Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Italijoje nesu daug važinėjęs. Bet čia rašo, kad yra 150 kmh.
    Didelės šalys linkusios leisti greičiau prie analogiško lygio Pvz. Lenkija ir Slovakija. Vokietija ir Austrija. Norvegija ir Švedija.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Italy
    Esu IT daug važinėjęs ir niekur 150 neteko matyt. Wiki rašo, kad prie kai kurių sąlygų gali būti nustatytas 150, bet tai turi būti atitinkamai ženklinama, o pagal nutylėjimą yra 130, kas ir matyt toje pačioje lentelėje Wiki. Kitas dalykas kad jie visi ten važinėjasi 150 ir daugiau, ir policija toleruoja tokį greitį gana gerai.

    Grįštant prie A1, teko maloniai įsitikinti, kad pagaliau baigėsi ta kvailystė su kas antru degančiu šviestuvu A1, dega visi tvarkingai ir nebėra tų zebrų, kurie turbūt daugiau problemų kėlė, nei naudos, nes akys negali prisitaikyti, kai kas ~30 metrų keičiasi kelio apšvietimas.
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Visuomenės informavimas apie numatomą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 10,000 km iki 18,100 km Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?128764266
      p.s. nuo Galvės g. iki Grigiškių pabaigos. Greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas. Metalinių apsauginių atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas
      Požeminis dviračių takas, perėja iš Gariūnų į Pirklių gatvę prie Maxima bazės.

      Dar minima 14 puslapyje kiti A1 10-95 km numatomi darbai.
      Paskutinis taisė Arunasx; 2018.03.14, 09:50.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Visuomenės informavimas apie numatomą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 10,000 km iki 18,100 km Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?128764266
        p.s. nuo Galvės g. iki Grigiškių pabaigos. Greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas. Metalinių apsauginių atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas
        Požeminis dviračių takas, perėja iš Gariūnų į Pirklių gatvę prie Maxima bazės.

        Dar minima 14 puslapyje kiti A1 10-95 km numatomi darbai.
        WOW, tik vakar užsiminiau, kad reikia jungties tarp Gariūnų ir Maximos ir še tau

        P.S. dabar aiškiau kodėl tokia projektuojamo dviračių tako trajektorija.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Visuomenės informavimas apie numatomą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 10,000 km iki 18,100 km Vilniuje, rekonstravimą http://www.vilnius.lt/index.php?128764266
          p.s. nuo Galvės g. iki Grigiškių pabaigos. Greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas. Metalinių apsauginių atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas
          Požeminis dviračių takas, perėja iš Gariūnų į Pirklių gatvę prie Maxima bazės.
          Dar minima 14 puslapyje kiti A1 10-95 km numatomi darbai.
          Projekto vieta ir schema



          Esama padėtis


          Projekto sprendinių aprašymas









          http://www.vilnius.lt/index.php?1605325502

          Didžiausias rekonstrukcijos privalumas, kad šiame intensyvaus eismo ruože pagaliau bus apšvietimas.

          Prieš krizę ir jai jau prasidėjus 2008-2009 metais buvo įrengtas apšvietimas nuo Kauno iki Rumšiškių, ties Žiežmariais, Strošiūnais, Vieviu, Lazdėnais.
          Įrengus apšvietimą jis labai trumpai būdavo įjungiamas. Dabar krizė kaip ir pasibaigė ir visas apšvietimas vakarais veikia.
          Tačiau dabar važiuojant visą kelią su apšvietimu būtent ties Vilniumi paneriama į tamsą visame ruože nuo Grigiškių iki Aukštųjų Panerių.
          Paskutinis taisė Romas; 2018.03.27, 19:38. Priežastis: Schemos rodymas

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą

            Didžiausias rekonstrukcijos privalumas, kad šiame intensyvaus eismo ruože pagaliau bus apšvietimas.

