Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Vilnius - Kaunas
Collapse
X
-
Kad pasiekti bent jau A5 standartą tarp Kauno ir Marijampolės, į A1 Vilnius-Kaunas reiktų suinvestuoti dar ne vieną šimtą milijonų. Kad pasiekti naujų lenkiškų ekspresowkų standartą, tektų sukišti galbūt ir visą milijardą.
Šiaip įdomu, kiek jau sukišta į šitą kelią nuo 1990? Rezultatas kol kas tik hard shoulderiai (išskyrus tiltus) ir atskirose atkarpose skirtingais laikotarpiais atnaujinta danga, apšvietimas ir visokie tokie antraeiliai dalykai. Visokių išsukimų, nusukimų, stotelių, chu***ių ir pusiau legalių nuovažų tebėra devynios galybės. Nekalbant apie tai, kad net ir visokių pusiau normalių nuovažų (su greitėjimo/lėtėjimo juostomis) yra kokius 20 kartų daugiau, nei turėtų būti. Kalbantys apie tai, kad ten bus žalias autostrados ženklas yra arba susipykę su protu arba turi kažkokių specifinių tikslų.
Paskutinis taisė John; 2019.09.24, 00:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKad pasiekti bent jau A5 standartą tarp Kauno ir Marijampolės, į A1 Vilnius-Kaunas reiktų suinvestuoti dar ne vieną šimtą milijonų. Kad pasiekti naujų lenkiškų ekspresowkų standartą, tektų sukišti galbūt ir visą milijardą.
Šiaip įdomu, kiek jau sukišta į šitą kelią nuo 1990? Rezultatas kol kas tik hard shoulderiai (išskyrus tiltus) ir atskirose atkarpose skirtingais laikotarpiais atnaujinta danga, apšvietimas ir visokie tokie antraeiliai dalykai. Visokių išsukimų, nusukimų, stotelių, chu***ių ir pusiau legalių nuovažų tebėra devynios galybės. Nekalbant apie tai, kad net ir visokių pusiau normalių nuovažų (su greitėjimo/lėtėjimo juostomis) yra kokius 20 kartų daugiau, nei turėtų būti. Kalbantys apie tai, kad ten bus žalias autostrados ženklas yra arba susipykę su protu arba turi kažkokių specifinių tikslų.
O geriausiai paruošta atkarpa žaliai autostradai yra Grabučiškės-Rumšiškės-Žiežmariai. Yra tik viena neatskirta stotelė ties sankryža su 129, kurios neplanuoja kaip nors papildomai atskirti šios rekonstrukcijos metu, bet galimai iškeldins kada nors ateityje, bet kas iš to, jei 130 turbūt leis ir kitose atkarpose.
Šiaip iš esmės nelabai tikiu, kad į kelią bus kišami pinigai, kad pasiekti tą bent jau Kaunas-Marijampolė lygį, jau nekalbant apie ekspresowkų lygį, nes net estai savo sovietinių 2x2 nelabai tvarko šioje srityje, išskyrus tam tikrus specifinius atvejus. Tegul iš naujų ruožų ir spaudžia tą ekspresowkų lygį, ką jau lyg bandys daryt su A5 link Lenkijos sienos, kiek mačiau iš jų naujesnių brėžiniųPaskutinis taisė PoDV; 2019.09.24, 01:03.
Comment
-
Norėčiau, kad visus 2x2 ruožus sutvarkytų pagal panašius principus kaip Kaunas-Vilnius, kaip minimum greitėjimo ir lėtėjimo juostas ir pėsčiųjų perėjimo vietas. Galėtų atsirasti daugiau 110 km/h ruožų. Manau, tas ypač būtų aktualu Kauno vakariniam aplinkkeliui (A5), kur nėra jokių šviesoforų, bei A12 prie Šiaulių, kur šiuo metu tik vienas šviesoforas.Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.24, 01:26.
