Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas nors žino, ar tebeplanuojamas magistralės A1 tobulinimas nuo Trakų viaduko iki Grigiškių? Pernai buvo pradėję valyti kelkraščius, sustatė kuoliukus. Šiemet jau nieko nebėra.

    Comment


      Ta atkarpa turėtų būti kaip minimum bent apšviesta.
      Važiuojant nuo Kauno vakare apšviesta apie 15 km nuo Kauno iki Rumšiškių, apie 10 km tarp Elektrėnų ir Vievio, Žiežmarių ruožas, kelios pėsčiųjų perėjų vietos.
      Tuo tarpu pačiose Vilniaus prieigose vis dar nėra apšvietimo.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Ta atkarpa turėtų būti kaip minimum bent apšviesta.
        Važiuojant nuo Kauno vakare apšviesta apie 15 km nuo Kauno iki Rumšiškių, apie 10 km tarp Elektrėnų ir Vievio, Žiežmarių ruožas, kelios pėsčiųjų perėjų vietos.
        Tuo tarpu pačiose Vilniaus prieigose vis dar nėra apšvietimo.
        Pernai LAKD puslapyje dar buvo pažymėtas projektas bent jau apšvietimui įrengti, tačiau dabar jis dingo, arba nemoku ieškoti.
        Gal jis bus vykdomas kartu su numatoma visos magistralės 10-95 km rekonstrukcija.

        Comment


          Žiežmariai
          Vyriausioji enciklopedijų redakcija, "Lietuvos TSR", "Mokslas, Vilnius, 1980

          Paskutinis taisė Romas; 2019.08.22, 22:30.

          Comment


            Važiuojant nuo Klaipėdos pusės link Vilniaus ties Muravos sankryža pradėti statyti įspėjamieji ženklai apie kelio darbus. Nuo Muravos iki nusukimo į ateities plentą atsiradusi viena geltona linija viduryje antros juostos. kai kur matyti kelininkų kuoliukai.
            Prasideda A1 kelio rekonstrukcija į autostradą?

            Comment


              LAKD buvo straipsnis apie sutaupytas lėšas kitiems darbais, pvz. Palangos kelio perasfaltavimo.
              Pavyzdžiui, A. Meškinio tilto rangos darbai nupirkti 7,2 mln. eurų pigiau nei buvo planuota, per A14 Vilnius–Utena kelio dviejų lygių sankryžų rekonstrukcijos pirkimą sutaupyta 4,6 mln. eurų, o per A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda kelio pertvarkymo į automagistralę pirkimą sutaupytą 13,5 mln. (mano pastaba - bendra kaina ~60-70 mln.) eurų pirkimui suplanuotų lėšų. Pasiūlymai buvo vertinti pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį.
              http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/keli...rangos-darbams
              Tai matyt įvyko jau pirkimas ir galbūt jau pradedami darbai.
              Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.14, 12:56.

              Comment


                Ir tą gėdingą atkarpą tarp Klaipėdos ir Palangos kaip supratau šiemet sutvarkys

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Gal kas nors žino, ar tebeplanuojamas magistralės A1 tobulinimas nuo Trakų viaduko iki Grigiškių? Pernai buvo pradėję valyti kelkraščius, sustatė kuoliukus. Šiemet jau nieko nebėra.
                  Juokingiausia ten, kad prie Didžiulio ežero iškilmingai įvažiuoji į Lietuvos sostinę, bet po Grigiškių patenki į kažkokią dykumą be apšvietimo ir miesto požymių

                  Comment


                    Parašė oranger Rodyti pranešimą

                    Juokingiausia ten, kad prie Didžiulio ežero iškilmingai įvažiuoji į Lietuvos sostinę, bet po Grigiškių patenki į kažkokią dykumą be apšvietimo ir miesto požymių
                    Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Tai ir buvo planai pradėti rekonstrukciją, tačiau kažkodėl viskas sustojo. Tarp Maximos ir Gariūnų suplanuotas tuneliukas. Manau, kad būtų apkrautas keleriopai labiau nei kai kurie pėsčiųjų perėjimai vidury laukų.
                      Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia 2 juostų estakados nuo A1 link Gariūnų.
                      Taip pat reikia platinti iki 2 juostų posūkį nuo Gariūnų į Kauną.


                      A1 GARIUNAI.jpg
                      Paskutinis taisė oranger; 2019.09.14, 19:02.

