Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną

    Laikiną tiltą planuojama suprojektuoti iki kitų metų pradžios, t. y. iki 2024 m. sausio mėn. Laikino tilto projektavimo per Kruną, esančio automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 87,335 km, darbų kaina sieks 87,3 tūkst. eurų. Parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija nedelsiant ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir šiuo metu esamo tilto per Kruną rekonstravimo darbams atlikti kartu. 2024 m. planuojama pradėti esamo tilto rekonstrukciją.

    Tilto per Kruną rekonstrukcijos metu eismas iš Vilniaus Kauno kryptimi būtų kreipiamas laikinu tiltu, o eismas iš Kauno Vilniaus kryptimi vyktų rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama.



    https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ilta-per-kruna
    Paskutinis taisė LinS; 2023.05.11, 13:03.

    Comment


      Šalia automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda bus įrengtos 5 poilsio aikštelės

      https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/05/...sio-aiksteles/

      Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.

      Comment


        Noriu tikėtis, įrengs modernias esamose vietose. Tikrai neapsimoka rausti naujas aikšteles nuo nulio, kai jų dabar tiek daug.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.
          Na, fūristai jau seniai skundžiasi.
          Lengvosioms gal ne taip aktualu.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Na, fūristai jau seniai skundžiasi.
            Lengvosioms gal ne taip aktualu.
            Būtų liuks, jei išplėstų numatytas aikšteles, kad fūroms būtų lengviau įvažiuoti/išvažiuoti iš savo stovėjimo vietos.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              Autostrados Lietuvoje turėtų būti tokiu standartu kaip dabar stato nuo Marijampolės iki PL sienos, taip turėjo būti pastatyta nuo Mauručių iki Marijampolės, taip turėjo būti rekonstruota A1 Vilnius-Kaunas. Bet deja nesilaikė standartų ir taupė ant jungiamųjų kelių, ar vietinių gyventojų ir verslų verksmų.
              A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.

              Comment


                Parašė Effka Rodyti pranešimą

                A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
                Ne 6 juostų reikia, o jungiamųjų ir papildomų kelių, sujungiančių palei magistralę išsidėsčiusias gyvenvietes. Žodžiu, alternatyvų.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Effka Rodyti pranešimą

                  A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.
                  kad jau panašės į dvimiestį, tai laikas pradėti humanizuoti pagrindinę dvimiesčio gatvę.

                  -

                  Comment


                    Parašė Effka Rodyti pranešimą

                    A1 magistralę tarp Vilniaus ir Kauno manau reiktų rekonstruoti į 6 eismo juostų autostradą, juo labiau, kai Vilnius ir Kaunas ilgalaikėje perspektyvoje panašės į dvimiestį.

                    JAV pasistatė ir po 8 juostas į vieną pusę, deja tai kamščių nemažina, o tik didina automobilių naudojimą ir paskui verkimą, kad jau gal pravažiuojam bet kur tada parkuoti?
                    Reikia jungiamųjų kelių ir alternatyvų: būsima Rail Baltica, galima ir dvirtakius tarp gyvenviečių nutiesti, tarkim iš Kauno į Rumšiškes nuvažiuoti gali tik kažkur toli per aplinkui ir tik automobilių keliais...

                    Comment


                      M. Skuodis įspėja visus, važinėjančius automagistrale Vilnius–Kaunas: laukia daug nepatogumų

                      Comment


                        Nors nepateikė kuriose ruožuose vykdys darbus, pirmas ruožas turėtų būti ties Rumšiškėmis, ten vos ne kaip pavyzdys rodomas koks blogas yra Vilnius-Kaunas kelias.
                        +remontuotinų autostradų sąraše A1 ties Rumšiškėmis užima top vietas pagal eismo intensyvumą ir kelio susidėvėjimo santykį.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą


                          JAV pasistatė ir po 8 juostas į vieną pusę, deja tai kamščių nemažina, o tik didina automobilių naudojimą ir paskui verkimą, kad jau gal pravažiuojam bet kur tada parkuoti?
                          Reikia jungiamųjų kelių ir alternatyvų: būsima Rail Baltica, galima ir dvirtakius tarp gyvenviečių nutiesti, tarkim iš Kauno į Rumšiškes nuvažiuoti gali tik kažkur toli per aplinkui ir tik automobilių keliais...
                          Juostų tiesimas nėra lygu ,,vis tiek bus kamščiai''. Yra skirtingos situacijos, apkrovimai, infros paskirtis, ir daug kitų kriterijų. Nuredukavimas iki absurdo nepadeda.
                          PS.
                          Nesu už A1 juostų plėtimą - yra n vietų kur reikia asfalto pirmiau nei čia. Pvz reikia aplinkkelių kelyje Kaunas-Ukmergė, kelyje Ukmergė-Utena-Zarasai, kelyje VIlnius-Trakai-Aukštadvaris-Marijampolė.

