Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelių direkcija (LAKD) labai pasistengė, kad naujiena apie uždaromą kelią Vilnius - Kauno pasiektų kuo mažiau žmonių:
    - Pranešimas paskelbtas trumposios darbo savaitės penktadienį,
    - Pranešime neutrali antraštė apie kažkokius "eismo pokyčius"
    - Tekste konkrečiai neakcentuojam kad bus ne griaunamas o "rekonstruojamas" Paparčių viadukas. Kažkelintoje pastraipoje klaba ma ir paie demontavimą.
    - Nėra aiškiai sakoma, kad bus uždaryras eismas A1 Vilnius - Kaunas; kalbama tik apie kelio KK221 į Aukštadvarį uždarymą; neužsimenama ir apei kelią RK 4717 į paparčius.
    - Nėra apylankų schemų, Jos, beje, net nebuvo derintos su Elektrėnų savivaldybe

    LAKD 2021.11.05
    Eismo pokyčiai dėl Vievio Paparčių viaduko rekonstrukcijos
    VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) informuoja, kad, įgyvendinant ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda (toliau – magistralinis kelias A1) 39,110 kilometru (Vievyje, Elektrėnų savivaldybėje) esančio transporto mazgo rekonstravimo darbus, nuo šių metų lapkričio 8 d. iki 2023 m. birželio 18 d, eismas Paparčių viaduku krašto kelyje Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris bus draudžiamas ir nukreipiamas apylankomis.

    Vykdant esamo viaduko Vievyje demontavimo darbus, magistralinio kelio A1 kryptimis Kaunas–Vilnius arba Vilnius–Kaunas transporto priemonių eismui bus taikomi tik laikini trumpalaikiai apribojimai.

    Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojai ir kt. eismo dalyviai, kurie iki šiol naudojosi Paparčių viaduku, demontavus esamą viaduką ir tęsiant naujojo viaduko statybos darbus, bus nukreipiami apylankomis. Kviečiame vadovautis informacija, esančia vietoje įrengtuose informaciniuose stenduose apie eismo ribojimus ir maršrutų pasikeitimus, ir kelio ženklais.

    Naujausia informacija apie eismo pokyčius pateikiama ir www.eismoinfo.lt interneto svetainėje.

    Kaip jau neseniai skelbta, vadinamojo Paparčių viaduko būklė – prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, kuriuo šiuo metu ribojama sunkiasvorio transporto priemonių masė.

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/eis...ekonstrukcijos

    www.elektrėnai.lt 2021.11.09
    Šeštadienio naktį ties Vieviu bus uždaroma magistralė Vilnius - Kaunas
    Šeštadienio naktį bus griaunams Vievio viadukas

    VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) duomenimis, Vievio viaduko būklė yra viena blogiausių Lietuvoje, todėl ilgiau eksploatuoti šio statinio negalima. Tik pasirašius rangos darbų sutartį, jis skubiai bus griaunamas, siekiant išvengti nelaimių. Viaduko griovimo darbai numatyti naktį iš lapkričio 13 d. į 14 d. Nuo 22.00 val. bus uždarytas eismas ir automagistrale A1.

    2021 m. lapkričio 3 d. su Elektrėnų savivaldybės administracija susisiekė Vievio viaduko rekonstrukcijos darbus vykdantis rangovas TS UAB „Tilsta“ ir informavo apie pradedamus Kelių direkcijos magistralinio kelio A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 39,110 km esančios skirtingų lygių sankryžos (Paparčių viaduko) ir aplinkinių kelių rekonstravimo darbus.
    (...) Apylankų schemos su Elektrėnų savivaldybės administracija nebuvo derintos, nes eismas organizuojamas valstybinės reikšmės keliais.

    Savivaldybės administracijos vadovas G. Ratkevičius artimiausiu metu organizuos bendrą susitikimą su Kelių direkcija ir AB ,,Lietuvos geležinkeliai“, siekdamas suderinti planuojamų dviejų objektų (Vievio viaduko ir geležinkelio pervažos ties Vieviu) rekonstrukcijos metu numatytas apylankų schemas, taip pat sutarta, kad susitikimai su Kelių direkcija ir rangovu bus organizuojami periodiškai

    http://www.elektrenai.lt/go.php/lit/...vio-viadukas--
    Paskutinis taisė Romas; 2021.12.05, 00:23. Priežastis: Gramatika

    Comment


      Atspindžiai 2021.11.11
      Šeštadienio naktį bus griaunamas Vievio viadukas

      http://www.atspindziai.lt/sestadieni...ievio-viadukas

      Comment


        Pagaliau paskelbta apie apylanką, kai dėl viaduko demontavimo naktį iš šeštadionio į sekmadienį bus uždaryta autostrada

        LAKD 2021.11.12
        Įspėjimas šeštadienio naktį vyksiantiems į Vilnių arba Kauną: ties Vieviu uždaromas eismas greitkeliu A1
        VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad, įgyvendinant ties magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km (Vievyje) esančio transporto mazgo rekonstravimo darbus, 2021 lapkričio 13 d. (šeštadienį) nuo 22.00 val. iki 2021 lapkričio 14 d. (sekmadienį) 6.30 val. dėl vykdomų Paparčių viaduko demontavimo darbų, bus visiškai uždaromas eismas magistraliniame kelyje A1, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

        Minėtu laikotarpiu magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Vilnius kryptimis vykstančių transporto priemonių eismas bus nukreipiamas 2 km apylanka t. y. lygiagrečiai magistraliniam keliui A1 esančiu valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 4728 Vievis–Žebertonys–Elektrėnai per Žebertonis.