            Prieš krizę ir jai jau prasidėjus 2008-2009 metais buvo įrengtas apšvietimas nuo Kauno iki Rumšiškių, ties Žiežmariais, Strošiūnais, Vieviu, Lazdėnais.
            Įrengus apšvietimą jis labai trumpai būdavo įjungiamas. Dabar krizė kaip ir pasibaigė ir visas apšvietimas vakarais veikia.
            Tačiau dabar važiuojant visą kelią su apšvietimu būtent ties Vilniumi paneriama į tamsą visame ruože nuo Grigiškių iki Aukštųjų Panerių.
            Patiklsinkit prašau, kur yra 10 km žyma? Ar apšvietimo įrengimas apims kalną tarp iki EMSI?

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

              Patiklsinkit prašau, kur yra 10 km žyma? Ar apšvietimo įrengimas apims kalną tarp iki EMSI?
              Iki kurio EMSI? Rodos EMSI tiek prie Panerių, tiek prie Grigiškių Pagal EismoInfo 10km yra viadukas ant Savanorių kalno į A4/Trakus/Alytų/Varėną. 18km yra tiltas per Vokę Grigiškėse.

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                Patiklsinkit prašau, kur yra 10 km žyma? Ar apšvietimo įrengimas apims kalną tarp iki EMSI?
                Iki Trakų pl. kryžkelės? Neapims. Ten dar ne A1. Ant šlaito apšvietimas nekeistas dar Brežnevo laikų.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Iki Trakų pl. kryžkelės? Neapims. Ten dar ne A1. Ant šlaito apšvietimas nekeistas dar Brežnevo laikų.
                  Įkalnė yra miesto ribose, todėl ir apšvietimas, ir danga ten sena. Pirkimą vykdo LAKD, kuri prižiūri kelią nuo miesto ribos, o miesto riba yra būtent 10 km ties viaduku Trakų kryptimi.

                  Comment


                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                    Patikslinkit prašau, kur yra 10 km žyma?
                    Ar apšvietimo įrengimas apims kalną tarp iki EMSI?
                    10 km yra už Trakų plento viaduko. Kitoje pusėje važiuojant nuo Kauno - atsišakojimas į Galvės g. (Trakų plentą)

                    https://www.google.lt/maps/@54.64223...6!9m2!1b1!2i52

                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Pirkimą vykdo LAKD, kuri prižiūri kelią nuo miesto ribos, o miesto riba yra būtent 10 km ties viaduku Trakų kryptimi.
                    Visas numatomas tvarkyti ruožas yra Vilniaus savivaldybės teritorijoje.
                    Vilniaus miesto riba su Grigiškėmis (irgi Vilniaus m. sav.) yra toliau, už Gariūnų.

                    10 km yra Lietuvos kelių direkcijos ir Vilniaus savivaldybės atsakomybės už kelią riba.
                    Paprastai ta riba niekam neaktuali, išskyrus sunkųjį transportą kuriam nuo 10 km jau reikia vinječių. Taip tą ribą galima pamatyti žiemą - kaip taisyklė, LAKD priklausantis kelio ruožas geriau valomas ir barstomas.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Prieš krizę ir jai jau prasidėjus 2008-2009 metais buvo įrengtas apšvietimas nuo Kauno iki Rumšiškių, ties Žiežmariais, Strošiūnais, Vieviu, Lazdėnais.
                      Įrengus apšvietimą jis labai trumpai būdavo įjungiamas. Dabar krizė kaip ir pasibaigė ir visas apšvietimas vakarais veikia.
                      Anksčiau veikdavo kas antras žibintas, kelias būdavo zebruotas, o dabar veikia visi, kelias normaliai apšviestas (ten kur įrengtas apšvietimas), bent už tai . Aišku mes tuoj užsinorėsime, kad visas A1 būtų apšviestas....

                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                        Anksčiau veikdavo kas antras žibintas, kelias būdavo zebruotas, o dabar veikia visi, kelias normaliai apšviestas (ten kur įrengtas apšvietimas), bent už tai . Aišku mes tuoj užsinorėsime, kad visas A1 būtų apšviestas....
                        Teko skaityti kažkokią dokumentaciją (ar straipsnį), kad įrengti apšvietimą visame kelyje kol kas yra netikslinga. Vokiečiai savo autobanuose irgi labai mažai vietų įsirengę apšvietimą Gal ištobulėjus LED ar kitokioms apšvietimo technologijoms, galėsim apšviesti visus kelius.

