Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Galėtų pertiesti tiktai pačią juostą, o ne nuo pagrindų taisyti. 4% viso kelio pločio, tai galėtų 12% pirmos juostos sutvarkyti per vienus metus. O gal dar daugiau, kai pagrindų neperkasi.
    Tik tie ruožai, kurie kapitaliai remontuoti per paskutinius 10 ar 15 metų, turi įrengtus normalius pagrindus, nes buvo tvarkoma iš pagrindų. Visur kitur reikalingi kapitaliniai remontai ir naujos konstrukcijos įrengimai, nes ne tik viršutinis sluoksnis susidėvėjęs, bet atsiradusios deformacijos dėl prastų pagrindų. Čia tik po to jau bus galima kas kokius 20 metų atnaujinti dėvimą sluoksnį, o dabar reikia rimtesnių darbų.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Tik tie ruožai, kurie kapitaliai remontuoti per paskutinius 10 ar 15 metų, turi įrengtus normalius pagrindus, nes buvo tvarkoma iš pagrindų. Visur kitur reikalingi kapitaliniai remontai ir naujos konstrukcijos įrengimai, nes ne tik viršutinis sluoksnis susidėvėjęs, bet atsiradusios deformacijos dėl prastų pagrindų. Čia tik po to jau bus galima kas kokius 20 metų atnaujinti dėvimą sluoksnį, o dabar reikia rimtesnių darbų.
      Gal yra duomenys, kuriems ruožams nereikia kapitalinio remonto?
      Pati magstralės pradžia ties Maxima Baze yra prastos buklės, viaduką per geležinkelį irgi žymėjo kaip avarinės buklės, bet taip ir paliko iš esmės nieko nepadarę: https://maps.app.goo.gl/2FovWhb8fPekmup87
      Nor įvažiavimams "į niekur" pinigų užteko: https://maps.app.goo.gl/tq8WtZRK4Tg4K73L6

      Comment


        Aš duomenų neturiu, bet manau jog kažkur turėtų būti prieinami.
        Dėl viaduko, ar nebuvo kažkokie darbai atliekami konstrukcijai "iš apačios"? Nes danga ant jo geros būklės.
        O pats ruožas ties Maxima Baze nėra geras, bet nėra ir pats prasčiausias visame kelyje, gal toks prie vidurio Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Aš duomenų neturiu, bet manau jog kažkur turėtų būti prieinami.
          Dėl viaduko, ar nebuvo kažkokie darbai atliekami konstrukcijai "iš apačios"? Nes danga ant jo geros būklės.
          O pats ruožas ties Maxima Baze nėra geras, bet nėra ir pats prasčiausias visame kelyje, gal toks prie vidurio Prieš Kryžkalnį (link Klaipėdos) ir už Kryžkalnio (nuo Klaipėdos) yra ruožų, kad reikia prisilaikyti jog neišvirsti iš sėdynės bevažiuojant
          Kažką labai kosmetiškai pakrapštė ties siūlėm ir viskas.
          Prie jų duobė jau netrukus vėl atsirado: https://maps.app.goo.gl/EBwB6LNDqRMyoc44A
          Užlopo, ir vėl išmuša. Bet viaduko konstrukcijos iš apačios neatrodo gerai, atrodo, nieko nedaryta po to, kai paplatinta taku prieš kelioliką metų jau.

          Išvažiavus iš Klaipėdos link Gargždų kažkoks prastas ruožas. Toks jausmas, kad paliktos atkarpos, kur intensyviausias eismas.

          Paskutinis taisė Sula; 2024.08.01, 17:17.

          Comment


            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
            Eismo info buvo nurodyta, kad nuo Paparčių iki Sausinės remontas truks iki 2024-07-31, dabar jau "rugsėjo mėn..."
            Kituose leidiniuose vietoje "įsibegėja rekonstrukcija" naudaama kitokio tono antraštė.
            Ten yra ir sunkiai įskaitoma LAKD schemutė . Vis geriau nei nieko

            15 min.lt 2024.08.01
            Kada bus baigti automagistralės Vilnius – Kaunas remonto darbai?

            https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2283070
            https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Kituose leidiniuose vietoje "įsibegėja rekonstrukcija" naudaama kitokio tono antraštė.
              Ten yra ir sunkiai įskaitoma LAKD schemutė . Vis geriau nei nieko

              15 min.lt 2024.08.01
              Kada bus baigti automagistralės Vilnius – Kaunas remonto darbai?

              https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2283070
              https://vialietuva.lt/naujienos/remo...ti-jau-rugseji
              Įdomu, kad pirmame ruože darbai jau visai į pabaigą. Atitvarai pastatyti, šiandien jau Kelių priežiūra piešė linijas...
              Mano blogas

