Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man tai keista, kad rekonstruojamą tiltą palieką to paties aukščio. Galėjo kilstelėti, kad neliktų nusileidimo ir pakilimo prieš bei už tilto.

    Comment


      O kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?

      Comment


        O ar atsiras padorus praėjimas pėstiesiems ir dviračiams? Realiai reiktų normalaus dvirtakio per tuos visus besiplečiančius sandėlius turbūt iki pat Rumšiškių.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          O ar atsiras padorus praėjimas pėstiesiems ir dviračiams? Realiai reiktų normalaus dvirtakio per tuos visus besiplečiančius sandėlius turbūt iki pat Rumšiškių.
          tai pamiršo...
          Lietuvoje niekas neplanuoja teritorijų, nėra kur pažiūrėt, ką toliau tiest ir daryt

          Comment


            Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
            Man tik klausimas žiūrint - realiai bus pastatomi nauji tiltai, bet vistiek pagalbinės juostos juose nebus? t.y. turėsim tą patį plotį? Ar čia tiesiog vizualizacijoje nepersistengta buvo?
            Bus pločiai normalūs. Kaip kitaip po to sutalpintų tris juostas, kai tvarkys šiaurinę dalį? Ir realiai visa rekonstrukcijos esmė, kad praktiškai perstato tiltą, jog atsirastų tos juostos.
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              O kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?
              Keičiasi judėjimo trajektorija. Kiek pamenu, ten visada buvo avaringesnė zona keičiantis meteorologinėms sąlygoms.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                Keičiasi judėjimo trajektorija. Kiek pamenu, ten visada buvo avaringesnė zona keičiantis meteorologinėms sąlygoms.
                Man rodos daug labiau avarginga dėl greičio ribojimo nežiūrint koks oras.

                Comment


                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                  tai pamiršo...
                  Lietuvoje niekas neplanuoja teritorijų, nėra kur pažiūrėt, ką toliau tiest ir daryt
                  Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    O kokias neigiamas pasekmes sukelia tas nusileidimas ir pakilimas, kad būtų vertą investuoti į tai dar kelis (o gal net keliolika) milijonus ?
                    Todėl, kad neleis važiuoti ant 130km/h, nes lengviau pastatyti radarą ir rinkti pinigus kurie skuba, nei normaliai statyti autostrados ruožą ir nedaryti stabdymų. Čia gi Lietuva, taip turi būti. Koks skirtumas, čia tik pagrindinis Lietuvos kelias, yra svarbesniu reikalų gi

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.
                      Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.
                        Kol pareigūnai toleruos automagistralėje pėsčiuosius ir dviratininkus, tai tol jie ir bus.
                        Norėjau aš irgi parašyti, kad praplatinius tiltą galetum iš pvz Palemono pasiekti Karčiupį, bet atsivertus žemėlapį matosi labai puikus kelias į Karčiupį einantį šalia Neveronių.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Kelias yra AM kategorijos, kuriame pėsčiųjų ir dviračių eismas negalimas, todėl dviračių takai ar šaligatviai negali būti tokio kelio elementai. Dviračių ir pėsčiųjų eismas turėtų būti organizuojamas vietinės reikšmės keliais/gatvėmis ar žemesnės kategorijos keliais. Todėl prioritetas bet kokiu atveju turėtų būti gyvenviečių sujungimas vietiniais keliais, taip sukuriant alternatyvius judėjimo maršrutus, o ne dviračių tako tiesimui išilgai automagistralės, kur jis neaišku ką aptarnautų, nes prie automagistralės šioje vietoje tėra vienas ar du objektai kad ir tų pačių 10 km astume iki Rumšiškių.
                          Tiesa, bet niekas ir nedraudžia padaryt kažko, kaip pvz.: https://maps.app.goo.gl/L2D94Ews8N6QfUpG9, https://maps.app.goo.gl/RLPL44ENk8d5UbLX8

                          Comment


                            Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

                            Kol pareigūnai toleruos automagistralėje pėsčiuosius ir dviratininkus, tai tol jie ir bus.
                            Norėjau aš irgi parašyti, kad praplatinius tiltą galetum iš pvz Palemono pasiekti Karčiupį, bet atsivertus žemėlapį matosi labai puikus kelias į Karčiupį einantį šalia Neveronių.
                            Berods ten buvo ne tik greičio ribojimo, bet ir autostrados pabaigos ženklai, tai net ir norint nebūtų galimybių jų nukrapštyt?

                            Tų apylinkių absoliučiai nepažįstu, tai neįsivaizduoju kokios alternatyvos ir kiek jos pakeliui traukos taškams. Kai myniau dviračiu į Kauną būtent dėl šitos atkarpos teko minti per Prienus. Kiek žiūrėjau žemėlapius, prieš kelis metus neradau asfaltuotos alternatyvos tarp Rumšiškių ir Ateities plento ar kaip ten vadinasi pirmas nusukimas per viaduką į Kauną.

                            Comment


                              Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

                              Todėl, kad neleis važiuoti ant 130km/h, nes lengviau pastatyti radarą ir rinkti pinigus kurie skuba, nei normaliai statyti autostrados ruožą ir nedaryti stabdymų. Čia gi Lietuva, taip turi būti. Koks skirtumas, čia tik pagrindinis Lietuvos kelias, yra svarbesniu reikalų gi
                              O kuom tas ribojimas susijęs su tilto altitude ir kelio nuolydžiu link jo? Visame A1 yra turbūt bent 10 vietų su panašaus dydžio nuokalne ir po to sekančia įkalne, bet niekur ribojimų nėra. Ribota dėl tilto būklės ir jo pločio.