                        Beje, ir taip jau apšviestos visos A1 sankryžos tarp Kauno ir Vilnius. Vienintelė neapšviesta sankryža yra Lazdėnų sankryža. Kiek toliau esanti stotelė yra apšviesta, bet sankryža neapšviesta. Tuo pačiu radau, kad šiuo metu planuojama įrengti apšvietimą tik Vilniaus m. teritorijoje (kur jo dabar nėra).

                        Comment


                          Kaip DELFI informavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai, dar šiemet planuojama pradėti magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimą. Pirmiausia būtų rekonstruojama kelio dalis nuo Vilniaus iki Kauno. Rekonstravus šį ruožą bus galimybė padidinti leistiną greitį nuo dabartinio 110-120 km/val. iki 130 km/val. „Projekte suplanuota atlikti šiuos darbus:
                          metalinių apsauginių kelio atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas, tinklo tvorų nuo laukinių gyvūnų įrengimas, greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas, kelio apšvietimo pavojinguose kelių ruožuose įrengimas, 5 požeminių pėsčiųjų praėjimų įrengimas, apjungiamųjų kelių įrengimas, 2 skirtingų lygių sankryžų pertvarkymas keičiant eismo organizavimo schemą. Viešųjų pirkimų procedūras planuojama užbaigti š. m. rugpjūčio mėn., rugsėjo mėn. pasirašyti rangos darbų sutartį ir pradėti darbus“, – teigia LAKD atstovai.
                          Tad, panašu, kad važiuoti 130 km/val. greičiu kelyje Vilnius-Kaunas galėsime ne anksčiau kitų metų pavasario.
                          https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=77943783
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            kokį dar pavasarį... čia darbų tiek prirašyta, kad magistrale pataps geriausiu atveju po 2 metų

                            Comment


                              O kam prireikė šito:

                              „Projekte suplanuota atlikti šiuos darbus:
                              metalinių apsauginių kelio atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas,

                              Darbo daug, kaina bus nemaža, o efektas minimalus. Negirdėt ar ką nors planuoja su tuo siauru tiltu ties sudegusiu "Bajorkiemiu"? Toliau seka apsisukimas prieš Muravos mazgą ties Orlen degaline.
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                O kam prireikė šito:

                                „Projekte suplanuota atlikti šiuos darbus:
                                metalinių apsauginių kelio atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas,

                                Darbo daug, kaina bus nemaža, o efektas minimalus. Negirdėt ar ką nors planuoja su tuo siauru tiltu ties sudegusiu "Bajorkiemiu"? Toliau seka apsisukimas prieš Muravos mazgą ties Orlen degaline.
                                matyt dabartiniai neatitinka reikalavimų automagistralės

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=77943783

                                  Kaip DELFI informavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovai, dar šiemet planuojama pradėti magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimą. Pirmiausia būtų rekonstruojama kelio dalis nuo Vilniaus iki Kauno. Rekonstravus šį ruožą bus galimybė padidinti leistiną greitį nuo dabartinio 110-120 km/val. iki 130 km/val. „Projekte suplanuota atlikti šiuos darbus:
                                  metalinių apsauginių kelio atitvarų skiriamojoje juostoje keitimas, tinklo tvorų nuo laukinių gyvūnų įrengimas, greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas, kelio apšvietimo pavojinguose kelių ruožuose įrengimas, 5 požeminių pėsčiųjų praėjimų įrengimas, apjungiamųjų kelių įrengimas, 2 skirtingų lygių sankryžų pertvarkymas keičiant eismo organizavimo schemą. Viešųjų pirkimų procedūras planuojama užbaigti š. m. rugpjūčio mėn., rugsėjo mėn. pasirašyti rangos darbų sutartį ir pradėti darbus“, – teigia LAKD atstovai.
                                  Tad, panašu, kad važiuoti 130 km/val. greičiu kelyje Vilnius-Kaunas galėsime ne anksčiau kitų metų pavasario.
                                  Domiuosi keliu Vilnius - Kaunas ir planuojamais darbais:

