Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai aš prieš kurį laiką važiavau naktį, tai galvojau, kad tas geltonas juostas tiesiog nespėjo nutrint pasibaigus remontui. Nes nei viena mašina jų nesilaikė, važiavo įprastai dviem juostom (na dešine, išskyrus lenkimus, bet pagal baltas linijas), matės priešingas eismas už atitvarų, Tai gerai nei vienos mašinos iš priekio nebuvo.
    Įspėjamąjį ženklą dvipusis eismas būčiau pastebėjęs, bet kad nestato pas mus tokių.
    Kelininkus sodinti reiktų.
    kaip?

    Comment


      Kad kelio darbų ženklinimas Lietuvos keliuose yra apgailėtinas, rašiau daug kartų ir jau labai ilgą laiką. Kažko kito ir negalima būtų tikėtis. Manau dar bus ne tik sužeistų, bet ir žuvusių dėl to.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Vos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
        Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
        https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

        LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
        Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.

        Delfi.lt 2023.11.12
        Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
        koks ten greitis remonto ruože? ne 70kmh? neįsivaizduoju taip sudauzyti mašinas važiuojant saugiu greičiu...

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.
          t.y. vieną naikinam, bus kaip Panevėžio aplinkkelyje ?

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            t.y. vieną naikinam, bus kaip Panevėžio aplinkkelyje ?
            Čia kame sarkazmo pagrindimas kai jis kalbėjo apie 3 juostas viena kryptimi.

            Comment


              Šiandien ryte kaip tik važiavau pro avarijos vietą. Gairelių nėra, žymėjimas nusitrynęs. Iš vaizdo galvojau ir labai liūdnų pasekmių buvo. Kraujas ant LAKD rsnkų.

              Praėjus 3 valandoms po avarijos eismo reguliavimo nulis. Su lengvosioms apvažinėjano per laukų keliukus vietoj civilizuoto nukreipimo per Lazdėnus ar Trakus.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Čia kame sarkazmo pagrindimas kai jis kalbėjo apie 3 juostas viena kryptimi.
                Bia Baltica ties Panevėžiu surekonstravo net į 3 juostas.
                A1 ir Via Baltica apkrovimas panašųs.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Bia Baltica ties Panevėžiu surekonstravo net į 3 juostas.
                  A1 ir Via Baltica apkrovimas panašųs.
                  A1 ir Via Baltica srautai skiriasi >2 kartus. Nežinau kur čia panašumai

                  Comment


                    Labai geri pastebėjimai iš žurnalisto apie juostos pločio ir važiavimo greičio priklausomybę

                    https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Labai geri pastebėjimai iš žurnalisto apie juostos pločio ir važiavimo greičio priklausomybę
                      https://www.facebook.com/watch/?v=361456509692762
                      Labai ačiū už nuorodą.
                      Visiems ketinantiems važiuoti tuo keliu, ir ypač naktį, verta pažiūrėti tą siužetą
                      Perisrikiavimas į 2*2 juostas vienoje pusėje


                      Ten išties stovi vidutinio greičio radaras (paskui už kelių kilometrų yra ir momentinis radaras)


                      Makalynė su įvairiomis linijomis dešinėje juostoje važiuojant link Kauno, ypač kai važiuojam per užbrūkšniuotas posūkio sleles.


                      Mašinos netelpa savuo jusotoje ir važiuoja ant dvigubos justos

                      https://www.facebook.com/gazas.lt/vi...1456509692762/

                      Naktį ten žymiai pavojingiau.
                      Jei blokams ar gairėms tarp skirtingų krypčių nėra vietos, tai negi nėra išrastas pigus varinatas atskirti kryptis šviesą atspindinčiais atšvaitias.
                      Tačiau LAKD paprasčiau pastatyti porą radarų (ar jų muliažų), kurie šiuo atveju visiškai nepadėjo išvengti nelaimės. Problema krypčių atskyrime ir ta problema nebuvo sprendžiama.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Labai ačiū už nuorodą.
                        Visiems ketinantiems važiuoti tuo keliu, ir ypač naktį, verta pažiūrėti tą siužetą

