Na, ne tik kelio danga buvo sutvarkyta, juk didžiojoje dalyje kelio net nebuvo kelkraštinės juostos, o jos dabar nėra tik prieš Grigiškes tarp Grigiškių ir "Tvirtovės prie Didžiulio". Aišku tiek metų manau nereikėjo vien kelkraščiams ir kažkodėl buvo gaištama su vis dar reikalingais viadukais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Keliui Vilnius-Kaunas tapus greitkeliu kelionė sutrumpės 6 minutėmis
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=38027253
Comment
-
Tai what the fuck nesikeikiant? Citata iš straipsnio: "Didesnių permainų galime tikėtis 2018 m. Planuojama, kad tuomet nuo Vilniaus iki Kauno bus galima važiuoti 130 km/h greičiu." Tai buvo planas, kad iki 2013 metų modernizuoti į automagistralės kategorijos kelią, dabar jau tik 2018? Tai dar 7 metai, kad kelias gautų AM statusą. Pasirodo čia to greitkelio statusas ne šiaip sau atsiranda atskiruose ruožuose, o paprasčiausiai nustuma problemos sprendimą tolyn... Maždaug leidžiam pavažiuoti greičiau tai gal tauta nesiskųs taip. 438 mln. Lt jau suinvestuota, bet kažkokių labai apčiuopiamų rezultatų kaip ir nerasta. Jei srautai augs, tai gali būti, kad 2018 metais turėdami AM kategorijos kelią jau turėsim galvoti apie kelio platinimą iki 2x3 juostų. Tai žodžiu Vilnius - Kaunas darbų tai dar 100 metų į priekį gaunasi
Comment
-
Iki tikros "automagistralės" pas mus dar visur trūksta. Kažkaip nesugeba padaryt normalių atsišakojimų ir įsiliejimo juostų. Jos nuo greitkelio turi būti atskirtos tvorelėmis.
O dabar dažnas vairuotojas į greitkelius įvažiuoja skersai dar neįsibėgėjęs, vietoj to, kad greitėjimo juostoje pasiektų 100 km/h ir tada persirikiuotų netrukdydamas. O išvažiuodamas atitinkamai stabdyti pradėtų tik išsirikiavęs.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimątad, mano nuomone, dar negreit ateis laikai, kai galėsime gazuoti kaip Vokietijoje
Comment
-
Šaunuolis, Zorro. Geras reportažas.
Kaip matau, Elektrėnuose po viaduku taip ir nepakišo šalutinės juostos, nors dabar buvo pati geriausia galimybė tai padaryti. Atsiprašau, kad negražiai kalbu, bet jei Lietuvos kelininkai nieko dėl tos problemos nepadarė, o panašu, kad taip ir yra, tai jie yra tikri subingalviai. Neturiu žodžių. Beje, mėlyna spalva irgi yra viena prastesnių (mano nuomone). Nusivyliau.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąKaip matau, Elektrėnuose po viaduku taip ir nepakišo šalutinės juostos, nors dabar buvo pati geriausia galimybė tai padaryti.
Viskas pagal populiarią dabar patarlę - Ateis laikas, bus ir vaikas!
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąŠaunuolis, Zorro. Geras reportažas.
Kaip matau, Elektrėnuose po viaduku taip ir nepakišo šalutinės juostos, nors dabar buvo pati geriausia galimybė tai padaryti. Atsiprašau, kad negražiai kalbu, bet jei Lietuvos kelininkai nieko dėl tos problemos nepadarė, o panašu, kad taip ir yra, tai jie yra tikri subingalviai. Neturiu žodžių. Beje, mėlyna spalva irgi yra viena prastesnių (mano nuomone). Nusivyliau.
Kadangi tiltas buvo išardytas negi buvo taip sunku atkasti dalį pylimo pastatyti dvi naujas kolonas ir palikti vietos, kad būtų 4x4 juostos iš abiejų pusių ???
Labai turtinga mat valstybė esame, kad galime sau leisti viską po 2-3 kartus perstatyti. Vistiek ateity magistralė turės būti 3 juostų.
Nors gal per riebiai čia pasakiau. Gal jie kaip tik labai žiūri į ateitį. Va baigsis nafta, brangs kuras žmonės juk traukiniais važinės tarp Klaipėdos, Kauno ir Vilniaus 350 km/h greičiu
Comment
-
O Grigiškių tiltas toks ... masyvus, sunkus ir labai niūrus.
Pora pavyzdžių. Vienas įdomus ir lengvas, kitas pigus.
Tiltas Bristolyje. Ilgis 55 metrai, kaina 2,4 mln £ !!! Kaina kosminė, bet kaip gražaus ir minimalaus tilto pavyzdys visai nieko. Nial McLaughlin architektai.
Čia realus variantas. Šiek tiek estetiškai apdirbus labai gražiai atrodytų, o ir kainuoja tikriausiai pigiau nei Grigiškių variantas. Bevardis tiltas Londone.
Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.11.27, 19:25.
Comment
-
Manau, kad buvo galima dar paprasčiau padaryt - išbetonuoti atraminę sienelę ir juostą padaryt tarp kolonos ir atraminės sienelės. Čia akivaizdus pavyzdys, kad pas mus nemoka daryt atsišakojimų.
Beje vasarą atkreipiau dėmesį, kaip šūdinai daroma ir Kaunas-Jonava kelyje. Rekonstravo ilgą gabalą "magistralinio vaizdo" kelio ir tuo pačiu padarė keletą 90 laipsnių kampu įvažiuojančių kelių...
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąNet per švelniai. O tiksliau pasakius labai lietuviškai. Totaliai iššvaistomi pinigai, o pasakoma tik subingalviai. Mano valia kažkas kas užsakė visus šiuos darbus pats jau skristų iš darbo !
Kadangi tiltas buvo išardytas negi buvo taip sunku atkasti dalį pylimo pastatyti dvi naujas kolonas ir palikti vietos, kad būtų 4x4 juostos iš abiejų pusių ???
<...>
Comment
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąO Grigiškių tiltas toks ... masyvus, sunkus ir labai niūrus.
Pora pavyzdžių. Vienas įdomus ir lengvas, kitas pigus.
Tiltas Bristolyje. Ilgis 55 metrai, kaina 2,4 mln £ !!! Kaina kosminė, bet kaip gražaus ir minimalaus tilto pavyzdys visai nieko. Nial McLaughlin architektai.
Atvaizdas
Čia realus variantas. Šiek tiek estetiškai apdirbus labai gražiai atrodytų, o ir kainuoja tikriausiai pigiau nei Grigiškių variantas. Bevardis tiltas Londone.
Atvaizdas
manau pigesnis variantas už grigiškių
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGaila, kad nebedaro klijuoto medžio, kaip kad Vievyje ir Kleboniškyje. Mūsų įmonės darbo turėtų ir metalo mažiau importuoti reikėtų
Anksčiau berods "Jūrės medis" gamindavo medines konstrukcijas.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąManau, kad buvo galima dar paprasčiau padaryt - išbetonuoti atraminę sienelę ir juostą padaryt tarp kolonos ir atraminės sienelės. Čia akivaizdus pavyzdys, kad pas mus nemoka daryt atsišakojimų.
Comment
Comment