              Comment


                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                buvau ir labai gerai gavosi, kad neseniai atnaujino juodu demiu zemelapi, kuriame sita vieta ir yra. Parasiau antra laiska, su papildomais argumentais ir tada po menesiuko jau grizo su veiksmais.
                veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
                Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1490
Size:	745,4 kB
ID:	2144508

                Comment


                  Apsilankiau Lietuvoje po kurio laiko del draugu vestuviu, reikejo nuo Vilniaus pavaziuoti link Kauno savaitgali tai biski apsalau kas darosi A1 kur remontuoja greitkeli. Nors limitas ten kur rekonstrukcija vyksta pastebejau sviruoja tarp 50-70, visi lekia 100+ greiciu, ir jeigu vos drysti laikytis greicio ribojimu, tave su highbeams apsviecia kol ant subines sedi. Cia tokia nauja norma ar kas?

                  Comment


                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                    Apsilankiau Lietuvoje po kurio laiko del draugu vestuviu, reikejo nuo Vilniaus pavaziuoti link Kauno savaitgali tai biski apsalau kas darosi A1 kur remontuoja greitkeli. Nors limitas ten kur rekonstrukcija vyksta pastebejau sviruoja tarp 50-70, visi lekia 100+ greiciu, ir jeigu vos drysti laikytis greicio ribojimu, tave su highbeams apsviecia kol ant subines sedi. Cia tokia nauja norma ar kas?
                    Čia taip visada yra Vilnius-Kaunas. Būti apšvitintam kokio noras pacuko kuris mano turįs teisę ant 160 spaust yra natūralus dalykas. Ir sektorinių greičio matuoklių ten kaip nėra, taip nėra. Matyt, ir Via Lietuva veikėjai mėgsta ten paspaust.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                      veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
                      Visada maniau, kad ten estakada Kaunas-Gariūnai kaip nors pavyks sutalpinti, tik kaina daug didesnė nei smulkūs sankryžos patobulinimai.

                      Spėju gal ir pastatys išsišakojimą su estakada į Gariūnus, kai (jei) platins Vilnius-Kaunas autostradą. Taip ar taip bus milijardinis projektas už n metų.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.05, 18:11.

                      Comment


                        Šiaip keista, kad remontuojamuose ruožuose nėra sektorinių matuoklių. Vakaruose būtent ten ir būna dažniausiai ir baudžia skaudžiai, net kokie +3km/h jau didelė bauda. Būtent remonto darbų zona žiūrima griežtai

                        Comment


                          Važiavau sekmadienį pas Eduardą Sharan iš Vilniaus į Kauną, tai tikrai nemaža dalis kelio nuo Elektrėnų iki Kauno yra remontuojama, greitis pagrinde 70 km/h. Nustačius "autopilotą" ant 80 km/h (de facto greitis apie 76 km/h pagal GPS), dar galima labai žmogiškai nuvažiuoti tą atkarpą. Nei labai kas nors lenkia, nei labai kažkas draskosi, ypač jei dešinėje juostoje važiuoji.

                          Comment


                            Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                            veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
                            A1 viaduko ties Gariūnais rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas:

                            https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
                            Paskutinis taisė alga; 2024.08.14, 18:36.

                            Comment


                              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                              veiksmas kazkoks. Regis nera apimtyje itraukti musu galvoti pakeitimai. Laukiam projektiniu.
                              Norint pakeitimų reikia ilgesnio kelio ruožo rekonstrukcijos. Dabar kas planuojama, tik pačio viaduko rekonstrukcija dėl prastos perdangos būklės. Prieigose apimant tik pėsčiųjų tako įrengimą.

                              Comment


                                Gerai būtų papildyti nuorodą, parašant, kad tai numatoma Gariūnų viaduko rekonstrukcijos projektas

                                Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 12,318 km viaduko rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

