Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Iš Žiežmarių galima važiuoti tik į dešinę.
    Į Žiežmarius toje vietoje kertasi srautai nuo Kauno ir nuo Vilniaus pusės. Gal galima buvo padaryti ir paprasčiau. Bet taip turbūt saugiau.

    Comment


      Šalia Žiežmarių ar net pačiuose Žiežmariuose (nžn kaip ten pavadinti) juk yra automobilinis viadukas, kam ten dar reikia papildomų viadukų?? Neužtektų pastatyti tik viaduko pėstiesiems ??
      Aš neliūdnas - aš blaivus

      Comment


        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
        Šalia Žiežmarių ar net pačiuose Žiežmariuose (nžn kaip ten pavadinti) juk yra automobilinis viadukas, kam ten dar reikia papildomų viadukų?? Neužtektų pastatyti tik viaduko pėstiesiems ??
        Toje vietoje viadukas reikalingas, o ypač - pėsčiųjų. Sekantis viadukas už kokių 2 km.

        Comment


          Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
          Toje vietoje viadukas reikalingas, o ypač - pėsčiųjų. Sekantis viadukas už kokių 2 km.
          Tai negi kas 2 km per visą magistralę automobiliams viadukus statysim?? Dėl pėsčiųjų tai sutinku, kad ten reikia daryti viaduką, o geriau požeminę perėją.
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
            Šalia Žiežmarių ar net pačiuose Žiežmariuose (nžn kaip ten pavadinti) juk yra automobilinis viadukas, kam ten dar reikia papildomų viadukų?? Neužtektų pastatyti tik viaduko pėstiesiems ??
            Tas viadukas, kuris yra šalia Žiežmarių, yra respublikinės reikšmės kelias (jei neklystu), juo paleidus žemės ūkio technika labai trikdosi eismas. Kitas dalykas - Kaišiadorių rajono transportas, kuris važiuoja per kelis kaimus iki Prienų raj. Kruonio ir t.t. (dėl jo buvo paliktas vienas apsisukimas važiuojant iš Kauno). Trečia - daugelis Žiežmarių gyventojų dirba Kaune ir Vilniuje (Kaišiadoryse), jiems tikrai patogiau namo važiuoti ne per aplinkui. Analogas - apsisukimas į Lentvarį Grigiškėse, irgi galima nebaigti statyti viaduko - yra apsisukimas prie Didžiulio ežero.

            Comment


              Sprendimas geras, nes toj vietoj ziezmarieciams ganetinai stipriai apsunkinamas susisiekimas, o taip pat, kaip minejo Kitas - daug ju dirba Kaisiadoryse, todel yra pakankamai nemazas srautas...

              Comment


                Ir kas gi jiems sutrukdė padaryti palindimą tiesiai? Gal čia reikėjo biudžetą dirbtinai pasididinti ir šiaip žmones vaikyt ratais?
                Sakysite, kad vietos nėr? Tiesiam keliui papildomos vietos ir nereikia. O išsukimams, vienoje pusėje vietos pilna, o kitoje vos keli namukai turbūt ne vertingesni už dabar numatomą asfalto kvadratūrą.

                Comment


                  ?

                  Parašė Kitas Rodyti pranešimą
                  Tas viadukas, kuris yra šalia Žiežmarių, yra respublikinės reikšmės kelias (jei neklystu), juo paleidus žemės ūkio technika labai trikdosi eismas. Kitas dalykas - Kaišiadorių rajono transportas, kuris važiuoja per kelis kaimus iki Prienų raj. Kruonio ir t.t. (dėl jo buvo paliktas vienas apsisukimas važiuojant iš Kauno). Trečia - daugelis Žiežmarių gyventojų dirba Kaune ir Vilniuje (Kaišiadoryse), jiems tikrai patogiau namo važiuoti ne per aplinkui. Analogas - apsisukimas į Lentvarį Grigiškėse, irgi galima nebaigti statyti viaduko - yra apsisukimas prie Didžiulio ežero.
                  Tipinis požiūris mūsuose - tai taip ir statysim viadukus kiekvienam kaimui. Tuo labiau, kai šalia 142 kelio viaduku eismo nėra daug ir jis tik 1,5 km nutolęs? Argi Žiežmariams su 3,5 tūkst populiacija reikia dviejų viadukų ir aštuonženklių investicijų???

                  Manau, kad ne vienam yar tekę praleidus reikiamą išvažiavimą ar GPS nugrybavus, DE, FR, AT ir kitose šalyse dešimt ir daugiau km susukti, kad galėtum apsisukti magistralėje - ir tai logiška, nes magistraliniai keliai tam ir yra, kad jais važiuotų tranzitinis eismas, o įsukimų jungčių į magistrales net tokie miestai kaip Nica teturi 3-4.

