Parašė FIEDZIA
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė FIEDZIA Rodyti pranešimąKvailyste. Grigiskes tai Vilniaus miesto rajonas didesnis rajonas uz Virsuliskes. Iki Grigiskiu apribotas eismas 80km/h del ten vykusiu ziauriu avariju.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąO kokios ten žiaurios avarijos buvo? Kažkaip neteko nugirst apie tai. Ir įdomu kokia jų priežastis, nes ten be vienos degalinės apačioje, daugiau sankryžų nepamenu. Tad jei problema išsukime į degalinę, tai tą išsukimą reik tvarkyt, o ne greiti mažinti tokiame sąlyginai brangiame kelyje (turint omeny jo plotį, kelkraščius, tvoreles ir tt).
Seniai yra paruoštas Grigiškių kelių rekonstrukcijos projektas.
Comment
-
vienas žymesnių Vilniaus-Kauno kelio elementų - vadinamasis Bergo ąžuolas (įtrauktas į valstybės saugomų gamtos paveldo objektų sąrašą kaip V. Bergo ąžuolas, Trakų r. sav. Lentvario sen., Rykantų k., automagistralės Vilnius-Kaunas 23 km)
Viktoras Bergas (1906-1983) - buvęs Lietuvos gamtos apsaugos komiteto pirmininkas, pasak V.Nedzinsko, "iki alpulio" gamtą įsimylėjęs žmogus. tiesiant kelią, aišku, ąžuolą ketinta nukirsti, nes auga jis, kaip matom, kelio vidury. V.Bergas medį apgynė*. iš pradžių Bergo ąžuolu jis vadinosi neoficialiai (kažkada turbūt Rykantų ąžuolu buvo vadinamas), o šiais laikais įtrauktas į sąrašus jau minėtu vardu.
*inf. iš V.Nedzinsko knygos "Žuvinto šiokiadieniai"
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNa yra tų avarijų, ką čia slėpti. Yra ir tų sankryžų. Juk vien Grigiškėse 15 tūkst. gyventojų. Gamykla prie pat kelio.
Seniai yra paruoštas Grigiškių kelių rekonstrukcijos projektas.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKalbu apie kelio atkarpą per miškelius ir laukus IKI Grigiškių. Bet ne per pačias Grigiškes.
Prie Maximos nuolat nukerta pėsčiuosius
80km/h normalus greitis. Kokia tuomet logika, kitoj, kur kas laisvesnėj, trasos dalyje laikyti 90km/h?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBuvo ir ten
Prie Maximos nuolat nukerta pėsčiuosius
80km/h normalus greitis. Kokia tuomet logika, kitoj, kur kas laisvesnėj, trasos dalyje laikyti 90km/h?
Jei bėdos ties Moxima ir Hariūnais, tai elementariausią tvora reik statyt, o ne greitį mažint, nes ženklai nepadės (ypač girtiem).
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąO kur logika Kaune Jonavos g. 80 km/h, kur pilna pėsčiųjų perėjų ir daugybė išsukimų? Kur logika, kad Vilniuje geležinio Vilko g. irgi 80 km/h? Šiose gatvėse nei plačių kelkraščių, kaip greitkelyje, nei tvorelių kelio vidury. Bet greitis toks pats kaip į Grigiškes, kur nėra pėsčiųjų perėjų ir tik viena sankryža (degalinės).
Jei bėdos ties Moxima ir Hariūnais, tai elementariausią tvora reik statyt, o ne greitį mažint, nes ženklai nepadės (ypač girtiem).
Nemaišyk dviejų skirtingų dalykų, Vilniuje, Geležinio Vilko gatve dažnai važinėja policininkai ir kiti Riomerio Teisė akademijos, esančios Ateities gatvėje, dėstytojai, jiems bus nepatogu rodyti pažymėjimus ir kaulyti jų nebausti buvusių ar esamų savo studentų Kitaip sakant bus priversti pažeisti viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymą , kad to nebūtų, tai ten ir leidžiama 80 km/h.
quod licet Jovi, non licet boviParašas :)
Comment
-
Į Vilnių ir Kauną - kliūčių ruožu
Automagistralė Klaipėda-Vilnius šiomis dienomis labiau primena kliūčių ruožą, nes kartu su kelio atkarpomis remontuojami ir 8 tiltai.
Nepatogumus greitkelyje vairuotojai patirs iki šių metų rugsėjo pabaigos - tiltų ir kelio remonto darbus ketinama užbaigti iki rudens.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjo Gedimino Viršilo, automagistralėje tiltai susidėvėję, statyti prieš 30 metų ir nė karto neremontuoti.
"Projektai buvo suplanuoti ir parengti prieš 5 metus. Darbai tiesiog laukė savo eilės. Remontuoti šiltuoju sezonu tiltus pradėjome dėl to, kad betonas geriau stingsta esant pliusinei temperatūrai. Nuo transporto srautų tiltai vibruoja, o nesustigęs betonas nubyra", - kalbėjo G. Viršilas.
Visus 8 greitkelio tiltus remontuoja bendrovė "Kauno tiltai". Jų atnaujinimas kainuos 2,5 mln. eurų, 85 proc. lėšų skirta iš Europos Sanglaudos fondo, likusi dalis bus padengta iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.
Vaida JUTKONĖ
www.ve.lt
Comment
-
Į Vilnių ir Kauną - kliūčių ruožu
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąjo važiavau praeitą savaitę į vilnių ir atgal, tai trijose vietose eismas ilgomis atkarpomis vyksta dvipusis... ir kas svarbiausia, kad tiltas užima 20 metrų, o mašinos kelis kilus turi važiuoti dviem eilėm, nes labai jau reti tarpai persirikiavimui iš skirtingų pusių... ir išvis... kiek galima lopyt tą patį kelią?.. metų metais tas pats... amžinas remontas...
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ tai kad jie jau poros metų senumo atkarpas iš naujo drasko, jeigu neklystu, vietomis...
Comment
Comment