                                Atrodo, vietoj vieno plataus Gariūnų viaduko bus du atskiri viadukai
                                2.1.Viaduko projektiniai sprendiniai (..) .
                                Projektuojamas 81,1 m ilgio (tikslinama detalizuojant sprendinius) 16,5+21+21+16,5 metrų angų nekarpytas sijinis surenkamo g/b viadukas. Esamas statinys rekonstruojamas perdangą fiziškai dalijant dvi dalis. Taip daroma dėl trijų pagrindinių faktorių:
                                • statyti perdangą skiriamojoje juostoje yra neekonomiška (nepanaudojamos perdangos plotas, tuo pačiu ir kaina sudaro ~15% papildomų išlaidų;
                                • AM kategorijos statinys, kuris yra fiziškai atskirtas, leidžia ateityje atlikti remonto darbus paprastai, neturint zonų viduryje statinio, kur permestas eismas neleidžia kokybiškai jų atlikti. Taip pat norit atlikti kapitalinį remontą/rekonstravimą, nedaromas neigiamas poveikis eksploatuojamai daliai;
                                • Bendras statinio plotis yra beveik 37 m, todėl statinyje turėtų būti įrengiama išilginė deformacinė siūlė, kuri ne tik brangiai kainuoja, bet ir padidina priežiūros darbų apimtis daugiau nei du kartus (iš ~80 m prižiūrimų deformacinių pjūvių reikia prižiūrėti >160 m).
                                Važiuojamosios dalies plotis tarp atitvarų 2x13,5 m. Perdangos galuose įrengiami vienprofiliniai deformaciniai pjūviai. Sklandus perėjimas prietilčiuose užtikrinamas pereinamosiomis plokštėmis. Dešinėje perdangos pusėje įrengiamas 3,75 m pločio šalitiltis (3,0 einamoji/dviratininkų tako dalis), kairėje pusėje įrengiamas 1,5 m pločio šalitiltis (0,75 m techninis šalitiltis (...)

                                https://vilnius.lt/wp-content/upload...-A1-R-PP_n.pdf
                                Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 18:19.

                                Comment



                                  Labai gaila, kad rekonstrukcijai bus išleista krūva pinigų, statybų metu bus stabdomas intensyvus eismas.
                                  Tačiau ir po viaduko rekonstrukcijos išliks kilometrinės eilės sukant nuo Kauno į Gariūnus

                                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...ualizacija.pdf

                                  LAKD galėtų paieškoti sprendimų, kaip padaryti nenutrūkstamą eismą pagrindine kryptimi


                                  Pavyzdžių toli ieškoti nereikia
                                  PL. S19-S12-S17 Lublin Zachód
                                  ​​
                                  https://en.mapy.cz/zakladni?x=22.454...1.2843558&z=16

                                  CZ. D35-D46 Olomouc Zapad
                                  ​​
                                  https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9.5699703&z=16
                                  Paskutinis taisė Romas; 2024.08.11, 18:19.

                                  Comment


                                    Romas Palyginus Gariūnų / Savanorių sankirtą su tavo pateiktais pavyzdžiais man, visiškam šios srities diletantui, atrodo, jog Gariūnų sankryžoje tiesiog nėra vietos. Aplink sankryžą beveik visomis kryptimis tankiai užstatyta, daug aptarnaujančių gatvių. Net mastelis kaip tu pateikei Gariūnų sankryžos žemėlapį yra dvigubai smulkesnis nei pavyzdžių, kitaip sakant, pavyzdžių sankryžos visais matavimais yra 2x didesnės nei Gariūnų.

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                      atrodo, jog Gariūnų sankryžoje tiesiog nėra vietos. Aplink sankryžą beveik visomis kryptimis tankiai užstatyta, daug aptarnaujančių gatvių.
                                      Nėra ne vietos, o noro ir politinės valios
                                      Tai, kad žemės paėmimas iš kokios nors atliekų aikštelės Gariūnuose yra misija neįmanoma, yra įstatymų netobulumo ar jų netobulo taikymo dalykas. Kaip ir kitoje Gariūnų g. pusėje - yra vietos prie pat kelio pastatyti LIDL'į, o neatsirado vietos lėtėjimo juostai į Gariūnus ar dar vienai juostai posūkiui į Kauną.

                                      Jei nebus sprendimo (labai panašu į tai) padaryti tiesioginę estakadą link Gariūnų - Lazdynų , tuomet teks guosti , kad autostradoje sukantiems link Gariūnų užtat yra vietos kamščiui nuo Gariūnų iki Grigiškių.
                                      Šiaip dabartinė Gariūnų viaduko rekonstrukcija kažkuo panaši į Panevėžio aplinkkelį ar į Nemenčinės plento dviračių ratą - dar nepradėjus statyti aišku, kad darbą teks perdarinėti.

                                      Comment


                                        Romai, nepamiršk el. paštu pasiūlyt. Parašyk mums atsakymą, kai gausi.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          LAKD galėtų paieškoti sprendimų, kaip padaryti nenutrūkstamą eismą pagrindine kryptimi

                                          Romai, tavo pvz. toks gana sudėtingas ir brangus variantas.

                                          Elementariai paprasčiausiai ir pigiausiai šis dalykas išsprendžiamas vieno tunelio įrengimu. Net ir dabar suplanuotos rekonstrukcijos sprendiniai tam visiškai puikiai atitiktų.
                                          Click image for larger version  Name:	ScS13.png Views:	0 Size:	3,10 MB ID:	2145864

                                          Comment

                                          Working...
                                          X