Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ruože nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km) (planuojama, kad darbai turėtų prasidėti birželio pradžioje)'

    Pats baisiausias VLN-KNS ruožas, dėl kurio esu priverstas būt antraeilininku.

    Comment


      Vykstant paprastojo remonto darbams, daugumoje ruožų eismas bus kreipiamas į kitą automagistralės pusę ir vyks 4 eismo juostomis. Užtikrinant didesnę eismo saugą, priešingos eismo krypties srautai bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemonės.
      A kas atsitiko? Juk viskas ir iki šiol buvo gerai padaryta, geltonom juostom pažymėta.... Tik vairuotojai lochai, važiuoti nemoka...
      Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.21, 21:19.

      Comment


        Šios savaitės viduryje dar nebuvo eismo ribojimų, kur tarp Vilniaus ir Kauno būtų susiaurėjimai ar pervažiavimai į vieną autostrados juostą
        Važiuojant tarp Vilniaus ir Kauno nuo kitos savaitės jau reikės užsimesti papildomo laiko.

        Šį savaitgalį eismo ribojimai yra:
        - Apie 3 km tarp Bačkonių /Liutonių ir Žiežmarių - eismas persikėlė į dešinę pusę (link Kauno)
        - Apie 4+2 km tarp Grabučiškių ir Neveronių / Palemono Išskyrus Krunos tiltą) - jau pažymėti susiaurėjimai:, eismas turėtų į kairę pusę (link Vilniaus), bet eismas kol kas vyksta be pokyčių

        Eismo ribojimai 2024.04.13
        ● Kelio remontas. Eismas abejomis kryptimis vyksta dešine kelio puse. Darbų vykdytojas: AB "Kauno tiltai" 58,50 – 61,61 km iki 2024-04-30 ribojamas greitis iki 70 km/val.
        ● Kelio remontas. Darbų vykdytojas: AB „Kauno tiltai“ 86,66 – 90,00 km (kairėje pusėje) iki 2024-04-30 susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis , ribojamas greitis iki 70 km/val.

        https://eismoinfo.lt/#!/
        LAKD 2024.03.20
        Važiuojant iš Vilniaus pajūrio link bus tvarkomi ruožai nuo Grabuciškių iki Neveronių (83,427–87,14 km ir 87,66–89,0 km). Šiame ruože darbai turėtų prasidėti kovo pabaigoje. Ruože nuo Antakalnio iki Rumšiškių (70,935–80,51 km) (planuojama, kad darbai turėtų prasidėti birželio pradžioje).
        Važiuojant iš pajūrio Vilniaus link, (...) dar vienas tvarkomas ruožas prasidės iškart pravažiavus Žiežmarius Elektrėnų link (57,231-58,3 km ir 58,6–61,511 km).
        Vykstant paprastojo remonto darbams, daugumoje ruožų eismas bus kreipiamas į kitą automagistralės pusę ir vyks 4 eismo juostomis. Užtikrinant didesnę eismo saugą, priešingos eismo krypties srautai bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemonės.

        https://vialietuva.lt/naujienos/via-...aunas-klaipeda
        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
        Juk viskas ir iki šiol buvo gerai padaryta, geltonom juostom pažymėta.... Tik vairuotojai lochai, važiuoti nemoka...
        Vis dėlto LAKD pasidarė šiokias tokia išvadas, kad nekiltų avarijų dėl itin prastai atskirtų skirtingų krypčių srautų.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą


          Vis dėlto LAKD pasidarė šiokias tokia išvadas, kad nekiltų avarijų dėl itin prastai atskirtų skirtingų krypčių srautų.
          Tai aišku padarė, bet prieš padarydami vairuotojus lochais išvadino. Dabar dar reiktų, kad policija papatruliuotų, nes bent jau remontuojamoje atkarpoje ties sausine, kas antra fūra važiuoja viduriu, nesilaikydami geltono žymėjomo ir blokuodami antrą juostą.

          Comment


            Šio savaitgalio nuotraukos tarp Palemono ir Rumšiškių
            Foto 2024.04
            Dabar yra juostos atskirtos tokiomis gairelėmis. Ar pati skiriamoji juosta yra iškili, nebandžiau
            Nesuprantama, kas LAKD trukdė ir pernai padaryti tą patį ties Žiežmariais ir Lazdėnais, o ne pripainioti rebusų su juostomis - kol dėl prasto pažymėjimo neatsitiko avarija.


