Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O gal būtent dėl šio faktoriaus Kauno gyventojų skaičius palaipsniui nuo >400 000 nukrito iki 360 637?

    Šitas aprašytas atvejis greičiau išimtis nei taisyklė, kadangi tas miestas yra išskirtinis, visa ta įvesta stebinanti sistema kaskart priverčia susimąstyt ir prisimint atsakingumą, apmąstyt kodėl tai daroma ir t.t. Būtent taip visa tai aiškinčiau. Jei tokia praktika būtų pradėta taikyti masiškai grįžtume daugybe metų atgal, tik tais laikais kai dar nebuvo šviesoforų, nebuvo ir tiek mašinų (skirtumų neverta lyginti). Rezultatas - totalus chaosas.

    (grįškime prie temos)
    Įžvalgos.lt - FB - G+

    Comment


      Kol mes diskutuojame apie 110 ar 130 km/h, greitis iki 80 km/h apribotas ne tik tarp Gariūnų ir Grigiškių, ar Kauno šiauriniame aplinkkelyje (plius 70 km/h gyvenvietėse), o ir ruože tarp Lazdėnų ir Vievio (32-38 km); tiesa, tik lietingu metu.
      Ten gana gilios provėžos, kaip "kolejinos" Lenkijos keliuose prieš kokius penkerius metus

      Comment


        /\ toje vietoje važiuojant apie 100 tai mašiną mėto juntamai...

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kol mes diskutuojame apie 110 ar 130 km/h, greitis iki 80 km/h apribotas ne tik tarp Gariūnų ir Grigiškių, ar Kauno šiauriniame aplinkkelyje (plius 70 km/h gyvenvietėse), o ir ruože tarp Lazdėnų ir Vievio (32-38 km); tiesa, tik lietingu metu.
          Ten gana gilios provėžos, kaip "kolejinos" Lenkijos keliuose prieš kokius penkerius metus
          seip gana teisingas ribojimas. Asesu mates nemazai taip austrijos slovenijos keliuose. Teisa ten daugumoje yra vietoj paprastu ribojimo zenklu buna elektroniniai. t.y. elektroninis tablo kureme rodomas greicio ribojimo zenklas. pats maciau kai prasidejus lietui ekrane pasikeicia ribojimas. Ten daugelyje autostradu yra tokie tablo turbut valdomi is kazkokio vieno centro o maitinami saules energija. Taip pat tuose tablo buna ir daugiau informacijos pvz pranesimai apie dideles avarijas arba keliu remontus del kuriu ribojamas eismas. taip pat vienas neiprastas dalykas tai zenklas su penkiai vairavimo sudetingumo lygiais ir prie esamo lygio dega lempute. Kazkas panasaus pas mus Lietuvoje yra yrengta gal tik keliose vietose Vilnius-Kaunas kelyje bet ir tai ten daugiau kaip tik akim paganyt.
          Mano galerijos:
          Flickr'e

          Comment


            Parašė umbrella Rodyti pranešimą
            Kazkas panasaus pas mus Lietuvoje yra yrengta gal tik keliose vietose Vilnius-Kaunas kelyje bet ir tai ten daugiau kaip tik akim paganyt.

            Tas švieslentes vos ne prieš 10 metų įrenginėjo ELSIS užsakęs iš skandinavų. Sakė įranga buvo tiek prastai pagaminta, kad net dalys neatitiko. Apšildymo laidukai per ploni kad nudegdavo ir t.t. Daug prasikankino. Bet dabar turim švieslentes, kurios retai kada veikia ir dažniausiai tik palinki "laimingo kelio" Tad čia buvo galima kur kas pigiau pagaminti atskirus užrašus "Laimingo kelio" ir "laikykitės saugaus greičio"

            Comment


              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              Tas švieslentes vos ne prieš 10 metų įrenginėjo ELSIS užsakęs iš skandinavų. Sakė įranga buvo tiek prastai pagaminta, kad net dalys neatitiko. Apšildymo laidukai per ploni kad nudegdavo ir t.t. Daug prasikankino. Bet dabar turim švieslentes, kurios retai kada veikia ir dažniausiai tik palinki "laimingo kelio" Tad čia buvo galima kur kas pigiau pagaminti atskirus užrašus "Laimingo kelio" ir "laikykitės saugaus greičio"
              nu tai sakau Lietuviai pagal modernuma visada pirmoj vietoj
              Mano galerijos:
              Flickr'e

              Comment


                Nuo sausio 1 d. įsigalios KET pakeitimai. Ten yra toks punktas:

                Lengvaisiais automobiliais:

                automagistralėse nuo balandžio 1 d. iki lapkričio 1 d. – ne didesniu kaip 130 km/h greičiu, nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 1 d. – ne didesniu kaip 110 km/h greičiu,

                greitkeliuose nuo balandžio 1 d. iki lapkričio 1 d. – ne didesniu kaip 110 km/h greičiu, nuo lapkričio 1 d. iki balandžio 1 d. – ne didesniu kaip 100 km/h greičiu,

                keliuose su asfalto ar betono danga – ne didesniu kaip 90 km/h greičiu, kituose keliuose – ne didesniu kaip 70 km/h greičiu;“.
                Tai koks greitis leistinas kelyje Kaunas-Vilnius?

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Tai koks greitis leistinas kelyje Kaunas-Vilnius?
                  90 km/h. Išskyrus nedidelę atkarpą tarp posūkio į Kaišiadoris ir Rumšiškių.