                        Naktį ten žymiai pavojingiau.
                        Jei blokams ar gairėms tarp skirtingų krypčių nėra vietos, tai negi nėra išrastas pigus varinatas atskirti kryptis šviesą atspindinčiais atšvaitias.
                        Tačiau LAKD paprasčiau pastatyti porą radarų (ar jų muliažų), kurie šiuo atveju visiškai nepadėjo išvengti nelaimės. Problema krypčių atskyrime ir ta problema nebuvo sprendžiama.
                        Lygiai tokia pat situacija A1 ties Sitkūnais. Juostos susiaurintos, geltonos juostos vietomis jau nusitrynę, dažai neturi atspindinčių priedų (naktį beveik nesimato, ypač jei danga šlapia). Kadangi kairios juostos po 2,5m, jomis važiuojančios mašinos (priešprieša) išvažiuoja į priešingos krypties juostą. Prie visko dar begalė įvažiavimų/išvažiavimų. Praeitą savaitę jau buvo 2 avarijos vienu metu...

                        Comment


                          Praeitą savaitę teko važiuoti Vilnius- Kaunas kryptimi, keli km iki aptariamo ruožo paliktos geltonos linijos kurios nukreipia į atitvarus kondicionuoja vairuotoją jas ignoruoti, tada privažiuoji remontuojamą ruožą naktį ir suprask ten kaip nori kuo vadovautis.

                          Isivaizduojam, kad esam vakariečiai/skandinavai, bet projektus vykdom kaip rusai.

                          Comment


                            Kelių direkcija kuo toliau tuo labiau atrodo bestuburė organizacija.
                            Paprastas pavyzdys dabar vykstantys darbai ties Kaunu atvažiuojant nuo Vilniaus su nusukimu link Jonavos.
                            Nusukimas uždarytas jau ko gero antras mėnuo. Per tą laiką tas pats rangovas išasfaltavo aikštelę prie Urban Hubų o ties nusukimu darbai vyksta vėžlio tempu.
                            Darbus vykdo YIT, man dažnai tenka važiuoti ta atkarpa link Jonavos ir matau, kaip darbai vyksta, vyko Urban Hub teritorijoje, tai didžiulis skirtumas.
                            Ir nesvarbu kad tūkstančiai žmonių patiria nepatogumus, svarbu rangovas gali ramiai nesiplėšydamas ir sau patogiu tempu dirbti.
                            Taip dirbti leidžia kelių direkcija. Jiems žmonių saugumas ir patogumas panašu tikrai nerūpi.

                            Comment


                              Gal kas nors gali atrakinti straipsnį

                              Delfi.lt 2023.11.15
                              Po skaudžios nelaimės magistralėje – ekspertų kirtis: pavojus buvo matomas plika akimi
                              Sekmadienį magistralėje Vilnius - Kaunas įvykusi skaudi avarija sukėlė ekspertų diskusijas, kad kelio darbų zonose kelininkai į savo darbą žiūri pernelyg neatsakingai, būna nebaudžiami, o vairuotojai galiusiai patenka į pinkles.
                              Už kelius atsakinga LAKD su tuo nesutinka ir tikina, kad priežastis, kodlė įvyksta tokios nelaimės - visai kita.

                              https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...akimi-95065435

                              Comment


                                Įdomu galvos ridensis apart eismo dalyvių ar ne?

                                Šiaip galėtų kokia opozicinė partija surengt protestą prie LAKD ar SM.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  LRT Panorama pranešė apie radarų direkcijos grybus šioje vietoje ir anonsavo rytdienos straipsnį LRT portale
                                  LRT.lt 2023.11.15
                                  Kelininkai įspėjimų apie bręstančią nelaimę kelyje Vilnius–Kaunas nepaisė
                                  Tik po skaudžios avarijos ketina imtis pokyčių

                                  Apie remonto darbus pagrindiniame šalies kelyje Vilnius–Kaunas ties Lazdėnų kaimu prieš kurį laiką įspėjimus dalijo ne tik vairuotojai, bet ir ekspertai. Jų teigimu, avarija čia – tiesiog užkoduota. Tačiau kelininkai, akivaizdu, raudono signalo neišgirdo ir išvadų nepadarė, kadangi praėjusį savaitgalį minėtoje eismo arterijoje įvyko skaudi kaktomuša. Ir kas dėl to liks atsakingas? (...)
                                  Atnaujintą eismo tvarką čia žymi tik nudažytos geltonos linijos, o priešpriešais važiuojančių automobilių neskiria jokios fizinės kliūtys. Labai tikėtina, kad prieš avariją BMW vairuotojas tamsoje galėjo tiesiog nepastebėti geltonų linijų ir netikėtai jam pačiam atsidurti prieš eismą. (...)

