Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kazkas apie vingius kalbejo........
    Kroatijoje, autostradoje A1 netoli Zadaro yra įrengtas serpantinas. Tiesa, ten prisideda trečia juosta, nes autostrada ten yra dviejų juostų.
    http://www.youtube.com/watch?v=r9u803kfdqY (mazdaug ties 1:30 tas serpantinas)
    Neisivaizduoju, ko jums tie posukiai taip uzkliuvo.

    Comment


      Išmėginkite autostradą iš Krokuvos link Zakopanės- pažadu, Vilnius- Kaunas daugiau niekad neatrodys vingiuota, tik tiesi kaip styga
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Taip, važiavau prieš pora metų, ten yra "expresowka". Gan neilga, bet berods 30 km tai tikrai yra. Šiaip vingiuotumas ten tai nemenkas. Buvo drėgna danga, dar su žieminėmis padangomis buvau, tai ne visur net fiziškai buvo sunku išlaikyti leistiną 110 km/h greitį

        Comment


          Tiems kas domisi kelių statyba ir reikalavimais jiems, manau būtų įdomi informacija pateikta čia:
          http://dwg.ru/dnl/8167
          Čia amerikoniška literatūra, viso 942 psl. pdf formate.

          Comment




            Elektrėnų viaduko rekonstrukcija.









            Comment


              Geros nuotraukos.
              Puiku, kad spėjai užfiksuoti. Pro ten važiavau prieš pusantros savaitės, vaizdas atrodė panašus.

              Comment


                Keista, kodėl griauna išoriškai neblogos būsenos Elektrėnų viaduką?

                Comment


                  Parašė John
                  Beje, ar Zorro prieštarautų, jei šias nuotraukas įmesčiau ir į Skyscrapercity.com?
                  Neprieštarauju.

                  Remontuos viaduką
                  2010-05-07
                  Vos keletą mėnesių elektrėniečiai pasidžiaugė, kad į autobusų stoteles nebereikia bėgti per autostradą, nes autobusai užvažiuoja į Elektrėnuose įrengtas naujas stoteles. Nuo šio mėnesio vidurio viskas grįžta atgal. Dėl numatomo viaduko remonto tarpmiestiniai autobusai į Elektrėnus pusmetį vėl nebeužsuks.

                  Įvažiavimas į Elektrėnus

                  Kaip redakcijai sakė VĮ „Automagistralė“ direktoriaus pavaduotojas Kazimieras Eirošius, viadukas uždarytas bus jau gegužės antroje pusėje ir remontas tęsis apie 6 mėnesius. Per tą laiką autostradoje greitis bus apribotas iki 50 km/val. Gyventojams vėl teks per sodą ir greitkelį gautis iki buvusių stotelių ir atgal. 56 tarpmiestiniai autobusai, sustojantys Elektrėnuose, į miestą, Transporto inspekcijos leidimu, neužsuks. Elektrėniečiams nuo Vilniaus krypties į Elektrėnus įvažiuoti teks per Abromiškes, iš Kauno – per Mijaugonis. VĮ „Automagistralė“ direktorius Vladislovas Molis atsiprašo gyventojų už laikinus nepatogumus ir žada, kad po viaduko remonto įvažiavimas į Elektrėnus bus tikrai šiuolaikiškas ir patogus.

                  Viadukas taps valstybinės reikšmės

                  Po remonto viadukas taps ne tik valstybinės reikšmės, bet bus platesnis su 2 m pėsčiųjų ir dviračių takais šonuose nuo važiuojamosios dalies. Taip redakcijai sakė „Automagistralės“ direktoriaus pavaduotojas K. Eirošius. Remontuos viaduką UAB „Viadukas“, kuris įsipareigojo darbus kokybiškai atlikti per 5 mėnesius.
                  Elektrėniečiai prieš ketverius metus buvo džiuginami pažadais apie požeminį įvažiavimą į Elektrėnus, Trakų gatvę. Tokį įvažiavimą buvo pažadėjusi UAB „Irlianda“, kuri su savivaldybe yra pasirašiusi koncesijos sutartį, pagal kurią savivaldybė koncesininkams nemokamai 25 metams atiduoda žemę pagal autostradą nuo žiedo iki „Versmės“ gimnazijos, o koncesininkas už tai plės pramogų bei prekybos infrastruktūrą. Deja, kaip sakė UAB „Irlanda“ projektų koordinatorė Žaneta Šriupšienė, beveik ketverius metus užsitęsė valstybinės žemės perdavimas savivaldybei, o pastaroji koncesininkui tos žemės dar nėra perdavusi. Per tą laiką pasikeitė ekonominė padėtis bei planai. Norint statyti požeminį įvažiavimą gal užtektų geranoriškos trišalės sutarties tarp Susisiekimo ministerijos, koncesininko ir savivaldybės. Bet kol vyrai susės prie derybų stalo, senasis viadukas bus kapitališkai suremontuotas ir deramai tarnaus elektrėniečiams. Tik naujuosiuose rajonuose gyvenantiems žmonėms teks dar ilgai minti apie 3 km kelio iki naujojo pėsčiųjų tako viaduku ir iki autobusų stotelių.

                  http://www.kronika.lt/index.php/nauj...montuos-viaduk

                  Comment


                    Ką tas buvimas "valstybinės reikšmės" reiškia?
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Tai kad viena atrama perbetonuojama, ar ne? Ir vietos iš abiejų pusių turėtų atsirast perstūmus sieneles.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Bent jau man tai neatrodo, kad po rekonstrukcijos viadukas bus pritaikytas perspektyviniam magistralės išplėtimui iki 3x3 eismo juostų. Bet gal aš klystu?