                                  1) metalinių apsauginių kelio atitvarų keitimas - darbai vykdomi, nes esami aptvarai nebeatitinka sulaikymo klasės reikalavimų.
                                  2) 5 požeminės pėsčiųjų perėjos: ties Gariūnų sankryža, už Grigiškių ant kalno, Skirmantiškių stotelė netoli Vievio, tarp Elektrėnų ir Žiežmarių esanti stotelė (Strošiūnai), tarp Rumšiškių ir Kauno miesto ribos (Jakštonys).
                                  3) Jungiamieji keliai - trūksta jungiamųjų kelių ten, kur privačios sodybos turi tik nuovažą į magistralę, įdomu, kokius jungiamuosius kelius planuoja ir kas apskritai turima omeny, gal tai atskirų sankryžų ir stotelių jungiamieji keliai?
                                  4) pertvarkomos dvi skirtingų lygių sankryžos. Žinau, kad atsisakoma Kaišiadorių sankryžos dobilo lapų, o liks tik įvažos/nuovažos nuo Kauno pusės. Antroji sankryža yra Petrašiūnų, įrengiami jungiamieji keliai, į juos iškeliant stoteles.
                                  5) Įdomesnės vietos:
                                  • Gariūnų sankryža. Maži atstumai tarp įvažų ir nuovažų. Įdomu, ar paliks esamą tvarką tik prailgins, kur įmanoma lėtėjimo/greitėjimo juostas iki 250 m ilgio, ar padarys panašiai kaip su Megos sankryža Kaune: įrengs ilgą šoninę juostą, kuri tarnaus kaip apjungiamasis kelias?
                                  • Dėdėliškių ir Lazdėnų stotelės. Įdomu ar papildomai įrengs specialias, automagistralėms projektuojamas, įvažas stotelėms?
                                  • Įdomu, ar darys kažką su šia vieta ties Rykantų gel. st.? https://www.google.com/maps/@54.7150...7i13312!8i6656
                                  • Skirmantiškės. Tiktų bet koks jungiamasis kelias, pvz. vienakryptis apjungiantis įvažas, įrengiant pėsčiųjų taką iki stotelės. https://www.google.com/maps/@54.7550.../data=!3m1!1e3
                                  • Bonus nuoroda. Per Google Maps matosi rekonstruota poilsio aikštelė netoli Vievio https://www.google.com/maps/@54.7575.../data=!3m1!1e3
                                  • Vievio ruožas. Pietinė pusė yra tvarkinga, gal kiek per staigus yra užvažiavimas į Vievio autobusų stotelę ir Maximą. Šiaurinėje pusėje trūksta jungiamoji kelio ties cerkve, taip pat nedideli atstumai tarp įvažų ir nuovažų.
                                  • Ties Žiežmariais. Bus įrengiamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos? Čia netgi yra įrengta ruda nuoroda. https://www.google.com/maps/@54.8087.../data=!3m1!1e3
                                  • Įdomu, kas bus daroma su stotelėmis, esančiomis ties sankryža su 129 keliu? https://www.google.com/maps/@54.8424.../data=!3m1!1e3
                                  • Rumšiškių sankryža. Ča turėtų atsirasti arba a) atskirtas nuo bendro srauto jungiamasis kelias arba b) esamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos bus pritaikytos panašiai kaip dabar yra su Megos sankryža.
                                  • Analogiška situacija yra iš karto už Rumšiškių link Kauno. https://www.google.com/maps/@54.8863.../data=!3m1!1e3

