Ten stovi stulpas su kelio ženklais. Tvora apsaugo, kad koks kelių erelis nenuverstų jo ant kelio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąMatyt ne vien pesciuju, jei su pandusais...
Comment
-
Nepaslaptis, kad taip vadinamas pritaikymas neigaliesiems musuose vyksta labiau del akiu, su mintimi, kad "ai visvien gi nieks nesinaudos". Beje nepamirskime ir mamyciu su kudikiais vezimeliuose. Pandusuose izvelgiu viena grubia saugumo klaida. Tiesus nusileidimo ruozas akivaizdziai pernelyg ilgas. Isivaizduokit pasileidusi vezimeli... koks rezultatas? 100m per 7 sekundes, valio!!!
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąO neįgalusis vežimėlyje pėstysis ar ne?
Comment
-
Metropolis
Lietuvos automobilių kelių direkcija penktadienį paskelbė Žiežmarių dviejų lygio sankryžos techninio projekto su žemės paėmimo visuomenės poreikiams konkursą. Pasiūlymų laukiama iki balandžio 30 dienos, pranešė „Valstybės žinios“.
Planuojama visuomenės poreikiams perimti 2,7 hektaro žemės. Numatoma sutarties trukmė – 23 mėnesiai.
info: http://www.alfa.lt/straipsnis/102660...09-03-27_17-58
Dar šiek tiek apie planuojamą A1 rekonstrukciją iš Verslo žinių (2009-02-26 Nr.38):
Didžiausi 2009 metais įgyvendinami ES paramos projektai [...] Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos pirmasis etapas. Anot p. Puodžiuko [Lietuvos automobilių kelių direkcijos gen. direktorius], Grigiškių projektas 2009 m. bus kone stambiausias.Paskutinis taisė Metropolis; 2009.03.28, 19:15.
Comment
-
L.Rytas, "Sostinė"
2009-03-28
Sankryžoje keisis kelio ženklai
Kitą savaitę vilniečiai, važiuojantys per Lazdynus Gariūnų turgavietės link, turėtų būti gerokai atidesni. Dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti kelio ženklai Erfurto ir Oslo gatvių sankryžoje.
Vairuotojai, važiuojantys nuo Lazdynų pusės Gariūnų link, galės pasukti tik į kairę iš Erfurto į Oslo gatvę. Šioje vietoje bus nurodyta pagrindinio kelio kryptis. Važiuojantys nuo Gariūnų Lazdynų link prašomi atkreipti dėmesį į pasikeitusią sankryžos pagrindinio kelio kryptį.
Savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vyriausiasis specialistas Marius Maldeikis paragino vairuotojus būti atidesnius. „Šioje sankryžoje kelio ženklai dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti nuo pirmadienio. Kiek laiko vyks darbai, – sunku pasakyti“, – sakė specialistas. („Sostinė“)
Iš pradžių pagalvojau, kad spaudos klaida, šiandien pamačiau, kad nuo "Nestės" negalima sukti į dešinę link Gariūnų. Visiškas chaosas.
Apie tokį esminį pasikeitimą nėra ne tik kelio ženklų, bet ir informacijos www.vilnius.lt (tebuvo žinutė mažo tiražo laikraštyje)
Comment
-
Venkite kelio per Gariūnus
Teks keliems mėnesiams užmiršti kelią pro Gariūnus į Kauno pusę (nebent nuo Lazdynų tilto lik Kauno).
Pabandžiau sudėlioti kelio ženklus Oslo-Erfurto g. sankryžoje.
Nuo Gariūnų link tos kvailos sankryžos ir dar toliau iki chaotiškų apsisukimų ties GP ligonine ryte buvo ištisinis kamštis.
Ten geriau nekišti nosies.
Žemėlapis iš http://beta.maps.lt/zemelapis
Jei padidės kamščiai ir Savanorių prospekte, liks važiuoti 108-171-A2 keliais per Vievį-Dūkštas-Sudervę
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei padidės kamščiai ir Savanorių prospekte, liks važiuoti 108-171-A2 keliais per Vievį-Dūkštas-Sudervę
Aišku jei šitie darbai be ES paramos vyksta, tai matyt šiemet pinigų nebebus.
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
Didžiausi 2009 metais įgyvendinami ES paramos projektai [...] Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos pirmasis etapas. Anot p. Puodžiuko [Lietuvos automobilių kelių direkcijos gen. direktorius], Grigiškių projektas 2009 m. bus kone stambiausias.
Įdomu, kas įeina konkrečiai į tą pirmąjį etapą, ir kada bus pradėti darbai?
Comment
-
2009 balandžio mėn. 16d. 15:50
Dėl taupymo greitkelis Vilnius-Kaunas bus apšviečiamas silpniau
Pailgėjus šviesiam paros laikotarpiui jau artimiausiu metu turėtų būti išjungtas apšvietimas įvairiuose valstybinės reikšmės kelių ruožuose, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). Toks sprendimas esą priimtas po to, kai buvo gerokai sumažintas finansavimas kelių priežiūrai.
Na ką, kažkas bandė vaizduoti turtuolius, bet balius baigėsi. .
