Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man ten vienas dalykas neaiškus - kada bus AM kategorija užvizuota? Žadėjo iki metų galo, dabar kažkaip numuilintas sprendimas.
    O dėl Gariūnų viaduko (dviejų lygių sankryžos ties Circle K) - rimtai sustojo projektas??

    Comment


      Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
      Man ten vienas dalykas neaiškus - kada bus AM kategorija užvizuota? Žadėjo iki metų galo, dabar kažkaip numuilintas sprendimas.
      O dėl Gariūnų viaduko (dviejų lygių sankryžos ties Circle K) - rimtai sustojo projektas??
      Kodėl sustojo? Rašo gi, kad "infrastruktūra iki 2040 metų", tai dar beveik 20 metų turi įgyvendinimui! O iki to laiko gal ir motogondolos ateis į rinką. Autotransporto beveik nebeliks. Šiukšlės keliaus vamzdynais tieisiai iš daugiabučių į kongeneracinę.

      Comment


        Šiaip Palemonas-Babtai nėra baisiai gyvybinis objektas. Tiesą sakant, geresniam rezultatui užteks praplatinti ir sutvarkyti Kauno aplinkkelį.

        Kol kas dideli klaustukai ar Kaunas tiek stipriai augs, juolabiau ar norime nekontroliuojamos priemiesčių plėtros. Esu labiau už tai, kad gyventojai būtų tankiai koncentruojami keliolikoje didžiausių esamų Lietuvos miestų, o su likusiais kaip likimas duos...

        Visiškai kita kalba yra Via Baltica. Ten tikrai 1+1 nereikia palikti. Aš manau, kad sutvarkius Via Baltica, pritrauktume daugiau suomių turistų. Taip pat daugiau europiečių kelionei į Suomiją automobiliu gali rinktis Baltijos šalis, o ne Švediją kaip dabar.

        Rytų-Vakarų kryptis, aš sakyčiau, yra šiek tiek įšaldyta dėl geopolitinių konfliktų tarp Lietuvos ir Rusijos/Baltarusijos. Ten mažai tikėtina, kad reikalingi didesnės investicijos bent iki 2030-2040 m., nes abejoju, kad tokios Rusija ar Baltarusija greitai keisis.

        Jau esu minėjęs, kad labiau būtų sprendžiamos taškinės problemos, tvarkomas ženklinimas, o ne koncentruojamasi į Mega projektus. Ne dėkui, man kontrastų tarp netvarkingos sovietinės infrastruktūros ir naujųjų megaprojektų nereikia
        Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.05, 23:27.

        Comment


          Dėl ViaBalticos tai net nėra diskusijų. Aš šiemet ne kartą, draugiškai kelių km vorelę, kartu su tais pačiais suomiais, estais, latviais ir lenkais važiavęs paskui kombainą, ar mėšlo kratytuvą...
          Show must go von!

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Šiaip Palemonas-Babtai nėra baisiai gyvybinis objektas. Tiesą sakant, geresniam rezultatui užteks praplatinti ir sutvarkyti Kauno aplinkkelį.)
            Būtent, dabar sutvarkytoje dalyje nuo forto iki tilto per Nerį jokių kamščių nebebūna, eismas vykta greitai ir sklandžiai, pastačius likusius tiltus ir sutvarkius likusią atkarpą nebebus jokio poreikio antram aplinkkeliui.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Būtent, dabar sutvarkytoje dalyje nuo forto iki tilto per Nerį jokių kamščių nebebūna, eismas vykta greitai ir sklandžiai, pastačius likusius tiltus ir sutvarkius likusią atkarpą nebebus jokio poreikio antram aplinkkeliui.
              Šiaip tikrai norėtųsi, kad sutvarkytų A1 Šiaurinį aplinkkelį iki Biruliškių dėl eismo saugumo. Ten pilna labai trumpų greitėjimo/lėtėjimo juostų.

