Parašė Bmweda
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė booraz; 2023.10.17, 13:56.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Aš nesu ekspertas asfaltavimo, bet kartais atrodo, kad galima tikrai viską papraščiau padaryti, kaip šiuo atveju tiesiog pirmas juostas abejose pusėse perasfaltuoti išilgai visą kelią ir viskas, antros ir šalikelės net neliečiant. Bet aišku turbūt keis visą pamatinį sluoksnį per visą kelio plotį, tada asfaltas ir t.t., kas yra lėšų švaistymas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Man toks tvarkymas kvepėtų chaltūra. Nesu niekur taip matęs, manau taip būtų galima palopyti kokį kilometrą kur kelio kokybė tragiška. Bet ten atkarpa ilgesnė ir antrą juostą taip pat nėra tobula, tai manau ta atkarpa prašosi kapitalinio remonto.
Čia pavyzdys iš buities, pasistatai namą, įsirengi, po dešimt metų matai, kad vonios plytelės parudavo ir neina su valikliais nuvalyti, tai pakeiti plyteles, sienų neperstatai tuo atveju juk. Nu aišku gali perstatyti, bet savų lėšų eikvojimas.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Aš nesu ekspertas asfaltavimo, bet kartais atrodo, kad galima tikrai viską papraščiau padaryti, kaip šiuo atveju tiesiog pirmas juostas abejose pusėse perasfaltuoti išilgai visą kelią ir viskas, antros ir šalikelės net neliečiant. Bet aišku turbūt keis visą pamatinį sluoksnį per visą kelio plotį, tada asfaltas ir t.t., kas yra lėšų švaistymas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Aš nenorėjau sukonkretinti atkarpos savo pasiūlymu. Net jei reikia antrą juostą remontuoti, kaip tu sakai, o tarkim pagrindas yra naujas darytas pries 10 metu, tai kam ta pagrinda per naujo daryti, jei galima tik asfalta pirmoje ir antroje juostoje perkloti, t.y. vietoj viso kelio ploto 11.20m reiktų asfaltuoti tik 7.31m (jei dvi juostos), ar 3.85m jei viena juosta (matavimai iš google).
Čia pavyzdys iš buities, pasistatai namą, įsirengi, po dešimt metų matai, kad vonios plytelės parudavo ir neina su valikliais nuvalyti, tai pakeiti plyteles, sienų neperstatai tuo atveju juk. Nu aišku gali perstatyti, bet savų lėšų eikvojimas.
Jei „plytelės pagelto“, tada tik nufrezuoja ir pakloja naują, bet jei „plytelės krenta duobėjesi“, tai gal ne tik plytelėse bėda, gal prieš 10 metų kažkas blogai sieną(pagrindą ) paruošė, tai dabar lupa ne tik plyteles (asfaltą) bet ir sieną (pagrindą) tvarko.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąStebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)
Greičiausiai tai yra tiesiog pinigų įsisavinimas iki metų galo.
Gaila, kai matai kai vėjais leidžiami pinigai..
- 5 patinka
Comment
-
LAKD visiškai neturi kuo pasigirti, kad kaip naujieną pateikia 2020-2021 m, įvykdytą A1 pertvarkymą iš greitkelio į automagistralęė.
Tik nutylima , jog po tokios rekonstrukcijos, kai eismas apie 20 vietų buvo nukreipamas į vieną juostą ir ten neatlaikė daugelyje kelio danga. Atsirado provėžos, ypač įkalnėse.
Dėl provėžų daug kur vaituotojai per prievaertą tapo antreilininkais - ir važiuoja antra eile net kai pasitaiko normalus kelio ruožas.
Atsiranda šioks toks nusivylimas naujuoju LAKD vadu, kuris tik kartoja tuščias PiaRščikų surašytas frazes, bet kažkokio proveržio ar vizijos nesimato.
BNS 203.10.25
Magistralės rekonstrukcija sutrumpino kelionių tarp Vilniaus ir Kauno laiką
Pasibaigęs pirmasis ruožo Vilnius–Kaunas rekonstrukcijos etapas ne tik sutrumpino kelionių tarp Vilniaus ir Kauno laiką, bet ir užtikrino, kad vairuotojai kelyje galėtų jaustis saugiai, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Mariaus Švaikausko teigimu, rekonstrukcija magistralėje Vilnius–Kaunas buvo reikalinga todėl, nes šis kelio ruožas yra labai svarbus tiek Lietuvos, tiek tarptautiniam susisiekimui.
„Siekiant užtikrinti sklandų visų transporto priemonių judėjimą, šiame kelio ruože buvo būtina įgyvendinti inovatyvias, saugias eismo organizavimo priemones, kurios sudarytų galimybes padidinti leistiną greitį iki 130 km/val. Tai reiškia, kad atstumą nuo Vilniaus iki Kauno galima įveikti greičiau, tačiau atkreipiame dėmesį, kad visada reikia rinktis saugų važiavimo greitį, ir ne didesnis greitis yra svarbiausias kriterijus. Svarbiausia tai, kad po rekonstrukcijos šiuo kelio ruožu važiuoti yra saugiau ir patogiau“, – sako jis.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...laika-94896893
https://sc.bns.lt/view/item/471730
LAKD 2023.10.26
Iki metų pabaigos planuojama sutvarkyti 8 automagistralinių kelių ruožus
Paprastojo remonto darbai šiuo metu vykdomi Vilnius–Kaunas–Klaipėda automagistralės ruožuose nuo 29 km iki 34 km, nuo 50 km iki 51,9 km, nuo 63 km iki 65 km, nuo 113 km iki 116 km ir nuo 141 km iki 143 km.
https://lakd.lt/naujienos/iki-metu-p...u-keliu-ruozus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Mane tai irgi labai stebina prioritetai. Niekaip negaliu suprasti, kai frezuojami tikrai pakankamai geros kokybės ruožai, o žymiai prastesni paliekami.
