Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pamenu pernai is IT į DE Miuncheną važiavom ir belenkaip buvo uzgrustas bahnas automobiliais, tai ka jus manot - jie atidare visiem serviso juosta is desines, kad galetu daugiau pralaidumo buti ir netgi jie specialiai kelio zenklus-sviesoforus virs juostos pasidare tokiem atvejams. Genialu vatsonai

    Musu autostradoje kad ir Vilnius-Kaunas atkarpoje taip pat galetu buti toks pat "stebuklas" vietom, bet musu standartai kiti ir niekad didelio eismo "nebuna" autostadoje, tai geriau pridekim radaru ir visi vaziuokim saugiai + neplatinkim autostrados ir nedidinkim pralaidumo.

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
      Pakankamai suspausta, nėra mažai klaidai "rezervo". Betono blokais atskyrimas padėtų išvengti dalies bėdų - priešpriešos, bei kai kurių sumėtymų, jei ratą netyčią užmeta ant bortelio. Tiesiog dažniausiai apsibraižytų mašiną.

      Visgi manau, kad taupymo sumetimais daro per ilgus remontuojamus ruožus. Kaštus mokam važiuodami ilgesnius ruožus labiau suspaustai, kur nėra tiek vietos klaidos tolerancijai. Visgi ne bėgiais važiuojam.
      2.0 nėra suspausta. Vokietijoje teko matyti ir 1.9 ir 1.8 antrą juostą. Ir pirma kartais 2.2, o ne normali kaip mūsų darbuose. Pas mus palyginus dar labai platu.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        2.0 nėra suspausta. Vokietijoje teko matyti ir 1.9 ir 1.8 antrą juostą. Ir pirma kartais 2.2, o ne normali kaip mūsų darbuose. Pas mus palyginus dar labai platu.
        Dažniausia vistik antra juosta Vokietijoj būna 2.2m. Čekijoj beje irgi - visur remontuose buvo 2.2m.

        Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.
        Mano blogas

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Nors ir siauroka ten, tačiau problemų nebūna, kol koks automarozas R nesugalvoja praskrist 150 km/h tvarkomu ruožu ir neįsipisa į nekaltą auto, kaip, panašu, ir nutiko šį kart.
          Nustok trolinti.

          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          ​​​​​
          Kaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Nustok trolinti.
            Po žvaigždute nurodyta, kad sutapimai atsitiktiniai, tad jei priimi asmeniškai, tai pats kaltas

            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Kaip gaila, kad autostradoje troleibusai nevažinėja "ant 30 km/h" , ane?
            Kažką praleidau, remontuojamuose ruožuose 30 km/h? Kiek pamenu, 70. Nors tikram vadzyteliui su prasčiokais važiuot 70 km/h tas pats, kas 30, tai visai suprantamas pasipiktinimas.

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              Dažniausia vistik antra juosta Vokietijoj būna 2.2m. Čekijoj beje irgi - visur remontuose buvo 2.2m.

              Blogiausia, kad bent jau prie Sausinės, pirma juosta belenkaip blogos kokybės, ir sunkiasvorius ten labai mėto. Turėjo deramai suremontuoti pakraščius, kad pirma juosta taptu pilnaverte, o tada pradėti remontus.
              Visokių būna. Tiesiog sakau, kad dabartinės nėra blogos bendram kontekste. Norint važiuot ramiai visada geriausia pirma juosta. O antra juosta pagal galimybes, nervų šaltumą ir mašinos dydį.

              Comment


                Taip pat saugumo neprideda kelkraščio, kuris dabar virtes pirmąja juosta vingiavimas - prie kokio nors nusukimo plačiau, po to nusukima staiga siaurėja, dar gal ir pavingiuoja. Pirma juosta važiuot tai netrukdo, tačiau siauroje antroje juostoje tikrai kyla nereikalingos rizikos.

