Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    Nors kažin, ar atsiras labai daug susidomėjusių. Kaip bebūtų, kelių filmavimas yra labai jau "savotiškas" pomėgis.
    Man atrodo tokie video įdomiausi bus po kažkiek laiko, gal 10 ar 20 metų.

    Aš pats buvau susidomėjęs gatvių filmavimu po to kai pamačiau šitą video, bet mano planai eilinį kartą taip ir liko planais. Galėtum kada kai kurias Vilniaus centrines gatves, pvz. Konstitucijos prospektą, nufilmuoti ir be pagreitinimo.

    Comment


      Parašė John
      Dalių bus dar 4 ar 5, nes sugreitinimas reikštų detalių praradima tiems, kas nori pamatyti smulkmenas. Tie, kam pasidarys nuobodu, galės žiūrėti tik tą dalį, kuri jiems tuo metu bus įdomi. Beje, manau, kad tai vienintelis toks video visame Internete šiuo metu. Nors kažin, ar atsiras labai daug susidomėjusių. Kaip bebūtų, kelių filmavimas yra labai jau "savotiškas" pomėgis.
      Radau klaidą savo skaičiavimo metodikoj (12-14 dalių spėjimo). Apvalinau, kad pirmo video 8 min trunka nuo Vilniaus iki Vievio, o iš tikro pats Vilniaus pravažiavimas trunka 4,5 min.

      Pomėgis tikrai įdomus. Kaip ir train- arba ship- spottingas. Visi jie turi tokį archyvinį atspalvį. Įdomiausia juos bus žiūrėti po kiek laiko.

      Dar toks pastebėjimas, kad vilniečiai ne itin draugauja su posūkių rodymu rikiuojantis.
      Propoganda ir penas mintims >>>

      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
      www.ted.com

      Comment


        Dėl Elektrėnų viaduko: tai jie nepatrauks tos šalia vakarų krypties esančios kolonos, kad būtų galima ilgesnį, automagistralės standartus atitinkantį, išvažiavimą padaryti? Aš galvojau, kad tai ir buvo rekonstrukcijos tikslas? Tai, spėju, reiškia, kad į A1 Vilnius-Kaunas perdarymą į magistralę niekas rimtai nebežiūri (?!). Aišku galima būtų pakeisti patį nuvažiavimą, kad jis prasidėtų kiek anksčiau (tai nėra neįmanoma), bet dabar buvo ideali proga tą betvarkę sutvarkyti ir ji praleista. Klausimas tik ar nebus po metų vėl skelbiamas konkursas, šį kartą tai kolonai traukti, ir ar nebus nuiminėjama jau nauja asfalto danga? Nekas, nekas...
        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

        Comment


          Automagistralę, A1 ir taip yra magistralė.

          Comment


            Automagistrale, jei neklystu, pas mus vadinama tas kelias, kur žali ženklai ir galima važiuoti 130 km/h.
            Po to yra greitkelis, žymimas mėlynu ženklu su mašinike, kur 110 km/h.
            O ten kur Elektrėnų viadukas, turbūt kol kas iš vis paprastas kelias su skiriamąja juosta. Tad norėtųsi, kad bet kokia rekonstrukcija būtų suderinta su automagistralės reikalavimais.

            Comment


              Dėl tos kolonos sunku spręst vizualiai, ji lyg ir pastumta truputi, klausimas ar pakankamai, gal po darbų pabaigimo atrodys panašiai kaip kad kitas viadukas (geležinkelio), pravažiavus elektrėnus.

              Comment


                Šiandien popiet buvau Vievyje. Kadangi per miestelį abiem kryptim dėl remonto liko tik po vieną juostą, buvo visai padorus besikaupiantis kamštis.
                Apie 18:00 ten turėjo būti jau vertas atskiro aprašymo kamštis.
                Bet Vievis - ne Grigiškės, neapvažiuosi per Sudervę ar Trakus.

                Problema ne remontas, o (ne)informavimas apie remonto darbus.
                Ar kas nors girdėjo, kad kad apie rimtas kliūtis prieš savaitgalį kas nors būtų pranešęs, pvz, per radiją ar internetu?