        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-greitkeliu-a1
        https://m.delfi.lt/auto/patarimai/ar...hp?id=88655119

        Comment


          Labai laiku, likus netgi daugiau nei parai iki sabotažinio akto. Spėkite iš 3 kartų kokia dalis važiuojančių žinos apie tai? 1% ar 3 %? Nu gal 3.5%?
          LAKD proto bokštai turbūt labiau rūpinasi pirtimi ir alaus išgėrimu penktadienį, nei tuo, kad kažkas sugaiš neplanuotai ir kažkur pavėluos.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Anonsas.
            Paskutinė Vievio (Paparčių) viaduko diena


            Comment


              Ties Vieviu, kryptis Kaunas-Vilnius
              Foto 2021.11.13




              Susiprastinimas į vieną juostą


              Tai yra vienintelė visosje apylankos trasoje krypties nuoroda su užrašu "Paparčiai"
              Toliau reikia sekti užrašą "Apylanka" - gal jis skirtas jums, o gal ir ne.
              Lietuvos kelininkai čia taip "taupo" ir lavina tautiečių atmintį..




              Persirikiavimas į kairę juostą


              Čia ta firminė Lietuvos kelininkų "Apylanka".
              Šiuo atveju ji reiškia "apylanką į Paparčius"


              Tai turbut viena paskutiniųjų Vievio (Paparčių) viaduko nuotraukų dienos šviesoje

              Comment


                Kas čia per projektas? Perstatys naują?

                Comment


                  Taip, šią naktį griaus Vievio (Paparčių) viaduką.
                  Iš karto pradės statyti naują viaduką. Poliakalės jau laukia pasiruošusios. Statybos užtruks apie metus.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Anonsas.
                    Paskutinė Vievio (Paparčių) viaduko diena
                    Dar vienas anonsas
                    Paskutinė Vievio (Paparčių) viaduko naktis




                    Comment


                      Kadangi yra daug Vievio (Paparčių) viaduko paskutinės dienos ir paskutinės nakties nuotraukų, jos talpinamos naujoje temoje
                      [LT] Viadukai Lietuvos keliuose

                      Dieninės nuotraukos
                      Foto 2021
























                      Comment


                        Yra video su Vievio viaduko ardymo vaizdais iš drono ir jau sugriovus viaduką

                        Diena.lt 2021.11.15
                        Vievį padalino į dvi dalis
                        Nuo šiol Vievis padalintas į dvi dalis, nes jį jungęs viadukas po daugiau nei 40 metų sugriautas




                        www.diena.lt/naujienos/lietuva/salies-pulsas/vievi-padalino-i-dvi-dalis-gyventojai-jauciasi-atskirti-nuo-pasaulio-1051520

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Pirmadienį jau bus galima pravažiuot?
                          Sekmadienį ryte iki 9:00 baigė pagrindinius griiovimo darbus

                          UAB Vilniaus BDT - tos firmos, kurios geležiniai žmonės per naktį sugriovė Vievio viaduką, pranešimas Linkedine

                          BDT 2021.11.16

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą
                            Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                            Nauja kelių strategija: https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m
                            Yra ir kitų įdomesnių vietų.​​
                            Kam ta Marijampolę rusams atiduoti?
                            Click image for larger version  Name:	dsdsd.jpg Views:	273 Size:	46,6 kB ID:	1933889
                            Tai Vilnius - Kaunas vėl rekonstruos?
                            Paskutinis taisė Romas; 2021.12.04, 23:31. Priežastis: Perkelta iš temos "Lietuvos keliai". Įdėta visa citata su žemėlapiu.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Tai Vilnius - Kaunas vėl rekonstruos?
                              Tai permanentinis procesas.

                              Comment


                                Ankstesnė Lietuvos kelių direkcijos kelių strategija-2019 iki 2035 metų, kuri buvo paskelbta 2019.05.30 d.
                                Skyrius apie A1 tarp Vilniaus ir Kauno

                                https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
                                https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

                                "Laisvės" partijos eleguoto ministro M.Skuodžio 2021.12.03 d. pristatyta strategija-2021 irgi yra iki 2035 metų,

                                https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                                https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


                                Bandome palyginti:
                                - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
                                - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

                                Labiau panašu, kad tai antras variantas, nes skirtumai tik minimalūs:
                                - Nėra minimas ruožas A1 tarp 99,1 ir 100,47 km - turbūt baigtas
                                - Kad būtų įspūdingiau, įtrauktas anskčiauas suprojektuotas ir pradėtas Kleboniškio tiltų projektas.
                                - Atsirado žodžiai "aukščiausio standarto magistralės kelias".

