Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Numatomos priemonės turbūt leis padaryti autostradą su 130 km/h keistinu greičiu

    2016.09.29
    Aplinkos apsaugos agentūros (AAA) PAV departamentas
    Atrankos išvada dėl planuojamos ūkinės veiklos transeuropinio tinklo kelio E85 10,0-95,0 km (Vilnius – Kaunas – Klaipėda) rekonstravimo, saugaus eismo priemonių įrengimo poveikio aplinkai vertinimo

    Paskutinis taisė Romas; 2016.11.12, 15:38.

    Comment


      Laikraštis "Lietuvos žinios" 1940 m. balandžio 9 d.

      Comment


        Neįprasta, kad planavo įvažiavimą į Vilnių iš šiaurės vakarinės pusės, pro Šeškinę.

        Comment


          Dar įdomu, kad tais laikais kelionės trukmę naujuoju keliu planavo apie 1 val. laiko.

          Comment


            Naujiena apie transporto pakeitimus Grigiškėse.

            Naujiena apie III etapą Grigiškėse.

            Beje, vakar prie Tvirtovės mačiau Panevėžio kelių darbininkai matavo apsisukimo ties Tvirtove plotį. O gal dar kažką...

            Comment


              Parašė Stingray Rodyti pranešimą
              Naujiena apie transporto pakeitimus Grigiškėse.

              Naujiena apie III etapą Grigiškėse.

              Beje, vakar prie Tvirtovės mačiau Panevėžio kelių darbininkai matavo apsisukimo ties Tvirtove plotį. O gal dar kažką...
              Tas apsisukimas privalo būti panaikintas. Gal jau ir planuoją tai atlikti.

              Comment


                Parašė Romualdas19 Rodyti pranešimą
                Tas apsisukimas privalo būti panaikintas. Gal jau ir planuoją tai atlikti.
                Abejoju. Tai jau ne "Panevėžio kelių" jurisdikcijoje. Gal matavo, ar apsisuks vežant perdangų konstrukcijas.

                Comment


                  Būtent, apsisukimas reikalingas ir privažiuojamuosius kelius tiesiant Grigiškėse, ir, galbūt, eismo nukreipimui darbų metu į priešingą juostą.

                  Comment


                    Eismo nukreipimui jis tikrai nebus naudojamas.

                    Comment


                      Nieko, galima tą apsisukimą palaikyt tuos metus ar kiek ten. Bet paskui jį neišvengiamai reikės naikinti.

                      Comment


                        Panaikinius greičio apribijimą ties Žiežmariais, net nejauku greit spaust, negaliu niekaip priprast Dažnai važinėjantys A1 laukia nesulaukia šio nesusipratimo pabaigos.

                        Comment


                          Žurnalas „Mokslas ir technika“ 1967 m.

                          Comment


                            Šiandien linksma kelionė buvo A1 nuo Kauno iki Vilniaus kiek grioviuose mačiau aukų tai net nesuskaičiavau, o patį irgi neblogai po kelią mėtė, 90km/h greičiu važiuoti jau būtų buvę rizikinga Valytuvą visoje atkarpoje mačiau tik vieną

                            Comment


                              Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
                              Šiandien linksma kelionė buvo A1 nuo Kauno iki Vilniaus kiek grioviuose mačiau aukų tai net nesuskaičiavau, o patį irgi neblogai po kelią mėtė, 90km/h greičiu važiuoti jau būtų buvę rizikinga Valytuvą visoje atkarpoje mačiau tik vieną
                              Tipiškas lietuviškas negebėjimas pasirinkti saugaus greičio, nes kaip gi čia važiuot kaip pensininkui, ne lygis Mieste šįvakar važiuojant irgi pilna visokių erelių, kuriems labai nepatinka 40 km/h greičiu šliaužiantis automobilis, nors važiuojant greičiau pradeda į šonus mėtyt.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
                                Šiandien linksma kelionė buvo A1 nuo Kauno iki Vilniaus kiek grioviuose mačiau aukų tai net nesuskaičiavau, o patį irgi neblogai po kelią mėtė, 90km/h greičiu važiuoti jau būtų buvę rizikinga Valytuvą visoje atkarpoje mačiau tik vieną
                                Manęs šiandien irgi vos neištiko panašus likimas kai nuo Vilniaus pusės bandžiau įsukt į Moluvėnų sankryžą. Stadžiau lėtėjimo juostoje ir matau kad mane jau neša į sienelę Sumėtė nejuokingai, bet kažkaip sugebėjau grįžt į provežas
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Siandien ryte apie 7h stabiliai 130km/h Vilnius-Kaunas. Dar pagalvojom, kad si karta gerai kelininkai padirbo, kadangi nakti nesnigo

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Siandien ryte apie 7h stabiliai 130km/h Vilnius-Kaunas. Dar pagalvojom, kad si karta gerai kelininkai padirbo, kadangi nakti nesnigo
                                    Ar gražu girtis, kad viršijai greitį 20 km/h?

