Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dabartinio atskyrimo per akis užtenka. O jei kas tame sektoriuje nesilaiko greičio (ką daro 90 proc. vairuojančių), tai nesilaikys ar su betono blokais, ar be jų. Ir taip, reikia sektorinių matuoklių, čia vienintelis sprendimas.
    Su aukštu betoninių nebūtų susidūrimų kaktomuša. Matuoklių "laikosi" vairuotojai?
    Beje, naujovė kaip tik tame ruože. Jau mirksi šviesomis ir pirmoje juostoje (esant antrai visiškai laisva).

    Comment


      važiavau tais remontais, užsimečiau cruise control ant 80 (realybėje 77) ir tiek. kas nervinosi - apvažiavo antra juosta. bet už manęs susidarė bendraminčių kolona, joje net ir BMW užmačiau

      teko ir antrą juostą išmėginti, tai jausmas ne koks dėl pločio, nesinorėjo ja labai lėkti.

      dar geriau buvo kai baigėsi remontas, grįžome į savo pusę, bet geltonos juostos dar nurodinėjo kaip važiuoti kokius 100 metrų. tai vienas genijus šovė važiuoti pagal baltas juostas, nesvarbu kad tuoj ant jo užsirikiuos važiuojantis geltonomis įdomius smūgio vengimo manevrus pamačiau veidrodėlyje

      Comment


        Aha. Supratau. Vienus tas juostų siaurumas veikia psichologiškai ir todėl jie bijo važiuoti antra eismo juosta ir lenkti fūras, o kitiems tas siaurumas dzin, neveikia nei pro kur ir jie ramiai visus lenkia. Man asmeniškai irgi dzin tas siaurumas, bet aš tiesiog prisilaikau taisyklių ir stipriai neviršiju greičio, varau maždaug ant 90 km/h. Privažiuoju kažką lėtesnio, apvažiuoju per antrą juostą, o mane realiai važiuojantį 90 km/h greičiu lenkia kolonos automobilių. Kalbėt apie psichologiją čia neišeina. Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta. Gal ir gerai, bet tada neleisčiau remontuoti tokių ilgų ištisinių atkarpų. Skaidyčiau į trumpesnius gabalus. Max 5 km ilgio, o geriau po kokius 3 km. ilgio.
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
          važiavau tais remontais, užsimečiau cruise control ant 80 (realybėje 77) ir tiek. kas nervinosi - apvažiavo antra juosta. bet už manęs susidarė bendraminčių kolona, joje net ir BMW užmačiau
          Tą patį darau ir galvos nesuku. Adaptyvus greičio palaikymas tuo labiau viską palengvina, pristabdo, sugrąžina greitį, grynai, reikia tik atsipalaiduot ir žiūrėt, kad savo juostoje važiuotum.

          Comment


            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
            Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta. .
            Italai atskyrima daro iš ant stulpelių itemptu plieniniu trosų. Užima tiek pat pločio kiek dabartinis guminis tramplynas. VIA tikrai privalo suinvestuoti ir nupirkti reikiama ilgį čia tisiog nusikalstama jog to dar nepadarė. Mačiau į tokį atitvarą atsirėmusią fūrą taip kad pilnai užtektų ir tuos lekiančius atmušt nuo kaktomušos.

            Comment


              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
              Betoniniai blokai užims dalį eismo juostos ir fiziškai tilps tik viena juosta.
              Tilps dvi, tik antra gal bus 1.9m. Kas norės lėkt ir mokės vairuot - tilps.

              Comment


                Reiktų vidutinio greičio sektorinių matuoklių visuose remontuojamuose ruožuose, tikrai padėtų.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Kas norės lėkt ir mokės vairuot - tilps.
                  Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.

                  Comment


                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                    Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.
                    Dabar kai kažkas nepaskaičiuoja stovi į abi puses ir dar su žuvusiais. Su betoniniais blokais stotų tik viena pusė ir tikėtina be žuvusiųjų.

                    Comment


                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                      Bloga idėja, nes jei kažkas vienas nepaskaičiuos savo gebėjimų lenkdamas, tai visa autostrada stos labai ilgam.
                      Nes dabar jei kažkas vienas nepaskaičiuoja savo sugebėjimu ir kaktomuša sukelia avariją, tai visa autostrada nestoja labai ilgam...?

                      Comment


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                        Nes dabar jei kažkas vienas nepaskaičiuoja savo sugebėjimu ir kaktomuša sukelia avariją, tai visa autostrada nestoja labai ilgam...?
                        Aš neįsivaizduoju, kaip dabar reikia važiuoti kad papulti į priešpriešinę juostą. Kiek dažnai praktikoje tai nutinka? Taip, atskyrimas ne betoninis, bet bortelis yra, tai ne tiesiog supaišyta juosta ant kelio. O situacijos kai kažkas lenkia kitą ir jį užkabina, dėl juostos siaurumo, IMHO turėtų vykti kur kas dažniau.
                        Kitas dalykas kad dabartinį bortelį, esant reikalui, nesunkiai galima apvažiuoti/pašalinti (kad į avarijos vietą galėtų atskubėti likviduotojai/policija), betoninis gi blokas gali būti patrauktas tik sunkia technika. Kuri iki vietos nedavažiuotų dėl tos pačios avarijos sukelto kamščio.
                        Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.09.10, 16:46.

