Beje, rekonstruojamas ir Žiežmarių viadukas su keliu KK142- RK1806 Kaišiadorys-Žiežmariai-Kruonis.
Reikėtų drono buvusio "dobilo lapo" pokyčių įamžinimui.
Eismas mažesnis nei įprastai būdavo tokiu metu; jokių kamščių nebuvo.
Arčiau Vilniaus ir Kauno padaryta po dvi juostas į vieną pusę, antroji - 2 m pločio, bet jei važiuoja fūros, ja nepasinaudosi.
Kelio viduryje, kažkur tarp Vievio ir Žiežmarių, yra po vieną juosta ir kol kas pakanka.
Atgal važiuojant buvo šiek tiek daugiau mašinų. Kai kurios skubėjo gŗįžti,.turbūt iš pajūrio. Tačiau niekur nesusidarė kamščiai.
Bendras eismo organizavimo ir ženklinimo įspūdis neblogas ir kol kas atitinka srautus
Kai pernai kildavo kilometrinės eilės dėl kokio tilto per Lokystą uždarymo, tai ir Vilniaus-Kauno kelyje vietoje gali kilti kamščiai.
Kas bus penktadieniais vasara prieš ilguosius savaitgalius, sunku dabar numatyti.
Apšviesti lyg ir žadėjo, bet perstatant tvorelę nepanašu, kad tuo pačiu būtų įrengę stulpų pamatus ar pakloję kabelį.
Na ir tas, kad "Intensyviausia atkarpa Baltijos šalyse", nors ir platinama daugelyje vietų, bet ko gero ir liks 2+2?
Apšviesti lyg ir žadėjo, bet perstatant tvorelę nepanašu, kad tuo pačiu būtų įrengę stulpų pamatus ar pakloję kabelį.
Na ir tas, kad "Intensyviausia atkarpa Baltijos šalyse", nors ir platinama daugelyje vietų, bet ko gero ir liks 2+2?
Platinamos/ilginamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos. Pats kelias liks 2+2. Iki 3+3 išplėtimas kainuotų kosmosą, nes reiktų iš esmės viską perstatyti, tai to niekada nebus, drąsiai sakau.
Platinamos/ilginamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos. Pats kelias liks 2+2. Iki 3+3 išplėtimas kainuotų kosmosą, nes reiktų iš esmės viską perstatyti, tai to niekada nebus, drąsiai sakau.
3+3 gali nedaryti, bet kai kur reiktų normalių vietinio susisiekimo jungiamųjų kelių. Pvz., Vievyje ar ties Gariūnais.
Metant pinigus reikia pirmiausia žiūrėti price/perfomance (avaringumas) santykį. Tai tikrai manau pirmiausia reikia baigti Via Baltica ir Vilnius-Utena kelius, o ne svaigti apie super duper A1.
Comment