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                            Ne pati autostrada A5, bet man tai viršūnė šitas tarptautinis užsukimas nuo Marijampolės į Kauno vakarinį apvažiavimą ir toliau į A1 : https://goo.gl/maps/W6oXc1S4vxBQ1jFT6
                            Lieka tik pritarti dėl Garliavos mazgo r pridurti, kad yra dar viena neadekvataus "dobilo lapo" sankryžos pavyzdys.
                            A1 Gariūnų mazgo nusukimas nuo Kauno link Oslo gatvės ir tolau į A2 ir A3.

                            Pagal srautus tokios konfigūracijos dobilo lapo formos sankryža yra absurdiska.
                            Negi Kelių direkcija temoka statyti radarus ir nemato, kad per 50 metų atsirado pazangesnių transporto mazgų formų.

                            Comment


                              pastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?

                              Comment


                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                pastaruoju metu teko siek tiek daugiau pasivazinet A1 ir labai uzkliuvo issukimas is A1 i Vilniu, ties Gariunais. Ten pastoviai kamstis pirmoje juostoje, nes sukanciuju daug. Atrodo ganetinai pavojinga vieta, gal buvo girtet del planu kazka keisti ten?
                                Taip ten reikia perdaryti kuo greičiau, kol kas nors nežuvo įlėkęs į tą pastoviai stovinčią koloną. Čia turbūt tik laiko klausimas kada taip atsitiks.
                                Beje dar labai nervina šita raudonai pažymėta vieta, nes gudručiai apvažiuoja naudodamiesi ja, ale galvodami, kad niekas nesupras

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-21 122941.png
Views:	397
Size:	244,8 kB
ID:	2069927
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Realiai reiktų perdaryti, kad visi ir važiuotų gudručių keliu. Praktiškai su kibiru dažų galima išspręsti uodegos stovinčios autostradoj problemą.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Praktiškai su kibiru dažų galima išspręsti uodegos stovinčios autostradoj problemą.
                                    Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
                                    Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.

                                    Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
                                    - A5/KK130 į vakarus nuo Garliavos, kur pagrindinsi eismas nuo Marijamplės yra link Kauno Vakarinio apalinkkelio

                                    - A1/A19 prie Gariūnų, kur pagrindinis srautas iš Kauno yra link Vakarinio aplinkelio
                                    - Gal dar trečia vieta yra A/5 /A1, bet tik tiems kurie IX forto mazge suka iš Vakarinio aplinkkelio link Sitkūnų


                                    Kaimyninėse šalyse nauji mazgai įrengiami ar rekonstruojami posūkius pagal pagrindinį eismą, pvz.:
                                    - Lenkijoje S8/S61 Podborze ar Liublino aplinkelyje
                                    - Čekijoje rekonstruotas Olomouco vakarinis mazgas - važiuojant E462 (D35-D46) įrengta tiesi juosta važiuojant. Beje, kažkada tame mazge pražiopsojau posūkį ir nuvažiavau tiesiai, po to teko grįžti

                                    PL. S8-S61 Podborze (Ostrów Mazowiecka Północ

                                    https://en.mapy.cz/zakladni?x=21.913...2.8210188&z=16

                                    PL. S19-S12-S17 Lublin Zachód

                                    https://en.mapy.cz/zakladni?x=22.454...1.2843558&z=16

                                    CZ. D35-D46 Olomouc Zapad

                                    https://en.mapy.cz/zakladni?planovan...9.5699703&z=16

                                    Tačiau kol kas Kelių direkcija tik stato radarus, bet neturi kada paagalvoti apie saugų ir patogų pagrindinį įvažiavimą nuo Kauno pusės į Vilnių.

                                    Comment


                                      Negana to, iš Romo žemėlapių pastebėjau, kad ten dar ir stotelė integruota:

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-21 142336.png
Views:	1018
Size:	1,22 MB
ID:	2069949
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                        Negana to, iš Romo žemėlapių pastebėjau, kad ten dar ir stotelė integruota:

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-08-21 142336.png
Views:	1018
Size:	1,22 MB
ID:	2069949
                                        Ne tik, kad integruota, o dar besileidžiant nuo magistralės link Gariūnų reikia praleisti autobusą ir tik tada patenki į greitėjimo juostą

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Deja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
                                          Normali sankryža ten būtų labai malonu. Bet kibiras dažų išspręstų didžiąją dalį problemų kai uodega stovi autostradoje.Labai retai matau tokio ilgio uodegą, kurios nesutalpintų ta papildoma ausis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X