Comment
-
Kas dėl Kauno vakarinio aplinkkelio, tai tiesa. Jis 80-90 proc. trasos techniškai yra tikrai automagistralė, net nepalyginama su didesne dalimi A1, bet net greitkelio statuso neturi. A1 tarp Vilniaus ir Kauno gal ir galima būtų dalyje ruožų paversti automagistrale, bet tikrai ne visur. Tik kad iš tokių automagistralinių ruožų naudos būtų mažai, o žalos daugiau, nes dabar aišku, kad visas kelias yra greitkelis, o kai bus besikaitaliojantys ruožai, tai atsiras žioplių, atsiras erelių, kurie dės ir viršydami greitį sukels avarijas ar avarines situacijas... Ir dėl ko visa tai? Dėl eilinės varnelės, kad kažkas padaryta? Dėl piaro, kad turime dar vieną automagistralę? Dėl 4 min. trumpesnio kelio tarp Vilniaus ir Kauno? Tai jį ir dabar galima sutrumpinti net ir 15-20 minučių, tiesiog dėjus skersą ant KET. Dėl pinigų įsisavinimo tiesiant kelius? Bet juk lygiai taip pačiai tie pinigai gali būti panaudoti kitiems keliams tvarkyti ir taip pat įsisavinti...Paskutinis taisė Al1; 2019.09.24, 08:12.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl Kauno vakarinio aplinkkelio, tai tiesa. Jis 80-90 proc. trasos techniškai yra tikrai automagistralė, net nepalyginama su didesne dalimi A1, bet net greitkelio statuso neturi.
A1 tarp Vilniaus ir Kauno gal ir galima būtų dalyje ruožų paversti automagistrale, bet tikrai ne visur. Tik kad iš tokių automagistralinių ruožų naudos būtų mažai, o žalos daugiau, nes dabar aišku, kad visas kelias yra greitkelis, o kai bus besikaitaliojantys ruožai, tai atsiras žioplių, atsiras erelių, kurie dės ir viršydami greitį sukels avarijas ar avarines situacijas... Ir dėl ko visa tai? Dėl eilinės varnelės, kad kažkas padaryta? Dėl piaro, kad turime dar vieną automagistralę? Dėl 4 min. trumpesnio kelio tarp Vilniaus ir Kauno? Tai jį ir dabar galima sutrumpinti net ir 15-20 minučių, tiesiog dėjus skersą ant KET. Dėl pinigų įsisavinimo tiesiant kelius? Bet juk lygiai taip pačiai tie pinigai gali būti panaudoti kitiems keliams tvarkyti ir taip pat įsisavinti...
Comment
-
Atstumų tarp nuovažų įvertinimai (pažymėti kiti kelio elementai, įvertinus rekonstrukciją):- raudona - iki 2 km
- geltona - 2-5 km
- žalia - daugiau nei 5 km
Trakų rajonas:
Elektrėnų savivaldybė:
Kaišiadorių rajonas:
Kaunas:
Mano siūlomas automagistralės ruožas:
Nepažymėjau tik neapsaugotos stotelės ties Antakalniu, Kaišiadorių r.
Comment
-
Blogiausiu atveju, automagistrale galėtų tapti tas ruožas, kuris kažkada buvo paskelbtas "eksperimentiniu greitkelio ruožu" dar kažkur 2005 m.
Bet turim pvz. ir automagistralės atkarpą tarp Kauno ir Ariogalos, kur praktiškai visos nuovažos ir stotelės išsidėsčiusios ~2,5 km atstumu ir greitis vis tiek 130 km/h (tarp balandžio ir spalio). Tiesą sakant, grynai dėl stotelių, aš kaip tik sumažinčiau tos atkarpos kategoriją iš automagistralės į greitkelį. Tas pats galiotų ir nemažai daliai Vilnius-Panevėžys ruožų. Reik tikėtis, kad jomis užsiims ir kelias nusipelnys likti automagistralePaskutinis taisė PoDV; 2019.09.24, 15:34.
