Kvailyste. Grigiskes tai Vilniaus miesto rajonas didesnis rajonas uz Virsuliskes. Iki Grigiskiu apribotas eismas 80km/h del ten vykusiu ziauriu avariju. Padarysi greitkeli tai zmones is ten issikels? I Gariunus nevaziuos? I Maxima baze nevaziuos? Ir i Grigiskes nevaziuos? Projektas sviecia didesnemis investicijomis, negu pietinis 270,000,000 vertes apvaziavimas. Galvociau, kad uz Grigiskiu turetu buti statomas vos ne pries pusamzi numatytas tiltas. O 300,000,000 reiketu investuoti i kelio atkarpa nuo Pilaites pro Kernave ir islysti uz Vievio...
Nesu aš labai kategoriškas, bet nelabai suprantu, argi taip būtina tą kelią per Pilaitę link Vievio tvarkyti, platinti. Man atrodo, kad ten labai neintensyvus eismas ir šiuo metu pilnai užtenka dabartinio kelio pločio. Ira labaiu apkrautų kelių prie Vilniaus
Kvailyste. Grigiskes tai Vilniaus miesto rajonas didesnis rajonas uz Virsuliskes. Iki Grigiskiu apribotas eismas 80km/h del ten vykusiu ziauriu avariju.
O kokios ten žiaurios avarijos buvo? Kažkaip neteko nugirst apie tai. Ir įdomu kokia jų priežastis, nes ten be vienos degalinės apačioje, daugiau sankryžų nepamenu. Tad jei problema išsukime į degalinę, tai tą išsukimą reik tvarkyt, o ne greiti mažinti tokiame sąlyginai brangiame kelyje (turint omeny jo plotį, kelkraščius, tvoreles ir tt).
O kokios ten žiaurios avarijos buvo? Kažkaip neteko nugirst apie tai. Ir įdomu kokia jų priežastis, nes ten be vienos degalinės apačioje, daugiau sankryžų nepamenu. Tad jei problema išsukime į degalinę, tai tą išsukimą reik tvarkyt, o ne greiti mažinti tokiame sąlyginai brangiame kelyje (turint omeny jo plotį, kelkraščius, tvoreles ir tt).
Na yra tų avarijų, ką čia slėpti. Yra ir tų sankryžų. Juk vien Grigiškėse 15 tūkst. gyventojų. Gamykla prie pat kelio.
Seniai yra paruoštas Grigiškių kelių rekonstrukcijos projektas.
vienas žymesnių Vilniaus-Kauno kelio elementų - vadinamasis Bergo ąžuolas (įtrauktas į valstybės saugomų gamtos paveldo objektų sąrašą kaip V. Bergo ąžuolas, Trakų r. sav. Lentvario sen., Rykantų k., automagistralės Vilnius-Kaunas 23 km)
Viktoras Bergas (1906-1983) - buvęs Lietuvos gamtos apsaugos komiteto pirmininkas, pasak V.Nedzinsko, "iki alpulio" gamtą įsimylėjęs žmogus. tiesiant kelią, aišku, ąžuolą ketinta nukirsti, nes auga jis, kaip matom, kelio vidury. V.Bergas medį apgynė*. iš pradžių Bergo ąžuolu jis vadinosi neoficialiai (kažkada turbūt Rykantų ąžuolu buvo vadinamas), o šiais laikais įtrauktas į sąrašus jau minėtu vardu.
*inf. iš V.Nedzinsko knygos "Žuvinto šiokiadieniai"
Kalbu apie kelio atkarpą per miškelius ir laukus IKI Grigiškių. Bet ne per pačias Grigiškes.
Buvo ir ten
Prie Maximos nuolat nukerta pėsčiuosius
80km/h normalus greitis. Kokia tuomet logika, kitoj, kur kas laisvesnėj, trasos dalyje laikyti 90km/h?
Tarp Maksima Bazės ir Grigiškių daug žmonių, dažniausiai vaikai, vaikšto pėsčiomis ir būna, kad tamsiu paros metu, ypač lyjant, juos nukala pravažiuojančios mašinos. Tam ir sumažino iki 80 km/h, bet nežinau kiek tai pasiteisino?
Buvo ir ten
Prie Maximos nuolat nukerta pėsčiuosius
80km/h normalus greitis. Kokia tuomet logika, kitoj, kur kas laisvesnėj, trasos dalyje laikyti 90km/h?
O kur logika Kaune Jonavos g. 80 km/h, kur pilna pėsčiųjų perėjų ir daugybė išsukimų? Kur logika, kad Vilniuje geležinio Vilko g. irgi 80 km/h? Šiose gatvėse nei plačių kelkraščių, kaip greitkelyje, nei tvorelių kelio vidury. Bet greitis toks pats kaip į Grigiškes, kur nėra pėsčiųjų perėjų ir tik viena sankryža (degalinės).