                                  „Pavojingai suorganizuoti tie kelių remontai. Pribraižyti geltonų juostų neužtenka. Ir pasiteisinimas, kad viskas padaryta pagal reglamentą, yra netinkamas.
                                  Patyrę vairuotojai tą pavojų mato paprastuoju būdu – akimis ir skambina pavojaus varpais, bet niekas nereaguoja. Būkite atsargūs, nes panašu, kad skęstančiųjų gelbėjimas yra pačių skęstančiųjų reikalas“, – dėstė Vitoldas Milius. (...)

                                  LAKD Infrastruktūros palaikymo ir vystymo grupės vadovo M.Gedaminsko teigimu, minėtu konkrečiu atveju, įvertinus kelio Vilnius–Kaunas strateginę reikšmę ir eismo intensyvumą, buvo numatyta netgi daugiau saugų eismą užtikrinančių priemonių, nei to reikalaujama. (...)


                                  Imsis pokyčių
                                  Nors apie kylantį pavojų eismo dalyviams viešojoje erdvėje buvo kalbama ne kartą, panašu, kad prireikė nelaimės, kuri paskatintų LAKD imtis veiksmų. Kaip dėstė M. Gedaminskas, vos sulaukę informacijos apie avariją, Kelių direkcijos specialistai ėmėsi papildomų veiksmų eismo organizavimui tvarkomuose ruožuose įvertinti.
                                  „Šiandien visuose kelių ruožuose, kuriuose yra vykdomi kelio remonto darbai, tiek įmonėms, tiek nepriklausomos techninės priežiūros rangovams pavedėme dar kartą atlikti kelio ženklinimo patikrą suderintoms eismo organizavimo schemoms. (...)

                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-imtis-pokyciu

                                  Comment


                                    Norėčiau padaryti esminį pastebėjimą.
                                    Pats eismo organizavimo tikslas - išlaikyti 2+2 kur II juosta yra 2 m ir siauriau - yra sveikintinas.
                                    Tą nekartą teko sutikti Vokietijos, Austrijos keliuose. Būna net ženklas - II juosta "1,9 ir siauriau". Tai mažina spūstis ir trukdžius.

                                    PROBLEMA - netinkamas priešpriešinis atskyrimas ir nepakankamas ženklinimas.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Norėčiau padaryti esminį pastebėjimą...

                                      PROBLEMA - netinkamas priešpriešinis atskyrimas ir nepakankamas ženklinimas.
                                      Dar didesnė problema, greičio viršijimas.
                                      ​​​

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        Dar didesnė problema, greičio viršijimas.
                                        ​​​
                                        Aga, kaip matematikai pasakytų: greičiui artėjant į nulį, tikimybė padaryti ar papulti į avariją irgi artėja į nulį.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                          „Šiandien visuose kelių ruožuose, kuriuose yra vykdomi kelio remonto darbai, tiek įmonėms, tiek nepriklausomos techninės priežiūros rangovams pavedėme dar kartą atlikti kelio ženklinimo patikrą suderintoms eismo organizavimo schemoms. (...)
                                          Išvertus iš biurokratų kalbos: "kadangi mužikai bruzda, dėl vaizdo patikrinsim, kad žymėjimas atitinka mūsų pačių patvirtintoms debiliškoms taisyklėms. Vis tiek po savaitės - kitos viskas pasimirš ir nurims."

                                          Kad LAKD šneka belenką parodė situacija su tiltais. LAKD į visus klausimus apie tiltų saugumą, atsakydavo standartiškai: "būklė tikrinama periodiškai, viskas saugu". Iki kol Kėdainiuose pusė tilto prigulė pailsėti į upę. Tada kažkaip staiga tiltų būklė suprastėjo, 2 ar 3 iki tol saugūs tiltai buvo išvis uždaryti, o keliolika kitų keliems metams į priekį susiaurinti iki 1 juostos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X