Suprasčiau jei pirma perstatytų tą tiltą, o poto pervadintų į autostradą, o dabar pridarys ala autostradų su ribojimais, apsisukimais (pirmiausiai tai mintyje A5 Juragių apsisukimas), visokiais 2+1 (kaip prie Panevėžio), kažkam matyt reikia pliusiukų, kad tiek ir tiek bus "naujų" autostradų, bet realiai kelių tinklo plėtra vyksta chaotiškai ir be strategijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Vokietija:
Saarbrücken. Autobanas 620.
Frankfurtas prie Maino. A 648, A 66
Rūro aglomeracija (Diuselforfas, Kiolnas, etc.): A 52, A 46.
Berlynas A 100, A111, A 113
Ir t.t.
Prancūzija:
Paryžiaus aglomeracija neturi normalaus aplinkkelio tik Centrą juosiantis Periferique.
Lyon: A6, A7
Comment
-
Nematau problemų miesto autostradai su ribojimais:
https://goo.gl/maps/eoeg9pQo8LHFGHqu5
Taip, greitį ir toliau reguliuoja ženklai, nes 130 yra nesaugu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Lėčiau nei šiaip miesto greitis?
Comment
-
Aš manyčiau, kad dabartiniame kontekste tokiose čia praverstu autostrados ženklas vien tik dėl papildomų apribojimų, pvz. nebūtų dviratininkų. Nes paskutiniu metu teko jau kelis kartus matyti dviratininkus važiuojančius šiauriniu Kauno aplinkeliu, ypač smagu kai važiuoja per Kleboniškio tiltą grupelė dviratininkų. Greičių skirtumas milžiniškas, dar ir sunkaus transporto daug labai, tai ten tik laiko klausimas kol nutiks koks rimtesnis įvykis. Tad vietose kurios skaitosi kaip aplinkeliai, bet yra vos ne autostrados lygio, tikrai praverstu autostrados ženklas su papildomais greičio apribojimais. Arba reiktu įvesti papildomus apribojimus transporto priemonėms.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąAš manyčiau, kad dabartiniame kontekste tokiose čia praverstu autostrados ženklas vien tik dėl papildomų apribojimų, pvz. nebūtų dviratininkų. Nes paskutiniu metu teko jau kelis kartus matyti dviratininkus važiuojančius šiauriniu Kauno aplinkeliu, ypač smagu kai važiuoja per Kleboniškio tiltą grupelė dviratininkų. Greičių skirtumas milžiniškas, dar ir sunkaus transporto daug labai, tai ten tik laiko klausimas kol nutiks koks rimtesnis įvykis. Tad vietose kurios skaitosi kaip aplinkeliai, bet yra vos ne autostrados lygio, tikrai praverstu autostrados ženklas su papildomais greičio apribojimais. Arba reiktu įvesti papildomus apribojimus transporto priemonėms.Paskutinis taisė Al1; 2020.08.27, 12:14.
Comment
-
Nemanau, kad autostrados ženklas kažką keičia kai gali į kelią fiziškai patekti dviračiu, nors ir šalia tunto didelio greičiu lekiančių mašinų. Turbūt ir po autostrados/greitkelio ženklų suteikimo atsiras dviratininkų A1 kelyje. Turi būti alternatyvos, kurios patogesnės nei automobilių kelias. Vienintelė man žinoma vieta Kaune, kur visi dviratininkai rinktųsi dviračių taką yra Amalių pervažos tunelis.
Petrašiūnų ruože, kuri jau senai greitkelis, taip pat dviračiai važinėja. Patogiausias ir tiesiausias kelias patekt iš Muravos (kuri dar turi nusitiesus dviračių taką) į Palemoną.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNemanau, kad autostrados ženklas kažką keičia kai gali į kelią fiziškai patekti dviračiu, nors ir šalia tunto didelio greičiu lekiančių mašinų. Turbūt ir po autostrados/greitkelio ženklų suteikimo atsiras dviratininkų A1 kelyje. Turi būti alternatyvos, kurios patogesnės nei automobilių kelias. Vienintelė man žinoma vieta Kaune, kur visi dviratininkai rinktųsi dviračių taką yra Amalių pervažos tunelis.
