O nėra taip, kad jau šią vasarą buvo pirminis planas užbaigti? Aišku net tokiu atveju tempas apgailėtinas. Kas lėmė tolesnį vėlavimą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Šiaip keista ta atkarpa dabar važiuoti. Automagistralės ženklų nėra, bet visi kiti ženklai jau žali. Kaikur iš visokių degalinių išvažiavimuose jau matosi pastatyti ir uždengti būsimi automagistralės ženklai. Ta progra greitkelio ženklai - nurinkti. Taigi, teoriškai, šioje atkarpoje dabar greitis 90. Spėkit kiek ten važiuojančių tokiu greičiu. Skaičius panašus į barankos skylę.
Beje tikiuosi pabaigs tvarkyti asfaltą, nes kai kur ten 130 lėkti yra savižudybė.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠių metų šalta žiema sustabdė darbus kuriam laikui. Praeitų metų žiemą buvo galima dirbti. O ar neatrodo, kad veikiančiame kelyje darbai vyksta lėčiau, nei statomame naujai? Todėl taip tiesiogiai lyginti negalima.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą...šioje atkarpoje dabar greitis 90. Spėkit kiek ten važiuojančių tokiu greičiu.
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąSusidaręs nuomonę iš jūsų ankstesnių pranešimų, tikiuosi kad ten važiuojate ne daugiau 90 km/h?
- 1 patinka
Comment
-
Atsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435
Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAtsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435
Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo asfaltas kaip buvo baisus 30 metu, taip ir liko beveik visoje atkarpoje Kaunas - Vilnius
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKažin ar tai tiesa, labai gi daug atkarpų buvo tvarkoma ruošiant magistralės statusui. Kai paskutinį kartą važiavau nepamenu blogo asfalto.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kas važiuoja greičiau nei 130 km/h?
Tikrai vienetai, iš mano vos ne kasdienės patirties. Daugumoje 95-115.Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.01, 13:19.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKažin ar tai tiesa, labai gi daug atkarpų buvo tvarkoma ruošiant magistralės statusui. Kai paskutinį kartą važiavau nepamenu blogo asfalto.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
daznai vaziuoju kaunas - Elektrenai, tai danga baisi, o ruozais ypac. Ypatingai nuo Elektrenu puses iki Kauno.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Tai važiuok iki Vilniaus. Kuo arčiau Vilniaus - tuo geresnė danga
Comment
-
Na, tiesą sakant, A1 važiuojant nuo Kauno link Kryžkalnio yra kur kas baisesnių atkarpų. Vietoj šito nereikalingo vertimo į automagistralę geriau būtų remontavę dangą visame A1. Taip pat vietoj naujų viadukų geriau būtų statę jungiamuosius kelius. Sunkiai suprantama, kad kelyje su tokiu intensyviu eismu ir tiek įvažiavimų/išvažiavimų į visokius šunkelius ir stovėjimo aikšteles gali būti saugu važiuoti 130km/h.Paskutinis taisė abruo; 2021.09.01, 15:48.Lietuva visiems.
- 9 patinka
Comment
-
Kaunas-Vilnius projektas tėra senos svajonės įgyvendinimas paverčiant kelią automagistrale pigiausiomis įmanomomis priemonėmis.
Sakyčiau, 2000-ųjų mąstymo reliktas, taip ir likęs per daug nepakeistas ir nesustabdytas dėl pilnos europinės rekonkstrukcijos projekto brangumo.
Nenorima investuoti daugybės šimtų milijonų į jau ir taip pravažiuojamą kelią. Užteko renovuoti keletą stotelių, panaikinti paskutinius apsisukimas, ir turime šiokį tokią autostradą
Dabar turbūt daugiau dėmesio bus skiriama dangoms, o ne įvažoms/nuovažoms.