Comment
-
Ko tu kabinėjiesi prie stotelių? Stotelės nuo Kauno yra iki senojo Žemaičių plento (nusukimo į Ariogalą). Po to jau yra tik prie Klaipėdos viena. Praktiškai visur jos yra prie viadukų ar vietinės reikšmės kelių pravažiavimų po A1. O ir keleivių yra tik iki Cinkiškių. Paskui praktiškai jų labai mažai ir ten stoja vos keli autobusai per dieną... Nieko tos stotelės nuo Kauno iki Klaipėdos nemaišo, nes ir automobilių srautai mažesni, ir ten, kur daugiau keleivių, jau įrengtos gilesnės įvažos...
Kas dėl Vilniaus - Kauno ruožo, tai ties visomis stotelėmis turi būti pėsčiųjų tiltai ar požeminės perėjos, nes keleivių kai kur yra palyginti nemažai. To nepadarius, jokių kalbų apie A1 skelbimą automagistrale negali būti. Žmonės per A1 vaikščioti neturi. Kiek tai kainuos? O tegul galvas suka tie, kurie nori A1. Lengviausia, aišku, panaikinti stotelę ir toliau didinti automobilizaciją Lietuvoje. Kai reikėtų investuoti ne į asfaltą, o į VT. O tada, oi, ES nubaus už taršą. Ką daryti? Kaminus apmokestinti!.. Užuot kišę šimtus milijonų į A1 tarp Vilniaus ir Kauno, verčiau už tuos pačius pinigus modernizuotų geležinkelį ir paleistų traukinius 160/200 km/h greičiu tarp Vilniaus ir Kauno. Arba tegul nesvaigsta apie automagistralę visame kelyje nuo Vilniaus iki Kauno ir 4 minučių kelionės sutrumpinimą... Tik lengvaisiais automobiliais, nes autobusams ar sunkvežimiams tai įtakos neturės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKo tu kabinėjiesi prie stotelių? Stotelės nuo Kauno yra iki senojo Žemaičių plento (nusukimo į Ariogalą). Po to jau yra tik prie Klaipėdos viena. Praktiškai visur jos yra prie viadukų ar vietinės reikšmės kelių pravažiavimų po A1. O ir keleivių yra tik iki Cinkiškių. Paskui praktiškai jų labai mažai ir ten stoja vos keli autobusai per dieną... Nieko tos stotelės nuo Kauno iki Klaipėdos nemaišo, nes ir automobilių srautai mažesni, ir ten, kur daugiau keleivių, jau įrengtos gilesnės įvažos...
Comment
-
Asfaltuotų takų? Jei yra iš kur masiškai einama. Bet kartais ateinama į stotelę iš kelių pusių. Ir ne visada aišku, iš kur. Taip kad su tais takais reikia žiūrėti vietoje. Jei reikia, galima.
Fizinis atskyrimas? Kaip tai suprasti? Kam atskirti? Pavojingiausia yra tik keleivių perėjimas per kelią. Tam reikia tik tilto ar požeminės perėjos. Beveik visos stotelės jau yra pakankamai "giliai", t.y. atitrauktos nuo 1 juostos. Ką davė stotelių iškėlimas ir fizinis atskyrimas, galima pamatyti Grigiškėse Vilniaus kryptimi. Visiškas VT žlugdymas. Autobusai paprasčiausiai nebestoja, nes reikia sukinėtis po miestą... Ir kas iš to, kad Kauno kryptimi autobusai Grigiškėse stoja? O grįžti tai nėra kuo, nes dalis autobusų ėmė nebestoti Grigiškėse dėl to debiliško sprendimo įkišti stotelę į vietinę gatvę ir nepadaryti išvažiavimo tiesiai į A1. Vadinasi, ir iš Grigiškių važiuojančių sumažėjo, nes grįžti į Vilnių ir važiuoti iki Savanorių ar Vaduvos, kai būtų galima išlipti Grigiškėse, nėra durnių...
Dar vienas "superinis" sprendimas įkišti į stoteles taip, kaip padaryta Moluvėnuose. Tipo, atskyrė. Saugumas nuo to pagerėjo? Nei automobiliams, nei keleiviams netapo saugiau, priešingai dar nesaugiau nei buvo.