                                  Comment


                                    Dėl jungiamųjų kelių trūkumo, nesutikčiau automagistralės statusą suteikti visam ruožui nuo Galvės g. iki Islandijos pl.
                                    • Vilniaus miestas: greitkelis (120 km/h). Ir tai jau daug turės Intensyvus eismas ir numatomos siauros greitėjimo/lėtėjimo juostos.
                                    • Trakų rajonas ir Elektrėnų sav. iki Vievio: automagistralė ir (arba) greitkelis. Iki Molūvėnų sankryžos daug įvažų/nuovažų. Už jos daugiausia eina visai neprasta autostrada. Automagistralės statusas priklausytų kaip bus tvarkomos smulkios įvažos ir nuovažos. Jei bus palikta esama situacija, tik prailginant esamas greitėjimo/lėtėjimo juostas ir sutvarkant stotelę, tai užtektų tik greitkelio statuso.
                                    • Vievio ruožas. Greitkelis arba automagistralė. Daug įvažų ir nuovažų. Užtektų greitkelio statuso 120 km/h, nebent situacija susitvarkytų, įrengiant jungiamuosius kelius. Be jungiamųjų kelių, dabartinės būklės kelias tegali ir būti toks koks yra dabar 100 km/h kelias be greitkelio statuso
                                    • likusi Elektrėnų sav.: automagistralė (130 km/h). Atlikus aiškiai paminėtus sprendinius (lėtėjimo juostos, stotelės ir t.t.), automagistralės statusą atitinka neblogai, tik šen bei ten yra smulkių retai naudojamų įvažų, atskirtų per ištisinę kelkraščio juostą.
                                    • Kaišiadorių r.: automagistralė (130 km/h). Analogiška situacija, tik smulkių nuovažų tankis dar mažesnis. Ši atkarpa jau dabar nemaža dalimi yra panaši į Kaunas-Klaipėda už Ariogalos.
                                    • Kauno m. ir Kaišiadorių r. iki Grabučiškių: greitkelis (120 km/h). atkarpa iki Grabučiškių turi daug įvažų/nuovažų ir neaišku ar jie bus sujungti kokiais nors jungiamaisiais keliais. Taip pat yra niekur neminimas tiltas per Kruną. Jei čia atsirastų kokie nors normalūs jungiamieji keliai, tai automagistralės statusą kelias galėtų atitikti jau nuo Neveronių sankryžos.
                                    Išvada: jei atsiranda padorūs jungiamieji keliai - automagistralė eitų nuo Molūvėnų iki Neveronių (67 km). Jei tik vykdomas esamo kelio kosmetinis remontas - tada Grabučiškės-Vievis (44 km).

                                    Comment


                                      Vievyje jokie jungiamieji keliai negalimi, nes nėra vietos. Liks 100 km/h ir daugiau tikrai nereikia, nes daužytis mašinos. Ir aplamai, ką galima laimėti pritempinėjant A1 tarp Vilniaus ir Kauno iki automagistralės? 3-5 min. trumpesnį kelią tarp Vilniaus ir Kauno. Geriau pirmiausia ties Kaunu tegul A1 sutvarko atskiriant Kauno vidinius srautus nuo tranzito, o ne išdulkina lėšas visokioms smulkmenoms, kurios gali ir palaukti.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Vievyje jokie jungiamieji keliai negalimi, nes nėra vietos. Liks 100 km/h ir daugiau tikrai nereikia, nes daužytis mašinos. Ir aplamai, ką galima laimėti pritempinėjant A1 tarp Vilniaus ir Kauno iki automagistralės? 3-5 min. trumpesnį kelią tarp Vilniaus ir Kauno. Geriau pirmiausia ties Kaunu tegul A1 sutvarko atskiriant Kauno vidinius srautus nuo tranzito, o ne išdulkina lėšas visokioms smulkmenoms, kurios gali ir palaukti.
                                        Jau nuspręsta, kad 100 km/h liks ties Vieviu? Beje, niekas nešneka, kuriose ruožuose bus automagistralė vietoj greitkelio.

                                        Comment


                                          Gerai kad tobulina. Bet dabar kelionės trukmė ilgėja ne dėl leistino greičio trūkumo, o dėl kamščių antroje juostoje. Jei dabar turi lėtinti iki 90, kai fura arba "sodininkas" lenkia, tai kas iš to 120 ar 130 km/h. Tad gal verčiau jau pradėt statyt 3+3?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X