Tai čia ties Palemonu ir vyksta ta A1 rekonstrukcija į automagistralę?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąTai čia ties Palemonu ir vyksta ta A1 rekonstrukcija į automagistralę?
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
BNS 2019.10.11
Kelias Vilnius–Kaunas pertvarkomas į automagistralę
Kelias Vilnius–Kaunas pradėtas pertvarkyti į automagistralę, penktadienį pranešė Automobilių kelių direkcija. Po rekonstrukcijos kelio A1 atkarpa nuo 10-ojo iki 95-ojo kilometro bus galima važiuoti 130 kilometrų per valandą greičiu vasarą ir 110 kilometrų per valandą greičiu žiemą.
https://www.diena.lt/naujienos/kauna...istrale-934583
- 2 patinka
Comment
-
Parašiau kelių direkcijai:
Laba diena,
Šiuo metu rekonstruojama kelio Kaunas - Vilnius atkarpa ties kelio pradžia Kaune. Tačiau jvažiavus į kelią nuo Kauno pusės vietoje kelio ženklo Greitkelis pasitinka kelio ženklas 110 km/h, po to 90 km/h ir t.t. Pasibaigus rekonstruojamam kelio ruožui greičio apribojimai baigiasi, o greitkelio ženklų taip ir nėra. Tai nuo Kauno iki Vievio kauniečiai turi važiuoti kaip eiliniame užmiesčio kelyje?
Laba diena,
ačiū už Jūsų teisingą pastebėjimą, kelio ženklai Nr. 555 Automobilių kelias (Kelio, kuriame galioja greitkeliuose nustatyta eismo tvarka, pradžia) yra jrengti kairėje kelio pusėje 94,40 km, tačiau jie buvo nusukti.
Šiuo metu ženklai atsukti atgal, AB "Kelių priežiūra" ir rangovas "Kauno tiltai" informuoti apie kelio ženklų matomumo užtikrinimą.
Paskutinis taisė dsanto; 2019.10.19, 12:04.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąParašiau kelių direkcijai:
Greitkelis pasitinka kelio ženklas 110 km/h, po to 90 km/h ir t.t
Gavau atsakymą:
Kelių direkcija atsiuntė foto, kad tikrai situacija sutvarkyta
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kas keisčiausia kad toje vietoje niekada nebuvo galima važiuoti 120, o tik 80, tai kam jie mažina iki 110 ir iki 90?
- 2 patinka
Comment
-
Atrodo, Vievio 2-ojo viaduko brėžinio dar nebuvo
UAB "TEC Infrastructure" 2019.02.12
Vievio automobilių viadukas ruošiamas rekonstrukcijai
TEC Infrastructure su Lietuvos automobilių kelių direkcija sausio 30 dieną pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią parengs automobilių viaduko virš A1 magistralinio kelio Vievyje rekonstrukcijos techninį darbo projektą. Jungtinės veiklos sutarties su UAB „Plentprojektas“ pagrindu taip pat bus parengti triukšmo ir taršos mažinimo priemonių bei viaduko prieigų rekonstrukcijos sprendiniai, pagal kuriuos esamos sankryžos bus perdaromos į transporto ir pėsčiųjų eismui saugesnes žiedines sankryžas.
https://tecinfrastructure.lt/naujienos/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąSunku suprast ar labai kas pasikeis, bet kad neatsiras normalių atskirtų greitėjimo juostų tai jau matosi
Comment
-
Sveiki, atkarpoje tarp Palemono ir Kauno marių/Krunos, važiuojant Vilniaus kryptimi, kur dabar kažkokia atitvarų rekonstrukcija tebevyksta, mačiau vieną kilometražo ženklą žalios (automagistralės standarto) spalvos. Negalėjau deja nufotografuoti Ar kas nors ką nors žino daugiau - kas, kaip, kiek, kodėl, kada?
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąSveiki, atkarpoje tarp Palemono ir Kauno marių/Krunos, važiuojant Vilniaus kryptimi, kur dabar kažkokia atitvarų rekonstrukcija tebevyksta, mačiau vieną kilometražo ženklą žalios (automagistralės standarto) spalvos. Negalėjau deja nufotografuoti Ar kas nors ką nors žino daugiau - kas, kaip, kiek, kodėl, kada?
Dabartinis mano spėjimas, kad bus automagistralė nuo A6 sankryžos iki Grigiškių, o per Grigiškes bus greitkelis. Per Vievį irgi galbūt eis ruožas su greitkelio ženklas.
Kitas variantas, kad bus 100 arba 110 km/h per Grigiškes ir Vievį ir jokių greitkelio arba automagistralės ženklų, arba nebus tik ties Vieviu.
Jeigu laikysis tokio plano, tai norėtųsi automagistralės ruožo tęstinumo, kad ir su sumažintais greičiais (iki 110 km/h ties Kaunu), per Giraitę ir Kauną, kai sutvarkys abi atkarpas. Būtų Klaipėda-Vilnius ištisinė automagistralė.Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.24, 14:38.
