Parašė daktaras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
/\ ne tik ten yra prastai... žiemą važiavau ir galvoju - blemba, negi ratams kažkas negerai pasidarė, gal atsipalaidavo... jau galvojau stot, nes bolidą akivaizdžiai mėtė į šalis, tada numečiau šiek tiek greitį, bet po poros kilų mėtymas išvis dingo... vadinasi kelio kokybė tikrai siaubinga toje atkarpoje buvo... kokios priežastys viso šito cirko gali būti? tragiška gruntas ar tragiški remontai, kad po kiek laiko vėl reiktų remontuot?..
Comment
-
Aš tai nepastebėjau kad remontuotų suremontuotas atkarpas
Reikia atkreipti demesį, kad tvarkoma būna tik viena pusė. Tad gali tik pasirodyti, kad kuičiasi ten pat. Tiksliai nepamenu, bet per metus berods sutvarko ~20 km vienos krypties kelio. Tad reikia 10 metų, visam keliui atsinaujinti.
Taip pat būna ir kitokių darbų, kaip žvėrių migracijos takų įrengimas, kas gali sutapti su rekonstruota takarpa.
Beje, labai aiškiai matosi, kur sutvarkyta, o kur dar likusios netvarkytos atkarpos su siaurais kelkraščiais. Atnaujinta pakankamai daug, bet dar yra kur dirbti.
Comment
-
Metropolis
Neseniai teko važiuoti A1 keliu ir jame atsirado dvi naujienos:
1-a bloga: kokiu kilometru padidintas ruožas greitį ribojant iki 80 km/h ties Bajorkiemiu ,
2-a gera: baigiamas įrengti apšvietimas nuo Biruliškių iki Muravos sankryžos.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNepatinka ilgiausia atkarpa palei Kauną: greitis sumažintas iki 80km/h. Toks jausmas, kad Kauno mentai specialiai sau pasipelnymo vietą padarė. Aišku, ten pakelėse daug visokių objektų, bet manau prioritetas turi būti teikiamas susisiekimui (Vilnius-Kaunas-Klaipėda).
1) Lietuvoje - daugiausiai žūstančių keliuose visoje ES, ir padėtis vis blogėja
2) su tuo reikia kovoti
3) nedidinant greičio
4) o jį mažinant avaringuose ruožuose
Šita logika būtų teisinga, jeigu ne tokios smulkmenos kaip džigitai, girti ir "susitariantys"
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąNeseniai teko važiuoti A1 keliu ir jame atsirado dvi naujienos:
1-a bloga: kokiu kilometru padidintas ruožas greitį ribojant iki 80 km/h ties Bajorkiemiu ,
2-a gera: baigiamas įrengti apšvietimas nuo Biruliškių iki Muravos sankryžos.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBiurokratinė logika:
1) Lietuvoje - daugiausiai žūstančių keliuose visoje ES, ir padėtis vis blogėja
2) su tuo reikia kovoti
3) nedidinant greičio
4) o jį mažinant avaringuose ruožuose
Šita logika būtų teisinga, jeigu ne tokios smulkmenos kaip džigitai, girti ir "susitariantys"
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNepatinka ilgiausia atkarpa palei Kauną: greitis sumažintas iki 80km/h. Toks jausmas, kad Kauno mentai specialiai sau pasipelnymo vietą padarė. Aišku, ten pakelėse daug visokių objektų, bet manau prioritetas turi būti teikiamas susisiekimui (Vilnius-Kaunas-Klaipėda).
Reikia gi kaunieciams kaip nors atsiimti pinigus kuriuos i biudzeta sumokam
Comment
-
Eimantui:
Ta atkarpa tikrai nebus pagreitinta. Juo labiau, kai VPM'as pastatys savo PC už automagistralės. Nebent būtų gautas finansavimas iš vyriausybės kokių trijų tiltų ar viadukų statybai ties ta atkarpa. Dabar greitis sumažintas dėl to, kad ten gana dažnai žmonės vaikšto (net man ten teko automagistralę pereiti)
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą<...> manau prioritetas turi būti teikiamas susisiekimui (Vilnius-Kaunas-Klaipėda).
Galų gale, magistralė ties Kaunu turi kitokią specifiką, nei ties Klaipėda ar Vilniumi, nes čia ji nesibaigia, čia ji praeina. Todėl logiška, kad dalis jos ruožo yra išvystyta intensyviau. To galima išvengti nebent darant magistralės Kauno apylanką. Bent dalis tokios apylankos yra numatoma ateityje.
Comment
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąManau prasmingiau būtų vystyti greito susisiekimo geležinkeliu tarp didžiųjų miestų idėją, nei dvigubinti kelius. Vistik autotransportas yra vienas iš didžiausių taršos šaltinių, o tarša anksčiau ar vėliau reiškia nuostolius.
Manau, kad srautų, vykstančių į Kauną ir vykstančių pro jį, išskaidymas būtų kur kas rezultatyvesnis.
Comment
-
Aš tai mastau apie tuos objektus. Tai kas ten per objektai ties ta atkarpa? Jei tie objektai yra degalinės ir kavinės, tai pastebėkit, kad Vokietijoje dėl degalinių ir kavinių magistralėje greitis nemažinamas Tiesiog reikia protingai padaryti, pakankamai ilgus išvažiavimus ir įvažiavimus. O visur kitur miškai ir keletas namelių. Dėl jų tai reikia ramia galvą atitverti greitkelį, ko pas mus per 15 metų nesugeba padaryt - statydami idiotiškas (pvz. Kleboniškio) tvoras vidury, o ne iš šonų. Dėl ko žmonės vistiek gali prieiti prie kelio.
O visokie būsimi monstrai, kurie nori investuoti kitapus greitkelio, tai prašom, tegu statosi viadukus, kaip tą padarė Mega. Tik pas mus ties viadukais irgi idiotiškai padaromas -20 km/h... Tai ypač matosi Panevėžio magistralėje. Viadukas - greitis mažinamas, ir taip kas 10 km.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTik pas mus ties viadukais irgi idiotiškai padaromas -20 km/h... Tai ypač matosi Panevėžio magistralėje. Viadukas - greitis mažinamas, ir taip kas 10 km.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąDėl jų tai reikia ramia galvą atitverti greitkelį, ko pas mus per 15 metų nesugeba padaryt - statydami idiotiškas (pvz. Kleboniškio) tvoras vidury, o ne iš šonų. Dėl ko žmonės vistiek gali prieiti prie kelio.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąO ar tai nėra logiškas sprendimas? Žmonės ne žvėrys, ten kur miškai tai reikia atitverti nuo kraštų. O čia taupant ir nepaliekant galimybės pereiti per magistralę galima tverti ir taip. Tačiau atitvėrus jau nebereikėtų palikti greičio apribojimo (bent jau ne dėl buvusios priežasties). Nemanau, kad kažkas eis iki vidurio magistralės, tik tam, kad ten nueitų.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai kokia nauda iš tos Kleboniškio tvoros, jei tokios kategorijos ir tokio lygio kelyje (kelkraščiai, kelio plotis, skiriamoji juosta, apsauginė tvorelė) važiuojame 80 km/h. Jei tai ne žmonės, tai kokia kliūtis visiškai tiesiame autostrados tipo kelyje?
Gal tai, kad magistralė kerta Kauno miesto teritoriją, įpareigoja nori nenori taikyti šį apribojimą? Gal yra kokie nors nurodymai dėl gyvenamųjų kvartalų atstumo iki magistralės ir t.t.? Nesu tikras, kad tam apribojimų pašalinimui kliudo tik toks magistralės užtvėrimas, koks yra dabar.
Comment
Comment