Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ilgąjį savaitgalį važiavau į Kauną
    Ilgasis 10 km ruožas nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km). Važiuojant link Kauno viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus liko susiaurinimai ir buvę atskyrimas. Tačiau jaukiau važiuoti antra juosta, kai niekas nevažiuoja iš priešingos pusės. Greitis ribojamas iki 70 km/h.
    Ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Važiuojant link Kauno irgi viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus išardyti kelio atskyrimai, eismas vyksta normaliomis juostomis. Greitis ribojamas iki 70 km/h.

    Ruože Antakalnio iki Rumšiškių buvo žadėta baigti darbus iki spalio, o nuo Grabuciškių iki Neveronių - iki lapkričio.(LAKD 2024.07.31 d. pranešimas)
    https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji

    Eismas atidarytas lapkričio 1-ąją, gal pora dienų anksčiau. Paklaida kelios dienos. Tačiau skelbiama, jog darbai baigti žymia anksčiau (kas nebuvo visiškai teisybė važiuojant susiaurintomis juostomis nuo Rumšiškių iki Antakalnio).

    Via Lietuva 2024.10.31
    Prieš ilgąjį savaitgalį – gera žinia vairuotojams: mėnesiu anksčiau nei planuota baigti remonto darbai automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda
    Iš viso šiais metais „Via Lietuva“ inicijavo šešių Vilnius-Kaunas-Klaipėda automagistralės atkarpų atnaujinimo darbus, kurių bendras ilgis siekia 23 km. (...) Penkios iš šešių automagistralės atkarpų eismui atidarytos rugsėjo-spalio mėnesiais, ilgiausia, 10 km siekianti remontuojama atkarpa ties Rumšiškėmis, atidaryta šiandien.

    https://vialietuva.lt/naujienos/prie...aunas-klaipeda
    Paskutinis taisė Romas; 2024.11.04, 18:44.

    Comment


      Tai traktuok, kad "baigti remonto darbai", bet dar nebaigti "ženklinimo gražinimo" ir viskas bus ramiau. Čia kaip su gatvių siaurinimu, tiesiog pasakė, jog siaurinama tik važiuojamoji dalis ir būkit laimingi PR is PR

      Comment


        Prašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Važiuojant link Kauno irgi viskas yra padaryta, tačiau kol kas ribojamas greitis iki 70 km/h. Važiuojant link Vilniaus išardyti kelio atskyrimai, eismas vyksta normaliomis juostomis. Greitis ribojamas iki 70 km/h.
          Važiuojant link Vilniaus, ten kaip ir įprasta pas mus - kažkas daryta, bet nedadaryta. Pravažiavus tiltą per Kruną (ant kurio greitis ribojamas iki 50 km/h) nėra jokių ženklų arba apie ribojimo pasikeitimą arba ribojimų pabaigą. Logiškai galvojant ten reikėtų ir toliau važiuoti 50 km/h iki bala žino kur.
          Taip pat, laikiną kelio ženklinimą kaip ir nutrynė (nors ne visur iki galo), tačiau kelio ženklus "apsnargliuotus" juoda izoliacine juosta uždengiant greitėjimo/lėtėjimo juostų žymėjimą, taip ir paliko. Kažkaip beveik esu garantuotas, kad taip liko ilgam, nes panašu jog pabaigus darbus, jie priimami iš kabineto, net neapsižiūrint vietoje.

          Comment


            Parašė miraged Rodyti pranešimą
            Prašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?
            Kapstomasi marių pusėje (važiuojant nuo Kauno - dešinėje).

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Kapstomasi marių pusėje (važiuojant nuo Kauno - dešinėje).
              Taip, įsirengė ten darbo aikštelę, už jos kažkieno kapas su kryžiumi (ant krūnos šlaito beveik), taip pat toje pusėje atvesta nuo bajorkiemio elektra stulpais.. kažkaip nesitiki kad jie palei ta kapą ir elektros stulpus dar tiltą statys.. bet anoj pusėj nieko nevyksta išvis, nei medžių kirtimo nieko.. arba reik tada eit palei marias pasivaikščioti, gal apačioje visas veiksmas

              Comment


                Parašė miraged Rodyti pranešimą
                Prašau važiuojantys per Krūnos tiltą ant 50 ir besidairantys, sakykite kurioje, marių ar Kauno ženklo pusėje busd laikinasis tiltas?
                Neteko dairytis ir važiuot pastaruoju metu, bet bus Kauno ženklo (Šiaurinėje) pusėje.

