Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne viskas taip paprasta kaip atrodo. Negali kažkas sugalvoti - praplatinam kelio dangą ir jau turim automagistralę. Yra daugybę kliuvinių, pavyzdžiui yra viadukų po kuriais netelpa AM kategorijos keliui reikalingas kelio gabaritas, o juos perstatyti nėra taip paprasta.

    Comment


      AM kategorijos kelyje, kelio apsauginė zona turi būti ženkliai didesnė, taip pat reiktų atskirti visas autobusų stoteles toliau nuo kelio. Lenkijoje naujai tiesiamuose expressways (greitkelis, ne automagistralė) tipo keliuose jau stotelės atskirtos, nekalbant apie automagistrales.

      Comment


        Letapirdziai tie Lietuvos biurokratai. I Kaunas-Vilnius per pastaruosius 12 metu buvo sukista turbut milijardas litu, kitose salyse su tokia geografija (jokiu kalnu, jokiu dideliu upiu, retai apgyvendinta teritorija) butu 200 km nauja magistrale TUSCIOJ vietoj per 3 metus nutiese. Bet cia Lietuva, cia otkatais lyja...

        Comment


          Parašė John
          Gerbiamieji, ar ne iš piršto laužiate tuos "reglamentus" ir "nuostatas"? Kai kuriose Vokeitijos autobahn'ų atkarpose apskritai nėra pagalbinių juostų (hard shoulder), tačiau net ir ten greitis ribojamas iki 130km/h arba... išvis neribojamas. Ir jei yra pavyzdžių, į kuriuos reiktų orientuotis kalbant apie kelius, tai tikrai ne jokia Lenkija su savo 5km naujo mokamo greitkelio, bet Vokietija

          pavyzdžiui:


          Atvaizdas


          Keista matyti tokios didelės reikšmės ribojimo greitį.
          O į temą dėl apribojimų, tai Lietuvoje yra daug atkarpų tokių kaip magistralė Vilnius-Kaunas ir ten net ne leistinas 100 km/h, o 90 km/h kaip paprastame asfaltuotame keliuke (seniau ir žvyrkeliuose būdavo 90 km/h leistinas greitis ) Tačiau prisiminus tuos pačius senesnius laikus, KET buvo sąvoka - kelias su skiriamąja juosta, kur buvo leidžiamas - 100 km/h. Ir nebuvo jokių problemų, o tada ir technika senesnė buvo (turiu omenyje transporto parką).

          Comment


            O ar kas nors baustų, jei Vilnius - Kaunas tokiam būvy patatytų ženkla AM?

            Comment


              Parašė John
              ...Kuo, tarkim, ši Vilnius-Kaunas atkarpa neatitinka AM standartų ar yra blogesnė už tuos greitkelius Vokietijoje....
              Ten niekas grybu nepardavineja kelkrastyje.
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Tikriausiai dabar gauti AM statusą yra sunkiau, turi daug reikalavimų ir t.t. paisyti. Vokietijos atveju, tai matomai iš seniau užsilikę statusai ir niekas jiem neprikišinėja. Čia tas apts manau, kad Vilnius - Panevėžys tikrai negautų automagistralės statuso, jei reiktų tą statusą susiveikti dabartiniai laikais Vilniaus - Kauno greitkelio atveju manau kelias jau dabar galėtų puoštis AM statusu, o jei tarkim ten koks Vievis ar kažkurioje vietoje esantis 1 lygmens apsisukimas, tai ten galėtų dėti ženklą 90 ir būtų ramu.

                Comment


                  Gal galit pasakyt, kur tiksliai prasideda ir baigiasi tas masiniuko zenklu pazymetas kelio ruozas?

                  Comment


                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                    O ar kas nors baustų, jei Vilnius - Kaunas tokiam būvy patatytų ženkla AM?
                    Tam, kad Vilnius-Kaunas padaryti automagistrale didžaiusia kliūtis yra kelio tiesinimas bei platinimas. Kai kurių kreivių spinduliai turi siekti net 30000m! Skiriamoji juosta 11.5m!
                    Tiesa, kodėl iki šiol nesiorientuojama į šiuos standartus darant rekonstrukcijas, aš pats nesuprantu.

