Parašė Smalsuolis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2020.07.31, 13:15.
-
Po truputį jau kai ryškėja atlikti darbai, tai vietomis tikrai apima džiaugsmas, bet vietomis tai tik galima pakraipyti galvą. Aš kažkaip galvoju, kad norint suteikti keliui tam tikrą kategoriją yra taikomi tarptautiniai standartai - nusukimai ir sankryžos kas tam tikrą kilometrų skaičių, atskirti greitėjantys/lėtėjantys srautai ir t.t.
O ką gi turime tie nusukimu į Petrašiūnus? Ogi va tokį vaizdą:
Greitėjimo ir lėtėjimo juostos kertasi, dar toje juostoje yra ir nusukimai bei išvažiavimai į/iš degalinės. Kelio atkarpa - automagistralės standarto su 130 km/h. Įsivaizduokit kas vyksta jei į degalinę įsukinėja vilkikas, kuriam stabdymo kelio, nekertant ištisinės juostos tikrai mažoka, kad saugiai sukti į degalinę. Tuo tarpu už jo ir šalia važiuoja automobiliai 130 km/h - pirma juosta susistabdo iki labai minimalaus greičio, avarijų tikimybė - labai didelė. Tas pats reikalas ir išsukant iš degalinės - turi greitėti, o patenki į lėtėjimo juostą - konfliktų tikimybė - aukšta.
Manau tokių sankryžų rekonstrukcijoje kaip minimum turėjo būti daromas jungiamasis kelias, kuriame jau šie srautai išsiaiškina viską prie limituoto greičio. Juolab mačiau kelias vietas bendroje atkarpoje kur tai ir yra daroma (turiu omenye jungiamuosiu kelius).
P.S. Dar nuo seniau šioje vietoje esančios stabdymo žymės signalizuoja, kad vieta tikrai konfliktinė. Lyginant su tuo kas buvo tai tik lėtėjimo-greitėjimo juostos praplatėjo, o visa kita liko taip pat blogai.Paskutinis taisė Xmaster; 2020.08.21, 09:43.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTai ten dar kartą laukia rekonstrukcija, bus įrengiami apjungiamieji keliai, tik neaišku kada, norėtųsi kuo greičiau.
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTas pats reikalas ir išsukant iš degalinės - turi greitėti, o patenki į lėtėjimo juostą - konfliktų tikimybė - aukšta.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, tikrai yra kokie nors konkretūs planai?
Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.21, 12:02.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIšsukimui toliau yra kitas išvažiavimas kiek matosi nuotraukoje. Bent jau šitos problemos nėra.
Comment
-
Dar paskelbs paveldu ir kad ir kokia bus austriško lygumo danga, niekada neatsikratysime 80 km/h (o gal 90 km/h) prie Karčiupio
Teko skaityti vertikaliojo ženklinimo taisykles. Greičio mažinimas vykdomas kas kažkiek ten metrų turi būti kas 20 km/h ir ne didesniu skirtumu, t.y. jei greitis iš abejų pusių nuo Palemono ir Rumšiškių bus 130 km/h, tai nemaža tikimybė, kad bus sudėti ženklai 110 km/h ir 90 km/h ir per Karčiupio tiltą pervažiuosime 90 km/h greičiu. Nebent bus 110, 90, 80 ženklai, manau, jau perteklinis ženklinimas ir greičio mažinimas.
Comment
-
tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKuria prasme didžiausias stabdis? Kam rūpi tos 3 sekundės, prarastos prilėtinus iki nuo 120 iki 80 km/h dviem šimtam metrų?As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimątai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
Man atrodo, kad čia bus autostrada. Kitaip nebūtų prasmės ženklų keisti.
Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.22, 23:31.
- 5 patinka
Comment
-
Aš greičio ribojimams autostradose neprieštarauju, nes norėtųsi matyti autostradų tinklą Lietuvoje kaip Vokietijoje, kurioje taip pat pilna ribojimų (nekalbu apie remontus), ypač tuneliuose (sumažintas greitis iki 80 km/h) ir didmiesčių intensyvios atkarpos. Kauno aplinkkeliai galėtų būti autostrados su sumažintu greičiu ir tai man patiktų
- 1 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKai pabaigs Megos rekonstrukciją, ties Kaunu didžiausias stabdys bus per siauras tiltas ties Kauno mariomis, kur yra apribojimas 80. Neteko girdėt kad greitu laiku ten vyktų platinimas, iš esmės tilto perstatymas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimątai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
Comment
Comment