Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Nors gal ir dėl juostų siaurumo netyčia kabino bortelį, geriau jau viena juosta normali, nei dvi per siauros važiuot mašinom šalia
    Vasaros savaitgaliais autostradoje net tarp Klaipėdos ir Kauno susidaro nemaži kamščiai prie kiekvieno rekonstruojamo tilto.
    O tarp Vilniaus ir Kauno yra kur kas didesni srautai.Turbūt todėl ir bandoma įsprausti 4 juostas.

    Tokios avarijos išryškina, koks nepakankamai išvystytas Lietuvos kelių tinklas, kai kritinėje vietoje kam nors atsitikus eismas sustoja kelioms valandoms.
    Užtenka pastatyti porą sugedusių mašinų ties Kauno marių Krunos įlanka ir ant Kleboniškio tiltų ir visas eismas bus paralyžiuotas.

    Comment


      Ruošiantis Krunos tilto rekonstrukcijai, aplinkui šiek tiek reorganizuojamas A1. Problema atsiranda kai į trasą išvažiuoja kaimiečiai. Ten, kur padaryta T formos sankryža įvažiuoti į A1, jie dar sugeba sustoti ir apsidairyti, tačiau kur senas įsiliejimas į A1 su buvusia greitėjimo juosta (dabar A1 pirmoji juosta) - jie varo kaip įpratę net nesidairydami, nors prieš akis specialiai tiems abaliams pastatytas metras ant metro dydžio STOP ženklas.
      -

      Comment


        Gal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
        Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?

        Comment


          Parašė iPhone Rodyti pranešimą
          Gal žinote kokie darbai vyksta A1 kelyje prie Kauno važiuojant nuo Vilniaus ties Orlen degaline?
          Gal ruošiamas išvažiavimas - jungiamasis kelias iš LEZ teritorijos? Ar čia darbai susiję su Hubu?
          Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

          Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
          https://arcg.is/1unajP

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

            Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
            https://arcg.is/1unajP
            Ačiū už nuorodą.
            Kaip suprantu iš Jėgainės gatvės išvažiuoti į autostradą nebus galima.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Ten įrenginėja papildomą atskirtą juostą įvažiavimui į degalinę, HUB'ą ir link Jonavos.

              Labai geras vieno iš forumiečių žemėlapis su brėžiniais:
              https://arcg.is/1unajP
              Sunku patikèti, kad tokia pieva ten daro su keliais, nusukimas link Jonavos dabar principe 50 km/h bus ir dar belenkokio ilgio. Stebina mane tokie sprendimai.

              Comment


                Parašė drulia Rodyti pranešimą

                Sunku patikèti, kad tokia pieva ten daro su keliais, nusukimas link Jonavos dabar principe 50 km/h bus ir dar belenkokio ilgio. Stebina mane tokie sprendimai.
                Tu paskaičiavai jog į tą „belekokį ilgį“ dar įeina toks pat 50 keliukas jau nuvažiavus rampa į Jonavą nuo Urban Hubo iki pat žuvies rūkyklos? Iš viso apie 1,9 km gaunasi
                Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.24, 09:37.

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Tu paskaičiavai jog į tą „belekokį ilgį“ dar įeina toks pat 50 keliukas jau nuvažiavus rampa į Jonavą nuo Urban Hubo iki pat žuvies rūkyklos?
                  Paskaičiavau, aš realybėje tik tą vietą ir mačiau važiuojant nuo Kauno. Ir jau kraipiau galvą kaip čia yra, kad reiks dar kilometrą ar daugiau nusukus važiuoti tuo privažiujamuoju keliu kol susilies su A6, o čia pasirodo dar ir iki nusukimo reikės vilktis ir stumdytis su kitu vietiniu transportu! Proto bokštai, ne kitaip. Gerai, kad ten nedaug nusukinėjančių, o dar ir dalis eismo matyt galės ankščiau link LEZ nusukt.

                  Comment


                    Parašė drulia Rodyti pranešimą

                    Paskaičiavau, aš realybėje tik tą vietą ir mačiau važiuojant nuo Kauno. Ir jau kraipiau galvą kaip čia yra, kad reiks dar kilometrą ar daugiau nusukus važiuoti tuo privažiujamuoju keliu kol susilies su A6, o čia pasirodo dar ir iki nusukimo reikės vilktis ir stumdytis su kitu vietiniu transportu! Proto bokštai, ne kitaip. Gerai, kad ten nedaug nusukinėjančių, o dar ir dalis eismo matyt galės ankščiau link LEZ nusukt.
                    Aš žiūriu optimistiškai, nes pralaidumas ir greitis nėra tas pats, ypač kai visi važiuotojai į LEZ/prekybos centrą vis tiek turėtų kažkur dėtis.

                    Comment


                      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                      parasiau LAKD del sito Gavau atsakyma toki daug maz: valink is cia, nieko mes nedarysim:
                      istorijos tesinys. Gavau atsakyma, kad mano pasiulymai isnagrineti ir siuo metu analizuojama 2 variantai sankryzos tvarkymo. Vienas variantas yra paruostas Transporto kompetencijų agentūros, kuriam truksta tam tikru atsakymu is VMS, kitas variantas, paciu LAKD (panasus i tai ka forume siulom) siuo metu vertinamas jau projektuotoju.

