 kelio kilometro ties Karčiupiu Kaišiadorių rajone.

          Greičio apribojimai išliks tik ties Vieviu ir Žiežmariais bei vietose, iš kurių dar neiškeltos autobusų stotelės. Iš viso greitkelio ruožas sudarys 58 kilometrus. Praėjusiais metais jis tęsėsi 14 kilometrų.
          Akivaizdi pažanga per metus
          Flickr

          Comment


            Puikios naujienos. Bet štai ties Grigiškėmis leistinas greitis nepadidintas.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Teko pasidžiaugti naujais ženklais. Smagu, kad dabartinė vyriausybė ir transporto srityje pažangesnė nei buvusios

              Kitas dalykas, ar taip sudėtinga perdaryti autobusų stoteles? Atitraukti toliau nuo važiuojamosios dalies ir atskirti metaline tvorele. Tada nereikėtų lėtinti atkarpų po 300 m.

              Comment


                Užvakar mačiau, kad prieš Grigiškes nuo Kauno pusės iškirsti medžiai. Bus daroma trečia juosta prieš planuojamą viaduką?

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Teko pasidžiaugti naujais ženklais. Smagu, kad dabartinė vyriausybė ir transporto srityje pažangesnė nei buvusios

                  Kitas dalykas, ar taip sudėtinga perdaryti autobusų stoteles? Atitraukti toliau nuo važiuojamosios dalies ir atskirti metaline tvorele. Tada nereikėtų lėtinti atkarpų po 300 m.
                  Ne tik stotelėse problema. Tose vietose kelią kertą žmonės, kuriems reikia važiuoti į priešingą pusę su autobusais. Tad reikia ir tiltų pėstiesiems.

                  Comment


                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Užvakar mačiau, kad prieš Grigiškes nuo Kauno pusės iškirsti medžiai. Bus daroma trečia juosta prieš planuojamą viaduką?
                    Dviračių takui. Jis ten turi būti pagal projektą.

                    Comment


                      1) 1972.07.01, nuotr. Marius Baranauskas


                      2) 1972.07.01, nuotr. Marius Baranauskas
                      Paskutinis taisė Edvard; 2011.04.08, 10:11.
                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                      Adam Mickiewicz

                      Comment


                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                        O dabar?

                        Atvaizdas
                        Pats prisigavai :]. Jau ištrynė tą paskutinę nuotrauką, buvo iš viso 3.

                        Comment


                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          O dabar?
                          Šitas buvo aiškus vaizdas - prieš viaduką į Trakus Tik kad krūmų dabar priaugę.

                          Comment


                            O pirma - prie Didžiulio (ar taip vadinasi?) ežero? Už to kalno nusileidimas į Grigiškes, ar ne?

                            Comment


                              Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                              Pats prisigavai :]. Jau ištrynė tą paskutinę nuotrauką, buvo iš viso 3.
                              Perkelta į tema [VLN] Vilnius 1945 - 1990 (sovietmečio nuotraukos)
                              "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                              Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                              Adam Mickiewicz

                              Comment


                                Maksimaliai didinamas leistinas greitis kelyje Vilnius-Kaunas
                                (ši žinutė - balandžio 1-osios pokštas)

                                2011-04-01
                                Reaguodama į vairuotojų lūkesčius, saugos specialistų bei Ūkio ministerijos rekomendacijas, Lietuvos automobilių kelių direkcija šiandien pranešė, kad nuo š.m. balandžio 10-osios leistinas greitis kelyje Vilnius-Kaunas bus didinamas iki 135 km/h.
                                Atkreipiamas dėmesys, kad automobilių, pagamintų iki 2000 m. savininkai, atsižvelgiant į jų transporto priemonių techninius parametrus, minėtu keliu privalės važinėti 90 km/h greičiu.
                                Eismo priežiūros tarnybos pareigūnai savo ruožtu informuoja, kad suderinti stacionarių greičio matuoklių pagal naujus reikalavimus iki minėtos datos nespėta, todėl baudos už buvusio greičio – 100 km/h – viršijimą galios iki š.m. rugsėjo 1 d.
                                LAKD inf.