Jei bėdos ties Moxima ir Hariūnais, tai elementariausią tvora reik statyt, o ne greitį mažint, nes ženklai nepadės (ypač girtiem).
O kur logika Kaune Jonavos g. 80 km/h, kur pilna pėsčiųjų perėjų ir daugybė išsukimų? Kur logika, kad Vilniuje geležinio Vilko g. irgi 80 km/h? Šiose gatvėse nei plačių kelkraščių, kaip greitkelyje, nei tvorelių kelio vidury. Bet greitis toks pats kaip į Grigiškes, kur nėra pėsčiųjų perėjų ir tik viena sankryža (degalinės).
Jei bėdos ties Moxima ir Hariūnais, tai elementariausią tvora reik statyt, o ne greitį mažint, nes ženklai nepadės (ypač girtiem).
Nemaišyk dviejų skirtingų dalykų, Vilniuje, Geležinio Vilko gatve dažnai važinėja policininkai ir kiti Riomerio Teisė akademijos, esančios Ateities gatvėje, dėstytojai, jiems bus nepatogu rodyti pažymėjimus ir kaulyti jų nebausti buvusių ar esamų savo studentų Kitaip sakant bus priversti pažeisti viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymą , kad to nebūtų, tai ten ir leidžiama 80 km/h.
Nepatinka ilgiausia atkarpa palei Kauną: greitis sumažintas iki 80km/h. Toks jausmas, kad Kauno mentai specialiai sau pasipelnymo vietą padarė. Aišku, ten pakelėse daug visokių objektų, bet manau prioritetas turi būti teikiamas susisiekimui (Vilnius-Kaunas-Klaipėda).
Automagistralė Klaipėda-Vilnius šiomis dienomis labiau primena kliūčių ruožą, nes kartu su kelio atkarpomis remontuojami ir 8 tiltai.
Nepatogumus greitkelyje vairuotojai patirs iki šių metų rugsėjo pabaigos - tiltų ir kelio remonto darbus ketinama užbaigti iki rudens.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tiltų skyriaus vedėjo Gedimino Viršilo, automagistralėje tiltai susidėvėję, statyti prieš 30 metų ir nė karto neremontuoti.
"Projektai buvo suplanuoti ir parengti prieš 5 metus. Darbai tiesiog laukė savo eilės. Remontuoti šiltuoju sezonu tiltus pradėjome dėl to, kad betonas geriau stingsta esant pliusinei temperatūrai. Nuo transporto srautų tiltai vibruoja, o nesustigęs betonas nubyra", - kalbėjo G. Viršilas.
Visus 8 greitkelio tiltus remontuoja bendrovė "Kauno tiltai". Jų atnaujinimas kainuos 2,5 mln. eurų, 85 proc. lėšų skirta iš Europos Sanglaudos fondo, likusi dalis bus padengta iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.
jo važiavau praeitą savaitę į vilnių ir atgal, tai trijose vietose eismas ilgomis atkarpomis vyksta dvipusis... ir kas svarbiausia, kad tiltas užima 20 metrų, o mašinos kelis kilus turi važiuoti dviem eilėm, nes labai jau reti tarpai persirikiavimui iš skirtingų pusių... ir išvis... kiek galima lopyt tą patį kelią?.. metų metais tas pats... amžinas remontas...
jo važiavau praeitą savaitę į vilnių ir atgal, tai trijose vietose eismas ilgomis atkarpomis vyksta dvipusis... ir kas svarbiausia, kad tiltas užima 20 metrų, o mašinos kelis kilus turi važiuoti dviem eilėm, nes labai jau reti tarpai persirikiavimui iš skirtingų pusių... ir išvis... kiek galima lopyt tą patį kelią?.. metų metais tas pats... amžinas remontas...
Vejames Sicilijos mafija. Ten mafijos kompanijos laimejo konkursa statyti 150 km autostrados, tai stato jau 18 metu. Visoms kitoms kompanijoms, kur stato greiciau tai sugadina ekskavatorius, zudo darbuotojus, kad neskatintu darbu tempu. Kaip manai kodel Paksius taip norejo "Zemaitijos kelius" perimti, ir kodel Brazauckas "Panevezio statybos tresta" taip proteguoja.. geras biznis, geri otkatai. Tiesa sakant amzinas biznis, nes autostrada nuo 1998 m. remontuoja, kaip tik laikas jau bus 98 m. remontuotas atkarpas is naujo remontuoti.
Comment