Petrašiūnų ruože, kuri jau senai greitkelis, taip pat dviračiai važinėja. Patogiausias ir tiesiausias kelias patekt iš Muravos (kuri dar turi nusitiesus dviračių taką) į Palemoną.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Autostrados ženklas keičia tai, kad teisiškai dviračiai draudžiami ir policija gauna įrankį kaip nukrapštyti dviratininkus. Vieni gerbs taisykles ir nevažiuos. Kiti nevažiuos bijodami baudų po kelių parodomųjų reidų.
Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nebent. Jei darys tuos reidus.
Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nebent. Jei darys tuos reidus.
Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąVilnius-Panavežys autostradoje tai tikrai stabdo dviratininkus, o prie kauno atsižvelgiant į vesivystančius gyvenamuosius rajonus šiaurinėje aplinkelio pusėje ten reikėtu normalios dviračių infrastruktūros, o ne draudimo.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąFoto 2020.05
2. Tarp Grigiškių ir Didžiulio ežero
Vis prisimenu vaizdelį iš Nyderlandų, kur 4 juostų viaduką pastato per savaitgalį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei apie LEZ apylinkes - lyg ir yra dvirtakis palei A6? Tiltai pervažiuot į Kleboniškį irgi yra. Neries kirtimas kaip suprantu išsispręs po dabar daromos rekonstrukcijos. Iki pilnos laimės betrūktų Murava-Šilainiai dvirtakio lygiagrečiai A1? Kuris iš principo atsirastų padarius jungiamuosius kelius kurie lyg ir bus daromi po tiltų perstatymo?
Eigulių atkarpai yra Šiaurės pr., bet tik perasfaltuoti šaligatviai, pėstieji, šiek tiek šunys ir dviratininkai ten labai maišosi (išskyrus Šiaurės pr. nuokalnę kur dauguma yra dviratininkai). Toliau - Jonavos g. dvirtakis, irgi dauguma dviratininkai.
Tiesa, galėtų atsirasti daugiau jungčių: pažymėjau raudonai.
Vilijampolės-Šilainių atkarpai. Ant Islandijos pl. tilto planuojamas pakilimas dviratininkams, deja, neplanuojamas sujungimas su ką tik pastatytų Lapių dviračių taku, gal įrengs ateityje. Toliau sujungimas su Šilainiais vyktų žvyrkeliniu sujungimu su Kuršių g., kur užkiltum į Šilainių kalną (į Kuršių g., Megą).
Prasčiausia situacija išliks tiltas, nes siaura, ir žvyruotas kalnas į Šilainius. Rytinėje pusėje problemų mažiau, įrengiami dviračių takai, didžiausia problema lieka Šiaurės/Pramonės pr. tarp Sukilėlių pr. ir Partizanų g. pėsčiųjų, šuniukų srautai Palei Ukmergės g. sankryžą - ir truputis rėkiančių pijokų Alkoholizmas miegamuosiuose rajonuose yra juntama problema jei nori išsaugoti gerą nuotaiką važinėjant (nors gal daugiau vaikštant) po miestą, bet didesnė problema yra išvedami šunys.Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.28, 11:28.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Prasčiausia situacija išliks tiltas, nes siaura, ir žvyruotas kalnas į Šilainius.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Po visų rekonstrukcijų bus atskiri tiltai vietiniam srautui. Ar nepadės?
Čia kažkas minėjo, kad norėtų antro automobilių tilto per Nerį, aš labiau norėčiau antro tilto per Nerį pėstiesiems ir dviratininkams, kur nors prie Neries kr. ir Baltų pr. posūkio
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tą tiltą, kur numatyta jungtis dviračiams tik atnaujins, visus parametrus paliks senus, tai reiškia ir praėjimas liks seno pločio. Bus perstatytas tik šiaurinis tiltas į du tiltus (vienas tiltas tranzitui, antras (šiauriausias) tiltas vietiniam srautui).
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Mažinant greitį spėju juostas siaurins ir atsiras pločio?
Comment
Comment