              Galbūt dar būtų liečiamas ir ruožas iki Palemono, bet ten ir tokio eismo intensyvumo tokio nėra, ir atstumai tarp įvažų/nuovažų didesni. Ten jau vyko tvarkymo darbai, sutvarkant greitėjimo/lėtėjimo juostas.

              Dabartinis kelias į Vilnių jau tvarkingas. Vis tik Reikėtų iki galo sutvarkyti ruožą ties Kauno mariomis (Krunos tiltas, nuovažos į Karčiupį/Jakštonį) ir atkarpą tarp Vievio ir Grigiškių. Šiuo metu tose atkarpose dėl nuovažų tipo ir dažnio nematau autostrados. Nenustebčiau, kad jei ateisim į protą ir bus atliktas autostradų ruožų auditas ir gali pas mus tų autostradų atkarpų ir mažėti, bet likti 110 km/h atkarpos.

              Iš tikrųjų tas 110 km/h nebūtų pasaulio pabaiga, ypač kuro sąnaudų ir ekologijos atžvilgiu.

              Manau, kad autostrados atkarpa turėtų būti ne tik kelias su 130 km/h greičiu, bet ir atitikti daugiau mažiau Vokietijos arba Lenkijos ekspresovkos reikalavimus
              Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.05, 23:54.

              Comment


                Vakar ties Gariūnais pradėjo veikti kintami kelio ženklai. Nuotrauka 2022-01-18

                Comment


                  Kažkaip su tais kintamais ženklais sunkiai sekasi. Vėliavėlės vienoje vietoje veikė, bet po kelių dienų pikseliai su gliukais pasidarė. Kai kur matosi, kad numontavo, matyt taisymui.

                  Na o kitas pastebėjimas, kad nebūtų tuščia galėtų bent dangos ar oro temperatūrą rodyt, kaip rodė anksčiau tie (irgi ištisai gedę) švediški ekranėliai.

                  Comment


                    Dar įdomu kada sutvarkys ženklų kakofoniją. Dabar dalis mėlynų, dalis žalių.
                    Vievyje vėl perliukas paliktas - važiuojant link Kauno, prieš Vievį ženklas "Greitkelio pabaiga", o Vievio gale kur Paparčių viadukas iš naujo statomas po kelio darbų tiesiog ženklas "apribojimų pabaiga", o greitkelio ženklo nematyti...

                    Comment


                      Vilnių ir Kauną jungiantis kelias nuo balandžio tampa automagistrale

                      Nuo šiol vasarą šioje A1 kelio atkarpoje bus galima važiuoti 130 km/h greičiau, žiemą – 110 km/h.

                      Comment


                        chmmm...o kai sklebe kad tai automagistrale tie skelbejai mete kooookio lygio kelio danga siame kelyje ????? visas sutrukinejes, provezuotas o prie rumsiskiu net duobetas.....reliai dauk kur pirma juosta važiuoti neimanoma...na bet speju gi reik kazkuo valdziai pasigirt..va musu valdymo laiku atsirado automagistrale, nesvarbu kad ji pagriuvusi bet ant ataskaitu tai atrodys graziai !!!!!!

                        Comment


                          Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

                          chmmm...o kai sklebe kad tai automagistrale tie skelbejai mete kooookio lygio kelio danga siame kelyje ????? visas sutrukinejes, provezuotas o prie rumsiskiu net duobetas.....reliai dauk kur pirma juosta važiuoti neimanoma...na bet speju gi reik kazkuo valdziai pasigirt..va musu valdymo laiku atsirado automagistrale, nesvarbu kad ji pagriuvusi bet ant ataskaitu tai atrodys graziai !!!!!!
                          koks skirtumas kokia dangą, svarbu gi lėkti leis!

                          Tame kelyje dėl dangos vien turėtu būti apribotas greitis iki 90, o ne padidintas.