                        Comment


                          >30000 AM (6 eismo juostos)
                          15000–30000 AM (4 eismo juostos)
                          8000–15000 AI (4 eismo juostos)
                          3000–8000 AII
                          ...

                          Va tokios yra rekomendacijos juostų skaičiui ir kelio kategorijai. Čia paremta ekonominiu naudingumu.
                          Paskutinis taisė Xmaster; 2010.06.10, 08:22.

                          Comment


                            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                            >30000 AM (6 eismo juostos)
                            Yra rašyta, kad ties Grigiškėmis automobilių vidutinis paros srautas siekia 34000, vasarą - dar daugiau.

                            Manau, ties Kaunu srautai dar didesni.

                            Comment


                              Manau su Kauno aplinkkelio rekonstrukcijos ruožu yra susijęs neseniai paskelbtas konkursas:
                              Pirkimo nr.: 16427
                              "Pirkimo objektas: Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 94,00 iki 107,00 km rekonstravimo projektinių sprendinių su PAV, teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimas"

                              Nėra detalizuojama ar nori į 3+3 padaryti, bet manau labiausiai tikėtinas variantas, o jei dar ir AM statusas tai išvis kažkas nerealaus būtų.
                              Berods kažkur mačiau, kad 2013 metai turėtų būti pradžia šiem darbams.

                              Comment


                                O man atrodo kad cia formuos nauja kelia pro Karmelava. Kazkur metesi tokios idejos kazkada. Nes sis kur dabar yra ruozas tarp muravos ir Silainiu jau per giliai mieste, i ten pleciasi miestas ir AM norima nukelti toliau.

                                Comment


                                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                  Manau su Kauno aplinkkelio rekonstrukcijos ruožu yra susijęs neseniai paskelbtas konkursas:
                                  Pirkimo nr.: 16427
                                  "Pirkimo objektas: Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 94,00 iki 107,00 km rekonstravimo projektinių sprendinių su PAV, teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimas"

                                  Nėra detalizuojama ar nori į 3+3 padaryti, bet manau labiausiai tikėtinas variantas, o jei dar ir AM statusas tai išvis kažkas nerealaus būtų.
                                  Berods kažkur mačiau, kad 2013 metai turėtų būti pradžia šiem darbams.
                                  Papildau . Daugiau info čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...6427&LID=23228 Šio pirkimo dokumento 1-o priedo 69 psl. nurodyta, kad "planuojama ir projektuojama kelio ruožo kategorija - I (iki 3 eismo juostų viena kryptimi). Keista, bet ten pat parašyta (19.13 punktas) jog, "vieno lygio sankryžų kiekis - 5 vnt. (naujai planuojamos)". Beje, kalbama būtent apie "A1 kelio ruožo nuo 94 iki 107 km., rekonstravimo projektinių sprendinių su PAV, teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimą".

                                  Comment


                                    Elektrėnų viaduko rekonstrukcija.
                                    Birželio 29



                                    Birželio 30

                                    Comment


                                      "Kauno tiltai" už 47 mln. litų rekonstruos magistralės Vilnius-Klaipėda ruožus
                                      http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-ruozus-289303

                                      Comment


                                        Atnaujinama pagrindinė šalies magistralė
                                        www.DELFI.lt
                                        2010 liepos mėn. 29 d. 12:19


                                        Gerinant eismo sąlygas ir saugą, pagrindinėje šalies magistralėje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda vyksta intensyvūs rekonstrukcijos darbai. Šiuo metu įvairiose magistralės vietose stiprinama kelio danga, rekonstruojami viadukai, įrengiamos eismo saugos ir aplinkosaugos priemonės, netoli Klaipėdos Jakų žiedinėje sankryžoje statoma ilgiausia Lietuvoje estakada, informuoja Susisiekimo ministerija.

                                        Tarp Vilniaus ir Kauno eismo sąlygos jau pagerėjo ties Grigiškėmis, čia neseniai baigus pirmąjį magistralės ruožo rekonstrukcijos etapą. Jo metu rekonstruotas beveik 3 km ilgio magistralės ruožas, nutiesti jungiamieji keliai, nuo Vilniaus pusės pastatyta skirtingų lygių sankryža, pėsčiųjų viadukas, rekonstruotos požeminės perėjos ir viadukas per geležinkelį, paplatintas tiltas per Vokę, už Grigiškių abipus magistralės 3,5 km ruože įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių žvėrių.