                Eismo organizavimo brėžiniai iš projekto:
                II etapas, perstatoma pietinė tilto pusė.
                Click image for larger version

Name:	03. P23-022-TDP-SO-29_crop.png
Views:	2416
Size:	10,16 MB
ID:	2163393

                III etapas, perstatoma šiaurinė tilto pusė.
                Click image for larger version

Name:	03. P23-022-TDP-SO-30_crop.png
Views:	2430
Size:	10,25 MB
ID:	2163394
                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Važiuojant link Vilniaus, ten kaip ir įprasta pas mus - kažkas daryta, bet nedadaryta. Pravažiavus tiltą per Kruną (ant kurio greitis ribojamas iki 50 km/h) nėra jokių ženklų arba apie ribojimo pasikeitimą arba ribojimų pabaigą. Logiškai galvojant ten reikėtų ir toliau važiuoti 50 km/h iki bala žino kur.
                  Taip pat, laikiną kelio ženklinimą kaip ir nutrynė (nors ne visur iki galo), tačiau kelio ženklus "apsnargliuotus" juoda izoliacine juosta uždengiant greitėjimo/lėtėjimo juostų žymėjimą, taip ir paliko. Kažkaip beveik esu garantuotas, kad taip liko ilgam, nes panašu jog pabaigus darbus, jie priimami iš kabineto, net neapsižiūrint vietoje.
                  Tai neturi nieko bendro su darbų priėmimu. Tiesiog mėnesis laikino apvažiavimo įrengimui ir mėnesis panaikinimui ignoruojamas, kaip "laikinas" neesminis laikotarpis. Kai pradėjo tilto remontą, dar buvo ribojimai kelyje, tai ribojimų pabaigos ženklo statyti nebuvo prasmės. Matyt be jų ir suderino schemą. Vieni rangovai darbus baigė ir jau ne jų reikalas, kad kiti rangovai nesureagavo ir neperstatė pagal faktinę situaciją. Apie kintamos informacijos ženklus išvis nerandu pateisinimo, nes prieštarauja stacionariems ženklams. Matomai bendraujama raštu su atsakymais per 20 darbo dienų...

                  Comment


                    Tos virtuvės neišmanau, bet mano supratimu kelio savininkas, ar prižiūrinti įmonė (Kelių priežiūra), turėtų būti paskyrusi kažkokius inžinierius, kurie faktiškai turėtų patikrinti tokius dalykus kaip laikino ženklinimo įrengimas (ar faktiškai gerai atlikta ir saugu taip organizuoti eismą), laikino ženklinimo pašalinimas ir ženklų atstatymas (patikrinti iškart po pašalinimo ar tinkama sausiam eismui), visokių laikinų konstrukcijos pakeitimų padarymai ir atstatymai. Jeigu to nėra, tai apsileidimas aukščiausiame lygyje.
                    Nes dabar pusę žymėjimo nutrina, "apsnargliuotus" nuolatinius ženklus palieka, o visus ribojimus ir įspėjamuosius nusirenka. Važiuoji ir turi pats suprasti kaip turi važiuoti.
                    P.S. pastebėjimas, kad vakar jau buvo pašalinę tuos "apsnargliavimus" iš juodos lipnios juostos nuo nurodomųjų ženklų. Tik ribojimų pabaiga už tilto vis vien neatsirado.

                    Dėl kintamos informacijos ženklų aš net neturiu vilties, kad kažkada ten juos pradės junginėti logiškai, protingai ir atsakingai. Toks jausmas, kad užduotis paskirta beždžionei, kuri ką nori, taip tą ten įjungia. Jau prie sankryžos su Savanorių pr. sujungti greičio ribojimai ir įspėjimai apie kelio darbus, nors tie darbai nuo ten prasideda už 7,5 km! Uždėti kelio ženklus "Kelio darbai" ir parodyti, kad tai už 7km - misija neįmanoma. O būtent dėl to, kad kintamuose ženkluose nurodytas mažesnis leistinas greitis, o iškart už jų stovinčiuose laikinuose ženkluose - didesnis, ir parašiau apie darbą neišlendant iš kabineto, nes būčiau aš Via Lietuva darbuotojas, iškart pakelčiau vėją dėl tokių nesąmonių.

                    Comment


                      Kas galėtų paneigti kad:
                      - Tokiose kontorose vyksta "high level" projektų valdymas, "kažkokie inžinieriai" navažiuoja į vietą geriausiu atveju pabaigus darbus.
                      - Už laikino ženklinimo įrengimą, laikino ženklinimo pašalinimą ir ženklų atstatymą, visokių laikinų konstrukcijos pakeitimų padarymą ir atstatymą atsakingas rangovas, ir tai tik jei tai įtraukta į projektą.
                      -

                      Comment


                        Kaip sakoma, kas Lietuvos keliais važinėja, tas cirke nesijuokia.
                        Artėjant nuo Vilniaus link Krunos tilto, greičio ribojimai 90-90-100-70.
                        -

                        Comment


                          Linkedin Gintaras Šakalys dalinasi planais Krunos tiltui.
                          Taip pat ir "langečių" nuotraukom:

                          https://media.licdn.com/dms/image/v2...p7CtD6HMGdJNLs

                          https://media.licdn.com/dms/image/v2...IzkF6lsZaHDi3c
                          Attached Files

                          Comment


                            Iš pradžių tai buvo tik gandas, dabar prieš porą dienų, net per Panoramą buvo pranešta, kad bus svarstoma visų magistralinių kelių apmokestinimas. Žinoma pirmasis eilėje Vilnius - Kaunas.