                  Vakar gavau patas tuo skausmingai t'skant įsitikinti...
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    Vadinasi, šis kelias yra "su asfalto ar betono danga", bet ne greitkelis?

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      Vadinasi, šis kelias yra "su asfalto ar betono danga", bet ne greitkelis?
                      taip. Greitkelis prasideda tik ten kur tas naujas mėlynas ženklas su mašiniuku.
                      Kaip po dykumą blaškiausi

                      Comment


                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                        taip. Greitkelis prasideda tik ten kur tas naujas mėlynas ženklas su mašiniuku.
                        Vo blin... o as maniau kad zenklu dar nespejo prisukti ir 100 km/h vazineju vis

                        Comment


                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                          90 km/h. Išskyrus nedidelę atkarpą tarp posūkio į Kaišiadoris ir Rumšiškių.

                          Vakar gavau patas tuo skausmingai t'skant įsitikinti...
                          O kaip su KET punktu, sakanciu, kad "keliuose su skiriamaja juosta leidziamas 100 km/h greitis" (kazkaip panasiai skamba). Ten juk yra skiriamoji juosta (kaip beje ir visuose kituose keliuose - i Marijampole, i Jonava).

                          Comment


                            Parašė sauls Rodyti pranešimą
                            O kaip su KET punktu, sakanciu, kad "keliuose su skiriamaja juosta leidziamas 100 km/h greitis" (kazkaip panasiai skamba). Ten juk yra skiriamoji juosta (kaip beje ir visuose kituose keliuose - i Marijampole, i Jonava).
                            Jau gali pamiršti sąvoką „Kelias su skiriamąja juosta“. KET buvo pakeistos, jei ką
                            Mano galerija Flickr'yje

                            Comment


                              Parašė Mantaz Rodyti pranešimą
                              Jau gali pamiršti sąvoką „Kelias su skiriamąja juosta“. KET buvo pakeistos, jei ką
                              Aisku, dekui uz perspejima. Na tada jau tikrai radar detektoriu teks statytis

                              Comment


                                Taigi 100galima vaziot atkarpose pazimetose sio zenklu... vaziavau pries savaite tu atkarpu nemazai arba man vaidenasi..

                                Comment


                                  tai va ką šitas ženklas vis dėlto reiškia yra jų pora man rodos per visą trasą link vilniaus...

                                  Comment


                                    Va jums atsakymas iš policija.lt

                                    "Norėjau pasitikslinti kokiu greičiu galima važiuoti kelyje Vilnius – Kaunas?

                                    Anksčiau tai buvo kelias su skiriamąja juosta, tačiau dabar Vilniaus apskrityje nėra nei vieno naujojo ženklo „Greitkelis“. Ar tai reiškia, kad greitis atkarpoje iki Kaišiadorių iš tikrųjų sumažintas iki 90 kmh, ar tai tiesiog pereinamasis laikotarpis ir dar nespėta pagaminti naujų kelio ženklų?

                                    Reikia vadovautis galiojančiomis Kelių eismo taisyklėmis ir konkrečiu momentu esamais kelio ženklais ir ženklinimu. "

                                    Comment


                                      Nesąmonė tos naujos kelių eismo taisyklės. Kuo labiau ženklais "primargintas" kelias, tuo sunkiau suprasti, kokioje atkarpoje kokiu greičiu važiuoti, bet tuo aukštesnis uždarbis policijai.

                                      Man jau baisu bet kokių diskusijų apie "patobulinimus": autostrada amžinai "rekonstruojama", nuolat kalbama apie galimybes greičius padidinti iki 130 km/h, o užuot padidinus, tas greitis dar labiau sumažinamas!

                                      Sekantis žingsniai: reikės skirti dar šimtus milijonų AMB žentų kompanijoms, siekiant "pagerinti visuomenės gerbūvį" ir išplėsti greitį autostradoje iki 100 km/h....

                                      Man pikta...

                                      Comment


                                        Nelabai suprantu kuo jum pablogėjo kelio ženklinimas? Anksčiau su "žalia skiriamąja juosta" buvo 100km/h. Bet tas apibūdinimas buvo gan netikslus, nes kas yra kelias su "žalia skirimąja"? O jei ta žolė ruda?, o jei ten žolės nėra, o asfaltas iki tvorelės? O jei tarpas pabetonuotas? Kokiu greičiu tuomet važiuot?

                                        Tad manau normalu tą punktą pakeisti į mėlyną vaikišką mašinikę. Ir tada kur tas ženklas tuo pačiu ir greitis padidėja.

                                        Aišku, kol kas Vilnius-Kaunas greičio vidurkis pablogėjo. Bet ateity manau padaugės atkarpų.
                                        Nereiškia, kad naujos KET taisyklės blogos.

                                        Comment


                                          Kvailyste. Grigiskes tai Vilniaus miesto rajonas didesnis rajonas uz Virsuliskes. Iki Grigiskiu apribotas eismas 80km/h del ten vykusiu ziauriu avariju. Padarysi greitkeli tai zmones is ten issikels? I Gariunus nevaziuos? I Maxima baze nevaziuos? Ir i Grigiskes nevaziuos? Projektas sviecia didesnemis investicijomis, negu pietinis 270,000,000 vertes apvaziavimas. Galvociau, kad uz Grigiskiu turetu buti statomas vos ne pries pusamzi numatytas tiltas. O 300,000,000 reiketu investuoti i kelio atkarpa nuo Pilaites pro Kernave ir islysti uz Vievio...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X