                      Panasu, kad nebus palikta likimo valiai sita vieta.

                      Comment


                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                        istorijos tesinys. Gavau atsakyma, kad mano pasiulymai isnagrineti ir siuo metu analizuojama 2 variantai sankryzos tvarkymo. Vienas variantas yra paruostas Transporto kompetencijų agentūros, kuriam truksta tam tikru atsakymu is VMS, kitas variantas, paciu LAKD (panasus i tai ka forume siulom) siuo metu vertinamas jau projektuotoju.

                        Panasu, kad nebus palikta likimo valiai sita vieta.
                        O tai nebuvau gavęs atsakymo, kad valink iš čia? Dar kartą rašei?

                        Comment


                          Ties Bačkonimis deda betoninius bordiūrus. Naujovė? Kokiu tikslu?

                          Comment


                            Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                            Ties Bačkonimis deda betoninius bordiūrus. Naujovė? Kokiu tikslu?
                            Visus granitinius Vilnuje išnaudojo.

                            Comment


                              Vln-Klp yra kur bordiūrai apskritai?

                              Comment


                                Yra atkarpomis ties stačiais šlaitais. Kur šlaitas status ir aukštas, kad išvengti šlaito ardymo, būna įrengiami lietaus surinkimo trapai, o tokiu atveju reikia ir bortų. Taip ir šiuo atveju, nebus ilga atkarpa su tais bortais.

                                Comment


                                  Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                  O tai nebuvau gavęs atsakymo, kad valink iš čia? Dar kartą rašei?
                                  buvau ir labai gerai gavosi, kad neseniai atnaujino juodu demiu zemelapi, kuriame sita vieta ir yra. Parasiau antra laiska, su papildomais argumentais ir tada po menesiuko jau grizo su veiksmais.

                                  Comment


                                    LRT.lt 2024.07.31
                                    Įsibėgėja darbai kelyje Vilnius–Kaunas
                                    Šiuo metu remonto darbai kelyje Vilnius–Kaunas vyksta keliuose skirtinguose ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 23 km. Rugsėjo mėn. darbus baigti ir eismui atidaryti ketinama atkarpą nuo Paparčių iki Sausinės (važiuojant nuo pajūrio Vilniaus kryptimi) – iš viso 4,3 km.
                                    Lapkričio mėn. planuojama baigti daugiau nei 5 km atkarpą nuo Grabučiškių iki Neveronių (važiuojant nuo pajūrio Vilniaus kryptimi). Lapkričio vid. suplanuota baigti ir paskutiniąją 3,9 km atkarpą nuo Žiežmarių link Elektrėnų (važiuojant nuo pajūrio link Vilniaus). Ilgiausia, 10 km atkarpa, nuo Antakalnio iki Rumšiškių (važiuojant iš Vilniaus link pajūrio), bus baigta spalio pabaigoje.

                                    Nuo Vilniaus link Klaipėdos ties Grabučiškėmis (nuo 83,4 km iki 87,1 km) jau įrengtas asfalto pagrindo sluoksnis. Kelio atkarpoje ties Karčiupio gyvenviete (nuo 87,6 km iki 89 km) visi pagrindiniai darbai baigti, naujas kelias nutiestas, šiuo metu atliekami naujos kelio dangos laboratoriniai tyrimai, ruošiamasi pradėti kelio ženklinimo darbus. Kauno prieigose (ruože nuo 94,3 km iki 95,3 km) atliekama kelio rekonstrukcija – įrengiama kelio sankasa, netrukus bus pradėti vandens drenažo sistemos įrengimo darbai.
                                    Kryptimi nuo Klaipėdos link Vilniaus, ties Bačkonimis, pradedama rengti kelio dangos konstrukcija, o nuo Bačkonių iki Žiežmarių konstrukcijos darbai jau įpusėjo. (...)

                                    Vykstant automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda atnaujinimo darbams, visuose ruožuose eismas yra kreipiamas į kitą kelio pusę bei vyksta 4 eismo juostomis, taip užtikrinant kuo didesnį transporto priemonių pralaidumą.

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-iki-lapkricio

                                    Comment


                                      Skelbiasi jog vykdomi rekordinės apimties darbai, tačiau jeigu žiūrint vien A1 kelią, tai sudaro vos apie 4 proc. viso kelio ilgio. Subjektyviai įvertinus, kad turbūt 50 proc. kelio būklė yra bloga arba labai bloga ir besiprašanti remonto/rekonstrukcijos, tai nesunkiai pamatytume, kad net tokiais rekordiniais tempais atnaujinti kelią neužteks dešimtmečio. Jau nekalbant, kad per tą dešimtmetį reikės jau atnaujinti ne 50 proc., o visus 70 proc. kelio.

                                      Comment


                                        Galėtų pertiesti tiktai pačią juostą, o ne nuo pagrindų taisyti. 4% viso kelio pločio, tai galėtų 12% pirmos juostos sutvarkyti per vienus metus. O gal dar daugiau, kai pagrindų neperkasi.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          LRT.lt 2024.07.31
                                          Įsibėgėja darbai kelyje Vilnius–Kaunas
                                          Eismo info buvo nurodyta, kad nuo Paparčių iki Sausinės remontas truks iki 2024-07-31, dabar jau "rugsėjo mėn..."
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X