Parašė Aš
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Teko šiuo "greitkeliu" važiuoti per stiprų lietų. Vidutinis greitis - tik 70 km/h.
"Kolejinos" (provėžos) didesnės nei prie kokios Lomžos, tačiau kol kas dar mažesnės nei Vroclavo-Lodzės kelyje.
Labai sparčiai vejamės Lenkiją; tik ne ten kur reikia.
Kituose kraštuose ir vidury miesto greitkeliuose lieka 110 km/h (FR ar DE), tačiau kelias būna izoliuotas nuo aplinkos.Paskutinis taisė Romas; 2007.07.26, 22:00.
Comment
-
Vilniaus apskrities bendrajame plane pažymėtas naujas išvažiavimas iš Pilaitės link Rykantų. Kažkur teko matyti ir kelią ir iš Pilaitės į Grigiškes
VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO PLANO KONCEPCIJOS
2007 m. kovo 23 d. Nr.T3-74
Vilnius
Vadovaudamasi (...) , atsižvelgdama į (...) , 2006 03 17 Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimą Nr. T3-78, 2006 04 28 Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimą Nr. T3-125, išanalizavę 350 gautų visuomenės pasiūlymų ir viešo Vilniaus rajono bendrojo plano koncepcijos krypčių ir strateginio poveikio aplinkai vertinimo ataskaitos svarstymo 2006 12 06 su visuomene protokolą bei grafinę ir tekstinę medžiagą, Vilniaus rajono savivaldybės taryba
n u s p r e n d ž i a :
(...)
16. Nepritarti planuojamai transporto magistralei per Papiškes – Koplyčnikus su tiltu į Rykantus, nes ji kerta saugomą Neries regioninio parko teritoriją ir užstatytas teritorijas.
17. Nepritarti planuojamam krašto keliui ir tiltui per Nerį ties Grigiškėmis, nes jis kerta užstatytas teritorijas, didintų taršą automobilių išmetamomis dujomis.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVilniaus apskrities bendrajame plane pažymėtas naujas išvažiavimas iš Pilaitės link Rykantų. Kažkur teko matyti ir kelią ir iš Pilaitės į Grigiškes
Vilniaus rajono savivaldybės taryba
n u s p r e n d ž i a :
(...)
17. Nepritarti planuojamam krašto keliui ir tiltui per Nerį ties Grigiškėmis, nes jis kerta užstatytas teritorijas, didintų taršą automobilių išmetamomis dujomis.
Keisčiausia, kad tiltas ir kelias per Grigiškes beveik nelies užstatytų teritorijų (miškas ir laukai). Ten ir dabar yra žvyrkelis. Jo trasoj gyventojų praktiškai nėra (žr. žemėlapį), kita vertus ir tiem keliasdešimčiai Užlandžių ir Girulių gyventojų jis tikrai pagerins gyvenimo kokybę (dabar ten visiškas užkampis).
Be to, kelias leistų Vilniaus raj. gyventojams žymiai patogiau pasiekti darbovietes Vilniuje, neįvažiuojant į patį centrą.
Visiškai keisti ir nesuprantami rajono valdžios motyvai. Tiesa, šiokių tokių interesų (susijusių su žemės nuosavybe) įžvelgti galima.
Įdomu, kodėl neklykia Vakarinio aplinkkelio oponentai? Juk blokuojamos visos alternatyvos Vakariniam. O be to ir didės jo apkrova.Paskutinis taisė Sula; 2007.07.27, 12:11.
Comment
-
Automagistralės ruožo šalia Grigiškių rekonstrukcija pagerins eismo ir susisiekimo sąlygas
2007-08-02
Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo, esančio šalia Grigiškių, rekonstrukcijai. Detaliajame plane numatytos dviejų lygių transportinės jungtys su Grigiškių teritorijomis, numatyti sklypai ir pastatai, kurie dėl rekonstrukcijos darbų bus atiduoti visuomenės reikmėms. Dėl dviejų lygių transporto mazgų bus didesnė viešojo transporto maršrutų sklaida, gerinanti susisiekimą tiek Grigiškėse, tiek su Vilniumi.
Plane numatytos Šviesos gatvės tęsinyje virš magistralės ir dviejų lygių sankryžoje po magistrale suprojektuotos pėsčiųjų perėjos palengvins gyventojų susisiekimą su kitoje kelio pusėje esančiais socialiniais ir komerciniais objektais.
Įgyvendinus šiuos sprendinius, tikimasi, kad pagerės susisiekimas tarp Grigiškių atskirų miesto vietų, bus išvengta komplikuotų išvažiavimų į greitkelį – nuo magistralės būtų atitolintas Grigiškių vidaus transportas. Eismas šioje magistralės atkarpoje taps saugesnis, joje bus leistinas didesnis automobilių judėjimo greitis. Projekte numatyta triukšmą sugerianti siena sumažintų neigiamą transporto keliamą poveikį arti magistralės gyvenantiems žmonėms.
