Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O aš manau reiktų daryti taip:
    Click image for larger version

Name:	A1-Gariūnų g..png
Views:	1048
Size:	2,82 MB
ID:	2145867

    Comment


      Parašė bička Rodyti pranešimą
      O aš manau reiktų daryti taip:
      Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
        Bet toks sprendimas vieną kartą ir visiems laikams išspręstų problemą. Dabar gi, pasirinkus kažkokį pigesnį variantą, praėjus kažkuriam laikui, sprendinius tikriausiai vėl tektų keisti.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
          Na jei Klaipėda gali sau leisti padaryti mega projektą, tai Vilnius irgi manau pajėgtu.

          Comment


            Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą

            Na jei Klaipėda gali sau leisti padaryti mega projektą, tai Vilnius irgi manau pajėgtu.
            Manau, kad atvirkščiai. Kuo labiau į centrą, tuo didesnės politinės rietenos dėl kiekvieno ženklesnio projekto.
            20 metų nerandama pinigų ir Gariūnų viadukui, nors žadėjo prisidėti ir tas ir anas. Kas dabar dalinai prisideda prie kamščio A1.
            Kaunas štai statosi tiltą per Nemuną, be jokios paramos! Vilniui tai kaip kosmosas.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Manau, kad atvirkščiai. Kuo labiau į centrą, tuo didesnės politinės rietenos dėl kiekvieno ženklesnio projekto.
              20 metų nerandama pinigų ir Gariūnų viadukui, nors žadėjo prisidėti ir tas ir anas. Kas dabar dalinai prisideda prie kamščio A1.
              Kaunas štai statosi tiltą per Nemuną, be jokios paramos! Vilniui tai kaip kosmosas.
              Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.

              Comment


                Parašė Aizzeris Rodyti pranešimą

                Aš apie tai ir kalbu. Kaunas su savo mega tiltais. Klaipėda su jakų žiedu, baltijos žiedo modernizavimas su tiltais. O Vilnius negali? Manu gali tik prioritetai kitur.
                o nėra kad šie išvardinti projektai yra valstybinės reikšmės, ir juos finansuoja ir organizuoja centrinė valdžia?
                p.s. manau kad šis naujas viadukas prie maxima bazės visiškai nereikalingas pagal eismo srautus. neproporcingos išlaidos būtų.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Tik kad tokia gigantiška estakada kainuos keleriopai, jei ne dešimt kart brangiau nei tuneliukas. Priedo ir priežiūra bus tiek pat brangesnė.
                  Prancūzijoje esu važiavęs tokiais mažais tuneliukais kuriais gali važiuoti max mikruškė ar džipas.
                  Užima mažiau vietos, tokio statyba ženkliai N kartų pigesnė ir nuima absoliučią eismo dalį.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Prancūzijoje esu važiavęs tokiais mažais tuneliukais kuriais gali važiuoti max mikruškė ar džipas.
                    Užima mažiau vietos, tokio statyba ženkliai N kartų pigesnė ir nuima absoliučią eismo dalį.
                    Na šiuo atveju apriboti taip transporto tipažą nesigautų. Yra ir Panevėžio aplinkelyje tokių tuneliukų.

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                      Na šiuo atveju apriboti taip transporto tipažą nesigautų. Yra ir Panevėžio aplinkelyje tokių tuneliukų.
                      Kad tik kuo toliau nuo vieno iš tokių kaip Panevėžio aplinkelio "tuneliukų"

                      Comment


                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                        Kad tik kuo toliau nuo vieno iš tokių kaip Panevėžio aplinkelio "tuneliukų"
                        Ar yra jis Street view? Kaip atrodo?
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Ar yra jis Street view? Kaip atrodo?
                          https://www.google.lt/maps/@55.80156...5410&entry=ttu prašom mėgautis

                          Comment


                            O kas jame blogo apart keisto nepatogaus srautų suliejimo galuose per mikro žiedą?
                            Jei to žieduko nebūtų?
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                              O kas jame blogo apart keisto nepatogaus srautų suliejimo galuose per mikro žiedą?
                              Jei to žieduko nebūtų?
                              Tai tik mano asmeninė nuomonė: pirmiausia tai jau su eiliniu universalu yra problema tokį žiedą 180 laipsnių išsukt. Apie priekabą ar mikroautobusą dar idomiau. Žodžiu kai reikia įsisavinti pinigus, projektuotojų fantazija begalinė. Betono kiekiai kaip geram bunkeriui, eismas nepatogus, šviesoforai, eksploataciniai priežiūros kaštai. Už tiek buvo galima šonuose papildomai žemės nupirkt ir bent jau normalaus pločio padaryti. O ne bandyti esamame plote "vyniotis" Nebent vėl kokių mistinių niuansų yra tokiam išpildymui pagrįsti.
                              Nes pvz. čia kažkaip nereikėjo kosminio laivo sukurti įrengimui https://www.google.lt/maps/@55.71636...5410&entry=ttu

                              Comment


                                Įdomu, kad vidury laukų pačioje A1 trasoje sugebėjo "įsisavinti" gana neblogą tuneliuką: https://maps.app.goo.gl/2wwSFMcvXK6swyEaA.
                                Pakankamai patogiai padarytas, tik ten vidutinis eismas, ko gero, 10 aut./parą.