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                      Tikriausiai dabar gauti AM statusą yra sunkiau, turi daug reikalavimų ir t.t. paisyti. Vokietijos atveju, tai matomai iš seniau užsilikę statusai ir niekas jiem neprikišinėja. Čia tas apts manau, kad Vilnius - Panevėžys tikrai negautų automagistralės statuso, jei reiktų tą statusą susiveikti dabartiniai laikais Vilniaus - Kauno greitkelio atveju manau kelias jau dabar galėtų puoštis AM statusu, o jei tarkim ten koks Vievis ar kažkurioje vietoje esantis 1 lygmens apsisukimas, tai ten galėtų dėti ženklą 90 ir būtų ramu.
                      A2 atkarpa nuo Ukmergės iki Panevėžio apskritai nutiesta nesenai, tad neriekia kalbėt nesamonių. Šiaip ir palyginus A1 su A2 matosi, kad A2 posūkiai yra švelnesni. Tas turbūt ir yra problema, nes A1 yra senas kelias. Ir apskritai geriau būtų padarę 6 juostų kelią ir būtų ramu.
                      Flickr

                      Comment


                        nu tai apie ką mes kalbam dar ištisai, jeigu priežastis visa Lietuva žino?..

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          A2 atkarpa nuo Ukmergės iki Panevėžio apskritai nutiesta nesenai, tad neriekia kalbėt nesamonių. Šiaip ir palyginus A1 su A2 matosi, kad A2 posūkiai yra švelnesni. Tas turbūt ir yra problema, nes A1 yra senas kelias. Ir apskritai geriau būtų padarę 6 juostų kelią ir būtų ramu.
                          A2 kelyje matau daugiau problemų. Kur matyta, kad AM statuso kelias turėtų vieno lygio apsisukimus... O šiaip Ukmergė-Panevėžys buvo nutiesta prieš 11 metų, tai jau nėra taip neseniai. Tik tiesiama tai nežinau pagal kokius reikalavimus buvo. Šiaip standartai keičiasi ir 11 metų keliui tai manau jau yra nemažai.

                          Comment


                            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                            ...O šiaip Ukmergė-Panevėžys buvo nutiesta prieš 11 metų, tai jau nėra taip neseniai...
                            Gal pries 21m.?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                              A2 kelyje matau daugiau problemų. Kur matyta, kad AM statuso kelias turėtų vieno lygio apsisukimus... O šiaip Ukmergė-Panevėžys buvo nutiesta prieš 11 metų, tai jau nėra taip neseniai. Tik tiesiama tai nežinau pagal kokius reikalavimus buvo. Šiaip standartai keičiasi ir 11 metų keliui tai manau jau yra nemažai.
                              Per 10 metų kardinaliai nepasikeičia reikalavimai. O ir šiaip, kelio danga praktiškai visur jau nauja uždėta. Dėl tų apsisukimų, kaip John minėjo, jie yra tik atkarpoje Panevėžys-Ukmergė, kur ne toks didelis intensyvumas, beto visur yra ženklas 110, taip, kad toje vietoje galima sakyti yra ne magistralė.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Gal pries 21m.?
                                Vilnius-Ukmergė atkarpa baigta prieš 25 metus, Ukmergė-Panevėžys prieš 11.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Vilnius-Ukmergė atkarpa baigta prieš 25 metus, Ukmergė-Panevėžys prieš 11.
                                  Vilnius-Ukmergė jau 1981m buvo, o Ukmergė-Panevėžys kazkur 1988m. tikrai dar LTSR laikais.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    to Lettered:
                                    Tai visiškai pabaigta, o naudotis galima buvo žymiai anksčiau.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      beto visur yra ženklas 110, taip, kad toje vietoje galima sakyti yra ne magistralė.
                                      Kažką painioji. Normali ten magistralė. 130km/h visur, su apribojimais pavojingose vietose.
                                      Ir baigtas tas kelias jau seniai, nes jame įvyko Baltijos kelias. Tas pilnas pabaigimas prieš 11 metų, gal turimas omenyje Panevežio aplinkelio gabalas.
                                      Aš tikrai myliu Lietuvą!

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Vilnius-Ukmergė jau 1981m buvo, o Ukmergė-Panevėžys kazkur 1988m. tikrai dar LTSR laikais.
                                        1988 buvo paprastas kelias, ne magistralė. O antra juosta baigta 1998, pats atsimenu statybas.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė le bronius Rodyti pranešimą
                                          Kažką painioji. Normali ten magistralė. 130km/h visur, su apribojimais pavojingose vietose.
                                          Ir baigtas tas kelias jau seniai, nes jame įvyko Baltijos kelias. Tas pilnas pabaigimas prieš 11 metų, gal turimas omenyje Panevežio aplinkelio gabalas.
                                          Na tai tik ties tais apsisukimais ir yra 110, niekam tai nekliūna.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X