                          Comment


                            Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

                            chmmm...o kai sklebe kad tai automagistrale tie skelbejai mete kooookio lygio kelio danga siame kelyje ????? visas sutrukinejes, provezuotas o prie rumsiskiu net duobetas.....reliai dauk kur pirma juosta važiuoti neimanoma...na bet speju gi reik kazkuo valdziai pasigirt..va musu valdymo laiku atsirado automagistrale, nesvarbu kad ji pagriuvusi bet ant ataskaitu tai atrodys graziai !!!!!!
                            O esi kubilistane girdėjęs apie kelių tvarkymą ir t. t.? Juk ir magistralę į Klaipėdą karts nuo karto tvarko kai jį nusidevi. Tai ir tavo minėta atkarpą sutvarkys.Juk ne naują magistralę pastatė, o greitkelį pavertė ją... O matyt paverkti tai esi mėgėjas?

                            Comment


                              Parašė Draarvys Rodyti pranešimą

                              O esi kubilistane girdėjęs apie kelių tvarkymą ir t. t.? Juk ir magistralę į Klaipėdą karts nuo karto tvarko kai jį nusidevi. Tai ir tavo minėta atkarpą sutvarkys.Juk ne naują magistralę pastatė, o greitkelį pavertė ją... O matyt paverkti tai esi mėgėjas?
                              Šiaip lyg ir išsikėlė LAKD tikslą sutvarkyt kelius, kad atitiktų minimalius lygumo rodiklius. Tas pats liečia ir autostradas, netgi sudarytas atskiras prioriteto sąrašas. Prasčiausias ruožas ties Rumšiškėmis beveik pirmu numeriu stovi. Klausimas kaip seksis ateityje užtikrinti atliktų darbų ilgaamžiškumą, kad per sezoną nesusiprovėžiuotų, nes jei nekokybiškai darbus atliks, tai galės lygių kelių viziją mest į šiukšlių dėžę.

                              Comment


                                Pravažiavau, gaila Vievio sektoriaus nepavyko protingai išspręsti, čia ne apie dabar remontuojamą tiltą, o Cerkvės-Maximos ruožą abejose pusėse.

                                Comment


                                  Parašė Draarvys Rodyti pranešimą

                                  O esi kubilistane girdėjęs apie kelių tvarkymą ir t. t.? Juk ir magistralę į Klaipėdą karts nuo karto tvarko kai jį nusidevi. Tai ir tavo minėta atkarpą sutvarkys.Juk ne naują magistralę pastatė, o greitkelį pavertė ją... O matyt paverkti tai esi mėgėjas?
                                  Įdomu, ar LAKD girdėję apie kelių tvarkymą, nes ten ta problema jau daug metų... Būtent ta atkarpa iki Klaipėdos visada buvo geresnės kokybės.

                                  Comment


                                    Iki Kauno marių patvenkimo plentas Kaunas - Vilnius ėjo Nemuno slėnyje ir ties tuometinėmis Rumšiškėmis kilo į viršų.
                                    Apie 1955-1956 m. nutiesta dabartinė kelio trasa, kuri vėliau (1965 - 1970 m.) buvo rekonstruota į autostradą

                                    LTSR administracinis žemėlapis 1954 m.


                                    LTSR administracinis žemėlapis 1956 m.


                                    Linas Broga (1925 - 2005)
                                    Kelias Vilnius - Kaunas ties Gastilonimis (šalia Grabučiškių).
                                    Sankryža su keliu Kaunas - Rumšiškės - Jieznas - Alytus

                                    https://www.facebook.com/photo?fbid=...77446539124769

                                    Comment


                                      Ta pati vieta žemėlapyje iš arčiau, matosi ir statomas A1, ir sankryža:
                                      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221105_165733.png Views:	1 Size:	1,09 MB ID:	2003606

                                      N-35-37 (1953) iš geoportal

                                      Google street view turi šią sankryžą, bet nieko iš originalios rodyklės nuotraukos atpažinti neįmanoma.
                                      Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2022.11.05, 17:12.

                                      Comment


                                        Laikas pervadint temą. Ne greitkelis, o automagistralė.

                                        Comment


                                          Niekas šnekamojoje kalboje nenaudoja "automagistralės".
                                          Labiausiai paplitęs pavadinimas šiam keliui - autostrada.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X