                                        Šiemet numatoma pradėti ir antrąjį darbų etapą, kurio metu tęsis kelio dangos platinimo ir stiprinimo darbai, bus įrengta dar viena skirtingų lygių sankryža nuo Kauno pusės, statomas naujas tiltas per Vokės tvenkinį, įrengiami apsauginiai atitvarai ir apšvietimas, pėsčiųjų ir dviračių takai, statomos garsą slopinančios sienutės tarp kelio ir gyvenamųjų namų. Šio etapo darbus planuojama baigti 2011 m. pabaigoje. Abiejų etapų metu ties Grigiškėmis iš viso bus rekonstruotas apie 6 km ilgio magistralės ruožas (nuo 13-to iki 19-to km).

                                        Šiuo metu pradedamas rekonstruoti apie 3 km ilgio magistralės ruožas ties Vieviu – čia bus stiprinama kelio danga. Jau įpusėti darbai ties Elektrėnais, kur iki rugsėjo pabaigos bus baigta virš magistralės link miesto vedančio viaduko rekonstrukcija.

                                        Tarp Kauno ir Klaipėdos šiuo metu abipus magistralės įrengiamos tinklo tvoros nuo laukinių žvėrių: darbai vyksta apie 14 km ilgio ruože tarp Kauno, Sitkūnų ir Babtų bei apie 8 km ilgio ruože tarp Cinkiškių ir Ariogalos. Šiuos darbus planuojama baigti iki rugsėjo pabaigos.

                                        Atskiruose magistralės ruožuose stiprinama kelio danga. Rekonstruojamas apie 4,5 km ilgio ruožas ties Vincentava, taip pat netoli Kryžkalnio, ties Pagrybio kaimu (apie 4 km) ir ties Žadeikiais (apie 3 km).

                                        Atnaujinant susidėvėjusią asfaltbetonio dangą, bus rekonstruota keletas tarp Kauno ir Klaipėdos esančių viadukų: Vincentavos sankryžoje (134,7-ame magistralės A1 kilometre), Pagrybio sankryžoje (220,2-ame km) ir Endriejavo sankryžoje (272,6-ame km). Be to, apžvalgos aikštelėje netoli Kryžkalnio ties Pagrybio kaimu (219-ame km) įrengiamas apšvietimas. Minėtus darbus numatoma baigti iki 2011 m. liepos mėnesio.

                                        Didžiausi darbai šiuo metu vyksta netoli Klaipėdos, kur rekonstruojant Jakų žiedinę sankryžą statoma ilgiausia Lietuvoje – 610 m ilgio keturių eismo juostų estakada Kauno–Klaipėdos ir Klaipėdos–Kauno kryptimi. Jakų sankryžoje taip pat bus rekonstruotas 24 m ilgio tunelinis viadukas su šviesoforais viduje, nutiesta daugiau kaip kilometras naujo kelio ir rekonstruota 340 m esamo kelio dalis. Tai pirmasis šios sankryžos rekonstrukcijos etapas, kurį numatoma baigti lapkričio pabaigoje.

                                        Artimiausiu metu planuojamas ir antrasis Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos etapas, kurį baigus eismas vyks trimis lygiais. Numatoma įrengti dviejų eismo juostų estakadas kryptimis Kaunas–Palanga (2-ame lygyje, ilgis 300 m) bei Palanga–Kaunas (3-iame lygyje, ilgis 550 m). Taip pat bus nutiesta 1,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviratininkų takų, įrengta apie 1 km triukšmą slopinančių sienučių. Numatoma, kad šio etapo darbai bus atlikti iki 2012 m. pabaigos.

                                        Magistralė A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda yra transeuropinio kelių tinklo dalis ir Lietuvos teritorijoje sutampa su europine magistrale E85 (Klaipėda–Kaunas–Vilnius–Lyda–Černovcai–Bukareštas –Aleksandropolis). Ji taip pat priklauso IXB tarptautiniam transporto koridoriui, kertančiam Lietuvos teritoriją Rytų–Vakarų kryptimi, ir yra svarbi transporto jungtis, užtikrinanti susisiekimą tarp Lietuvos jūrų uosto Klaipėdos ir Minsko bei Kijevo.

                                        Šiuo metu magistralės rekonstrukcijos darbai vykdomi pagal rangos sutartis, kurių bendra vertė – 155,4 mln. Lt, jiems atlikti suteikta Europos Sąjungos sanglaudos fondo parama.

                                        "DELFI"

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Kągi, atėjo laikas nufilmuoti visą A1 Vilnius - Klaipėda ir, negana to, HD

                                          Važiuojam...
                                          Atvaizdas
                                          Atvaizdas

                                          A1 Vilnius - Klaipėda HD (PIRMA DALIS)
                                          Youtube video

                                          Antra dalis - netrukus.
                                          Nu jo ... kiek dar dalių liko ? 12 - 13 - 14 ?

                                          Bet šiaip tai didelis pliusas už normalią muziką.
                                          Propoganda ir penas mintims >>>

                                          Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                          www.ted.com

                                          Comment

                                          Working...
                                          X