                Šiaip šiemet kaip niekad daug teko važiuoti tarp Vilniaus ir Kryžkalnio. Įprastai aš tuose remontuose renkuosi antrą juostą ir viršiju. Na o vieną kartą skubėti nebuvo kur - važiavau pirmąja juosta daug maž 80 km/h, Tai žinokit prioritetus permasčiau, kai pamačiau kad iš galo parskuba Kaunas - Vilnius autobusas. Kažkaip menkas malonumas būti lenkiamam tokio dydžio transporto - padidinau greitį, vėliau jis kažkur nusuko, grįžo taika ir ramybė
                Paskutinis taisė Nitro; 2024.08.26, 09:45.

                Comment


                  Šiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas

                  Comment


                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                    Šiaip perėjus prie mašinos su eismo juostų automatiniu palaikymu (bando pasipriešint šiek tiek, jei nori iškrypt iš juostos), tai atsiranda rizikos faktorius kai prie siauresnių juostų dar persikloja žymėjimas - mašina laikinai nesusigaudo kur bandyt suktelt vairą. Kai supratau, tai visą remontą ypatingai stipriai vairą laikau. Bet irgi gali kam nors atsirasti netinkamu metu lemtingas vairo kryptelėjimas
                    Per tokias remonto vietas važiuojant visada išjungiu juostų palaikymo sistemą.
                    Flickr

                    Comment


                      Šiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
                      https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
                      Avarijos metu rugpjūčio 21-sios vakarą, magistralėje A1, Kaišiadorių rajone stipriai sužalotas 25-erių policijos pareigūnas buvo gydomas Kauno klinikose, tačiau po kelių dienų kovos jauno vyro gyvybė užgeso. Šią informaciją naujienų portalui tv3.lt patvirtino policijos atstovai.

                      Comment


                        Po dar kelių nelaimių gal ir betono blokais atskirs.

                        Comment


                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                          Šiandien, o stebukle, trikojį pastatė tie Rumšiškėmis. Panašu, kad kol savi nežūsta, tol niekam nerūpi.
                          https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...gunas-n1350089
                          Kokia buvo tos avarijos priežastis?
                          Kažkas išlėkė į priešpriešinę?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Kokia buvo tos avarijos priežastis?
                            Kažkas išlėkė į priešpriešinę?
                            Dėl šio atveju nesu tikras, bet kiek pamenu naujienas iš karto po avarijos, tai kaktomuša buvo. Per paskutinius porą mėn turbūt kokia jau ketvirta ar penkta. Kelininkų ketinimai gal ir neblogi (kaip DE autobanuose, palikti 2+2 kur leidžia plotis), bet su tokia vairavimo kultūra ir greičio ribojimų nepaisymu belieka palikti po vieną juostą į priešingas puses. Pats porą kart per savaitę važiuoju Vilnius-Kaunas darbo metu, tai lekiančių gerokai virš 100km/h - nors vežimu vežk.

                            Comment


                              Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                              Dėl šio atveju nesu tikras, bet kiek pamenu naujienas iš karto po avarijos, tai kaktomuša buvo. Per paskutinius porą mėn turbūt kokia jau ketvirta ar penkta. Kelininkų ketinimai gal ir neblogi (kaip DE autobanuose, palikti 2+2 kur leidžia plotis), bet su tokia vairavimo kultūra ir greičio ribojimų nepaisymu belieka palikti po vieną juostą į priešingas puses. Pats porą kart per savaitę važiuoju Vilnius-Kaunas darbo metu, tai lekiančių gerokai virš 100km/h - nors vežimu vežk.
                              Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.
                                Sakyčiau tiek tamsta, tiek Šimašius nieko nenutuokiate apie lekiančių psichologiją. Jeigu jums baisu ir jus psichologiškai kažkas slegia, tai nereiškia, kad panašiai galvoja ir psichologiškai ne tokie jautrūs yra kiti žmonės. Efektyviausias dalykas manau būtų sektorinis greičio sekimas ten kur jo labiausiai reikia
                                Aš neliūdnas - aš blaivus

