Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Vienas iš Gariūnų estakados variantų galėtų būti toks
      Beje toje pilka sp[alva pažymėtoje teritorijoje neseniai buvo gaisras


      Laukiama daugiau idėjų...

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Turint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.
        Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
          Pritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.
            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Pritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.
            Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
            Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.

            Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
            Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
            Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
            Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą

              Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
              Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.

              Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
              Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
              Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
              Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
              Tai būtent kol kas galima naikinti. Kol bus pabaigtas A19 iki Minsko plento, gal ir Gariūnų viadukas atsiras. Tada bus galima ramiai per ten siųst į Kauną. Arba perstatinėt šitą sankryžą.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
                Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.

                Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
                Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
                Paskutinis taisė digital; 2023.08.22, 16:36. Priežastis: ištrintos cituotos foto

                Comment


                  Čia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.

                  Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Čia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.

                    Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.
                    Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt. Su avarinėm situacijom kai kažkas prieš nosį pamato stovinčius arba staigiai bando rikiuotis į tą eilę.

                    Comment


                      Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                      Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
                      Gal tiesiog nėra pinigų?

                      Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Gal tiesiog nėra pinigų?

                        Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.
                        Ar tikrai nėra pinigų?

                        Flickr

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt..
                          Prieš Imagine Dragons koncertą eilė prasidėjo ties Tvirtove.
                          Paskutinis taisė Bmweda; 2023.08.22, 13:31.

                          Comment


                            Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.

                            Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.

                            Click image for larger version

Name:	gariunai.jpg
Views:	1229
Size:	75,5 kB
ID:	2070201

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Ar tikrai nėra pinigų?
                              Išleidus pinigus ten, ar padaugėja pinigų čia?
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
                                Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.

                                Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.
                                Mane nustebino, kad nieko nebuvo daroma dėl Gariūnų sankryžos per kosmetinį Vilnius-Kaunas remontą 2020-2021 m. Galėjo tuos jungiamųjų kelių įvažiavimus/išvažiavimus atitraukt vienus nuo kitų.

                                Papildau brėžinį kaip galėtų atrodyti pigiai perdaryta sankryža:Click image for larger version  Name:	gariunai.jpg Views:	1 Size:	145,5 kB ID:	2070353
                                • Stotelės iškeltos iš sujungtos greitėjimo/lėtėjimo juostos
                                • Sujungtas išsukimas į Gariūnus nuo Kauno. Dabar du nuvažiavimai. Būtų ok 250 m ilgio lėtėjimo juosta.
                                • Panaikinčiau išvažiavimą nuo Gariūnų link Panerių. Srautas važiuotų Pirklių gatve ir išlystų į A1.
                                • Kauno kryptimi prailginta sujungta greitėjimo/lėtėjimo juosta
                                • A19 kelyje prailgintos sujungtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos.
                                • Posūkių spinduliai nebūtinai atiktų siūlomą situaciją. Dėl sunkiasvorių auto vengčiau labai staigių išsukimų.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.23, 02:26.

                                Comment


                                  Didžiausia problemą dėl nuovažos iš A1 į Gariūnų gatve, galima išspręsti keliais betoniniais blokais ir dažais. Tereikia panaikinti nuovažą/užvažiavimą ties Mercedes salonu abiejomis kryptimis ir taip gerokai pailginti lėtėjimo juosta. Nes kam ta nuovaža ten reikalinga, jei ta pačia kryptimi galima patekti per Pirklių g. ties Maxima baze. Labai greitas, pigus sprendimas, bet duodantis daug efekto. Tik niekam turbūt rankos nedaeina.

                                  Comment


                                    Atkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas

                                    https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Atkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas

                                      https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16
                                      10 balų už prikolą.
                                      Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHO
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        čia kad priešą apgauti
                                        -

                                        Comment


                                          Stebina kelio remonto prioritetai: šiuo metu remontuoja dalį atkarpos ties Žiežmariais (kur tikrai nebuvo jokia tragedija), vietoj to, kad tvarkytų ties Rumšiškėmis (ten tragedija 1 juostoj.)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X