Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
    Jei perkančioji organizacija skelbia konkursą iš lempos nepakeliant užpakalio ir neįtraukiant realiai būtinų darbų tai taip ir gaunasi.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Tai jie tegu greičiau dirba prie jo, o ne tiria tą patį per tą patį kad „būklė dar blogesnė“, nes dar uždelsus tai ir nugrius

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
        konkursuojamasi kai aišku, bet neaišku ką reik daryt...
        Niekas nedraudžia paklausti

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
          Niekas nedraudžia paklausti
          Taip nedraudžiama, ir klausiama... ir spėk kaip ir kiek išsamiai atsakoma? Jei turi projektą, kuriame ne viskas įvertinta ar suprojektuota, ką tu gali atsakyti. Ar pirkimų komisija nupieš toponuotrauką? Atsakymas: rangovas, kaip savo srities profesionalas turi įsivertinti pats..... va tada ir prasideda darbų eigoje ginčai dėl darbų apimčių ir pinigų.

          Comment


            Blogai dirba komisija tada, normali komisija siekia ištaisyti tokias spragas ir užkirsti kelią ginčams.

            Comment


              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
              Niekas nedraudžia paklausti
              Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Esmė kad paskelbus konkursą, negalima keisti ar tikslinti reiklavimų. Galima tik taisyti technines klaidas, kaip ne vietoje padėtas kablelis. Jei nenrodytas kabelių ilgis, tai belieka išsisukinėti nuo tiesaus atsakymo, arba atšaukti konkursą.
                Turėjau omenyj - klausti iki pasiūlymų pateikimo.

                Comment


                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                  Turėjau omenyj - klausti iki pasiūlymų pateikimo.
                  Aš apie tą patį. Jei tu kaip potencialus rangovas paklausi "neaišku koks atstumas tarp stulpų ir kiek reikės kabelio", tau atsakys kad turi įsivertinti pats, kaip savo srities ekspertas.
                  -

                  Comment


                    Arba atšauks konkursą

                    Comment


                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                      Arba atšauks konkursą
                      Atšaukt konkursą reik tvirtus kamuoliukus turėt. Čia tau ne Vilniaus stadionas
                      Dažnai ir Europiniai pinigai su įsisavinimo terminais spaudžia.
                      Ir ką daryti atšaukus? Skelbti pakartotinį projekto korekcijai? Optimistiškas požiūris

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trines-spustys

                        Labai konkreti vieta, garantuoju, kad 90% nesilaiko greičio režimo, belenkiek nesilaiko horizontaliojo žymėjimo. Įvyko jau ne vienas įvykis. Spėk, kiek kartų policija ten patruliavo, ir kiek yra nubaustų: už greitį ir juostų nesilaikymą?

                        Kasdien 2x pravažiuoju A1 atkarpa ties Sausine - per 3 ar 4 mėnesius remonto, policija ten patruliavo lygiai 0 kartų....
                        Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
                          Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.

                          Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).

                          Comment


                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                            Tas atskyrimas tai bent jau aplinkoj padeda lengviau susigaudyti, o tos linijos tai yra veikiamos oro sąlygų, o fiziniai atskyrimai ne.

                            Sakyčiau dar papildomai reikia radaro, kur gaudytų viršijančius 80 km/h greičiu važiuojančius (Vokietijoje remontuose berods 80 km/h, Lietuvoj tebūnie 70 km/h, bet kam reikia gali iki 80 km/h spaust).
                            Papildomam radarui reik konkursą prasukt, nes esami tradicinėse "avaringose" vietose ganosi.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Tingiu kapstyti kas ir ką yra pasisakęs pernai metais dėl remontuojamų atkarpų saugumo priemonių, bet šiemetinė situacija rodo, jog tos priemonės nelabai veikia. Atskirti priešpriešiniai srautai, padidintas saugumo jausmas komfortiškai paspausti ir visvien kaktomušos. Gal visgi ne tos priemonės?
                              Prieš porą metų visiškai be atskyrimo irgi lakstė ta pati maža debilų dalis. Dar ir labiau lakstė, nes nebijojo veidrodėliu gaireles kabinti važiuojant pro fūrą.

                              Aišku teisingas sprendimas būtų betono blokai kaip pvz Vokietijoje. Nes dabartinis sprendimas geriau nei anksčiau, bet irgi tooooli iki gero.

                              Comment


                                Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

                                Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                  Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

                                  Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
                                  O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.

                                  Comment


                                    Parašė sauls Rodyti pranešimą

                                    O kiek yra optimalus atstumas? Vokietijoje po 7-8 km ruožais remontuoja.
                                    Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                      Vokietijoj ir atstumai overall yra didesni bei galbūt ne tokia "skubėjimo" kultūra. Ignoruoti tai, kas statistiškai esame - naivu. Tai reikėtų ir blokų skiriamoj juostoj, ir trumpesnių atstumų. Pirmas dalykas svarbesnis, antras optional, jei yra pirmas
                                      Tai, kad juostų plotis "juokingas" yra padarytas po 4vnt vienoje pusėje. Mačiau kaip padaryta naujai paklota danga db prie IX forto prie Kauno, tai ta pati dainele bus ateityje, nes antra juosta už žymėjimo linijos kairėje vos ne iš kart baigiasi asfaltas, tai ateityje tos pačios bėdos bus, kai reiks perkelt eismą į atnaujintą pusę. Tokie Lietuvoje standartai, o kad padaryt bent keliolika centimetrų plačiau, tai jau milijonais pabrangs samata ir žiemą bus blogai vaziuot ir t.t. Todel ir nededa bloku viduryje remontuojant, nes pirmoje juostoje vos fura telpa ir taip. Zodziu Lietuvoje yra geriau isisavinti pinigus kuo greiciau ir po keliu metu vel is naujo daryti ir vel isisavinti pinigus ir vel daryti. Neiseina iskart padaryti kaip uzsienio pvz, nes turbut dar vis i rytu puse zvalgosi ir "semiasi" patirties musu projektuotojai ir keliu tiesejai. Liudna.

                                      Comment


                                        Betgi pagal Šimašiaus dėsnį, tai kuo siauresnė eusmo juosta, tuo humaniškesnis ir saugesnis eismas. Ni kaip čia dabar gaunasi? Negi Šimašius melavo?
                                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                                        Comment


                                          Ne siauresnės, o STR atitinkančios, nors panašu Šimašius šitai faunai tapo antruoju Landsbergiu.
                                          Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart. Pastatytų sektorinį be tolerancijos ir baigtųsi problemos.
                                          Visi veikėjai yra išgalvoti ir bet koks jų sutapimas su realiais forumo nariais yra atsitiktinis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X