Na bet kitur nėra ir nebus jokių paralelinių privažiuojamųjų kelių, todėl stotelės liks ten kur yra, maksimum, gali būti pastumtos viena ar kita kryptimi ar įgilintos, jei dar neįgilintos (tokių nėra daug, vos keletas).Paskutinis taisė Al1; 2019.09.24, 17:20.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAsfaltuotų takų? Jei yra iš kur masiškai einama. Bet kartais ateinama į stotelę iš kelių pusių. Ir ne visada aišku, iš kur. Taip kad su tais takais reikia žiūrėti vietoje. Jei reikia, galima.
Fizinis atskyrimas? Kaip tai suprasti? Kam atskirti? Pavojingiausia yra tik keleivių perėjimas per kelią. Tam reikia tik tilto ar požeminės perėjos. Beveik visos stotelės jau yra pakankamai "giliai", t.y. atitrauktos nuo 1 juostos. Ką davė stotelių iškėlimas ir fizinis atskyrimas, galima pamatyti Grigiškėse Vilniaus kryptimi. Visiškas VT žlugdymas. Autobusai paprasčiausiai nebestoja, nes reikia sukinėtis po miestą... Ir kas iš to, kad Kauno kryptimi autobusai Grigiškėse stoja? O grįžti tai nėra kuo, nes dalis autobusų ėmė nebestoti Grigiškėse dėl to debiliško sprendimo įkišti stotelę į vietinę gatvę ir nepadaryti išvažiavimo tiesiai į A1. Vadinasi, ir iš Grigiškių važiuojančių sumažėjo, nes grįžti į Vilnių ir važiuoti iki Savanorių ar Vaduvos, kai būtų galima išlipti Grigiškėse, nėra durnių...
Svarstau, kad neblogai atrodo toks variantas, tik galima truputį pigiau tokį pastatyt Nėra didelių greičio skirtumų (=komfortas) tarp skirtingose juostose esančių eismo dalyvių, o sklandžiai lėtėti galima jau išsukus iš magistralės.
Lenkija:
https://www.google.com/maps/@52.5093.../data=!3m1!1e3
Aš puikiai įsivaizduoju taip rekonstruotas sankryžas kelyje Kaunas-Ariogala bei Vilnius-Panevėžys. Jau kaip ir aišku, kad tokių sankryžų nebus Kaunas-Vilnius, pasirinktas pigesnis variantas - stotelės iškeldinimas ir sankryžos rekonstravimas į žiedinę, bet šis variantas prailgina kelionės laiką ir skatina vairuotojus vengti tokių stotelių.
Dar vienas "superinis" sprendimas įkišti į stoteles taip, kaip padaryta Moluvėnuose. Tipo, atskyrė. Saugumas nuo to pagerėjo? Nei automobiliams, nei keleiviams netapo saugiau, priešingai dar nesaugiau nei buvo.
Na bet kitur nėra ir nebus jokių paralelinių privažiuojamųjų kelių, todėl stotelės liks ten kur yra, maksimum, gali būti pastumtos viena ar kita kryptimi ar įgilintos, jei dar neįgilintos (tokių nėra daug, vos keletas).
https://www.google.com/maps/@52.4812.../data=!3m1!1e3
Dėl Molūvėnų sankryžos komentuoti negaliu. Būtų įdomu sužinot kaip konkrečiai šių stotelės atskyrimas mažina saugumą. Iš palydovo turbūt nesimato pilnas vaizdasPaskutinis taisė PoDV; 2019.09.25, 00:30.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTokį kelią kaip automagistralė reikia atiduoti automobiliams, kad būtų kuo mažesnė tikimybė, kad juo teks pasinaudoti pėsčiąjam. Tos tikimybės, kad pėstieji ateis per magistralę visiškai panaikinti neįmanoma, bet reikia numatyti infrastruktūrą taip, kad į magistralei skirtas stoteles būtų ateinama iš ne magistralei priklausančių elementų.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDėl Grigiškių tai keista. Į Rumšiškes lyg užsuka, net jei nėra keleivių, tas net šiek tiek erzina, o į Grigiškes ne, kas turėtų būti privaloma. Nebent atiduota tas padaryti priemiestiniams, bet aš to nežinau. Išlipi kokiam Vievyje ir važiuoja į Grigiškes (jei tas iš vis įmanoma)
Svarstau, kad neblogai atrodo toks variantas, tik galima truputį pigiau tokį pastatyt Nėra didelių greičio skirtumų (=komfortas) tarp skirtingose juostose esančių eismo dalyvių, o sklandžiai lėtėti galima jau išsukus iš magistralės.