                                Comment


                                  Kaip rusai sako, musės atskirai, kotletai atskirai. Čia taiso egzistuojantį pavargusį viaduką, o ne rekonstruoja mazgą į keturių lygių stack interchange. Manau, atsiras vietos dviem juostom nuo Gariūnų į Grigiškių pusę, kad Lidlas joms trukdo tai tik Gariūnų savininkų propaganda. Estakada į priešingą pusę būtų ambicingesnis projektas, bet su automagistralės reikalavimais aukščiui ir nuolydžiams, neaišku, kiek vietos jam prireiktų. Jakų žiedo viadukai į Palangą yra 300 ir 500 m ilgio.
                                  Paskutinis taisė alga; 2024.08.14, 19:02.

                                  Comment


                                    Lrytas.lt 2024.08.13
                                    Ant tilto per Kruną darbininkų dar nematyti: prireikė papildomos ekspertizės
                                    Ties Kauno ir Kaišiadorių rajonų riba stovintis tiltas per Kruną yra intensyviausioje šalies automagistralėje A1, jungiančioje Vilnių bei Klaipėdą. (...)

                                    Įvertinus šioje vietoje fiksuojamus transporto srautus bei jų intensyvumą priimtas sprendimas pirmiausia statyti laikinąjį tiltą, o vėliau rekonstruoti esamą. Rangos konkursą laimėjo bendrovė „Tilsta“, kuri pažadėjo darbus atlikti už 24 mln. eurų ir juos baigti 2027 metų pabaigoje.

                                    Baigiasi jau ir vasara, o dirbančių kelininkų tilto prieigose nematyti.
                                    „Siekiant maksimaliai užtikrinti eismo dalyvių saugumą šiuo metu yra tęsiami tilto ekspertizės vertinimo darbai. Tiltas per Kruną yra prasčiausios būklės tiltas Lietuvoje, todėl planuojant jo rekonstrukciją būtina atlikti esamą statinio būklės vertinimą siekiant įsitikinti, kad numatyta darbų eiga yra galima ir saugi“, – pranešė bendrovės „Via Lietuva“ komunikacijos vadybininkė. (...)
                                    Planuojama, kad tolesnis darbų etapas, atlikus ekspertizę ir kitus reikalingus darbus, bus pradėtas 2024-ųjų trečiąjį ketvirtį.
                                    Esamo tilto per Kruną rekonstrukcijos darbai bus pradėti tik baigus laikino tilto statybas ir sudarius galimybes patogioms ir saugioms eismo dalyvių kelionėms šia atkarpa. Pastačius dviejų eismo juostų laikiną tiltą juo eismas vyks Kauno kryptimi, o Vilniaus kryptimi eismas vyks esamu dešiniuoju tiltu. Kitą senąjį tiltą suplanuota ardyti.


                                    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tizes-33334839

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Lrytas.lt 2024.08.13
                                      Ant tilto per Kruną darbininkų dar nematyti: prireikė papildomos ekspertizės
                                      "Prasčiausios šalyje būklės tiltas per Kruną gali būti dar labiau sutrūnijęs, negu manyta iš pradžių." Ir vėl ant to paties grėblio užlipo?

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        "Prasčiausios šalyje būklės tiltas per Kruną gali būti dar labiau sutrūnijęs, negu manyta iš pradžių." Ir vėl ant to paties grėblio užlipo?
                                        Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Čia jau susiformavusi rangovų praktika laimėti mažiausios kainos konkursą, o po to perprojektuoti ir pūsti sąmatą. Nieko nuostabaus turint omenyje pastarojo dešimtmečio LAKD pakitusią retoriką. Kaip šauksi, taip atsilieps
                                          Dažna praktika susiformavusi valstybinėse įmonėse... nusipirkti atskirai nekokybišką projektavimo paslaugą ir projektą paleisti į konkursą. O rangovai pagal tokį "projektą" teikia kainą. Patikėk... esu matęs konkurse projektą su teritorijos šviestuvų montavimo topo brėžiniu, kuriame nenurodomos nei kabelių klojimo trasos nei ilgiai Vat taip ir konkursuojamasi kai aišku, bet neaišku ką reik daryt...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X