            Eismas paruoštas atskyrimui. Kairė juosta - tik 2 m pločio. Jei pasitakys autobusas ar fūra, esmas bus sulėtėjęs
            Šiame ruože link Kauno eismas kol vyksta normalia savo juosta, o važiuojant link Vilniaus vairuotojai pratinami prie pasiektusio eismo organizavimo


            Artėjame prie numatomo remontuoti Krūnos tilto


            Ant pačio tilto. aišku 4 juostų vienoje pusėje įsprausti neįmanoma. Viskas kaip anksčiau, į kiekvieną pusę važiuojam dviem juostomis neviršijanrt 70 km/h


            Už Krūnos tilto






            Šioje vietoje LAKD ir jos rangovai vėl padarė ženklinimo makalynę savo stiliumi - neaišku kokiomsi juostomis važiuoti, ir ar galioja 70 km/h greitis Visi, pasiblaškę po tas geltonai bei baltai pažymėtas ir juostas ir pamatę, kad iš priekio niekas neatvažiuoja, toliau važiavo pagal seną ženklinimą


            Pusiau "nurengtas" geltonas ženklas. Neaišku ar autostradoje plačiame ruože galioja 70 km/h ribojimas, ar čia tik pasislinkęs polietilenas


            Grabučiškių mazgas. Čia juostų ženklinimas visai neaiškus, gal ateityje pažymės gaireles tarp juostų



            Pervažiavimas važiuojantiems iš Vilniaus į Kauną į šią pusę jau pažymėtas ir nuimti atitvarai; jis bus apie 1-2 km už Grabučiškių.

            Kitas pervažiavimas į priešingą pusę yra tarp Žiežmarių ir Bačkonių.
            Ten su žymėjimu viskas gerai, priešingos kryptys aiškiai atskirtos gautelėmis. Pats važiavimas platesne dešine juosta "tarkuotu" kelraščiu yra nelabai malonus. Siauroje 2 metrų pločio kairėje juostoje mašinų buvo nedaug, kol neprisivijome labai lėtai važiuojančios "fūros". Priekyje buvo šioks toks kamštis, nes aplenkti kaire juosta nelabai buvo vietos. Tačiau tas 3 km ruožas gana trumpas (už Bačkonių vėl prasidėjo autostrada), didelis tai kamštis šį kartą nesusidarė.

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              Tai aišku padarė, bet prieš padarydami vairuotojus lochais išvadino. Dabar dar reiktų, kad policija papatruliuotų, nes bent jau remontuojamoje atkarpoje ties sausine, kas antra fūra važiuoja viduriu, nesilaikydami geltono žymėjomo ir blokuodami antrą juostą.
              Visiškai ne toje vietoje matote problemą ponas. Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro. Kognityvinis disonansas gaunasi kritikuoti dėl avarijų, reikalauti didesnio saugumo, o po to hipokritiškai piktintis, kad kažkas trukdo viršyti greitį.
              O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
              Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.14, 16:42.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
                Ar ta skiriamojii linija su gairelėms yra iškili?
                Paskutinis taisė Romas; 2024.04.16, 08:06.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Ar ta skiriamojii linija su su gairelėms yra iškili?
                  Kaip standartinis įvažiavimo bordiūras
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.14, 16:36.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Visiškai ne toje vietoje matote problemą ponas. Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro. Kognityvinis disonansas gaunasi kritikuoti dėl avarijų, reikalauti didesnio saugumo, o po to hipokritiškai piktintis, kad kažkas trukdo viršyti greitį.
                    O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
                    Diletanto klausimas, o kodėl susiaurinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h? Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
                    Paskutinis taisė Perfect; 2024.04.14, 20:47.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Vis dėlto LAKD pasidarė šiokias tokia išvadas, kad nekiltų avarijų dėl itin prastai atskirtų skirtingų krypčių srautų.
                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...spec-tarnybos/

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                        Diletanto klausimas, o kodėl susiautinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h. Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
                        Nes:
                        a) vairOtojams nepatinka, kad negali aplenkt
                        b) užtrauktuko principas veikia teorijoje, bet ne praktikoje

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Visiškai ne toje vietoje matote problemą ponas. Fūros taip elgiasi dėl saugumo ir teisingai daro. Kognityvinis disonansas gaunasi kritikuoti dėl avarijų, reikalauti didesnio saugumo, o po to hipokritiškai piktintis, kad kažkas trukdo viršyti greitį.
                          O vat piktintis kaip tik reikėtų, kad ne per tą galą saugumo ieškoma. Atkarpa ties Krūna sudaro 6km. 1-2km paskui tokią fūra pavažiuot karūna nenukristų ir žinotum, kad atkarpoje intensyviai dirbama. 6km jau ima varginti ir dar matai, kad 5km iš jų darbai net nevyksta. Atitinkamai turime ribojimų ignoravimą, o dabar dar ir jausis drąsiau dėl "atskirtos" ištisinės. Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
                          Ar aš gerai perskaičiau - tu aiškini, kad viskas gerai važiuoti per vidurį dviejų juostų?
                          wtf

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                            Masinė avarija ties Neveronimis: susidūrė 4 automobiliai.
                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...spec-tarnybos/
                            Toje vietoje gana normalus laikinų juostų ženklinimas.
                            Apie avarijos priežastis nerašoma; turbūt kažkas nepakeitė "kruizeryje" nustayto važiavimo greičio prieš susiaurinimus. Gal kažkas staiga stabdė.
                            Paskutinis taisė Romas; 2024.04.14, 19:48.

