Gal kas nors žino, ar tebeplanuojamas magistralės A1 tobulinimas nuo Trakų viaduko iki Grigiškių? Pernai buvo pradėję valyti kelkraščius, sustatė kuoliukus. Šiemet jau nieko nebėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTa atkarpa turėtų būti kaip minimum bent apšviesta.
Važiuojant nuo Kauno vakare apšviesta apie 15 km nuo Kauno iki Rumšiškių, apie 10 km tarp Elektrėnų ir Vievio, Žiežmarių ruožas, kelios pėsčiųjų perėjų vietos.
Tuo tarpu pačiose Vilniaus prieigose vis dar nėra apšvietimo.
Gal jis bus vykdomas kartu su numatoma visos magistralės 10-95 km rekonstrukcija.
Comment
-
Važiuojant nuo Klaipėdos pusės link Vilniaus ties Muravos sankryža pradėti statyti įspėjamieji ženklai apie kelio darbus. Nuo Muravos iki nusukimo į ateities plentą atsiradusi viena geltona linija viduryje antros juostos. kai kur matyti kelininkų kuoliukai.
Prasideda A1 kelio rekonstrukcija į autostradą?
Comment
-
LAKD buvo straipsnis apie sutaupytas lėšas kitiems darbais, pvz. Palangos kelio perasfaltavimo.
Pavyzdžiui, A. Meškinio tilto rangos darbai nupirkti 7,2 mln. eurų pigiau nei buvo planuota, per A14 Vilnius–Utena kelio dviejų lygių sankryžų rekonstrukcijos pirkimą sutaupyta 4,6 mln. eurų, o per A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio pertvarkymo į automagistralę pirkimą sutaupytą 13,5 mln. (mano pastaba - bendra kaina ~60-70 mln.) eurų pirkimui suplanuotų lėšų. Pasiūlymai buvo vertinti pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį.
Tai matyt įvyko jau pirkimas ir galbūt jau pradedami darbai.Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.14, 12:56.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGal kas nors žino, ar tebeplanuojamas magistralės A1 tobulinimas nuo Trakų viaduko iki Grigiškių? Pernai buvo pradėję valyti kelkraščius, sustatė kuoliukus. Šiemet jau nieko nebėra.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Juokingiausia ten, kad prie Didžiulio ežero iškilmingai įvažiuoji į Lietuvos sostinę, bet po Grigiškių patenki į kažkokią dykumą be apšvietimo ir miesto požymių
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.
Taip pat reikia platinti iki 2 juostų posūkį nuo Gariūnų į Kauną.
A1 GARIUNAI.jpgPaskutinis taisė oranger; 2019.09.14, 19:02.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia estakados nuo A1 link Gariūnų.
Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.
Paskutinis taisė Sula; 2019.09.14, 19:08.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažką reikės daryti, Kryptimi iš Vilniaus į Kauną irgi kemšasi. Bet mūsų strategai "stručiai" teigs, kad nieko ten blogo, o 2030 kelionių sumažės 30-40% .
Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Ten apskritai turi būti STOP ženklas, kaip prieš geležinkelio pervažą. Labai avaringa vieta.
Comment
-
Kadangi matomi darbai ties Kaunu įsibėgėja, panagrinėjau projektą ir iškilo klausimas, ar tikrai gali likti tokie išvažiavimai - įvažiavimai į autostradą? Konkrečiai šitoj vietoj, projekte naikinti nenumatoma. https://www.google.lt/maps/@54.91743...2!8i6656?hl=lt
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąKadangi matomi darbai ties Kaunu įsibėgėja, panagrinėjau projektą ir iškilo klausimas, ar tikrai gali likti tokie išvažiavimai - įvažiavimai į autostradą? Konkrečiai šitoj vietoj, projekte naikinti nenumatoma. https://www.google.lt/maps/@54.91743...2!8i6656?hl=lt
Yra problema, kad iš per daug darbo (=per brangu) gaunasi nedaug didesnė nauda, nes tos įvažos yra menkai naudojamos. Jei yra alternatyvus išvažiavimas iš tokios ar panašios sodybos, tiesiogines įvažas galima ir uždaryti (kas beje nemaža dalimi atvejų ir yra daroma). Šiuo atveju galėtų susitvarkyti pas save alternatyvų išvažiavimą, nes atrodo neaiškiai, kaip tiesiog laukuose išvažinėtas kelias, todėl matyt ir neuždaro tiesioginės įvažos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGali. Nes tai įvažiavimas į sodybą ir niekas dėl jos neties privažiuojamojo kelio iki artimiausios sankryžos. Gal tik reikėtų sutvarkyti ir išasfaltuoti kelis metrus įvažiavimo kelio.
Comment
Comment