Geriau už tuos (ne)apšvietimui iššvaistytus ir dar tebešvaistomus pinigus būtų pasistengę bent kai kuriuose ruožuose sudaryti sąlygas važiuoti 130 km/h
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimątai jau leidziama Vilnius Kaunas magistraleje iki 120km/h atkarpose o kaikur 110km/h arba visur 110 km/h.. bet tikrai ne 100km/h.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNuo kada tas kelias tapo magistrale? Dar pernai rudenį važiavau, buvo 100 ir vietom 110.
Comment
-
Parašė SovijusTam kad Vilnius-Kaunas būtų galima važiuoti greičiau nei 100-110 km/h praktiškai reikia statyti naują kelią, nes šis pernelyg pavojingas - per daug gyvenviečių yra prie plento. Kaip, kad yra suplanuota vienintelė ir tikra autostrada Lietuvoje - Šiauliai-Radviliškis. Nes autostrada skirta tam, kad galėtųm patekti iš taško A į tašką B ir, kad nebūtų jokių įvažiavimų ir išvažiavimų.
O dėl to išpučiamo mūsų naujų traukinių greičio patylėsiu - galėtų važiuoti ir greičiau.
O antroji pastraipa tai taip, biurokratizmo nei techninių kliūčių ten daugiau. Kada tarp Pravieniškių ir Palemono (regis) planuojama pakelt greitį? Hmmm, matyt, kai popierius sutvarkys...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąOi, žmogau, niekada nesakyk niekada. Nejaugi naiviai tiki, kad pradėjus RailBaltikos tiesimo darbus, staiga nutrūks ViaBaltikos finansavimas, arba nebebus investuojama į asfaltavimą, kelių vingių ištiesinimą, miestų ir miestelių apvažiavimus, apsauginius kelių atitvarus ir t.t.??? Nejaugi manai kad autobusų gamintajai nebeinvestuoja į kuro ekonomiškumą (mažalitražiai varikliai, dujos, tarp jų ir vandenilis)? Progresas toliau vyksta ir vyks ne tik geležinkeliuose, bet ir autotransporte. Autobusų stotį iškelti yra daug paprasčiau nei traukinių stotį, todėl praktiškai visų miestų AS (na gal išskyrus Ukmergę ir Kėdainius) yra miestų/miestelių centruose. Jau daug metų nesugebama iškelti Panevėžio AS prie GS. Ar tik ne autotransportininkai čia pagalius į ratus kiša?
Kiek žinau, A1 autostradoje Vilnius-Kaunas lengviesiems leidžiama važiuoti iki 100km/h. Įtariu, jei būtų pakeista į 130km/h, traukinio tegu ir dviaukščio populiarumas dar labiau kristų.
O infrastrukturos gerinimas ribu neturi. Pavyzdziui, bent jau dabat is Klaipedos i Kauna ar Vilniu galimybiu greiciau nuvaziuoti autbusu nera. Autobusai ir taip vaziuoja 90-100 km/h greiciu kur tik galima siame kelyje. Praktiskai, autobuso greicio resursai isnaudoti 95 proc., infrastrukturos gerinimas labai menkai prisides prie keliones laiko sutrumpinimo.
Tik visiski idiotai ar korumpuoti politikai galetu investuoti milijardus i naujos automagistrales tarp Vilniaus ir Kauno nutiesima ar esamos kardinalu pertiesima vien tam, kad sutrumpintu keliones laika tarp siu miestu 10 min.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVilnius-Kaunas yra greitkelis arba vadinamas automobilių kelias, kur didžiausiais greitis 100 km/h - žiemą ir 110 km/h - vasarą.
Comment
-
Įkėliau reportažą kelionės Kaunas-Vilnius į SSC forumą, tai sakau galima ir čia įkelti. Foto darytos 2009.06.25.
Žemėlapukas. Pradėta fotografuoti taške A ir baigta taške B.
Kelionės statistika
Ilgis: 88 km
Trukmė: 49 minutes
Vidutinis greitis: 107 km/h
Paliekam 2x2 į Jonavą ir suku link Vilniaus
Įsilieju į A1 kelią
Maksimalus leistinas greitis 100 km/h
80 limitas ties "Bajorkiemiu"
Sankryža priešais
Greitkelio pradžia. Ilgis apie 10 km
Legaliai galima pagreitėti iki 110
Tęsiam kelionę
Greitkelis baigiasi už 400 metrų
Deja, jis baigėsi, grįžtam prie 100 km/h
Viadukas
Kilometro ilgio ruožas su ženklu 80
Foto studija kairėje
Elektrėnai jau netoliese
Posūkis į Elektrėnus
Vievis priekyje. Gaila, kad apribojimas iki 80, nes yra pėsčiųjų viadukai, taip apt tvora šalia kelio
Vievio pabaiga
Prašome nešiukšlinti
Uogos, grybai, karšti čeburėkai, šaltas alus po dešine
Geležinkelio viadukas priekyje
"Tvirtovė prie Didžiulio"
Kur dingo užrašas - "Europos kultūros sostinė '09" ?
Nėra kelkraštinės juostos
Grigiškės - tikriausiai pavojingiausia ir problematiškiausia magistralės vieta
80 iki pat Gariūnų viaduko...
A16 ir A4 į kairę
Ir štai Vilnius
Paskutinė foto. Dar panaudojus didelį "zoomą" toks jausmas, kad Vilnius įsikūręs kalnuose
Ačiū už dėmesį
Comment
Comment