Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ten stovi stulpas su kelio ženklais. Tvora apsaugo, kad koks kelių erelis nenuverstų jo ant kelio.

    Comment


      Parašė x21 Rodyti pranešimą
      Matyt ne vien pesciuju, jei su pandusais...
      O neįgalusis vežimėlyje pėstysis ar ne?

      Comment


        Nepaslaptis, kad taip vadinamas pritaikymas neigaliesiems musuose vyksta labiau del akiu, su mintimi, kad "ai visvien gi nieks nesinaudos". Beje nepamirskime ir mamyciu su kudikiais vezimeliuose. Pandusuose izvelgiu viena grubia saugumo klaida. Tiesus nusileidimo ruozas akivaizdziai pernelyg ilgas. Isivaizduokit pasileidusi vezimeli... koks rezultatas? 100m per 7 sekundes, valio!!!

        Comment


          Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
          O neįgalusis vežimėlyje pėstysis ar ne?
          O jei vezimelis su motoru? O dviratininkas - pestysis? O su motoroleriu galima? ... o gal tie pandusai tam, kad gyvulius butu galima per gatve pervaryti...?

          Comment


            Lietuvos automobilių kelių direkcija penktadienį paskelbė Žiežmarių dviejų lygio sankryžos techninio projekto su žemės paėmimo visuomenės poreikiams konkursą. Pasiūlymų laukiama iki balandžio 30 dienos, pranešė „Valstybės žinios“.

            Planuojama visuomenės poreikiams perimti 2,7 hektaro žemės. Numatoma sutarties trukmė – 23 mėnesiai.

            info: http://www.alfa.lt/straipsnis/102660...09-03-27_17-58

            Dar šiek tiek apie planuojamą A1 rekonstrukciją iš Verslo žinių (2009-02-26 Nr.38):

            Didžiausi 2009 metais įgyvendinami ES paramos projektai [...] Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos pirmasis etapas. Anot p. Puodžiuko [Lietuvos automobilių kelių direkcijos gen. direktorius], Grigiškių projektas 2009 m. bus kone stambiausias.
            Paskutinis taisė Metropolis; 2009.03.28, 19:15.

            Comment


              Labai ačiū už naujienas
              - Grigiškių mazgo schema yra šios temos 196 pranešime
              - Žiežmarių mazgo schema yra šios temos 211 pranešime

              Comment


                L.Rytas, "Sostinė"
                2009-03-28
                Sankryžoje keisis kelio ženklai

                Kitą savaitę vilniečiai, važiuojantys per Lazdynus Gariūnų turgavietės link, turėtų būti gerokai atidesni. Dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti kelio ženklai Erfurto ir Oslo gatvių sankryžoje.

                Vairuotojai, važiuojantys nuo Lazdynų pusės Gariūnų link, galės pasukti tik į kairę iš Erfurto į Oslo gatvę. Šioje vietoje bus nurodyta pagrindinio kelio kryptis. Važiuojantys nuo Gariūnų Lazdynų link prašomi atkreipti dėmesį į pasikeitusią sankryžos pagrindinio kelio kryptį.

                Savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vyriausiasis specialistas Marius Maldeikis paragino vairuotojus būti atidesnius. „Šioje sankryžoje kelio ženklai dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti nuo pirmadienio. Kiek laiko vyks darbai, – sunku pasakyti“, – sakė specialistas. („Sostinė“)
                http://www.lrytas.lt/?data=20090328&...n090328&view=2

                Iš pradžių pagalvojau, kad spaudos klaida, šiandien pamačiau, kad nuo "Nestės" negalima sukti į dešinę link Gariūnų. Visiškas chaosas.

                Apie tokį esminį pasikeitimą nėra ne tik kelio ženklų, bet ir informacijos www.vilnius.lt (tebuvo žinutė mažo tiražo laikraštyje)

                Comment


                  Venkite kelio per Gariūnus

                  Teks keliems mėnesiams užmiršti kelią pro Gariūnus į Kauno pusę (nebent nuo Lazdynų tilto lik Kauno).


                  Pabandžiau sudėlioti kelio ženklus Oslo-Erfurto g. sankryžoje.
                  Nuo Gariūnų link tos kvailos sankryžos ir dar toliau iki chaotiškų apsisukimų ties GP ligonine ryte buvo ištisinis kamštis.
                  Ten geriau nekišti nosies.