Dėl rekonstrukcijos darbų neišvengiamai pasikeistų vietos kraštovaizdis, tačiau nauji statiniai projektuojami atsižvelgiant į vietos reljefo ypatumus. Vietoje statybų metu iškertamo 0,73 ha miško, bus atsodinama 1,85 ha bei atnaujinama 3,8 ha esamų želdynų.
Be minėtų teigiamų pokyčių, tikimasi, kad padidės automagistralės tarptautinio Rytų-Vakarų IXB transporto koridoriaus pralaidumas.Parašas :)
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąGeros naujienos. Tik įdomu kodėl yra renkamasi požemines pėsčiųjų perėjas vietoj viadukų?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiame kelyje ties daugeliu išsukimų jau atsirado dideli mėlyni plastmasiniai stulpeliai ir atsišakojimo ženklai.You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąGeras dalykas. Manau padės išvengti nelaimių... Čia teisingas postumis. O aš prisimenu Amerikiečių filmus, kuriuose rodo, kad prie greitkelio išvažiavimų stovi plastikinės vandens statinės. Net aš buvau NY state, tai ten tokių nemačiau.... Gal čia tik Holivudas "patobulino" tuos išvažiavimus?? Gal mūsų tautiečiai iš US gali atsakyti?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠiame kelyje ties daugeliu išsukimų jau atsirado dideli mėlyni plastmasiniai stulpeliai ir atsišakojimo ženklai.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąAutostradoje Vilnius-Panevėžys - tas pats. Geras dalykas, nepastebėti tiesiog neįmanoma. Kažką tokio taip pat galėtų pastatyti ir vietose, kuriose galima apsisukti, nes dabar jos yra labai sunkiai pastebimos. Pastebėjęs turi staigiai stabdyti, rikiuotis į antra juostą. Gerai jeigu viskas gerai, o jeigu kas nors iš paskos atvažiuoja 130km/h greičiu, o tu per daug susidomėjęs apsisukimu, kurį kątik pamatei ir nebežiūri į jokius veidrodėlius. Labai nekaip viskas pasibaigti gali. Nepatinka man tie apsisukimai autostradose išvis, o ir įspėjamųjų ženklų apie juos nėra jokių .Great is Ok, but Amazing would be Great
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąBet tai nėra labai jau blogai. Vokietijoj jei pravažiuoji nusukimą, tai kaip minimum 50km į vieną pusę turi važiuot kol gali apsisukt :/
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąBet tai nėra labai jau blogai. Vokietijoj jei pravažiuoji nusukimą, tai kaip minimum 50km į vieną pusę turi važiuot kol gali apsisukt :/Great is Ok, but Amazing would be Great
Comment
-
Parašė Shaolinas Rodyti pranešimąAutomagistraleje visai neturi ir negali buti apsisukimu. Pamenu pries keleta metu vaziavom su pazystamu is vokietijos, tai jis pamates automagistraleje apsisukima stebejosi ir juokesi visa diena is sio stebuklo. Apsisukimams yra viadukai per automagistrale.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTais apsisukimais dažniausiai naudojasi vietinių kaimų gyventojai, nes kitaip nei per autostradą jie dažnai negali pasiekti artimiausių kapinių, kaimų ir t.t. Apskritai, tos vietos yra labai pavojingos.
Bet naudojasi ne tik kaimiečių traktoriai, o ir visi, kam reikia nusukti į atitinkamą pusę (tose vietose turėtų būti viadukai...)
Comment
-
Metropolis
Vievyje virš greitkelio - naujas pėsčiųjų viadukas
2007.10.01 www.alfa.lt:
Pirmadienį ties Vieviu, magistralinio kelio Vilnius - Kaunas – Klaipėda 38 kilometre, virš greitkelio atidarytas pėsčiųjų viadukas.
Šį projektą, kurio vertė - per 2 mln. litų, atliko AB „Kauno tiltai“ Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos užsakymu. 85 proc. viaduko statybos išlaidų padengta iš ES Sanglaudos fondo.
Naujojo statinio, kuris virš automagistralės iškilęs 5,5 m, ilgis yra 48,80 m, o plotis – 3,30 m.Tai jau antrasis pėsčiųjų viadukas Vievyje, kuris turėtų padidinti eismo saugumą gyvenvietėje, per kurią driekiasi judriausias Lietuvos kelias.Paskutinis taisė Metropolis; 2007.10.01, 14:11.
Comment
Comment