Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Apsisukimus A2 kelyje reiktų kaip nors paženklinti, kad tos atkarpos nebūtų automagistralė, nes pravažiuoja lėtaeigis transportas ir pėstieji. Pvz. A1 kelyje link Klaipėdos, ties Sujainiais panašiai padaryta, gaila, kad tik ten. Ties Antkopčiu irgi yra apsisukimas, bet ten automagistralės statusas nieko nekeičia, nes kelias atsiremia tik iš vienos pusės, tai bet kokiu atvejų išvažiuoji į automagistralę ir gali grįžt tik į tą patį kelią.
    A2 apsisukimai ilgą laiką ir buvo paženklinti magistralės pabaigos / pradžios ženklais. Dabar daugelyje (jei ne visuose?) apsisukimuose pakeista išmaniaisiais ženklais, kurie įsijungia automobiliui įsukus į apsisukimo lėtėjimo juostą.

    Comment


      Nežinojau, kad jau prasidėjo darbai ties Gariūnais ir Grigiškėmis.
      Ties Gariūnais raus pėsčiųjų perėją? (berods). Vaizdas atvažiuoajnt nuo Grigiškių
      Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	25,4 kB ID:	1794250

      Už Grigiškių, ties Tvirtove taip pat stovi poliakalė viadukui
      Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	71,4 kB ID:	1794252 Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	52,4 kB ID:	1794251

      Comment


        O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
        Šiaip tai darbai vyks visoje A1 nuo Gariūnų iki Kauno, tik atskiruose ruožuose. Todėl bus daug greičio ribojimų ir eismo nukreipimo į priešingą juostą. Dar prieš mėnesį buvo statomi ženklai ir ruošiamasi rekonstrukcijai, tai jau darbai daugelyje ruožų turėtų vykti.
        Paskutinis taisė Al1; 2020.04.06, 13:41.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
          Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
          Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
          O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O kam ties Gariūnais perėja, jei praeiti galima po viaduku? Ten gal nuvažiavimą nuo A1 centro link tvarkys.
            https://citify.eu/pozemine-pereja-po-a1/

            Dabar jei važiuoji dviračiu iš Lazdynų link Kirtimų, turi kirsti tas užlipimo/nulipimo į A1 rampas. Į Maxima bazę pėsčiomis pakliūti išvis nesmagu, Pirklių g. nėr šaligatvio kokiam puskilometry. Be to, šita perėja susies Grigiškių dvirtakį su Gariūnais/Lazdynais, dabar tenka pavingiuoti važiuiojamąja dalimi per Pirklių/Mamoničių g.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Ten jau seniau suplanuota požeminė perėja. Niekas iki viaduko nuo Maxima Bazės neina - ten net tako doro nėra.
              Kamikadzės eina per magistralę, jau ne viena auka ten buvusi.
              O ties Tvirtove, įtariu, bus gyvūnų, o ne žmonių perėja.
              Ties Tvirtove rodos turėtų būti normali perėja. Turbūt planas sujungti dvirtakį nuo Grigiškių Tvirtovės pusėje su sodais už degalinės.

              Comment


                apsisukimai ilgą laiką ir buvo paženklinti magistralės pabaigos / pradžios ženklais.
                Įdomu ar kada nors šios sovietinės relikvijos bus panaikintos (t.y. pertvarkytos) iš vis? Gal jau laikas būtų kam nors pasakyti, jei jau autostrada tai autostrada nuo ...iki, o ne su apsisukimais per vidurį...


                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                  Įdomu ar kada nors šios sovietinės relikvijos bus panaikintos (t.y. pertvarkytos) iš vis? Gal jau laikas būtų kam nors pasakyti, jei jau autostrada tai autostrada nuo ...iki, o ne su apsisukimais per vidurį...

                  Kadanors bus. Jau dabar jų likę gerokai mažiau nei prieš 10-20 metų.

                  Comment



                    Virtuali paroda "Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus"

                    Autostrada Vilnius - Kaunas (pastatyta 1965-1970 m.).

