Dėl Elektrėnų viaduko tikrai pikta, nes ten dažnokai važinėju, todėl kiekvieną kartą išsukti į greitkelį gaunasi stresinė situacija, ypač sutemus, kai neveikia apšvietimas. Tikrai galima buvo sutvarkyti taisant viaduką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Taip, aš irgi ten važinėju kai būnu Lietuvoje... ta vieta neblogai parodo ir Lietuvos vairuotojų kultūros sovietiškumą. Ne vieną kartą yra buvę, kad pirmoje juostoje važiuojantis žmogus nepasitraukia į antrą juostą (net jei ji būna visiškai tuščia). Dėl to reikia sulėtėti ir tą žmogų praleisti. Tai sukelia daug nepatogumų, nes ta "greitėjimo juosta" yra smarkiai, smarkiai per trumpa.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąTaip, aš irgi ten važinėju kai būnu Lietuvoje... ta vieta neblogai parodo ir Lietuvos vairuotojų kultūros sovietiškumą. Ne vieną kartą yra buvę, kad pirmoje juostoje važiuojantis žmogus nepasitraukia į antrą juostą (net jei ji būna visiškai tuščia). Dėl to reikia sulėtėti ir tą žmogų praleisti. Tai sukelia daug nepatogumų, nes ta "greitėjimo juosta" yra smarkiai, smarkiai per trumpa.
Antra vertus, man ten važiuojant kas trečia - ketvirta mašina pasitraukia į antrą juostą, kad galėčiau įsukti į greitkelį. Gal man sekasi ?Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąIš esmės, ten JOKIOS "greitėjimo juostos" nėra.
Antra vertus, man ten važiuojant kas trečia - ketvirta mašina pasitraukia į antrą juostą, kad galėčiau įsukti į greitkelį. Gal man sekasi ?
Comment
-
John - dėl Elektrėnų viaduko. Kokia prasmė buvo jį rekonstruoti paliekant tas pačias atramas, aš nežinau. Man (aš ne kelininkas) viadukas neatrodė griūnantis ar baisiai išvažinėtas. Bet tai tik mano nuomonė. Aišku, kad buvo nesąmonė nepailginti greitėjimo juostos, kai tam buvo pati geriausia proga.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Gavau oficialų atsakymą, bet tekstą perrinkau.
LIETUVOS AUTOMOBILIŲ KELIŲ DIREKCIJA PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS
Dėl Elektrėnų viaduko
2010 m. Elektrėnų viadukas virš valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda nebuvo perstatytas, o tik rekonstruotas. Rekonstravimas yra tokia statybos darbų rūšis, kai keičiamos laikančios konstrukcijos, nebūtinai visos. Rekonstruojant viaduką buvo pakeista statinio perdanga, o atramos, kadangi jų būklė buvo pakankamai gera, paliktos. Viaduko ilgis liko nepakitęs, todėl po viaduku esantys kelio elementai nebuvo keičiami.
Šiame projekte sankryžos rekonstravimas nebuvo sprendžiamas. Greitėjimo juostos problema bus išspręsta 2011 m. - projektas jau yra parengtas.
Comment
-
Atnaujinta 2011-03-14
2011 m. planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė (pdf failas, 685 kB )
Pirkimo objekto pavadinimas ir BVPŽ kodas(-ai) Palemono viaduko per geležinkelį A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 89,21 km deformacinių pjūvių pakeitimas (45221119-9)
Numatoma pirkimo pradžia I ketv.;
Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais), 4 mėn.
Pirkimo būdas Supaprastintas atviras konkursas
http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2011.pdf
Tas Palemono viadukas kasmet taisomas ir taisomas.
Pernai turbūt buvo pirma vasara per dešimtmetį, kai jis nebuvo rekonstruojamas.
Gal paprasčiau už tuos pinigus nugriauti ir pastatyti iš naujo?..
Comment
-
LIETUVOS ŽINIOS > Nr. 67 (12894), 2011 kovo 23 d.
Paulius Ugianskis
Didesnis greitis keliuose - įmanomas
Lietuvoje sumažėjus aukų keliuose, prabilta apie galimybę persvarstyti leistino greičio ribas. Į tai palankiai žiūri ir policija, ir kelininkai, ir eismo specialistai.
Naujasis Lietuvos policijos generalinis komisaras Saulius Skvernelis, praeityje ne vienus metus vadovavęs krašto kelių policijai, užsiminė apie tai, kad tam tikruose kelio ruožuose būtų galima peržiūrėti leistino greičio limito didinimą. Esą yra vietų, kur lengvieji automobiliai gali važiuoti greičiau, nei leidžiama dabar.