                                Comment


                                  Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                  Sakyčiau tiek tamsta, tiek Šimašius nieko nenutuokiate apie lekiančių psichologiją. Jeigu jums baisu ir jus psichologiškai kažkas slegia, tai nereiškia, kad panašiai galvoja ir psichologiškai ne tokie jautrūs yra kiti žmonės. Efektyviausias dalykas manau būtų sektorinis greičio sekimas ten kur jo labiausiai reikia
                                  Betono blokų reikia ar su sektoriniu, ar be. Ir didelei daliai veiktų vien dėl to kaip veikia žmogaus psichologija. Dėl ko veikia ir gatvių siaurinimas. O dabartinis atskyrimas vizualaus susiaurinimo neduoda. Aišku visada bus pavienių antžmogių. Bet jiems ir sektoriniai vienodai, nes baudų nemoka, patys „bedarbiai“ ir t.t. Bet betono blokai nuo tokių apsaugos važiuojančius iš priešais.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Bėda ne tiek vairavimo kultūroj, kiek vokiškos praktikos nedadaryme. Sudėtų betono blokus - nebebūtų skaudžių kaktomušų. Ir tarp betono blokų psichologiškai daug mažiau noro lėkt.
                                    99 Procentai del ko ten avarija tai nemokejimas vairuoti ir nejautimas savo automobilio, puikiai telpa ten pirmoj juostoj fura ir as galiu ja apsilenkti, problema atsiranda kai du nevykeliai susitinka ir vienas kita bando aplenkt ir ten kur telpa fura jis netelpa su golfu nes salikeles juostoj dar duobiu atsiranda.....nebus pas mus tokio vairavimo kaip vakaru valstybese dar 50 metu, pravaziuoji visa europa ir grizus i lietuva kazkoks kosmaras, siandien pilies zieda sugebejo skoda uzkirst per stabdzius net cype nes pagalvojo kad ji praleist pagrindiniam kelyje turi

                                    Comment


                                      Parašė Krokas Rodyti pranešimą

                                      99 Procentai del ko ten avarija tai nemokejimas vairuoti ir nejautimas savo automobilio, puikiai telpa ten pirmoj juostoj fura ir as galiu ja apsilenkti, problema atsiranda kai du nevykeliai susitinka ir vienas kita bando aplenkt ir ten kur telpa fura jis netelpa su golfu nes salikeles juostoj dar duobiu atsiranda.....nebus pas mus tokio vairavimo kaip vakaru valstybese dar 50 metu, pravaziuoji visa europa ir grizus i lietuva kazkoks kosmaras, siandien pilies zieda sugebejo skoda uzkirst per stabdzius net cype nes pagalvojo kad ji praleist pagrindiniam kelyje turi
                                      Tai taip, jei visi būtų puikūs vairuotojai, išvis nereiktų juostų. Padarom vientisą pakilimo taką ir visi išsiaiškins kaip važiuot. Kaip pvz Latvijoje su trečia juosta per vidurį Bet betono blokai labai padeda tiek nevykėliams pajaust gabaritus, tiek kitus apsaugoti nuo tų nevykėlių.

                                      P.S. Pilies žiedas šiaip yra debiliška vieta kur žiedas, bet nevisai žiedas. Matyt turistas.

                                      Comment


                                        Dabartinio atskyrimo per akis užtenka. O jei kas tame sektoriuje nesilaiko greičio (ką daro 90 proc. vairuojančių), tai nesilaikys ar su betono blokais, ar be jų. Ir taip, reikia sektorinių matuoklių, čia vienintelis sprendimas.

                                        Comment


                                          Normaliai ten lekiasi pro fūras, juostų pločio užtenka.
                                          Tik vieną kartą po gero lietaus lėkiau ir meldžiausi, nes vanduo provėžose nesuteikė saugimo jausmo.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X