                            Nors E28, E262 ir E77 ypatingai reikalingi nelabai draugiškoms kaimynėms. Bet jei dėka mokesčių E272 taptų 4 juostų, o visi kiti būtų prižiūrimi, aš ne prieš susimokėti 2 €.

                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Kokiu būdu butų renkami mokesčiai?

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Kokiu būdu butų renkami mokesčiai?
                                Paprastai internetu, dabar moka tik krovininiai važinėjantys magistraliniais keliais, teko važiuoti su citybee mikriuku, tai teko išbandyti sistemą, labai patogu, nusiperki kokiam nori laikui ir viskas:

                                https://pirkti.keliumokestis.lt/purchase/cart.xhtml
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Iš pradžių tai buvo tik gandas, dabar prieš porą dienų, net per Panoramą buvo pranešta, kad bus svarstoma visų magistralinių kelių apmokestinimas. Žinoma pirmasis eilėje Vilnius - Kaunas.

                                  Nors E28, E262 ir E77 ypatingai reikalingi nelabai draugiškoms kaimynėms. Bet jei dėka mokesčių E272 taptų 4 juostų, o visi kiti būtų prižiūrimi, aš ne prieš susimokėti 2 €.

                                  Galima nuorodas į šaltinius? Kad ir tą pačią Panoramos laidą?

                                  Comment


                                    Problemą matau tokią, kad įvedus, kad ir 1 cento mokestį, jis beveik garantuotai augs ir tikėtina augs beveik be ribų.

                                    Iš kur paimti pinigų? O kur dabar nueina pvz kuro akcizo mokesčiai? Manau jie visi turėtų nueiti keliams.
                                    Taip pat būčiau linkęs manyti, kad visi pvz degalinių mokesčiai turėtų nueiti keliams.

                                    Iš kur būtų dar galima gauti pinigų keliams? Rimtai klausiu, be ironijos. Nesu pagalvojęs.

                                    Gal kokį fondą įkurti? Pvz jei jis valdo tarkim 10 milijardų ir metinė grąža tarkim 5% - tai atsiranda 500 milijonų šaltinis keliams finansuoti.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Problemą matau tokią, kad įvedus, kad ir 1 cento mokestį, jis beveik garantuotai augs ir tikėtina augs beveik be ribų.

                                      Iš kur paimti pinigų? O kur dabar nueina pvz kuro akcizo mokesčiai? Manau jie visi turėtų nueiti keliams.
                                      Taip pat būčiau linkęs manyti, kad visi pvz degalinių mokesčiai turėtų nueiti keliams.

                                      Iš kur būtų dar galima gauti pinigų keliams? Rimtai klausiu, be ironijos. Nesu pagalvojęs.

                                      Gal kokį fondą įkurti? Pvz jei jis valdo tarkim 10 milijardų ir metinė grąža tarkim 5% - tai atsiranda 500 milijonų šaltinis keliams finansuoti.
                                      O jūs girdėjote apie tokį dalyką kaip infliacija?

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Gal kokį fondą įkurti? Pvz jei jis valdo tarkim 10 milijardų ir metinė grąža tarkim 5% - tai atsiranda 500 milijonų šaltinis keliams finansuoti.
                                        Geniali mintis.
                                        Iš kur paimti pinigų tam fondui? Atsakymas: iš spintelės antro stalčiuko, ten dar 50 mljrd guli.

                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Paprastai internetu, dabar moka tik krovininiai važinėjantys magistraliniais keliais, teko važiuoti su citybee mikriuku, tai teko išbandyti sistemą, labai patogu, nusiperki kokiam nori laikui ir viskas:

                                          https://pirkti.keliumokestis.lt/purchase/cart.xhtml
                                          Tai ne visai patogu ir patikima. Manau, kad turėtų kameros nuskaityti numerius ir išrašyti mokestį.

                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Gal kokį fondą įkurti? Pvz jei jis valdo tarkim 10 milijardų ir metinė grąža tarkim 5% - tai atsiranda 500 milijonų šaltinis keliams finansuoti.
                                          Kad toks Kelių priežiūros ir plėtros fondas jau yra.
                                          Klausimas, tik kaip jį pildyti.

                                          Paskutinis taisė Sula; Vakar, 22:40.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X