                                http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/m...s_pokstas/8705
                                LAKD PiaR 2011.04.04
                                Dėl balandžio 1-osios...

                                Informuojame, kad balandžio 1-osios žinutė Kelių direkcijos internetiniame puslapyje apie leistino greičio maksimalų didinimą kelyje Vilnius–Kaunas iki 135 km/h tėra pokštas (t.y. netiesa). Dėkojame visiems: ir už šypsenas, ir už kritiką.
                                Tiesa, šio kelio ruožas, kuriame galima važiuoti didesniu greičiu, tikrai pailgėjo.

                                Kaip pranešė LR Susisiekimo ministerija, vasarą vairuotojai galės keturis kartus ilgesnę greitkelio Vilnius–Kaunas atkarpą įveikti 110 km/h greičiu. Pernai šis atstumas siekė 14 km, šiemet – 58 kilometrus. Skaičiuojama, kad toks pakeitimas gali vairuotojams padėti kelionėje sutaupyti 5 minutes.
                                Greitkelio ruožas nuo šiol prasidės už Grigiškių ir tęsis iki 85 kelio kilometro ties Karčiupiu Kaišiadorių rajone. Greičio apribojimai išliks šiame ruože esančiuose miesteliuose, pavyzdžiui, Vievyje, Žiežmariuose ir vietose, iš kurių dar neiškeltos autobusų stotelės. Greitkelio ruožus žymės kelio ženklas – baltas lengvasis automobilis mėlyname fone.
                                Atlikus papildomą magistralės Vilnius–Klaipėda rekonstrukciją, 2011–2012 m. maksimalų leistiną greitį numatoma padidinti dar keliuose ruožuose.

                                http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/d...o_1_osios/8711
                                Paskutinis taisė Romas; 2011.04.09, 13:02.

                                Comment


                                  Informacija apie patvirtintą žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą Kaišiadorių rajone

                                  Vadovaudamasi (...), Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (planavimo organizatorius) informuoja, kad
                                  Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos Kaišiadorių žemėtvarkos skyriaus vedėjas 2011 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. 6VĮ-(14.6.2.)-246 patvirtino uždarosios akcinės bendrovės „Kelprojektas“ parengtą žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 61,77 km Žiežmarių skirtingų lygių sankryžai įrengti) projektą Triliškių ir Žiežmarių kaimuose, Žiežmarių apylinkės seniūnijoje, Kaišiadorių rajone.

                                  http://www.lra.lt/lt.php/veikla/teri...a_rajone_/8598

                                  Comment


                                    Sankryžos Žiežmariuose specialus planas

                                    Pakartoju šios temos 211-ą pranešimą (2008.02.28).

                                    Kaišiadorių rajono savivaldybės administracijos direktorius 2007 m. gegužes 29 dienos įsakymu Nr.VI-501 patvirtino Žiezmarių skirtingų lygių sankryžos kelyje A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda, ties 61,77 km, Kaišiadoriu rajone, specialųjį planą.
                                    http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=124&Itemid=67
                                    Vieta - Išvažiavimas iš Žiežmarių ir įvaža į gėlių parduotuvę
                                    Viadukas numatomas į Vilniaus pusę.
                                    Kasdien važiuojantys į darbą Kaune žiežmariškiai darys "garbės ratą".