Verta bent pamąstyti
Komisaro nuomone, situacija keliuose pasikeitė, o inžinerinės ir techninės priemonės leidžia visą tai protingai įgyvendinti. "Šis klausimas bent diskusijų, manau, yra vertas. Kelių infrastruktūra Lietuvoje pasikeitė, automobiliai tapo saugesni, todėl galima būtų pradėti diskusiją dėl to, ar šiandien maksimali greičio riba užmiesčio keliuose yra tokia, kokia ir turi būti. Nemanau, kad kelyje Vilnius-Kaunas 10 kilometrų per valandą padidinus greitį padidėtų avaringumas. Reikėtų nepamiršti, kad greičio matuoklių tinklas yra platus, jie stovi tokiose vietose, kur būtina greitį sumažinti. Be to, policija toliau aktyviai vykdys greičio kontrolę ne stacionariais radarais", - kalbėjo S.Skvernelis.
(...)
Situacija nepablogėtų
Vairavimo instruktorius Vytautas Šantaras LŽ teigė, kad Lietuvoje tikrai yra vietų, kur greičio ribojimas kelio ženklais moraliai pasenęs. Pašnekovo nuomone, pirmiausia būtų galima iki 130 km/val. padidinti greitį tarp Vilniaus ir Kauno. Dabar šio kelio techniniai parametrai, anot V.Šantaro, beveik atitinka automagistralei keliamus reikalavimus.
"Nieko bloga neįvyktų, jei šiame kelyje būtų galima važiuoti greičiau. Per dešimtmetį jis keitėsi, tapo gana saugus ir pritaikytas didesniems greičiams. Apie kitus kelius kalbėti sunkiau, čia jau reikia specialių tyrimų", - dėstė patyręs vairavimo instruktorius. (...)
Jam iš dalies antrino ir asociacijos Lietuvos keliai vykdantysis direktorius Rimvydas Gradauskas. Jis LŽ neneigė, kad šiandien krašto keliuose yra aiškiai per daug greitį ribojančių ženklų, esą nemažai jų įrengta ten, kur nereikėtų.
"Ar leisti didinti važiavimo greitį, spręsti nesiryžtu, tačiau bent jau peržiūrėti riboženklius tikrai turėtų būti leistina. Dabar yra taip: kelininkai sutvarko tam tikrą kelio ruožą, įdiegia jose saugumo elementus, bet po rekonstrukcijos kelio ženklai ten lieką kaip buvę, nors važiavimo sąlygos akivaizdžiai pagerėjo. Štai čia, manau, yra didesnė problema, kurią spręsti reikėtų pirmiausia", - LŽ tvirtino R.Gradauskas.
Staigmena - jau šiemet?
Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Eismo saugumo skyriaus vedėjo pavaduotojas Povilas Narbutas LŽ patvirtino, kad atskiruose kelio ruožuose yra numatyta leisti važiuoti greičiau, nors sprendimas šiuo klausimu dar nepriimtas. Tačiau jis neneigė, kad Vilniaus-Kauno kelyje galimybė labiau spustelėti akseleratoriaus pedalą gali atsirasti jau šiemet.
"Į šio kelio atnaujinimą pastaruoju metu buvo nemažai investuota, todėl techniškai tikrai įmanoma tam tikruose ruožuose važiuoti greičiau. Diskusijos ir derinimai dėl to vyksta, galbūt greitai bus galima sulaukti ir rezultatų. Manyčiau, pirmųjų kregždžių vairuotojai gali tikėtis jau šįmet", - atviravo P.Narbutas.
http://www.alfa.lt/straipsnis/108476...11-03-23_09-50
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKuri čia vieta?"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Kad A1 ruože tarp Vilniaus ir Kauno ir taip lygtais nėra vieno lygio sankryžų, bet deja, yra pilna nuvažiavimų į vienkiemius, prekybos paskirties objektus, kelias kai kur eina pro miestus ir miestelius, daug mazgų su kitais keliais. Dėl šių priežasčių, manau, turbūt dar negreit ruožu VLN-KAU galėsime važiuoti greičiau nei 110 km/h.
Bet vis dėlto keistoka, kad U apsisukimus vos ne kas šimtą metrų turinčiu A2 galima važiuoti greičiau nei A1 ruožu tarp Vilniaus ir Kauno, kur tų apsisukimų beveik nėra. Turbūt lemiantis faktorius yra tas, kad A2 praeina toli nuo bet kokių miestų ir miestelių, degalinių ir restoranų prie kelio taip pat nėra labai daug.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKad A1 ruože tarp Vilniaus ir Kauno ir taip lygtais nėra vieno lygio sankryžų, bet deja, yra pilna nuvažiavimų į vienkiemius, prekybos paskirties objektus, kelias kai kur eina pro miestus ir miestelius, daug mazgų su kitais keliais. Dėl šių priežasčių, manau, turbūt dar negreit ruožu VLN-KAU galėsime važiuoti greičiau nei 110 km/h.
Bet vis dėlto keistoka, kad U apsisukimus vos ne kas šimtą metrų turinčiu A2 galima važiuoti greičiau nei A1 ruožu tarp Vilniaus ir Kauno, kur tų apsisukimų beveik nėra. Turbūt lemiantis faktorius yra tas, kad A2 praeina toli nuo bet kokių miestų ir miestelių, degalinių ir restoranų prie kelio taip pat nėra labai daug.
Comment
Comment