                                Šiaip smagu, kad A1 jau turi žalis kelio ženklus.
                                Tačiau per dvejus metus kai vyko rekonstrukcijos, apylankų vietose eismas buvo koncentruotas vienoje juostoje, A1 kelio danga tarp Vilniaus ir Kauno tapo tokia provėžuota, kad lyjant stipriam lietui pavojinga važiuoti ne tik 130 km/val., bet vietomis ir 100 km/ val. greičiu. Vargu ar tokia vargana kelio dangos būkė atitinka ministerijos apibūdinimą "aukščiausias kelio standartas". Autostradoje turbūr neturi būti tokių provėžų

                                Jokių naujų Susisiekimo ministerijos ir LAKD vizijų dėl A1 ten nerasta.
                                Net neužsimenama, kad A1 reikėtų:
                                - Tikro Kauno aplinkelio nuo Palemono iki Babtų (žemėlapis iš Kauno r, bendrojo plano)


                                - Alternatyvaus išvažiavimo iš Vilniaus m. šiaurinės dalies (žemėlapis iš Vilniaus m. 2007 m. )


                                Idėja su tiltu ties Rykantais buvo palaidota dar 2008 metais - kai perspektyvinėje kelio trasoje Vilniaus r. BP buvo leista statyti namus - apie ta yra atskira tema. Tačiau net neieškoma kitų variantų, kur galėtų būtų pagerintas patekimas į autostradą A1 iš Vilniaus šiaurinės pusės.

                                Comment


                                  Net neužsimenama, kad A1 reikėtų:
                                  - Tikro Kauno aplinkelio nuo Palemono iki Babtų (žemėlapis iš Kauno r, bendrojo plano)
                                  Čia labai seno bendrojo plano ištrauka. Vėliau keičiant BP ta aplinkelio trasa buvo pažymėta, kaip rajonui neaktuali, sprendžiama tik nacionaliniu lygiu, kažkas tokio. O paskutinėse rajono BP keitimo koncepcijose išvis dingo. Galbūt susiję su esamos trasos rekonstrukcijos planais. Tiesa pasakius, toje trasoje jau seniau buvo leidžiamos keisti sklypų paskirtys, neišskiriant kažkokio infra koridoriaus būsimai trasai. Neabejoju, kad ir užstatyta kai kur.
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                    O kokia situacija su Gariūnų viaduko statyboms? Įšalusios?
                                    Nėra finansinių resursų

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                      Čia labai seno bendrojo plano ištrauka. Vėliau keičiant BP ta aplinkelio trasa buvo pažymėta, kaip rajonui neaktuali, sprendžiama tik nacionaliniu lygiu, kažkas tokio. O paskutinėse rajono BP keitimo koncepcijose išvis dingo. Galbūt susiję su esamos trasos rekonstrukcijos planais. Tiesa pasakius, toje trasoje jau seniau buvo leidžiamos keisti sklypų paskirtys, neišskiriant kažkokio infra koridoriaus būsimai trasai. Neabejoju, kad ir užstatyta kai kur.
                                      Tai susisiekimo ministerija tam ir yra , kad keltų klausimus nacionaliniu lygiu ir generuotų vizijas, iš kurių bent dalis būtų įgyvendinta.
                                      Svarbu ne konkreti trasa, o pat ivizija, kad turi būti tirkas A1 šiaurinis Kauno aplinkkellia
                                      Kleboniškio viadukų galima pridaryti nors 20 juostų - tačiau tai kad vienoje susikerta miesto ir tranzito, poilsiniai ir krovininio transporto maršrutas.
                                      Paskui ta pati ministerija ir LAKD juokins visą pasaulį, kaip šią vasarą, kai dėl kamščių Kleboniškyje buvo siūlomi aplinkkeliai rajoniniais keliais: Vilnius-A2-Bartkuškis-Musninkai- Liukonys-Upninkai-Markutiškiai-Jonava-Kėdainiai-Cinkiškis-A1.

                                      Deja, ši ministerija bent dėl A1 neturi jokių vizijų .
                                      Viskas, kas pasikeitė strategijoje dėl A1 - išbraukė vieną jau atliktą projekto dalį ties Palemonu. pakelitė sumas, ir taikydima naujausius kūrybinius metodus (pikti liežuviai tuos metodus vadina CopyPaste) perkėlė 2½ metų senumo skaidres iš oranžinio į žydrą šabloną su kitokais logotipais.
                                      Bus gerai, jei bent išlygins provėžų ruožus "aukščiausių standartų magistralės kelyje", ypač Vilniaus -Kauno kelyje.

                                      Comment


                                        Man kažkaip nepatinka naujo aplinkkelio idėja. Tiesiog dar labiau didintų suburbinizaciją, kaina didelė ir sena magistralė vis tiek liktų, reiškia kad nebūtų pakeista į miesto erdvę.

                                        Comment


                                          Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                          Man kažkaip nepatinka naujo aplinkkelio idėja.
                                          Gal palaukime, kol bus baigti visi Kleboniškio tiltai. Jai ten kas nors atsitks, bus verta dėmesio ir tolimesnio aplinkkelio idėja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X