                                    Brėžinys .pdf formatu: http://www.kaisiadorys.lt/documents/...foto-Model.pdf

                                    Comment


                                      Žemės paėmimas Žiežmarių sankryžoje

                                      Aiškinamasis raštas rodo, kaip sunku susitarti su savininkais projektuojant kelius.
                                      Su dviem savininkais nesusitarta, bus ginčiai teismuose. Vieno sklypo savininkas sklypą pirko 2009 - metais (kai projektas buvo parengtas dar 2007 metais) ir išsireikalavo sklypo kitur.
                                      Žemės paėmimo projekto AIŠKINAMASIS RAŠTAS

                                      Magistralinis kelias A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda šiuo metu intensyviai tvarkomas, kad atitiktų automagistralėms keliamus reikalavimus. Pagal Kelių eismo konvenciją automagistralė – kelias, kuris nėra skirtas įvažiuoti į šalia esančias teritorijas arba iš jų išvažiuoti. Kelyje planuojama panaikinti vieno lygio sankryžas (tarp jų ir nuovažas į žemės sklypus), apsisukimus kelio skiriamojoje juostoje ir pėsčiųjų perėjas.

                                      Šiuo metu ties Žiežmariais į magistralinį kelią A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda iš abiejų pusių viename lygyje įsijungia rajoniniai keliai: iš šiaurės, t. y. dešinės pusės – kelias Nr. 1088 Kaišiadorys–Stasiūnai–Žiežmariai, iš pietų, t. y. kairės pusės – kelias Nr. 1812 Žiežmariai–Nemaitonys–Stakliškės.
                                      Abiejose magistralės pusėse yra autobusų sustojimo aikštelės, kuriose stoja net 46 maršrutų autobusai. Kad pėstieji galėtų pereiti į kitą kelio pusę, skiriamojoje juostoje yra pastatytas atitvaras. Iš Žiežmarių į priešingoje kelio pusėje esančią teritoriją patenkama per skiriamojoje juostoje įrengtą apsisukimo vietą. Tiek pėsčiųjų perėjimas per kelią esant tokiam dideliam eismo intensyvumui, tiek mašinų apsisukimas per skiriamąją juostą yra labai nesaugūs ir sukelia avaringas situacijas.
                                      Todėl išsamiai išnagrinėjus magistralinio kelio planą bei aplinkines teritorijas, įvertinus reljefą, gyvenamąsias zonas bei kitus faktorius, buvo parinkta ši teritorija skirtingo lygio sankryžai įrengti.

                                      Skirtingo lygio sankryžos įrengimas magistraliniame kelyje A1 yra viena iš pagrindinių eismo saugos užtikrinimo priemonių. Numatytiems tikslams įgyvendinti neužtenka šiuo metu esančios kelio juostos žemės, todėl rengiamas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas.
                                      (...)
                                      Kauno apskrities viršininko įsakymas Nr. 02-04-7765 ,,Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros (Kaišiadorių r.)“ priimtas 2009 m. liepos 23 d. Po šio įsakymo priėmimo prasidėjo projekto rengimas, kurio metu atlikta:
                                      1. Žemės sklypų, kurių dalis numatoma paimti visuomenės poreikiams kadastriniai matavimai. Kadastrinius matavimus atliko UAB ,,Kelprojektas“.
                                      2. UAB ,,Kelprojektas“ užsakymu UAB ,,Turto spektras“ atliko paimamų visuomenės poreikiams žemės sklypo dalių vertinimą. Nustatyta, kad:
                                      - vidutinė vieno aro žemės ūkio paskirties žemės rinkos vertė (įskaitant ir kitus patiriamus nuostolius) 406 litai (atskiruose sklypuose vieno aro kaina svyruoja nuo 117 litų iki 1181 litų, įskaitant kitus patiriamus nuostolius);
                                      - vieno aro kitos paskirties 1390 litų.
                                      (...)
                                      4. Pasirašyti susitarimai dėl nuostolių atlyginimo, paimant privačios žemės sklypo dalį visuomenės poreikiams.
                                      atlyginimo būdą
                                      Sklypo kadastrinis Nr. Paimamas plotas, ha Atlyginimo būdas
                                      Kompensacija litais - 5 sklypai
                                      Lygiavertis sklypas - 1 sklypas
                                      Nesusitarta - 2 sklypai

