Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O nėra taip, kad jau šią vasarą buvo pirminis planas užbaigti? Aišku net tokiu atveju tempas apgailėtinas. Kas lėmė tolesnį vėlavimą?

    Comment


      Šių metų šalta žiema sustabdė darbus kuriam laikui. Praeitų metų žiemą buvo galima dirbti. O ar neatrodo, kad veikiančiame kelyje darbai vyksta lėčiau, nei statomame naujai? Todėl taip tiesiogiai lyginti negalima.

      Comment


        Šiaip keista ta atkarpa dabar važiuoti. Automagistralės ženklų nėra, bet visi kiti ženklai jau žali. Kaikur iš visokių degalinių išvažiavimuose jau matosi pastatyti ir uždengti būsimi automagistralės ženklai. Ta progra greitkelio ženklai - nurinkti. Taigi, teoriškai, šioje atkarpoje dabar greitis 90. Spėkit kiek ten važiuojančių tokiu greičiu. Skaičius panašus į barankos skylę.

        Beje tikiuosi pabaigs tvarkyti asfaltą, nes kai kur ten 130 lėkti yra savižudybė.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Šių metų šalta žiema sustabdė darbus kuriam laikui. Praeitų metų žiemą buvo galima dirbti. O ar neatrodo, kad veikiančiame kelyje darbai vyksta lėčiau, nei statomame naujai? Todėl taip tiesiogiai lyginti negalima.
          Na, kiek pastebėjau, tai įšalas jau senokai išėjęs. Tai kas pastaruosius kelis mėnesius trukdo baigti kalną smulkių pakibusių darbų? Nes iš esmės veiksmo ten nėra jokio.

          Comment


            Tai jei žiemą sustojo darbai, tai viskas persisrūmė. O dabar karščiai. Net statybininkai netoli mano namų statyboje jau antrą savaitę nedirba...

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              ...šioje atkarpoje dabar greitis 90. Spėkit kiek ten važiuojančių tokiu greičiu.
              Susidaręs nuomonę iš jūsų ankstesnių pranešimų, tikiuosi kad ten važiuojate ne daugiau 90 km/h?

              Comment


                Parašė Austras Rodyti pranešimą
                Susidaręs nuomonę iš jūsų ankstesnių pranešimų, tikiuosi kad ten važiuojate ne daugiau 90 km/h?
                Teisingai tikitės.

                Comment


                  Atsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
                  https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435

                  Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
                  Click image for larger version

Name:	viadukas.jpg
Views:	824
Size:	433,2 kB
ID:	1908767

                  Comment


                    o asfaltas kaip buvo baisus 30 metu, taip ir liko beveik visoje atkarpoje Kaunas - Vilnius

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                      Atsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435

                      Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
                      Click image for larger version

Name:	viadukas.jpg
Views:	824
Size:	433,2 kB
ID:	1908767
                      Olandai tokiems reikalams kasa tunelius. Gaunasi žymiai trumpesnės pakilimo-nusileidimo rampos.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Šiaip jau Elektrėnuose kažkokia vieta tuneliui buvo rezervuota. Atsisakyta tos minties? Geriau statyti laukuose, kuo toliau nuo civilizacijos, kaip prie kartodromo?

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          o asfaltas kaip buvo baisus 30 metu, taip ir liko beveik visoje atkarpoje Kaunas - Vilnius
                          Kažin ar tai tiesa, labai gi daug atkarpų buvo tvarkoma ruošiant magistralės statusui. Kai paskutinį kartą važiavau nepamenu blogo asfalto.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Kažin ar tai tiesa, labai gi daug atkarpų buvo tvarkoma ruošiant magistralės statusui. Kai paskutinį kartą važiavau nepamenu blogo asfalto.
                            Buvo tvarkomos greitėjimo/lėtėjimo juostos, išvažiavimai, bet pagrindinė danga daug kur liko kaip karta.

                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Kas važiuoja greičiau nei 130 km/h?
                            Tikrai vienetai, iš mano vos ne kasdienės patirties. Daugumoje 95-115.
                            Nes nesaugu, pinigai 30 metų įsisavinami, remontas ant remonto, o kelio dangos geros (neskaitant kelių atkarpų) kaip nėra taip nėra.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.01, 13:19.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Kažin ar tai tiesa, labai gi daug atkarpų buvo tvarkoma ruošiant magistralės statusui. Kai paskutinį kartą važiavau nepamenu blogo asfalto.
                              daznai vaziuoju kaunas - Elektrenai, tai danga baisi, o ruozais ypac. Ypatingai nuo Elektrenu puses iki Kauno.

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                daznai vaziuoju kaunas - Elektrenai, tai danga baisi, o ruozais ypac. Ypatingai nuo Elektrenu puses iki Kauno.
                                Tai važiuok iki Vilniaus. Kuo arčiau Vilniaus - tuo geresnė danga

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                  Tai važiuok iki Vilniaus. Kuo arčiau Vilniaus - tuo geresnė danga
                                  neturiu ten reikalu

                                  Comment


                                    Na, tiesą sakant, A1 važiuojant nuo Kauno link Kryžkalnio yra kur kas baisesnių atkarpų. Vietoj šito nereikalingo vertimo į automagistralę geriau būtų remontavę dangą visame A1. Taip pat vietoj naujų viadukų geriau būtų statę jungiamuosius kelius. Sunkiai suprantama, kad kelyje su tokiu intensyviu eismu ir tiek įvažiavimų/išvažiavimų į visokius šunkelius ir stovėjimo aikšteles gali būti saugu važiuoti 130km/h.
                                    Paskutinis taisė abruo; 2021.09.01, 15:48.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Kaunas-Vilnius projektas tėra senos svajonės įgyvendinimas paverčiant kelią automagistrale pigiausiomis įmanomomis priemonėmis.

