Turint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTurint omenyje, kad eismas nuo Žemųjų Panerių ten labai nedidelis, jam užtektų nedidelio vienos juostos tuneliuko, į kurį tas srautas sueitų. O srautas nuo Kauno link Gariūnų galėtų eiti kad ir pro tą Šiaurės-rytų ausį.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pradžiai reikia perkelt stotelę iš po tilto. kas vėlgi kibiro dažų klausimas. Po to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPo to galima panaikint nusukimą į Kauno pusę. Sukančių į Kauno pusę nedaug ir gali pavažiuot iki Gariūnų apsisukt. Tada Kaunas -> Gariūnai srautas galėtų ramiai įvažiuot į ilgą greitėjimo juostą ir būtų rami galva.Parašė booraz Rodyti pranešimąPritariu, šitą mintį irgi turėjau, kad naikinti į Kauną nusukimą, plius stotelę.
Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.
Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Jei teisingai supratau, siūloma naikinti posūkį iš A19 (Kirtimų gatvės.) į Kauną
Nelabai išeina naikinti - bent kol kas.
Pats kelias A19/KK106 yra pietinis "išorinis" Vilniaus aplinkeklis tranzitui iš Minsko plento į Kaliningradą.
Tai kad tranzitinis krovininis eismas labiau važiuoja ne aplinkekliu A19, o tiesiai per miestą Žirnių - 100-mečio ir Oslo gatvėmis yra nesusipratimas.
Kol kas tas tranzitas į Laliningradą egzistuoja ir turi būti galimybė važiuoti per A19 ir sukti link Kauno. Be to tas posūkis reikalingas Aukštųjų Panerių pramonės zonai.
Tačiau tenak sutikti, kad suskertantys intensyvūs srautai yra visiškai nevykęs sprendimas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kibiro dažų neužteks. Niekur nuo to nepabėgsim, kad reikės Gariūnuose statyti estakadą ar kitokį sprendimą ten, kur yra pagrindinis srautas - tam, kad būtų isvengta sukiojimosi ir kamšcių formavimo.
Be to, ten tragiškas bei paojingas ir išvažiavimas nuo Gariūnų gatvės link A1 į Kauną (nes labai arti išvažiavimas iš Gariūnų), bet ten estakados nereikia, tai labiau LAKD ir Vilniaus savivaldybės tingėjimo ir pataikavimo kažkieno interesams pasekmė.
Lietuvoje yra dvi (o gal ir trys) tokios nepatogiois sankryžos:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąČia jūs problemą radot ten, kur jos nelabai yra.
Šios sankryžos bottleneck'as yra nusukimas nuo gariūnų link Kauno.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Super gerai atrinkti Romo pavyzdžiai, patvirtinantys kokie vis dėlto pas mus nusmurgėliai sėdi tiek ministerijoje tiek LAKD. Įkalam radarą ir prisisukam prie krūtinės medalį kad klausimas išspręstas
Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Gal tiesiog nėra pinigų?
Vieno viešinto dviračių tako projektavimo metu prašiau surpojektuoti ištisinę liniją šone, kad atskirti taką nuo gatvės ne tik bortu, bet ir kelio ženklinimu dėl saugumo. Atsakė, kad per brangu, neracionalu. Tuo tarpu keli forumiečiai skirtingose temose paišo viadukus ir tunelius mašinoms.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir viena, ir kita. Sekmadienį vakarais dažnai būna iki Maxima bazės nusukimo eilė į Gariūnus nusukt..Paskutinis taisė Bmweda; 2023.08.22, 13:31.
- 1 patinka
Comment
-
Sunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.
Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai nėra pinigų?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimąSunku suprasti kai kurių žmonių argumentus šiame forume - sprendžiama problema dėl uodegų magistralėje, kuri visų pirma dabar yra opesnė todėl, kad savanoriuose daromas remontas (taip, žinau, kad uodegos būna ir piko metu, problema išlieka, bet jo paūmėjimas yra būtent dabar ir dėl manau, kad dėl savanorių). Yra labai greiti ir pigūs sprendimai: perkelti autobusų stotelę ir šiek riek nutolinti įsukimą į Kauną, kad įvažiavimas link gariūnų šiek tiek atsikištų.
Nereikia nieko naikinti (kelių altenatyvos visada yra labai gerai, kai būna avarijos ir kamščiai), nereikia statyti kosminių laivų (tunelių ir estakadų) ir problema būtų labai stipriai palengvinta daugybei metų į priekį.
Papildau brėžinį kaip galėtų atrodyti pigiai perdaryta sankryža:- Stotelės iškeltos iš sujungtos greitėjimo/lėtėjimo juostos
- Sujungtas išsukimas į Gariūnus nuo Kauno. Dabar du nuvažiavimai. Būtų ok 250 m ilgio lėtėjimo juosta.
- Panaikinčiau išvažiavimą nuo Gariūnų link Panerių. Srautas važiuotų Pirklių gatve ir išlystų į A1.
- Kauno kryptimi prailginta sujungta greitėjimo/lėtėjimo juosta
- A19 kelyje prailgintos sujungtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos.
- Posūkių spinduliai nebūtinai atiktų siūlomą situaciją. Dėl sunkiasvorių auto vengčiau labai staigių išsukimų.
Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.23, 02:26.
- 4 patinka
Comment
-
Didžiausia problemą dėl nuovažos iš A1 į Gariūnų gatve, galima išspręsti keliais betoniniais blokais ir dažais. Tereikia panaikinti nuovažą/užvažiavimą ties Mercedes salonu abiejomis kryptimis ir taip gerokai pailginti lėtėjimo juosta. Nes kam ta nuovaža ten reikalinga, jei ta pačia kryptimi galima patekti per Pirklių g. ties Maxima baze. Labai greitas, pigus sprendimas, bet duodantis daug efekto. Tik niekam turbūt rankos nedaeina.
- 2 patinka
Comment
-
Atkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas
https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąAtkarpoje tarp Bačkonių ir įvažiavimo į Vilniaus apskritį bent 2 metus stovi A9/E272 ženklas
https://maps.app.goo.gl/UbM3wYPJwm4B5iv16
Kitaip nei kokio pokštininko atvežtas negali būti. IMHONepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
Comment