                    Vilnius, Raudonosios armijos (dab. Savanorių pr.) 1966 m.

                    LCVA, 0-025743-01.
                    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide17

                    Kaunas, Biruliškių sankryža, 1970 m.

                    LYA, f. 16895, ap. 1, b. 45, l. 15ap.
                    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide18

                    Oficialus autostrados Vilnius - Kaunas atidarymas 1970.11.03.
                    Lietuvos TSR Ministrų Tarybos pirmininko pirmasis pavaduotojas Ksaveras Kairys perkerpa juostelę atidarant automagistralę Vilnius–Kaunas.
                    (Tuomet buvo tradicija kažką reikšmingo užbaigti Spalio švenčių išvakarėse, kad būtų galima pašlovinti Partiją ir padėkoti Vyriausybei)

                    LCVA, 0-050519.
                    http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide19

                    Šį rudenį nusimato Vilniaus-Kauno autostrados 50 metų jubiliejus

                    Comment


                      Požeminės perėjos ties Maxima Baze statybos greit juda -- jau pusė kelio perkasta.

                      Comment


                        Tikriausiai kai dabar forumiečiai juda mažiau tai lieka nenušviestas A1 kelias. O jame veiksmo tikrai daug, šiandien nustebau, kad pavertinimo automagistralės standartui darbai vyksta intensyviai. Šią vasarą reikės nusiteikti ilgiau važiuoti iš Vilniaus į Kauną, nes darbai tai vos, kad ne kas 5 km - nespėji pagreitėti ir stabdai vėl. Važiuojant nuo Vilniaus link Kauno darbai vyksta ties kur būdavo sulėtinimas iki 100 km/h šiek tiek prieš Vievį dėl pėsčiųjų, tada prie Elektrėnų, prie kartodromo, prie Bačkonių, Kaišiadorių sankryža, prie Rumšiskių, prie marių ir dar keletoje vietų.
                        Greitkelis dabar didžiojoje dalyje atrodo taip:
                        Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	191,9 kB
ID:	1797034

                        Beje, nemažai ir sumaišties. Jau pabaigtuose platinti ties Kaunu vietose atsirado nebe greitkelio, bet automagistralės ženklai. Pvz išsukus nuo Palemono Vilniaus kryptimi, pasitinka ženklas, rodantis, kad įvažiuojama į automagistralę. Pvz išsukant Vilniaus kryptimi į Ateities pl. stovi du ženklai vienas šalia kito - Greitkelio pabaiga ir Automagistralės pabaiga. Labai keista, kad automagistralės ženklai nėra uždengti. Pvz išsuki iš Palemono, kur prieš įsiliejant į Vilnius-Kaunas stovi Automagistralės ženklas ir tada pasibaigus kelio darbams ir pravažiavus ženklą apribojimų pabaiga kaip ir gali legaliai važiuoti 130 km/h, kur pvz jei atvažiuoji nuo Klaipėdos ir judi toliau link Vilniaus turi tik Gretikelio ženklą ir tame pačiame kelyje 120 km/h limitą.

                        Comment


                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                          Jau pabaigtuose platinti ties Kaunu vietose atsirado nebe greitkelio, bet automagistralės ženklai. Pvz išsukus nuo Palemono Vilniaus kryptimi, pasitinka ženklas, rodantis, kad įvažiuojama į automagistralę.
                          Man įdomu kur (perdaryta) autostrada prasidės ir kur ji baigsis, nes tas susiaurėjimas per upelį ties buvusiu Bajorkiemiu tai iki autostrados pločio niekaip netempia. Neteko girdėt apie jo platinimą?