Lenkija:
https://www.google.com/maps/@52.5093.../data=!3m1!1e3
Aš puikiai įsivaizduoju taip rekonstruotas sankryžas kelyje Kaunas-Ariogala bei Vilnius-Panevėžys. Jau kaip ir aišku, kad tokių sankryžų nebus Kaunas-Vilnius, pasirinktas pigesnis variantas - stotelės iškeldinimas ir sankryžos rekonstravimas į žiedinę, bet šis variantas prailgina kelionės laiką ir skatina vairuotojus vengti tokių stotelių.
Šiaip jau yra reikalavimas jas įrengti specialiose aikštelėse. Panašiai kaip čia. Tik ilgis, kiek žinau, gali būti mažesnis nei čia.
https://www.google.com/maps/@52.4812.../data=!3m1!1e3
Rumšiškėse problema ta, kad priemiestiniai mikrobai važiuoja iki Rumšiškių centro, o tarpmiestiniai autobusai tik iki žiedo. Todėl didelė dalis tų, kurie važiuoja į Kauną, važinėja mikrobais, o ne tarpmiestiniais autobusais.
Geras variantas yra tas, koks Lenkijoje. Svarbiausia, kad stotelė būtų apšviesta ir matoma iš toliau, tada, jei keleivių nėra, autobusas galėtų neužsukinėti į tą "kišenę". Tai optimalus, pigus variantas. Tik jei stotelė ne prie viaduko, tai reikalingas pėsčiųjų tiltas ar požeminė perėja.
Kas dėl Vilnius - Kaunas stotelių, tai didesnė dali stotelių, jei ne daugiau nei 80 proc. nėra prie sankryžų, tai kur ten ką jie žada iškeldinti ir rekonstruoti į žiedines - neaišku.Paskutinis taisė Al1; 2019.09.25, 09:10.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl Vilnius - Kaunas stotelių, tai didesnė dali stotelių, jei ne daugiau nei 80 proc. nėra prie sankryžų, tai kur ten ką jie žada iškeldinti ir rekonstruoti į žiedines - neaišku.
Ties Strošiūnais, sklypo ribose berods nori sutalpinti deimanto formos skirtingų lygių sankryžą, tai stoteles iškeldins į ten.
Tos kurios šiuo metu ne prie sankryžų ir neturi praėjimų stotelės bus įrengiama panašiai kaip Lenkijoje (Skirmantiškės, Jakštonys). Dėdeliškėse prie Vilniaus žada tik požeminę perėją ir berods tik kišenes numatę, nes lenkiškas variantas, spėju, stipriai pabrangina tos vietos projektą (pakelėje iš vienos pusės pelkė, o iš kitos jau įrengta infrastruktūra).Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.25, 12:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ką darys su Lazdėnais, Grabučiškėmis? Ten įrengtos požeminės perėjos, bet nėra "kišenių"...
Beje buvo į šią forumo skiltį buvo įkeltas techninis projektas, tai galima susirasti jį šių metų sausio mėn. post'uose (jei dar aktyvi nuoroda).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLazdėnų stotelę naikins? Ten keleivių būna. Nu ką, jei tai tiesa, tai nėra ko stebėtis, kad automobilizacija tik didėja ir A1 rekonstrukcijos nieko neduos, reikės arba kapitalinės arba naujo antros autostrados...
Comment
Comment