                  Žemėlapis iš http://beta.maps.lt/zemelapis

                  Jei padidės kamščiai ir Savanorių prospekte, liks važiuoti 108-171-A2 keliais per Vievį-Dūkštas-Sudervę

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Jei padidės kamščiai ir Savanorių prospekte, liks važiuoti 108-171-A2 keliais per Vievį-Dūkštas-Sudervę
                    Tą kelią irgi jau kelis metus gabalais remontuoja, pernai ant tilto buvo palikta viena juosta ir šviesoforai stovėjo, kitur asfaltą visą nuskuta ir kelią platina. Likęs gabalas maždaug tarp tilto per Nerį ir Vievio gerokai duobėtas, o į Vilniaus pusę jau suremontuotas ir praplatintas.

                    Aišku jei šitie darbai be ES paramos vyksta, tai matyt šiemet pinigų nebebus.

                    Comment


                      Parašė Metropolis Rodyti pranešimą

                      Didžiausi 2009 metais įgyvendinami ES paramos projektai [...] Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos pirmasis etapas. Anot p. Puodžiuko [Lietuvos automobilių kelių direkcijos gen. direktorius], Grigiškių projektas 2009 m. bus kone stambiausias.
                      Pagaliau
                      Įdomu, kas įeina konkrečiai į tą pirmąjį etapą, ir kada bus pradėti darbai?

                      Comment


                        Važiavau prieš keletą dienų, tai išjungti daugumoje vietų, o gal ir visur kas antri šviestuvai. Kiek pastebėjau net ir naktį, nedaug lyjant apšvietimo pakako. Tai negeriau dvigubai ilgesnę atkarpą apšviesti, nei kas antra laikyti išjungtą.

                        Comment


                          2009 balandžio mėn. 16d. 15:50
                          Dėl taupymo greitkelis Vilnius-Kaunas bus apšviečiamas silpniau
                          Pailgėjus šviesiam paros laikotarpiui jau artimiausiu metu turėtų būti išjungtas apšvietimas įvairiuose valstybinės reikšmės kelių ruožuose, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). Toks sprendimas esą priimtas po to, kai buvo gerokai sumažintas finansavimas kelių priežiūrai.
                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21712777

                          Na ką, kažkas bandė vaizduoti turtuolius, bet balius baigėsi. .
                          Geriau už tuos (ne)apšvietimui iššvaistytus ir dar tebešvaistomus pinigus būtų pasistengę bent kai kuriuose ruožuose sudaryti sąlygas važiuoti 130 km/h

                          Comment


                            tai jau leidziama Vilnius Kaunas magistraleje iki 120km/h atkarpose o kaikur 110km/h arba visur 110 km/h.. bet tikrai ne 100km/h.
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              tai jau leidziama Vilnius Kaunas magistraleje iki 120km/h atkarpose o kaikur 110km/h arba visur 110 km/h.. bet tikrai ne 100km/h.
                              Nuo kada tas kelias tapo magistrale? Dar pernai rudenį važiavau, buvo 100 ir vietom 110.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Nuo kada tas kelias tapo magistrale? Dar pernai rudenį važiavau, buvo 100 ir vietom 110.
                                Vilnius-Kaunas yra greitkelis arba vadinamas automobilių kelias, kur didžiausiais greitis 100 km/h - žiemą ir 110 km/h - vasarą.