                  Logiška - juk jungtis kainuoja, taip pat kiekviena jungtis turi būti atidžiai suprojektuota dėl eismo saugumo aspektų...

                  Čia ta pati istorija, kaip su tais pasisukimais magistralėje dėl kiekvieno kaimo, ar kairiais nereguliuoajamais posūkiais Ukmerges g. ir Gelezinio vilko g. Vilniuje prie parko... - dėl vieno kiemo (kuris nenori/negali) pavažiuoti apsisukti iki kito šsviesoforo, užkemšamos kairiosios juostos ir sudaromos kliūtys eismui bei saugumui!

                  Comment


                    Ši naujiena turbūt labiausiai tiks šioje temoje.

                    Elektromobilių įkrovimo stotelės jau realybė

                    Magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 38,08 km ir 45,86 km atidarytos dvi pirmosios valstybinės reikšmės keliuose elektromobilių greitojo įkrovimo stotelės.

                    Iki 2020 m. kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda turėtų būti 12, o kelyje Via Baltica – 7 elektromobilių baterijų įkrovimo stotelės.
                    http://www.eismoinfo.lt/content/elek...u-realyb%C4%97

                    Comment


                      Toliau po truputį juda Moluvėnų ir Žiežmarių parengiamieji darbai

                      Pirkimas 223001
                      Projekto "Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas 2014-2020 m. TEN-T keliuose. I etapas" sutarties Nr. 3 statybos darbų techninė priežiūra.

                      http://cvpp.lt/index.php?option=com_...nder_id=223001

                      Comment


                        Numatomas pėsčiųjų viadukas ties Elektrėnais

                        Pirkimas 222191 Tiltų ir viaduko, esančių valstybinės reikšmės keliuose (per: Dubingą kelio Nr.4415, Anykštą kelio Nr.1207, Šventąją kelio Nr.1210, pėsčiųjų viaduko per kelią A1), techninių projektų parengimas


                        http://cvpp.lt/index.php?option=com_...nder_id=222191

                        Comment


                          Kur tas viadukas veda? Pagal žemėlapį keli namai kitoj pusėj testovi.

                          Comment


                            Kaip suprantu į tą pilką sklypą. Matyt, kokios nors Maximos užsakymu tą viaduką statys.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Pagal schemą, tai planuojama perkelti autobusų stoteles į nuvažiavimus, ir vien jau dėl to bus įrengtas pėsčiųjų viadukas.

                              Comment


                                Elektrėnų viadukas ir vaizdai nuo jo.







                                Comment


                                  Ką ten daro kelininkai atsitvėrę vieną juostą?

                                  Comment


                                    Malkas renka.
                                    Gal kas ir nusimato toje vietoje.

                                    Comment


                                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                      Malkas renka.
                                      Gal kas ir nusimato toje vietoje.

                                      Atvaizdas
                                      Mano požiūriu tai ši nuovaža į automagistralę turėtų būti panaikinta, bei pratęsta jungiamojo kelio pagrindu iki pat naujojo jungiamojo kelio prie Statoil. Manau netgi pagal greitkelio standartus negali būti iškart po greitėjimo juostos lėtėjimo juosta. Turint omenyje, kad kelio perspektyva padaryti ją automagistrale, tad šią vietą reikės spręsti.
                                      Kiek pamenu kada skaičiau apie reikalavimus A1 kategorijos greito eismo gatvei (kaip pvz Vakarinis Vilniaus aplinkelis) ten buvo reikalavimas, jei gerai pamenu, kad sankryžos ne dažniau kaip 1 km.

                                      Comment


                                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                        Mano požiūriu tai ši nuovaža į automagistralę turėtų būti panaikinta, bei pratęsta jungiamojo kelio pagrindu iki pat naujojo jungiamojo kelio prie Statoil. Manau netgi pagal greitkelio standartus negali būti iškart po greitėjimo juostos lėtėjimo juosta. Turint omenyje, kad kelio perspektyva padaryti ją automagistrale, tad šią vietą reikės spręsti.
                                        Kiek pamenu kada skaičiau apie reikalavimus A1 kategorijos greito eismo gatvei (kaip pvz Vakarinis Vilniaus aplinkelis) ten buvo reikalavimas, jei gerai pamenu, kad sankryžos ne dažniau kaip 1 km.
                                        Manau, puiki idėja, kurią reikėtų įgyvendinti. Apskritai šiam keliui ypatingai trūksta jungiamųjų kelių.

                                        Comment


                                          Sustabdyti kadrai. Susitikimas su amerikiečiais važiuojan iš Vilniaus į Kauną. 2015 m. gegužės mėn.





                                          Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.06.14, 11:46.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X