                      Comment


                        Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą

                          Na, ir šiaip atėjo laikas kažką daryti su posūkiu į Lazdynus. Iš principo ten jau reikia estakados nuo A1 link Gariūnų.
                          Kažką reikės daryti, Kryptimi iš Vilniaus į Kauną irgi kemšasi. Bet mūsų strategai "stručiai" teigs, kad nieko ten blogo, o 2030 kelionių sumažės 30-40% .

                          Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.
                          Paskutinis taisė Sula; 2019.09.14, 19:08.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Pritarčiau. Man važiavimas pro Savanorių pr. atvažiuojant nuo Kauno atrodo toks nelogiškas...
                            Absoliučiai nelogiškas. O be to, ta vieta gėdinga dar ir tuo, kad ten meluojama nevietiniams, kad CENTRAS yra tiesiai (nors 80 procentų transporto suka link Lazdynų ). Tai - necivilizuotas elgesys.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Kažką reikės daryti, Kryptimi iš Vilniaus į Kauną irgi kemšasi. Bet mūsų strategai "stručiai" teigs, kad nieko ten blogo, o 2030 kelionių sumažės 30-40% .

                              Išsukant nuo Kauno yra labai pavojinga "A" juosta, ja mėgsta nemenku greičiu prasinešti fūros ar kiti eismo dalyviai, o matomumas 30-50m.
                              Ten apskritai turi būti STOP ženklas, kaip prieš geležinkelio pervažą. Labai avaringa vieta.

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą

                                Ten apskritai turi būti STOP ženklas, kaip prieš geležinkelio pervažą. Labai avaringa vieta.
                                Ne STOP ženklas, o panaikinta išvis ta A juosta. Stotelę galima iškelt prieš įvažiavimą.

                                Comment


                                  Bus įrengtas apšvietimas tarp Grigiškių ir Gariūnų. Berods dar ir tarp Gariūnų ir Galvės g. sankryžos.

                                  Gal dar tvarkys Gariūnų sankryžą atskiru projektu. Estakados nesitikiu, bet bent jau su greitėjimo/lėtėjimo juostomis galėtų ką nors naudingo padaryti.

                                  Comment


                                    Kadangi matomi darbai ties Kaunu įsibėgėja, panagrinėjau projektą ir iškilo klausimas, ar tikrai gali likti tokie išvažiavimai - įvažiavimai į autostradą? Konkrečiai šitoj vietoj, projekte naikinti nenumatoma. https://www.google.lt/maps/@54.91743...2!8i6656?hl=lt

                                    Comment


                                      Gali. Nes tai įvažiavimas į sodybą ir niekas dėl jos neties privažiuojamojo kelio iki artimiausios sankryžos. Gal tik reikėtų sutvarkyti ir išasfaltuoti kelis metrus įvažiavimo kelio.

                                      Comment


                                        Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                        Kadangi matomi darbai ties Kaunu įsibėgėja, panagrinėjau projektą ir iškilo klausimas, ar tikrai gali likti tokie išvažiavimai - įvažiavimai į autostradą? Konkrečiai šitoj vietoj, projekte naikinti nenumatoma. https://www.google.lt/maps/@54.91743...2!8i6656?hl=lt
                                        Tokių įvažų į sodybas net Estijoj nenaikina ir leidžia 110 km/h kaip Švedijos 2x2 autostradose

                                        Yra problema, kad iš per daug darbo (=per brangu) gaunasi nedaug didesnė nauda, nes tos įvažos yra menkai naudojamos. Jei yra alternatyvus išvažiavimas iš tokios ar panašios sodybos, tiesiogines įvažas galima ir uždaryti (kas beje nemaža dalimi atvejų ir yra daroma). Šiuo atveju galėtų susitvarkyti pas save alternatyvų išvažiavimą, nes atrodo neaiškiai, kaip tiesiog laukuose išvažinėtas kelias, todėl matyt ir neuždaro tiesioginės įvažos.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Gali. Nes tai įvažiavimas į sodybą ir niekas dėl jos neties privažiuojamojo kelio iki artimiausios sankryžos. Gal tik reikėtų sutvarkyti ir išasfaltuoti kelis metrus įvažiavimo kelio.
                                          O jei pvz čia nutiesti žvyrkelį?

                                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	317
Size:	162,9 kB
ID:	1750332

                                          Comment

                                          Working...
                                          X