Grabučiškės-Žiežmariai praktiškai atitinka Kaunas-Marijampolė autostrados ruožo lygį. Problematiškiausia su nuovažomis yra tarp Vievio ir Vilniaus, šiek tiek ties Elektrėnais, bet pagrinde Vilniaus kryptimi.
Greitkelio statusą būčiau palikęs atkarpoms Kaunas-Grabučiškės ir Vievis-Vilnius. Per daug įvažų/nuovažų ne per skirtingų lygių sankryžas.
Autostrados statusą pateisinu tik tuo atveju, jei būtų panaikintas greitkelio statusas ir visi A1 ir A5 ruožai bus sujungti kaip autostrados, kad ir su pamažintais greičiais ties miestais. Gal net svarstyčiau sujungimą su A2 ties Vilniumi. Vakarinis aplinkkelis galėtų būti autostrada, bet greitis būtų pvz. 100 km/h (su kintamu greičiu pagal poreikį). Svarbiausia, kad nebūtų stotelių, šviesoforų ir Tarandės stiliaus apsisukimų. Stotelės turi arba turėti normalią pėsčiųjų infrastruktūrą, arba būti iškeltos, kairieji posūkiai liktų nebent už Ukmergės link Panevėžio, bet klausimas ar ten turi būti autostrados statusas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
daznai vaziuoju kaunas - Elektrenai, tai danga baisi, o ruozais ypac. Ypatingai nuo Elektrenu puses iki Kauno.
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAtsitiktinai pamačiau, kad paskelbtas konkursas dėl pėsčiųjų viaduko projektavimo ties Elektrėnais.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-658435
Dokumentuose yra, kaip suprantu, senasis projektas, 2016 metų, tačiau jei išlaikytų pirminę pakabinamo tilto idėją tai būtų puiku - vizualiai gražiai atrodo, ne kaip, kad būna paprasti balkiai permesti per kelią.
Paskutinis taisė Al1; 2021.09.02, 09:45.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKaunas-Vilnius projektas tėra senos svajonės įgyvendinimas paverčiant kelią automagistrale pigiausiomis įmanomomis priemonėmis.
Sakyčiau, 2000-ųjų mąstymo reliktas, taip ir likęs per daug nepakeistas ir nesustabdytas dėl pilnos europinės rekonkstrukcijos projekto brangumo.
Nenorima investuoti daugybės šimtų milijonų į jau ir taip pravažiuojamą kelią. Užteko renovuoti keletą stotelių, panaikinti paskutinius apsisukimas, ir turime šiokį tokią autostradą
Dabar turbūt daugiau dėmesio bus skiriama dangoms, o ne įvažoms/nuovažoms.
Grabučiškės-Žiežmariai praktiškai atitinka Kaunas-Marijampolė autostrados ruožo lygį. Problematiškiausia su nuovažomis yra tarp Vievio ir Vilniaus, šiek tiek ties Elektrėnais, bet pagrinde Vilniaus kryptimi.
Greitkelio statusą būčiau palikęs atkarpoms Kaunas-Grabučiškės ir Vievis-Vilnius. Per daug įvažų/nuovažų ne per skirtingų lygių sankryžas.
Autostrados statusą pateisinu tik tuo atveju, jei būtų panaikintas greitkelio statusas ir visi A1 ir A5 ruožai bus sujungti kaip autostrados, kad ir su pamažintais greičiais ties miestais. Gal net svarstyčiau sujungimą su A2 ties Vilniumi. Vakarinis aplinkkelis galėtų būti autostrada, bet greitis būtų pvz. 100 km/h (su kintamu greičiu pagal poreikį). Svarbiausia, kad nebūtų stotelių, šviesoforų ir Tarandės stiliaus apsisukimų. Stotelės turi arba turėti normalią pėsčiųjų infrastruktūrą, arba būti iškeltos, kairieji posūkiai liktų nebent už Ukmergės link Panevėžio, bet klausimas ar ten turi būti autostrados statusas.Paskutinis taisė Al1; 2021.09.02, 09:46.
Comment
Comment