Greičiausiai tai yra tiesiog pinigų įsisavinimas iki metų galo.
Gaila, kai matai kai vėjais leidžiami pinigai..
Valstybinės reikšmės keliuose paprastojo remonto darbai vykdomi tais atvejais, kai nustatoma, jog kelio pagrindai užtikrina pakankamą laikomąją gebą, tačiau asfalto danga yra susidėvėjusi, joje atsiradusios pažaidos ir defektai. Remonto metu (atnaujinant arba pakeičiant asfalto dangą) kelyje yra sutvarkomi visi nustatyti defektai, šiuo tvariu sprendimu prailginant kelio naudojimo laikotarpį net kelis kartus.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO kas ten vadovas? Ne tas gru karininkas Sliesoraitis?
Generalinis direktorius
https://lakd.lt/administracija_1
Comment
-
Parašė ilonka Rodyti pranešimą
Kaip suprantu, baisesniuose ruožuose reikia sudėtingesnio remonto, ne tik viršutinio "prevencinio" sluoksnio perasfaltavimo
Ai pala.. nespės iki metų galo.. Juk nežinojo, kad liks pinigėlių kuriuos reikia įsisavinti..
Projektai rimtesnei neparengti, darbai nesuplanuoti ir t.t...
Man panašu, kad visi kelių direkcijos darbai planuojami kažkaip..
Comment
-
-
Po magistralės rekonstrukcijos sutrumpėjo kelionė tarp Vilniaus ir Kauno
Magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda vidutinis metinis eismo intensyvumas kai kuriuose ruožuose viršija net 30 tūkst. automobilių. Statistikos duomenimis, šiame kelyje fiksuojamas didžiausias transporto srautas ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse.
M. Švaikauskas sako, kad ruožo Vilnius–Kaunas rekonstrukcija jau baigta. Jos metu buvo įrengti metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų, rekonstruotos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, įrengti pėsčiųjų takai bei perėjos skirtingame lygyje, sumontuotos greičio valdymo ir įspėjimo sistemos, įrengtas apšvietimas.
„Užbaigti ir Gariūnų, Dėdeliškių, Skirmantiškių, Jakštonių, Strošiūnų požeminiai pėsčiųjų praėjimai bei rekonstruota Kaišiadorių skirtingo lygio sankryža. Antruoju rekonstrukcijos etapu bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas Kleboniškio tiltas.
Tiltai ties Kaunu per Nerį, esantys magistralėje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo 99,03 iki 100,47 kilometro, yra intensyviausi Lietuvoje. Skaičiuojama, kad tam tikromis dienomis šiuo kelio ruožu važiuoja iki 78 tūkst. automobilių.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJau buvo cituotas šis LAKD pranešimas.
Comment
-
Temoje apie A5 "Via Baltica" diskutuojama apie tai, kad dėl prasto remontuojamo kelio ženklinimo ar dėl "greičio virsijimo" (kas dėl intensyvaus eismo yra mažaii įmanoma) neretai mašinos išvaziuoja į priešingą eismo juostą
Tačiau kelinkai su savo "žymėjimais" gerai prigrybavę yra ir kelyje A1. Kaunas - Vilnius.
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąTeisybės dėlei, ir A1 kelias (perkelkite į tą temą, jeigu aktualiau), su dabartiniais rekonstruojamais ruožais, nespindi žymėjimo srityje. Viena kuriozinė situacija buvo laisvomis dienomis važiuojant Kauno kryptimi. Nevyko darbai, tačiau buvo sužymėta geltonomis linijomis trys naujos juostos - viena iš priešingos, Vilniaus krypties (nes viena iš 'tikrųjų' juostų Vilniaus kryptimi yra tvarkoma), o likusios dvi Kauno kryptimi. Tai ką jūs galvojate, vairuotojai suprato kad šventinę dieną niekas nedirba, todėl lėkė visomis trimis juostomis link Kauno. Vieni įprastomis juostomis, kiti vadovaudamiesi naujomis papieštomis geltonomis.
Pirmą kartą važiavau tamsoje prieš tris savaites. iš Kauno. Geltonos.linijos nusitrynusios. rimto fizinio barjero nėra. Už kokio kiometro pasidaro neaišku, ar cia išvis yra kokie nors eimo pakeitimai - priešingoje juostoje mašinos važiuoja link Kauno savo juosta. Skiriamojoje juostoje iš priekio jokių mašinų neatvažiuoja, kai kas jau pradėjo vaziuoti dviem juostomis kaip įprasta. Ir tada is priekio atvaziavo pora mašinų. Tada ir iśaiskėjo, kad laikinas tamsoje nematomas żymėjimas galioja.
Kitą kartą per Vėlines į Kauną vażiavau dieną o grįżau jau sutemu. Eismas buvo intensyvus, dieną nemazai maśinų ties Żiežmariais vażiavo greitesne antra (priesinga) juosta.
Grịżtant ta situacija jau buvo pażįstama, buvo galimybė saugiai įvertinti kelininkų kreivarankiškumą ir juos prižiūrinčios LAKD beviltiską apsikeidimą
Toie sprendima atseit pagerina pralaidumą (aś visada už tai) .Taćiau su tokiu pasibaisėtinu "zymėjimu" geriau tegul būna 4-5 km po vieną juostą. 70 km/h vis tiek greiciau vaziuoja nei laidotuvių katafalkas.
- 8 patinka
Comment
Comment