                Comment


                  http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor..._keliuose/1335

                  Comment


                    /\
                    Skęstančiųjų gelbėjimas - pačių skęstančiųjų reikalas
                    Kas gali suprasti, kad ta eilutė ilgame sąraše reiškia didesnį kamštį nei įprastas eismo sulėtėjimas
                    Apribojimai dėl darbų keliuose 2010-08-20
                    A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda
                    nuo 37 iki 39,5 km asfaltuotos dangos remontas, dešinėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 10-29)
                    nuo 37,5 iki 38,5 km drenažo įrengimas Vievyje, kairėje kelio pusėje greitis apribotas visą parą iki 70 km/val. (iki 10-15)
                    http://www.lra.lt/lt.php/eismo_infor..._keliuose/1335

                    Comment


                      Miesto vartai užtemo
                      Arūnas KARALIŪNAS
                      LS korespondentas
                      2010-08-28
                      Kelyje Vilnius – Klaipėda 2008-ųjų pabaigoje iškilę du nauji Kauno riboženkliai naktimis skęsta tamsoje. Ar miesto valdžia nebeturi pinigų jiems apšviesti?


                      Prie Kauno marių stovintis riboženklis nešviečia, nes jo nepasiekia elektra. A.Barzdžiaus nuotr.

                      Riboženklių autoriai sumanė juos apšviesti galingu už kelių metrų pastatytu prožektoriumi, o konstrukcijos viduje įrengė diodines lempas, skleidžiančias blausią šviesą.

                      Tačiau pakelėje važiuojant link Klaipėdos pastatytas riboženklis niekada taip ir nenušvito.

                      „Elektros kabelį reikėtų tiesti per privatų žemės sklypą, tačiau nepavyko susitarti su jo savininku“, – aiškino Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vygantas Gudėnas.

                      Jis ketina su specialistais aptarti galimybę raides padengti šviesą atspindinčiomis plokštelėmis. Užrašą apšvietus automobilių žibintais, jis naktį išryškėtų.

                      „Gražu ir nereikėtų mokėti už elektros energiją“, – reikšmingą sumanymo privalumą nurodė V.Gudėnas.

                      Tačiau savivaldybės atstovas smarkiai nustebo sužinojęs, kad nešviečia ir antrasis riboženklis, stovintis prie kelio Kaunas – Vilnius.

                      Administracijos direktorius mano, kad prieš kelias savaites siautęs škvalas nutraukė kabelius, todėl elektra nepasiekia lempų.

                      Dėl gausybės darbų miestą tvarkančių tarnybų darbuotojai esą galėjo nespėti pašalinti gedimo, tačiau tai turėtų būti padaryta netrukus.

                      „Vilniaus pusėje įrengtas riboženklis švies visą naktį“, – žadėjo V.Gudėnas.

                      Brangus pirkinys

                      Už du naujuosius riboženklius Kauno savivaldybė sumokėjo beveik 400 tūkst. litų.

                      Prieš dvejus metus planuota įrengti daugiau naujų miesto ribos simbolių prie svarbiausių įvažų į Kauną, tačiau pritrūko pinigų.

                      Miesto valdžiai kilo rimtų sunkumų atsiskaityti ir už jau įvykdytą užsakymą.

                      Riboženkliai yra 10 metrų ilgio ir 3,3 metro pločio, o sveria apie 700 kilogramų.

                      Senieji miesto ribas žymintys simboliai pakaunėje stovėjo 25 metus.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Miesto vartai užtemo
                        Arūnas KARALIŪNAS
                        LS korespondentas
                        2010-08-28
                        Aš šių riboženklių išvis nesuprantu. Idėja? Pirmąkart pamačius kažkodėl kilo sąsaja "Kaunas" ir "skylė". Tarybiniai daug geriau atrodė!
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Antradienį. Vievis

                          Nuo Kauno pusės







                          Nuo Vilniaus pusės







                          Žodžiu visa atkarpa per Vievį perkasta....
                          You've got one life! Live it!

                          Comment


                            Vakar ir aš važiavau, net nežinojau kodėl vyksta šie darbai. Čia ryšium su dangos modernizavimu ar kaip ?