                                      Sakyčiau, 2000-ųjų mąstymo reliktas, taip ir likęs per daug nepakeistas ir nesustabdytas dėl pilnos europinės rekonkstrukcijos projekto brangumo.

                                      Nenorima investuoti daugybės šimtų milijonų į jau ir taip pravažiuojamą kelią. Užteko renovuoti keletą stotelių, panaikinti paskutinius apsisukimas, ir turime šiokį tokią autostradą
                                      Dabar turbūt daugiau dėmesio bus skiriama dangoms, o ne įvažoms/nuovažoms.

                                      Grabučiškės-Žiežmariai praktiškai atitinka Kaunas-Marijampolė autostrados ruožo lygį. Problematiškiausia su nuovažomis yra tarp Vievio ir Vilniaus, šiek tiek ties Elektrėnais, bet pagrinde Vilniaus kryptimi.

                                      Greitkelio statusą būčiau palikęs atkarpoms Kaunas-Grabučiškės ir Vievis-Vilnius. Per daug įvažų/nuovažų ne per skirtingų lygių sankryžas.

                                      Autostrados statusą pateisinu tik tuo atveju, jei būtų panaikintas greitkelio statusas ir visi A1 ir A5 ruožai bus sujungti kaip autostrados, kad ir su pamažintais greičiais ties miestais. Gal net svarstyčiau sujungimą su A2 ties Vilniumi. Vakarinis aplinkkelis galėtų būti autostrada, bet greitis būtų pvz. 100 km/h (su kintamu greičiu pagal poreikį). Svarbiausia, kad nebūtų stotelių, šviesoforų ir Tarandės stiliaus apsisukimų. Stotelės turi arba turėti normalią pėsčiųjų infrastruktūrą, arba būti iškeltos, kairieji posūkiai liktų nebent už Ukmergės link Panevėžio, bet klausimas ar ten turi būti autostrados statusas.

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                        daznai vaziuoju kaunas - Elektrenai, tai danga baisi, o ruozais ypac. Ypatingai nuo Elektrenu puses iki Kauno.
                                        Ne visai nuo Elektrėnų, kažkur gerokai prieš Rumšiškes prasideda. Taip pat ties Žiežmariais - Kaišiadorių ruožu ir iki tų greičio kamerų. Pirma juosta Kauno link blogesnė nei Vilniaus link. Yra provėžų. Kai kur prastai užlopyta ir važiuojant per sulopytas vietas krato. Yra periodinio skersinio asfalto suskilimo (tegul ir sutvarkyto) vietomis, kuris irgi jaučiasi. Tačiau už Kauno Klaipėdos link irgi yra ne kokių ruožų. Priešinga kryptimi mažiau, gal tik tiltas per Dubysą... Bet jie trumpi.

                                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                        Atsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
                                        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435

                                        Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
                                        O Kaune ties Petrašiūnų stotelėmis taip ir nepastatė... Ten kur kas reikalingesnis pėsčiųjų tiltas, nei Elektrėnuose. Kur ten kas eis į laukus?​
                                        Paskutinis taisė Al1; 2021.09.02, 09:45.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Kaunas-Vilnius projektas tėra senos svajonės įgyvendinimas paverčiant kelią automagistrale pigiausiomis įmanomomis priemonėmis.

                                          Sakyčiau, 2000-ųjų mąstymo reliktas, taip ir likęs per daug nepakeistas ir nesustabdytas dėl pilnos europinės rekonkstrukcijos projekto brangumo.

                                          Nenorima investuoti daugybės šimtų milijonų į jau ir taip pravažiuojamą kelią. Užteko renovuoti keletą stotelių, panaikinti paskutinius apsisukimas, ir turime šiokį tokią autostradą
                                          Dabar turbūt daugiau dėmesio bus skiriama dangoms, o ne įvažoms/nuovažoms.

                                          Grabučiškės-Žiežmariai praktiškai atitinka Kaunas-Marijampolė autostrados ruožo lygį. Problematiškiausia su nuovažomis yra tarp Vievio ir Vilniaus, šiek tiek ties Elektrėnais, bet pagrinde Vilniaus kryptimi.

                                          Greitkelio statusą būčiau palikęs atkarpoms Kaunas-Grabučiškės ir Vievis-Vilnius. Per daug įvažų/nuovažų ne per skirtingų lygių sankryžas.

                                          Autostrados statusą pateisinu tik tuo atveju, jei būtų panaikintas greitkelio statusas ir visi A1 ir A5 ruožai bus sujungti kaip autostrados, kad ir su pamažintais greičiais ties miestais. Gal net svarstyčiau sujungimą su A2 ties Vilniumi. Vakarinis aplinkkelis galėtų būti autostrada, bet greitis būtų pvz. 100 km/h (su kintamu greičiu pagal poreikį). Svarbiausia, kad nebūtų stotelių, šviesoforų ir Tarandės stiliaus apsisukimų. Stotelės turi arba turėti normalią pėsčiųjų infrastruktūrą, arba būti iškeltos, kairieji posūkiai liktų nebent už Ukmergės link Panevėžio, bet klausimas ar ten turi būti autostrados statusas.
                                          Tai automagistralė iš pradžių ir buvo. Tik jau prie Lietuvos, kai smarkiai išaugo automobilių srautai, ji buvo pažeminta į paprastą kelią su greičiu iki 100. Paskui pakeltas statusas iki greitkelio prieš maždaug dešimtmetį, padidinant greitį.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2021.09.02, 09:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X