                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                            Man įdomu kur (perdaryta) autostrada prasidės ir kur ji baigsis, nes tas susiaurėjimas per upelį ties buvusiu Bajorkiemiu tai iki autostrados pločio niekaip netempia. Neteko girdėt apie jo platinimą?
                            Kažkaip turiu nuojautą, kad per upelį bus pasirinkta paprasta taktika. Ten automagistralė, bet bus koks nors 90 km/h greičio apribojimas. (čia tik mano spėjimas, info neturiu)

                            Comment



                              Viena labiausiai apkrautų Lietuvos valstybinės reikšmės transporto arterijų – magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 10,000 iki 95,000 km pradėtas rekonstruoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus. Po rekonstrukcijos minėtu ruožu bus galima važiuoti 130 km/h greičiu vasarą ir 110 km/h greičiu žiemą.

                              ...

                              Kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 10,000 iki 95,000 km rekonstruojamas pagal penkias sutartis (projektas susideda iš 5 ruožų rekonstravimo) Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) pasirašytas su 2 rangovais: AB „Kauno tiltai“ tvarkys keturis ruožus, o UAB „Fegda“ - vieną. Bendra viso projekto vertė – apie 42,6 mln. eurų.
                              http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...automagistrale

                              Reikėtų iš CVPP išsitraukti sutartis ir pasižiūrėti apie kalbamą vietą. Kuriame kilometre ji?

                              Comment


                                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                Tikriausiai kai dabar forumiečiai juda mažiau tai lieka nenušviestas A1 kelias. O jame veiksmo tikrai daug, šiandien nustebau, kad pavertinimo automagistralės standartui darbai vyksta intensyviai.
                                Šiandien buvo fantastiškas oras, kai viskas žydi ir buvo geras apšvietimas.
                                Kelios remontuojamos autostrados nuotraukos anonsui




                                Comment


                                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                  Man įdomu kur (perdaryta) autostrada prasidės ir kur ji baigsis, nes tas susiaurėjimas per upelį ties buvusiu Bajorkiemiu tai iki autostrados pločio niekaip netempia. Neteko girdėt apie jo platinimą?
                                  Neką plačiau ir virš geležinkelių esantys viadukai ties Palemono ir Neveronių g.

                                  Comment


                                    Ten jie tikrai platesni. Užtat iškart už tų viadukų yra pats staigiausias A1 posūkis. Kažkaip jis su 130, netgi su 110 žiemą nesiderina. Tikriausiai automagistralė (jei nuo Vilniaus pusės judant) pasibaigs prieš Karčiupį (tiltą), o už jo ir toliau jau bus tik greitkelis.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2020.05.11, 09:00.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ten jie tikrai platesni.
                                      Jo tikrai platesni, beveik dvigubai

                                      per Neveronių g.
                                      Click image for larger version

Name:	per neveroniu.jpg
Views:	320
Size:	151,7 kB
ID:	1801159
                                      Per upę
                                      Click image for larger version

Name:	per upe.jpg
Views:	315
Size:	156,9 kB
ID:	1801160
                                      per Palemono g.
                                      Click image for larger version

Name:	per palemono.jpg
Views:	317
Size:	135,2 kB
ID:	1801161


                                      Šis ženklas jau pakeistas iš mėlyno į žalia iki tilto per Kruna 100-200m, tad kelias šitoje vietoje jau turės autostrados statusą.

                                      Click image for larger version

Name:	zenklas.jpg
Views:	330
Size:	170,4 kB
ID:	1801162

                                      Comment


                                        Nesuprantu, ar ties Elektrėnais prie naujai statomos degalinės buvusią iškasą galimam tuneliui užpylė žemėmis?
                                        Jei taip, tai kam toks absurdiškas pinigų švaistymas? Neplanuoja ilgiau nei 3-5 metai į ateitį?

                                        Comment


                                          Tai kam visa ta pornografija buvo anksčiau su 80 km/h per Kruną, jei nieko nepadarius va taip laisvai ant tilto leis 130/110 km/h? Tik nereikia sakyti, kad dėl Karčiupio sankryžos. Kauno kryptimi gal ir taip, bet už stotelės tada jau turėjo baigtis 80 km/h. O Vilniaus kryptimi iš viso neturėjo būti apribojimo, kai pastatė tunelį pėstiesiems į stotelę. Visgi gal bus greičio apribojimas ant tilto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X