Comment
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąSveiki, atkarpoje tarp Palemono ir Kauno marių/Krunos, važiuojant Vilniaus kryptimi, kur dabar kažkokia atitvarų rekonstrukcija tebevyksta, mačiau vieną kilometražo ženklą žalios (automagistralės standarto) spalvos. Negalėjau deja nufotografuoti Ar kas nors ką nors žino daugiau - kas, kaip, kiek, kodėl, kada?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ir man mistika. Pastebėjau berods nuo Neveronių pusės žalią autostrados ženklą nusuktą .....
.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Nepatingėkite atsiversti 3-4 puslapius atgal ir jau yra parašyta kas daroma ir kaip bus, nereikės spėlioti ir išnyks mistikos...
Comment
-
Kaip ten bebūtų, sutvarkius Kaunas-Vilnius, kelias kol kas taptų antra kokybiškiausia automagistrale po A5 Lenkijos siena-Kaunas.
Nebus stotelių be požeminių perėjų (išskyrus Petrašiūnų, kurios galbūt irgi imsis kažkuriuo metu). Tvarkingos greitėjimo/lėtėjimo juostos, jokių apsisukimų skiriamojoje juostoje. Liks T formos įvažos šen bei ten, bet daugiausia prie Kauno, Vilniaus ir Elektrėnų.
---
Esu gavęs kažkada atsakymą iš LAKD, kad lyg ir planuoja sutvarkyti stoteles visame A1 kelyje. Galbūt analogiškai ir A2. Tai turėtų autostradų standartai pakilti arčiau vakarietiškų lygių. A1 Ariogala-Gargždai, kur nėra stotelių, jau dabar buvo antra automagistralė Lietuvoje pagal kokybę (po to kai atidarė Kaunas-Marijampolė).
Jei sutvarkytų ir kitus kelio elementus (lėtėjimo/greitėjimo juostos, jungiamieji keliai šalia tankių įvažų/nuovažų), panašiai kaip Kaunas-Vilnius, Kaunas-Klaipėda grąžintų antros kokybiškiausios automagistralės titulą.
Comment
-
Iki Lenkijos sienos dar dvikelis. O kodėl Petrašiūnų stotelė liks be perėjos, kai būtent nuo jos reikėtų pradėti, o kitos galėtų ir palaukti.
Apsisukimai skiriamosiose juostose bus tol, kol nebus viadukų ten, kur reikia. Ir tai tarp Vilniaus ir Kauno tik vienas apsisukimas, kitas prie Giraitės, o trečias kažkur tarp Kauno ir Kryžkalnio.
Dėl A2 sutvarkymo, tai ten irgi yra 7 didelės paprastos sankryžos (Vileikių, Varlėnų ir Šilų, Alantės, Kazimieravos, Genėtinių, Paberžio), kurias reikia keisti viadukais. Be to Vilniaus prieigose ir ribose reikia kapitaliai pertvarkyti išplečiant iki trijų juostų nuo Vilniaus aplinkkelio iki Avižienių.Paskutinis taisė Al1; 2020.02.25, 07:39.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki Lenkijos sienos dar dvikelis. O kodėl Petrašiūnų stotelė liks be perėjos, kai būtent nuo jos reikėtų pradėti, o kitos galėtų ir palaukti.
Apsisukimai skiriamosiose juostose bus tol, kol nebus viadukų ten, kur reikia. Ir tai tarp Vilniaus ir Kauno tik vienas apsisukimas, kitas prie Giraitės, o trečias kažkur tarp Kauno ir Kryžkalnio.
Dėl A2 sutvarkymo, tai ten irgi yra 7 didelės paprastos sankryžos (Vileikių, Varlėnų ir Šilų, Alantės, Kazimieravos, Genėtinių, Paberžio), kurias reikia keisti viadukais. Be to Vilniaus prieigose ir ribose reikia kapitaliai pertvarkyti išplečiant iki trijų juostų nuo Vilniaus aplinkkelio iki Avižienių.
Biruliškių apsisukimą turbūt tvarkys, kai platins atkarpą tarp Jonavos g. ir Biruliškių stotelės.
---
Apsisukimus A2 kelyje reiktų kaip nors paženklinti, kad tos atkarpos nebūtų automagistralė, nes pravažiuoja lėtaeigis transportas ir pėstieji. Pvz. A1 kelyje link Klaipėdos, ties Sujainiais panašiai padaryta, gaila, kad tik ten. Ties Antkopčiu irgi yra apsisukimas, bet ten automagistralės statusas nieko nekeičia, nes kelias atsiremia tik iš vienos pusės, tai bet kokiu atvejų išvažiuoji į automagistralę ir gali grįžt tik į tą patį kelią.
Vileikių sankryžą galėtų sutvarkyti, bent jau iki Ukmergės neliktų nei vieno apsisukimo.
Likusių apsisukimų naikinimas yra komplikuotas darbas dėl mažo eismo intensyvumo. Galima būtų sutvarkyti Šilų sankryžą, nes yra išlikusios stotelės bei Paberžio sankryžą, nes kertantis kelias yra intensyvesnis už kitus, o kiti kertantys keliai yra labai neintensyvaus eismo žvyrkeliai, kur keliolika automobilių pravažiuoja per dieną.
Comment
Comment