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Šiandien [VIII-20] popiet buvau Vievyje. Kadangi per miestelį abiem kryptim dėl remonto liko tik po vieną juostą, buvo visai padorus besikaupiantis kamštis.
                              Apie 18:00 ten turėjo būti jau vertas atskiro aprašymo kamštis.
                              Bet Vievis - ne Grigiškės, neapvažiuosi per Sudervę ar Trakus.
                              Parašė fredis Rodyti pranešimą
                              Antradienį [IX-21]. Vievis
                              Nuo Kauno pusės.
                              Žodžiu visa atkarpa per Vievį perkasta....
                              Kaip suprantu, po vieną juostą tebėra jau virš mėnesio? Kodėl taip ilgai? Iš nuotraukų susidaro įspūdis, kad platinamas kelias, nors apie planus artimiausiu metu platinti, ypač per krizę, neteko girdėti. Gal kas tiksliai žinote, kas gi čia vyksta?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Užklydęs į lra.lt klausimų skiltį pamačiau vertingos informacijos dėl darbų Vilnius - Kaunas kelyje:

                                Klausimas:Laba diena, domina kada planuojamas E85 ruožo per Grigiškes III etapo darbų atlikimas, dabar išvažiuojant iš Kauno Vokės gatvės į Vilniaus pusę, reikia daryti 3km lankstą iki Tvirtovės, grįžtant iš Kauno - 5km iki naujosios 2 lygių sankryžos. Po II etapo darbų įgyvendinimo, kiek supratau iš šiuo metu vykstančio konkurso dokumentų, ši situacija nepasikeis. Ačiū ( 2010-09-23 )
                                Atsakymas: Šiuo metu yra rengiamas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas. Jeigu minėtas projektas bus įvykdytas savalaikiai ir sėkmingai, tuomet kitais metais turėtų būti pradėtas A1 kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda 21,14 km Molūvėnų 2-jų lygių sankryžos statybos darbai.

                                ----

                                Klausimas: Sveiki. Norėjau paklausti, ar vis dar žadamas statyti naują viaduką Žiežmariuose. Jeigu taip, tai kada planuojama pradėti. Ačiū ( 2010-08-19 )
                                Atsakymas: Šiuo metu yra rengiamas Žiežmarių dviejų lygių sankryžos kelyje A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda techninis projektas (į minėtą projektą įeina ir pėsčiųjų viaduko statyba), kitais metais bus skelbiamas konkursas darbams atlikti ir, priklausomai nuo visų procedūrų eigos, objekto statyba turėtų būti vykdoma apytikriai 2011-2012 metais.

                                Džiugu, kad žada statyti, bet mano pasiūlymas būtų toks:


                                Naikinam sankryžą visai. Nutiesiam papildomą kelią kitoje pusėje. Sutaupyti manau tokiu būdu galimėtų nemenkai ir kitur skirti lėšas. Prie pat juk yra viadukas į Kaišiadoris, tai kam dubliuoti? Vietiniai ne tiek ir daug kilometrų papildomų turėtų sukti Vis dėlto automagistralė yra kaip upė ir kiekvienam keliukui tiltų nepristatysi.

                                Comment


                                  Tiesiant naują kelią galima susidurti su daugybę kliūčių. Tarkim vien reikalingos žemės paėmimas, dar geologinės sąlygos toje vietovėje. Taigi įmanomas variantas (o ir tikėtinas), kad viską susumavus pastatyti dviejų lygių sankryžą greičiau ir pigiau, nei tiesti papildomus kelius.

                                  Comment


                                    Kam tas viadukas ir tas nupieštas tavo naujas kelias Xmaster? Žiežmariškiai tegul lekia ant viaduko, nes pagal žemėlapį matosi, kad gali ir tas apsisukimas jiems nereikalingas, jis reikalingas tik toms įmonėms įsikūrusioms kitoje kelio pusėje....
                                    You've got one life! Live it!

                                    Comment


                                      Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                      Kam tas viadukas ir tas nupieštas tavo naujas kelias Xmaster? Žiežmariškiai tegul lekia ant viaduko, nes pagal žemėlapį matosi, kad gali ir tas apsisukimas jiems nereikalingas, jis reikalingas tik toms įmonėms įsikūrusioms kitoje kelio pusėje....
                                      Na, papildomo kelio kitoje greitkelio pusėje reiktų, kad žmonėms, ar įmonėms įsikūrusiose netoli kelio, nereiktų daryti lanksto per Kaišiadoris.

                                      Comment


                                        o kas blogai su ta "sankryza"? gi isvaziuoji i A1 pavarai iki viaduko ir vaziuoji i kita puse

                                        Comment


                                          Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                          Kam tas viadukas ir tas nupieštas tavo naujas kelias Xmaster? Žiežmariškiai tegul lekia ant viaduko, nes pagal žemėlapį matosi, kad gali ir tas apsisukimas jiems nereikalingas, jis reikalingas tik toms įmonėms įsikūrusioms kitoje kelio pusėje....
                                          Tai įmonių vadovai ir supyks, kai iš jų apsisukimą atims...
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X