Ne vien tik žuvusieji ar sužeisti yra kriterijus. Įvyksta daug avarijų, kur žmonės nenukenčia. Ir šiaip yra vietų, kur avaringų situacijų susidarymo tikimybė yra didelė, be to kai kuriose vietose kai kurie mėgsta pasiardyti. Realiai A1 greitis yra viršijamas ne 5-10 km/h, o 20-30 km/h. Tarkim, A1 prie Kauno. Ten greitis visur 80. Realus gi greitis bent apie pusės važiuojančių yra 100.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe vien tik žuvusieji ar sužeisti yra kriterijus. Įvyksta daug avarijų, kur žmonės nenukenčia. Ir šiaip yra vietų, kur avaringų situacijų susidarymo tikimybė yra didelė, be to kai kuriose vietose kai kurie mėgsta pasiardyti. Realiai A1 greitis yra viršijamas ne 5-10 km/h, o 20-30 km/h. Tarkim, A1 prie Kauno. Ten greitis visur 80. Realus gi greitis bent apie pusės važiuojančių yra 100.
Comment
-
140 nereikia jokiu būdu, nes eismo intensyvumas per didelis kaip tokiam keliui.
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKur zenklas 80 vaziuojantiems Jonava Klaipeda?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą140 nereikia jokiu būdu, nes eismo intensyvumas per didelis kaip tokiam keliui.
Comment
-
Yra milžiniškas intensyvumas kaip tokios techninės būklės ir standartų keliui. Taip, ne visur, kai kurie neilgi ruožai galėtų būti ir su didesniu greičiu, bet geriau nereikia greičio kaitaliojimo...
O su Kaunas - Klaipėda lyginti neverta, čia srautai iš tiesų gerokai mažesni, išskyrus Kaunas - Via Baltica ir ties Klaipėda.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra milžiniškas intensyvumas kaip tokios techninės būklės ir standartų keliui. Taip, ne visur, kai kurie neilgi ruožai galėtų būti ir su didesniu greičiu, bet geriau nereikia greičio kaitaliojimo...
O su Kaunas - Klaipėda lyginti neverta, čia srautai iš tiesų gerokai mažesni, išskyrus Kaunas - Via Baltica ir ties Klaipėda.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vievis turbūt amžiams liks stabdžiu
Comment
-
O kuo jau ta Vilniaus kryptis Vievyje geresnė? Irgi tas pats - Maxima, stotis, degalinė. Nieko ten Vievyje nebūtų pasiekta, jei greitis būtų padidintas. Dėl 1 minutės geriausiu atveju rizikuoti neverta.
Ties Palemonu posūkis yra pats staigiausias visame A1. Ten didinti greičio tikrai negalima. Net ir 120 yra per daug, ypač jei šlapia.
Ir iš viso, ramintis reikia dėl to greičio. Kiek ten ta kelionė sutrumpėtų? 5 minutėm. Automagistralėje neturi būti taip daug ir tiek dažnai įvažiavių, sankryžų, kiek jų yra A1. Ir privažiuojamieji keliai čia ne prie ko. Nes tiesti tuos kelius taip pat daug kur nėra prasmės, nes eismas per menkas jais būtų.
Bet tema ne apie tai.Paskutinis taisė Al1; 2018.09.15, 07:56.
Comment
-
Nėra ten vietos tiems keliams. Tai viena. Antra, kišti po žeme nėra jokios prasmės dėl pižonų, kuriems kelionė sutrumpės net ne minute, o tik 20 sekundžių (paskaičiuok, kiek laiko reikia įveikti 3 km ruožą ties Vieviu važiuojant 100 ar 120 km/h - skirtumas tik 20 sekundžių) - per didelis malonumas.Paskutinis taisė Al1; 2018.09.15, 13:22.
Comment
-
Ir Maxima, ir degalinės turi alternatyvius įvažiavimus. Cerkvė irgi. Tik namai nuo cerkvės link Vilniaus neturi. Norint jiems padaryt jungiamąjį kelią turbūt reiktų per jų pačių sklypą daryt? Vargu ar sutiks atiduot nuosavos žemės gabalą ir netekt įvažiavimo tiesiai į A1. Kaip ir degalinės bei Maxima prarast tiesioginius įvažiavimus...
Kitur turbūt kelio juostos plotis per siauras, kad praplatint kelkraštį ir pačias juostas? Vizualiai lyg jos truputi siauresnės nei kitur?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, greičio padidinimas iki 120 duotų tik 20 sekundžių trumpesnį kelionės laiką. Greičio padidinimas iki 130 km/h duotų tik 25 sekundes. Kam to reikia? Tie, kas tai siūlo yra bemoksliai besmegeniai, o tie, kurie priima sprendimus, jei tokį priimtų, yra nusikaltėliai.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNe kelionės laike esmė. Esmė yra greičio suvienodinime. Dabar vieni ir toliau važiuoja 120, kiti prisistabdo iki 100 ar net mažiau. Būtų visam ruože vienodas greitis - visiems būtų saugiau ir mažiau nervų.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne kelionės laike esmė. Esmė yra greičio suvienodinime. Dabar vieni ir toliau važiuoja 120, kiti prisistabdo iki 100 ar net mažiau. Būtų visam ruože vienodas greitis - visiems būtų saugiau ir mažiau nervų. Tas pats galioja pvz Krunos tiltui. Ten išvis trumpa atkarpa prisistabdyt iki 80km/h. Bet jo sutvarkymas psichologiniam komfortui ir saugumui pridėtų tikrai nemažai.
Tą aš ir turėjau omeny
Vilniaus kryptimi galima pritaikyti didesniems greičiams, tik reiktų praplatinti važiuojamosios dalies juostas, prailginti ir praplatinti letėjimo ir greitėjimo juostas. Su kita puse situacija liūdnesnė, ten, sutinku, gali amžinai likti ribojimai.
Comment
-
Skraidančius reikia kapoti radarais. Veikiančiais. Ties Kruna greitis mažinamas iki 80, bet prieš ją nuo Vilniaus ir už jos nuo Kauno yra ribojama iki 100 (dar ir prieš Kruną nuo Kauno yra ribojimas iki 100). Nes yra Karčiupio sankryža, o be to yra autobusų stotelė (ne Karčiupio, o prieš ją esanti, jei atvažiuojama nuo Vilniaus). Ten pėsčiųjų tilto statyti neapsimoka, nes keleivių nedaug.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tą aš ir turėjau omeny
Taigi, problematiška abiem kryptimis ir būtent ne dėl namų ar cerkvės, o dėl minėtų objektų. Bet jie niekur nedings.Paskutinis taisė Al1; 2018.09.15, 17:58.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai kad abiem kryptimis yra vienodai problematiška - iš abiejų pusių yra po degalinę, yra po stotelę, yra vienoje pusėje Maxima ir išvažiavimas iš Vievio (Vilniaus link), o kitoje - sandėliai. Dėl išvažiavimų iš cerkvės ir kelių namų, tai jie yra tik nuo Vilniaus pusės ir prieš Vievį. Ten yra vietos privažiuojamajam keliui.
Taigi, problematiška abiem kryptimis ir būtent ne dėl namų ar cerkvės, o dėl minėtų objektų. Bet jie niekur nedings.
Kitoje pusėje, į dešinėje esančias nuovažas reikia įvažiuoti naudojant avarines juostas. Atstumai tarp nuovažų yra mažiausi visame A1 kelyje.
Comment
Comment