                        Comment


                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                          Aš neįsivaizduoju, kaip dabar reikia važiuoti kad papulti į priešpriešinę juostą. Kiek dažnai praktikoje tai nutinka? Taip, atskyrimas ne betoninis, bet bortelis yra, tai ne tiesiog supaišyta juosta ant kelio. O situacijos kai kažkas lenkia kitą ir jį užkabina, dėl juostos siaurumo, IMHO turėtų vykti kur kas dažniau.
                          Kitas dalykas kad dabartinį bortelį, esant reikalui, nesunkiai galima apvažiuoti/pašalinti (kad į avarijos vietą galėtų atskubėti likviduotojai/policija), betoninis gi blokas gali būti patrauktas tik sunkia technika. Kuri iki vietos nedavažiuotų dėl tos pačios avarijos sukelto kamščio.
                          Tai galima išvis nedėt skirtuko. Kas moka važiuot - nepapuola į priešpriešinę ir taip. Ir kitaip retai nutinka. Nu tik kai nutinka kartą per metus, tai visi pamato delpyje.

                          Kažkaip kokioj Vokietijoj nekyla problemų su technikos privažiavimu ir badu nemiršta pionierių autobusas nubraukęs šoną į betonino bloką.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Tai galima išvis nedėt skirtuko. Kas moka važiuot - nepapuola į priešpriešinę ir taip. Ir kitaip retai nutinka. Nu tik kai nutinka kartą per metus, tai visi pamato delpyje.
                            Suvedimas į absurdą yra viena iš demagogijos formų.

                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kažkaip kokioj Vokietijoj nekyla problemų su technikos privažiavimu ir badu nemiršta pionierių autobusas nubraukęs šoną į betonino bloką.
                            Vokietijos autobanai čia nelabai tinka, nes jie yra platesni nei pas mus (dėl didesnių juose leidžiamų greičių) ir ten tie blokai lengviau sutelpa. O pas mus yra du keliai - arba dėl itin retų ir beveik hipotetinių įvažiavimo į priešpriešą atvejų dar labiau susiaurinti ir taip siauras juostas (taip sukeliant krūvą nehipotetinių ir visai realių avarijų), arba palikti kaip yra. Kitaip tariant, betoniniai blokai nėra universaliai geras sprendimas ir turi savo kaip privalumų, taip ir trūkumų. Nuo jų ir pradėsime: brangūs, sudėtingas jų įrengimas (transportavimas), dar labiau susiaurina ir taip siauras eismo juostas, taip sukeliant daugiau avarijų bei įvykus avarijai neįmanoma be sunkiosios technikos nukreipti eismą kitur, kad privažiuotų likviduotojai. Privalumai - kaip teigiate, kartą į metus niekas neįlėks į priešpriešinio eismo juostą (kas beje, nėra visai tiesa - fūra tą betoninį bloką nustums be jokių problemų). Ir IMHO trūkumai nusveria privalumus.

                            Comment


                              Maalinauskas „platesniuose“ autobanuose antros juostos plotis būna ir mažiau nei 2m. O blokai nėra pusmetriniai. Tai pas mus laisvai tilptų.

                              Hipotetiniai atvejai nutinka porą kartą per metus ir dar nusineša po kokią gyvybę kasmet. Mano standartais daugoka. Gal tamstai tinka, nežinau.

                              Comment


                                kai pirmą kartą nuvažiavau į Vokietiją vuvau apšalęs kaip vokiškos bobulytės už vairo lekia tarp tų betoninių blokų siaura juosta. Supratau kad tipiškam lietuvui dar mokytis ir mokytis vairuoti.
                                -

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Maalinauskas „platesniuose“ autobanuose antros juostos plotis būna ir mažiau nei 2m. O blokai nėra pusmetriniai. Tai pas mus laisvai tilptų.

                                  Hipotetiniai atvejai nutinka porą kartą per metus ir dar nusineša po kokią gyvybę kasmet. Mano standartais daugoka. Gal tamstai tinka, nežinau.
                                  Nu tai davai kiekvienam po ledo ritulininko kostiumą už valsybės pinigus nuperkame ir priverčiame jį nešioti. Kiek būtų galima išgelbėti gyvybių, apie kitus sužalojimus patyliu.
                                  O jei be sarkazmo, kai yra ribotos lėšos (o jos visur ribotos) reikia statyti prioritetus. Plius, kaip jau minėjau, sumažindami vieną avarijų tipą padidiname kitą.

                                  Comment


                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                    Nu tai davai kiekvienam po ledo ritulininko kostiumą už valsybės pinigus nuperkame ir priverčiame jį nešioti. Kiek būtų galima išgelbėti gyvybių, apie kitus sužalojimus patyliu.
                                    O jei be sarkazmo, kai yra ribotos lėšos (o jos visur ribotos) reikia statyti prioritetus. Plius, kaip jau minėjau, sumažindami vieną avarijų tipą padidiname kitą.
                                    Kiek pinigų paleidžiama vėjais dėl prarastų gyvybių ir uždarius eismą kelioms valandoms, tai betoniniai blokai greit atsipirktų.

                                    Vokietijoje su daug daugiau eismo ir siaurom juostom su betono blokais kažkaip nėra avarijų ant kiekvieno kampo. Išmoktų ir pas mus vairuot.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X