                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Ne kartą teko matyti kaip žmonės eina/mina per dabartinį tiltą. Jei net su tokia infrastruktūra srautas yra, tai matyt traukos taškų yra.
                              Lygiai taip, kaip eilę metų ten rytais matomi žvejų automobiliai sustatyti kelkraštyje. Bet tai, kad tarnybos nedirba savo darbo ir nepalaiko tvarkos, visiškai nereiškia, kad reikia iš AM daryti kažkokius hibridus ir leisti pėsčiųjų/dviratininkų eismą. Kaip ir rašiau - jei yra poreikis, turi būti jis užtikrinamas vietinės reikšmės keliais ar takais.

                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Tiesa, bet niekas ir nedraudžia padaryt kažko, kaip pvz.: https://maps.app.goo.gl/L2D94Ews8N6QfUpG9, https://maps.app.goo.gl/RLPL44ENk8d5UbLX8
                              Tai daug kas nedraudžiama. Galima dėl tų trijų dviratininkų per dieną padaryti ir pvz. kokią dviračių estaką virš kelio, bet ar tie keli dviratininkai už tai susimokės? Šiaip aš atsivertęs žemėlapį negalių įžvelgti iš kur ir į kur ten reikėtų važiuoti dviračiu lygiagrečiai AM keliui per Kruną. Nuo Karčiupio iki Palemono ar Neveronių galima nuvažiuoti vietinės reikšmės keliais (gatvėmis). Čia galbūt būtų klausimas dėl Grabuciškių, bet nuo jų reikėtų tiesiog kelio/gatvės iki Karčiupio ir ta jungtis visai ne aptariamoje vietoje.

                              Comment


                                Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                Ačiū. Nepamačiau, kad ten siaurinant juostas laikinai paleis. Bus biški nesusipratimų, bet jei reikia rekonstravimo proceso patogumui, kodėl gi ne. Tikiuosi čia ne laikino tilto demontavimo laiko taupymas.

                                Supratau, kad laikinas tiltas ar dalis jo konstrukcijų tiesiog nuomuojama, tai matyt reikia ir greičiau gražinti. O šiaip galėtų palikt esktra atveju, tik neleisti juo važiuoti. Visgi alternatyvos patekti į Kauną yra labai toli ir jei kas nutinka, iškart bėdos.
                                Jau yra video kaip atrodys eismas:
                                https://madeinvilnius.lt/transportas...niaus-i-kauna/

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą



                                  Tai daug kas nedraudžiama. Galima dėl tų trijų dviratininkų per dieną padaryti ir pvz. kokią dviračių estaką virš kelio, bet ar tie keli dviratininkai už tai susimokės? Šiaip aš atsivertęs žemėlapį negalių įžvelgti iš kur ir į kur ten reikėtų važiuoti dviračiu lygiagrečiai AM keliui per Kruną. Nuo Karčiupio iki Palemono ar Neveronių galima nuvažiuoti vietinės reikšmės keliais (gatvėmis). Čia galbūt būtų klausimas dėl Grabuciškių, bet nuo jų reikėtų tiesiog kelio/gatvės iki Karčiupio ir ta jungtis visai ne aptariamoje vietoje.
                                  Neapsimokėtu ten nutiesti dviračių taką palei marias? Takas tiesiog kirstų Kruna tuo pačiu tiltu su autostrada ir nusuktu link marių. Takai palei vandens telkinius panašu pasiteisina.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    O kuom tas ribojimas susijęs su tilto altitude ir kelio nuolydžiu link jo? Visame A1 yra turbūt bent 10 vietų su panašaus dydžio nuokalne ir po to sekančia įkalne, bet niekur ribojimų nėra. Ribota dėl tilto būklės ir jo pločio.
                                    Tikimės, kad tik dėl tilto būklės tie ribojimai yra, bet ten tiesiog duobė gaunasi ir esant dideliam greičiui tikrai tas jausis, nebent jie kažkiek kilstels tą naują tiltą ir bus +/- norma ir bendrai atkarpa atitiks automagistralės reikalavimus su rekonstruotuojamu tiltu.

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                      Neapsimokėtu ten nutiesti dviračių taką palei marias? Takas tiesiog kirstų Kruna tuo pačiu tiltu su autostrada ir nusuktu link marių. Takai palei vandens telkinius panašu pasiteisina.
                                      Gal ir apsimokėtų. Reikėtų Karbauskio paklausti ar iš savo "observatorijos" marių pakrantėje mintų dviratį kasdien Bet čia jau ne šioje temoje diskutuoti. Rekreacinius takus reikėtų tiesti tikrai ne iš kelių priežiūros programos lėšų.

                                      Comment


                                        Jungiamojo kelio ten reiktų, sujungiančio Palemoną, Jakštonis, Grabučiškes ir Rumšiškes. Galėtų juo ir dviratininkai naudotis, ir vietiniai su auto, neliktų tų smulkių tiesioginių išvažiavimų į autostradą.

                                        Įtariu 2040-2045 m. (kai jau bus pilnai išplatinta Via Baltica iki Latvijos) tiesiog platins Kaunas-Vilnius autostradą ir matyt darys kažką labiau kaip dabar Via Baltica nauja autostrada tik su trim juostomis. Dar kartą reikės tvarkyt ir šį tiltą per Kruną, gal net pakels kelią, kad nereiktų leistis į slėnį, įrengs jungiamuosius kelius.

                                        Dabar tiltą tvarko per Kruną, nes įtariu tiesiog nėra planų greitu metu platint autostradą, dabartinis tiltas fiziškai byra, bet po 15-20 m. visko gali būt. Normalu pertvarkyt infrastruktūrą kas 15-20 metų.
                                        Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 18:32.

                                        Comment


                                          Nėra jokios prasmės platinti A1.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X