                                Comment


                                  Parašė Sovijus
                                  Tam kad Vilnius-Kaunas būtų galima važiuoti greičiau nei 100-110 km/h praktiškai reikia statyti naują kelią, nes šis pernelyg pavojingas - per daug gyvenviečių yra prie plento. Kaip, kad yra suplanuota vienintelė ir tikra autostrada Lietuvoje - Šiauliai-Radviliškis. Nes autostrada skirta tam, kad galėtųm patekti iš taško A į tašką B ir, kad nebūtų jokių įvažiavimų ir išvažiavimų.
                                  O dėl to išpučiamo mūsų naujų traukinių greičio patylėsiu - galėtų važiuoti ir greičiau.
                                  Pirmoji pastraipa biški nonsensas. Yra šimtai būdų atriboti kelią nuo žmonių ir nuo reguliuoti srautus iš šono.
                                  O antroji pastraipa tai taip, biurokratizmo nei techninių kliūčių ten daugiau. Kada tarp Pravieniškių ir Palemono (regis) planuojama pakelt greitį? Hmmm, matyt, kai popierius sutvarkys...
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Oi, žmogau, niekada nesakyk niekada. Nejaugi naiviai tiki, kad pradėjus RailBaltikos tiesimo darbus, staiga nutrūks ViaBaltikos finansavimas, arba nebebus investuojama į asfaltavimą, kelių vingių ištiesinimą, miestų ir miestelių apvažiavimus, apsauginius kelių atitvarus ir t.t.??? Nejaugi manai kad autobusų gamintajai nebeinvestuoja į kuro ekonomiškumą (mažalitražiai varikliai, dujos, tarp jų ir vandenilis)? Progresas toliau vyksta ir vyks ne tik geležinkeliuose, bet ir autotransporte. Autobusų stotį iškelti yra daug paprasčiau nei traukinių stotį, todėl praktiškai visų miestų AS (na gal išskyrus Ukmergę ir Kėdainius) yra miestų/miestelių centruose. Jau daug metų nesugebama iškelti Panevėžio AS prie GS. Ar tik ne autotransportininkai čia pagalius į ratus kiša?
                                    Kiek žinau, A1 autostradoje Vilnius-Kaunas lengviesiems leidžiama važiuoti iki 100km/h. Įtariu, jei būtų pakeista į 130km/h, traukinio tegu ir dviaukščio populiarumas dar labiau kristų.
                                    As turejau omenyje autobusu greiti. Jo padidinti taip paprastai neiseis. Deja, jau kelis desimtmecius sioje srityje nieko nauja. Maksimalus greitis - 100 km/h. Cia tik mums, pries gera desimtmeti persedusiems is LAZ'u ir Ikarusu atrodo, kad kazkas tai ivyko greicio didinimo srityje.
                                    O infrastrukturos gerinimas ribu neturi. Pavyzdziui, bent jau dabat is Klaipedos i Kauna ar Vilniu galimybiu greiciau nuvaziuoti autbusu nera. Autobusai ir taip vaziuoja 90-100 km/h greiciu kur tik galima siame kelyje. Praktiskai, autobuso greicio resursai isnaudoti 95 proc., infrastrukturos gerinimas labai menkai prisides prie keliones laiko sutrumpinimo.

                                    Tik visiski idiotai ar korumpuoti politikai galetu investuoti milijardus i naujos automagistrales tarp Vilniaus ir Kauno nutiesima ar esamos kardinalu pertiesima vien tam, kad sutrumpintu keliones laika tarp siu miestu 10 min.

                                    Comment


                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Vilnius-Kaunas yra greitkelis arba vadinamas automobilių kelias, kur didžiausiais greitis 100 km/h - žiemą ir 110 km/h - vasarą.
                                      Ne visas, o maža atkarpėlė. Didžiojoje dalyje 100 km/h vasarą. (Žiemą gal net 90 km/h, tuo nesu įsitikinęs.)

                                      Comment


                                        Įkėliau reportažą kelionės Kaunas-Vilnius į SSC forumą, tai sakau galima ir čia įkelti. Foto darytos 2009.06.25.
                                        Žemėlapukas. Pradėta fotografuoti taške A ir baigta taške B.


                                        Kelionės statistika
                                        Ilgis: 88 km
                                        Trukmė: 49 minutes
                                        Vidutinis greitis: 107 km/h

                                        Paliekam 2x2 į Jonavą ir suku link Vilniaus


                                        Įsilieju į A1 kelią


                                        Maksimalus leistinas greitis 100 km/h






                                        80 limitas ties "Bajorkiemiu"


                                        Sankryža priešais




                                        Greitkelio pradžia. Ilgis apie 10 km


                                        Legaliai galima pagreitėti iki 110


                                        Tęsiam kelionę








                                        Greitkelis baigiasi už 400 metrų


                                        Deja, jis baigėsi, grįžtam prie 100 km/h


                                        Viadukas


                                        Kilometro ilgio ruožas su ženklu 80


                                        Foto studija kairėje










                                        Elektrėnai jau netoliese




                                        Posūkis į Elektrėnus




                                        Vievis priekyje. Gaila, kad apribojimas iki 80, nes yra pėsčiųjų viadukai, taip apt tvora šalia kelio








                                        Vievio pabaiga


                                        Prašome nešiukšlinti




                                        Uogos, grybai, karšti čeburėkai, šaltas alus po dešine








                                        Geležinkelio viadukas priekyje






                                        "Tvirtovė prie Didžiulio"


                                        Kur dingo užrašas - "Europos kultūros sostinė '09" ?


                                        Nėra kelkraštinės juostos


                                        Grigiškės - tikriausiai pavojingiausia ir problematiškiausia magistralės vieta



                                        80 iki pat Gariūnų viaduko...




                                        A16 ir A4 į kairę


                                        Ir štai Vilnius


                                        Paskutinė foto. Dar panaudojus didelį "zoomą" toks jausmas, kad Vilnius įsikūręs kalnuose


                                        Ačiū už dėmesį

                                        Comment


                                          Aciu uz puiku FOTO reportaza!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X