                            Comment


                              Dazniausiai beda buna ne greitis o kaip tik stabdis, nes atvaziaves zmogus kuriam nederetu vairuoti kerta per stabdzius nes jam nedrasu lysti i susiaurejusia juosta taip paskui vaziuojantys dar labiau turi stabdyt puse is ju telefonuose sulinde.... kiekviena diena tai matau megos tilte dabar ir per krunos upeli

                              Comment


                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                Diletanto klausimas, o kodėl susiaurinus nepaliekama po vieną normalaus pločio juostą, bet stengiamasi sutalpinti po dvi ir greitis mažinamas iki 70 km/h? Jeigu būtų po vieną normalaus pločio juostą, tai būtų galima greitį apriboti iki 90 km/h ir visi pravažiuotų saugia vorele be jokių pagundų lenkti.
                                Paliekama. Dešinė juosta normalaus pločio, kairė - 2m. Bet fūroms tai nė motais. važiuoja viduriu abiejų juostų.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Ar aš gerai perskaičiau - tu aiškini, kad viskas gerai važiuoti per vidurį dviejų juostų?
                                  wtf
                                  Taip ir žinojau, kad atsiras tokių, kurie į mano parašymą apie važiavimą nesilaikant žymėjimo, pradės rašyti apie greičio viršijimą.

                                  Comment


                                    Vakarykščio autoįvykio fotogalerija.
                                    Fotografas Orestas Gurevičius

                                    Delfi.lt 2024.04.15
                                    Sekmadienį kelyje Vilnius–Kaunas ties Neveronimis įvyko masinė avarija

                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Deja, tas pats bortelis lengvai gali tapti avarijos priežastimi netyčia užvažiavus
                                    Šioje nuotraukoje matosi kokio aukščio yra skiriamasi barjeras


                                    Įvykio vieta ir kamštis Vilniaus kryptimi


                                    Juostų pločiai

                                    https://www.delfi.lt/news/daily/crim...e-a1-120003612

                                    Comment


                                      Vakar važiavau šviežiai po avarijos. Teko lipt per bortelį, norint ją apvažiuoti. Bendrai su saugumo priemonėmis į abi puses yra prastų dalykų:

                                      - padaromos taip juostos, kad turi kelis km važiuot vieną ratą leisdamas ant baltos garsinės "prabudimui" skirtos juostos. Nervina nerealiai, gaunasi arba tarkuoji padangą, arba varai tiek į dešinę, kad pora cm nuo kelio krašto, arba dzin, apžergi

                                      - nesuplanuota komplektais daryt tam tikrus darbus. Ženklų sustatymas, geltonų juostų nupaišymas ir faktinis kelio atskyrimas ir nukreipimas vyksta ant tiek atskiru metu, kad ir su 25 metų stažu reikėjo kartais pagalvoti kas vyksta. O mažiau patyręs ar šiek tiek pavargęs vairuotojas, ar naktį/per lietų gali tikrai pasimesti. Už tai riebus minusas. Galimai vakar ir galėjo įvykt avarija. Nors gal ir dėl juostų siaurumo netyčia kabino bortelį, geriau jau viena juosta normali, nei dvi per siauros važiuot mašinom šalia

                                      Comment


                                        Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                        - padaromos taip juostos, kad turi kelis km važiuot vieną ratą leisdamas ant baltos garsinės "prabudimui" skirtos juostos. Nervina nerealiai, gaunasi arba tarkuoji padangą, arba varai tiek į dešinę, kad pora cm nuo kelio krašto, arba dzin, apžergi
                                        Na nebent su fūra arba su RAM 1500 važiuojama. Lengvasis automobilis laisvai telpa į avarinę juostą ir neužvažiuodamas ant ženklinimo linijos. Aišku tos keturios siauros juostos nėra labai patogu, bet kartais visai naudinga turėti tą vieną siaurą juostą lėtesnių apvažiavimui.

                                        Comment


                                          Laikantis greičio ribojimo manau yra pakankamai saugu ir komfortiška važiuoti tokio siaurumo eismo juostomis, tačiau nesilaikant situacija būna tokia, fūra važiuoja 83kmh, tada ją apvažiuojantis antra juosta 95kmh, še tau ir 25kmh greičio viršijimas nuo 70kmh. O jau viršijant tiek tikrai tada antra juosta nėra skirta net lengvajam transportui judėti apvažiuojant pirma juosta važiuojančius.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X