                                    Comment


                                      Viršijau ne aš Tiesiog pasakiau, kad puikiai nuvalytas kelias buvo

                                      Comment


                                        Magistralėje Vilnius–Kaunas – vairuotojams svarbūs pokyčiai
                                        Kaip informuoja Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), Grigiškių rekonstrukcijos III etape numatyta baigti tiesti jungiamąjį kelią automagistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kairėje pusėje, pastatyti tiltą per Vokės upės užtvanką Lentvario g., rekonstruoti tiltą per Vokės upę ir požemines pėsčiųjų perėjas kelio A1 17,09 km ir 17,42 km kairėje pusėje, įrengti triukšmo slopinimo sienutes, rekonstruoti inžinerinius tinklus.
                                        LAKD direktoriaus pavaduotojas Dainius Miškinis LRT.lt teigė, kad baigus šiuos darbus iš karto bus uždarytas apsisukimas ties kavine „Tvirtovė prie Didžiulio“. „Jau dabar uždraudėme šiuo apsisukimu naudotis krovininiam transportui. Tačiau dėl šio apsisukimo gavome šimtus laiškų. Kai bus baigti minėti darbai, žmonėms nebus tikslo važiuoti iš Grigiškių, nes galės apsisukti pačiose Grigiškėse“, – aiškino D. Miškinis.

                                        Šie darbai turėtų būtų baigti iki metų pabaigos. Tai ne vieninteliai darbai šiame kelyje, kuriuos būtina atlikti. Kaip informavo D. Miškinis, nepavyko greitai suorganizuoti viešųjų pirkimų dėl kintamos informacijos ženklų pastatymo kelyje Vilnius–Kaunas. „Gavome daug pastabų iš rangovų, todėl stengiamės taisyti konkurso sąlygas ir skelbsime konkursą iš naujo. Yra apie 50 vietų, kur turėtų stovėti naujieji ženklai. Juos pastačius, žiemos metu, esant idealioms eismo sąlygoms, būtų galima važiuoti didesniu nei 110 km/h greičiu. Šiuos ženklus būtų galima valdyti iš Eismo informacijos centro. Tuomet maksimalus greitis šiame kelyje tiek vasarą, tiek žiemą būtų 130 km/h, jei tam būtų palankios eismo sąlygos, o jei eismo sąlygos sudėtingos – greitis automatiškai būtų sumažintas“, – LRT.lt aiškino LAKD direktoriaus pavaduotojas. Tikimasi, kad pirmieji tokie kintamos informacijos ženklai bus pastatyti dar šiemet. Norint visus metus šiuo keliu skrieti 130 km/h, pasak D. Miškinio, reikia sutvarkyti ir greitėjimo bei lėtėjimo juostas.

                                        Kauno pakraštyje, šalia prekybos ir pramogų centro „Mega“, taip pat ketinama remontuoti magistralinį kelią. „Pagrindiniai darbai dabar – žemių paėmimas visuomenės poreikiams“, – LRT.lt teigė D. Miškinis. Šioje vietoje ketinama įrengti papildomą įvažą į magistralę Vilnius–Klaipėda. Naujos kelio atkarpos Islandijos plentą turėtų sujungti su Ašigalio gatve, ties troleibusų parku. Vienu keliu bus galima iš magistralės pakilti į Ašigalio gatvę, o kitu – iš jos nusileisti į magistralę ir vykti į Vilnių. Tai turėtų sumažinti spūstis, kurios piko metu susidaro Muravos sankryžoje ir Jonavos gatvėje.
                                        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73811596
                                        Paskutinis taisė Arunasx; 2017.02.21, 08:10.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Pradžioj tegu tvoras nuo žvėrių visur aptvertų ir jiems galimybę pereiti į kitą kelio pusę sudarytų, o ne greitį didintų. Važiuoji DE ar PL autostrada ir esi ramus, kad briedis neįšoks, o čia tik dairykis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X