                                      5. Surašyti du aktai. Su dviejų žemės sklypų savininkais – (...)) susitarimai dėl nuostolių atlyginimo, paimant privačios žemės sklypo dalį visuomenės poreikiams nepasirašyti, nes savininkės nesutiko su siūlomu atlyginimo dydžiu pagal žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekte esančią vertinimo ataskaitą. Savininkės pateikė savo lėšomis atliktas paimamų visuomenės poreikiams žemės sklypų dalių vertinimo ataskaitas, kuriose nustatyta paimamos žemės sklypo dalies rinkos vertė 8 kartus viršija žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekte esančią ataskaitą.
                                      Kadangi planavimo organizatorius neturi juridinių galimybių atlyginti pagal savininkų lėšomis parengtas ir pateiktas vertinimo ataskaitas, ginčas dėl atlyginimo dydžio turės būti sprendžiamas teisme.
                                      6. Suprojektuotas lygiavertis žemės sklypas Neveronių kaime, Kauno rajone. Projekto rengimo pradžioje savininkas už paimamą visuomenės poreikiams žemės sklypo (...) ha pageidavo kompensacijos pinigais.
                                      Jo netenkino projekte esančioje ataskaitoje nustatytas atlyginimo dydis. Savininkas pageidavo, kad jam būtų sumokėta tokia pati suma (daug didesnė, nei esanti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekte), už kurią jis 2009 m. balandžio mėnesį įsigijo minėtą sklypą. Kadangi šis prašymas nebuvo patenkintas, savininkas pateikė savo lėšomis atliktą vertinimo ataskaitą, kurioje paimamos visuomenės poreikiams žemės sklypo dalies vertė buvo kelis kartus didesnė už žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekte esančią vertinimo ataskaitą.. Kadangi savininkui buvo atsakyta, kad pagal jo pateiktą ataskaitą nuostoliai atlyginami nebus, savininkas pakeitė atlyginimo už nuostolius, atsiradusius paimant visuomenės poreikiams privačios žemės sklypo dalį, atlyginimo būdą – paprašė lygiaverčio sklypo Neveronių kaime, Kauno rajone. Šis prašymas buvo patenkintas.
                                      7. Nustatytas laisvos valstybinės žemės poreikis sankryžos rekonstravimo sprendiniams įgyvendinti. Sankryžos rekonstravimo projekto sprendiniams įgyvendinti reikia 1,5803 ha laisvos valstybinės žemės. Ši žemė, sujungus kartu su paimtomis visuomenės poreikiams privačių žemės sklypų dalimis (...).
                                      8. Parengtas projekto sprendinių poveikio vertinimas. (...) Detalesnis projekto sprendinių poveikio vertinimas pateiktas atskiru skyriumi.
                                      9. Atliktos visuomenės informavimo ir dalyvavimo teritorijų planavimo procese procedūros. (...)

                                      Viešas susirinkimas vyko 2011 m. sausio 28 d. tose pačiose patalpose. (...)
                                      http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=208&Itemid=67
                                      Tekstas: http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=208&Itemid=67

                                      Comment


                                        Žiežmarių sankryžos žemės paėmimo projektas

                                        Žiežmarių sankryžos sklypai. Brėžinio fragmentas


                                        Padidinta ortofoto nuotrauka su sklypų ribomis


                                        http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=208&Itemid=67
                                        Brėžinys .pdf formatu: http://www.kaisiadorys.lt/archyvai/a...elprojektas.lt

                                        Comment


                                          2011-04-07, 10:30

                                          nuo balandžio 26 d. iki birželio 24 d. dėl Palemono viaduko deformacinių siūlių pakeitimo magistraliniame kelyje A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 89,21 km bus ribojamas automobilių eismas.

                                          http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...er-neri-343649
                                          Sunku prisiminti tokią vasarą, kad nebūtų remontuojamas Palemono viadukas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X